| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:53
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | tijd voor bril met 3.0 of zo  |
denk je dat dat genoeg is voor frank?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:54
|
|
|
|
Het waait hier plots heel hard!!!! En da's balen..want mijn luifel staat nog uit. Die moet dus omhoog, anders waait ie kapot en met mijn 'spagetti-armpjes' krijg ik 'm nauwelijks omhoog gedraaid. Dat doen mijn kinderen altijd en die zijn er niet!!! Ik ga 't toch maar proberen...maar als ik de hele dag niks meer zeg op C.M, dan weten jullie alvast dat ik m'n armen niet meer op kan tillen..zelfs niet om te typen...dus...vaarwel...snik..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:55
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wat zullen wij het gezellig hebben  |
Hebben we van de week wel even tijd voor denk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:55
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Het waait hier plots heel hard!!!! En da's balen..want mijn luifel staat nog uit. Die moet dus omhoog, anders waait ie kapot en met mijn 'spagetti-armpjes' krijg ik 'm nauwelijks omhoog gedraaid. Dat doen mijn kinderen altijd en die zijn er niet!!! Ik ga 't toch maar proberen...maar als ik de hele dag niks meer zeg op C.M, dan weten jullie alvast dat ik m'n armen niet meer op kan tillen..zelfs niet om te typen...dus...vaarwel...snik..  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:56
|
|
|
|
kom je me helpen? om de beurt een slag draaien? samen zijn we toch sterk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:57
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hebben we van de week wel even tijd voor denk  |
Dat hebben we zeker, ik ga nergens heen...en je weet waar ik uithang
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:57
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Het waait hier plots heel hard!!!! En da's balen..want mijn luifel staat nog uit. Die moet dus omhoog, anders waait ie kapot en met mijn 'spagetti-armpjes' krijg ik 'm nauwelijks omhoog gedraaid. Dat doen mijn kinderen altijd en die zijn er niet!!! Ik ga 't toch maar proberen...maar als ik de hele dag niks meer zeg op C.M, dan weten jullie alvast dat ik m'n armen niet meer op kan tillen..zelfs niet om te typen...dus...vaarwel...snik..  |
Oeps we zullen regelmatig even roepen MARIAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:58
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | kom je me helpen? om de beurt een slag draaien? samen zijn we toch sterk?  |
Ben er al hoor, heb al een slagje gedraaid...nu ben jij weer aan de beurt Gezellig zo hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:59
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Oeps we zullen regelmatig even roepen MARIAAAAAAAAAAAAAAAAA |
en dan zwaai ik naar je...een klein beetje...omdat ik die armen niet meer omhoog krijg....(ik moet idd nog naar buiten...anders had je me niet gehoord...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:59
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Oeps balen hier nog wel zonnetje maar dat zal dan ook nog van korte duur zijn denk als het bij jou al slecht weer is zal het wel hier heen komen, fijne vent die frank ipv dat tie nu eens de zon deelt stuurt tie regen door  |
Niks aan de hand. Het heeft maar 5 minuten geregend. Daarna aalleen maar weer zon.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:59
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ben er al hoor, heb al een slagje gedraaid...nu ben jij weer aan de beurt Gezellig zo hè?  |
Moet ikke ook nog ff hellepe heb wel wat spierballen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:00
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ben er al hoor, heb al een slagje gedraaid...nu ben jij weer aan de beurt Gezellig zo hè?  |
Kijk, dat doet me goed! ik doe de volgende slag...en haal ondertussen de taart uit de koeling..maken we er een draai-feessie van!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:00
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Moet ikke ook nog ff hellepe heb wel wat spierballen  |
Natuuuuuuuurlijk, girlpower op en top
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:00
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]Dat hebben we zeker, ik ga nergens heen...en je weet waar ik uithang [/quote
ikke wel en Frank niet dus dat scheelt een jas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:01
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Moet ikke ook nog ff hellepe heb wel wat spierballen  |
Yeah! 't word steeds gezelliger! Ook 'n stukkie taart erbij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:01
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
En een heleboel gebak
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:02
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Yeah! 't word steeds gezelliger! Ook 'n stukkie taart erbij?  |
Is wel erg lekker Maare zo slecht voor de lijn dus ik draai wel en jullie nemen taart.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:03
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Is wel erg lekker Maare zo slecht voor de lijn dus ik draai wel en jullie nemen taart. |
kost veel energie hoor, 't rotding is antiek en draait voor geen meter! dus een stukkie taart heb je wel nodig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:03
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]
tja taart en ziekenhuis niet echt een combi he Neem wel een zak droppies mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:04
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | | kost veel energie hoor, 't rotding is antiek en draait voor geen meter! dus een stukkie taart heb je wel nodig! |
Ow dan verbruik ik die taart tijdens het draaien Okey ik doe mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:05
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Nog beter Lust Frank vast niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:06
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ow dan verbruik ik die taart tijdens het draaien Okey ik doe mee  |
en 1 en 2, hupsakee...schiet al op zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:07
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ow dan verbruik ik die taart tijdens het draaien Okey ik doe mee  |
Gé-wel-dig! 't Gaat helemaal goed komen! "Draai het wieletje nog eens rond, klap eens in je handjes..."
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:10
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Gé-wel-dig! 't Gaat helemaal goed komen! "Draai het wieletje nog eens rond, klap eens in je handjes..."  |
Zijn we toch net op tijd klaar...'t wordt nu wel erg donker, slechte weer komt dichterbij en dichterbij en.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:11
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]
Zeg.....kunnen je wel he. Frank is op het ogenblik aan zn nachtrust toe, of hij is Floshke aan het uitlaten. Doe ff een beetje zachtjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:11
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | en 1 en 2, hupsakee...schiet al op zo  |
Voor de helft omhoog! nu maar hopen dat ie 't houdt...
de zon schijnt hier trouwens uitbundig...nu wordt't weer warm in de kamer...(hoezo een zeurpiet... )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Zijn we toch net op tijd klaar...'t wordt nu wel erg donker, slechte weer komt dichterbij en dichterbij en.....  |
dan wordt ie weer nát, moet ie weer drógen..tsss...ik weet het ook niet meer...maar hier is nog steeds zon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:13
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | dan wordt ie weer nát, moet ie weer drógen..tsss...ik weet het ook niet meer...maar hier is nog steeds zon  |
Zijn we nog niet klaar dan? Ben weer te ongeduldig dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:15
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Zijn we nog niet klaar dan? Ben weer te ongeduldig dus  |
nee, ik laat 'm op de helft hangen..'t kost me namelijk écht heel veel kracht (reuma) en zo heb ik nog iets van schaduw in de kamer..anders zie ik er straks uit...en da's geen fraai gezicht..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:18
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | nee, ik laat 'm op de helft hangen..'t kost me namelijk écht heel veel kracht (reuma) en zo heb ik nog iets van schaduw in de kamer..anders zie ik er straks uit...en da's geen fraai gezicht..  |
Ok, zo wil ik je niet zien nee. Kan mij levendig voorstellen dat het je echt veel pijn doet! Iig hebben we je even morele support gegeven
|
|
| Naar boven |
|
|