ChristianMatch
 


Forum

ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2704 2705 2706 2707 2708 2709 2710 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:53
 
YELNIN491 schreef:
tijd voor bril met 3.0 of zo Knipoog smiley

denk je dat dat genoeg is voor frank? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:54
 
Het waait hier plots heel hard!!!! En da's balen..want mijn luifel staat nog uit. Die moet dus omhoog, anders waait ie kapot en met mijn 'spagetti-armpjes' krijg ik 'm nauwelijks omhoog gedraaid. Dat doen mijn kinderen altijd en die zijn er niet!!! Ik ga 't toch maar proberen...maar als ik de hele dag niks meer zeg op C.M, dan weten jullie alvast dat ik m'n armen niet meer op kan tillen..zelfs niet om te typen...dus...vaarwel...snik.. Knipoog smiley Clown smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:55
 
JOSINA022 schreef:
Wat zullen wij het gezellig hebben Clown smiley

Hebben we van de week wel even tijd voor denk Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:55
 
MARIA576 schreef:
Het waait hier plots heel hard!!!! En da's balen..want mijn luifel staat nog uit. Die moet dus omhoog, anders waait ie kapot en met mijn 'spagetti-armpjes' krijg ik 'm nauwelijks omhoog gedraaid. Dat doen mijn kinderen altijd en die zijn er niet!!! Ik ga 't toch maar proberen...maar als ik de hele dag niks meer zeg op C.M, dan weten jullie alvast dat ik m'n armen niet meer op kan tillen..zelfs niet om te typen...dus...vaarwel...snik.. Knipoog smiley Clown smiley Lachende smiley

Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:56
 
JOSINA022 schreef:
Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

kom je me helpen? om de beurt een slag draaien? samen zijn we toch sterk? Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:57
 
ERIKA129 schreef:
Hebben we van de week wel even tijd voor denk Clown smiley

Dat hebben we zeker, ik ga nergens heen...en je weet waar ik uithang Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:57
 
MARIA576 schreef:
Het waait hier plots heel hard!!!! En da's balen..want mijn luifel staat nog uit. Die moet dus omhoog, anders waait ie kapot en met mijn 'spagetti-armpjes' krijg ik 'm nauwelijks omhoog gedraaid. Dat doen mijn kinderen altijd en die zijn er niet!!! Ik ga 't toch maar proberen...maar als ik de hele dag niks meer zeg op C.M, dan weten jullie alvast dat ik m'n armen niet meer op kan tillen..zelfs niet om te typen...dus...vaarwel...snik.. Knipoog smiley Clown smiley Lachende smiley

Oeps we zullen regelmatig even roepen Geschokte, onthutste smiley
MARIAAAAAAAAAAAAAAAAA
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:58
 
MARIA576 schreef:
kom je me helpen? om de beurt een slag draaien? samen zijn we toch sterk? Lachende smiley Knipoog smiley

Ben er al hoor, heb al een slagje gedraaid...nu ben jij weer aan de beurt Knipoog smileyGezellig zo hè? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:59
 
ERIKA129 schreef:
Oeps we zullen regelmatig even roepen Geschokte, onthutste smiley
MARIAAAAAAAAAAAAAAAAA

en dan zwaai ik naar je...een klein beetje...omdat ik die armen niet meer omhoog krijg....(ik moet idd nog naar buiten...anders had je me niet gehoord...) Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:59
 
ERIKA129 schreef:
Oeps balen Boze smiley hier nog wel zonnetje maar dat zal dan ook nog van korte duur zijn denk Twijfelende smiley als het bij jou al slecht weer is zal het wel hier heen komen, fijne vent die frank ipv dat tie nu eens de zon deelt stuurt tie regen door Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley


Niks aan de hand. Het heeft maar 5 minuten geregend. Daarna aalleen maar weer zon. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:59
 
JOSINA022 schreef:
Ben er al hoor, heb al een slagje gedraaid...nu ben jij weer aan de beurt Knipoog smileyGezellig zo hè? Clown smiley

Moet ikke ook nog ff hellepe heb wel wat spierballen Lachende smiley Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:00
 
JOSINA022 schreef:
Ben er al hoor, heb al een slagje gedraaid...nu ben jij weer aan de beurt Knipoog smileyGezellig zo hè? Clown smiley

Kijk, dat doet me goed! ik doe de volgende slag...en haal ondertussen de taart uit de koeling..maken we er een Clown smiley draai-feessie van!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:00
 
ERIKA129 schreef:
Moet ikke ook nog ff hellepe heb wel wat spierballen Lachende smiley Knipoog smiley Clown smiley

Natuuuuuuuurlijk, girlpower op en top Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:00
 
[quote=JOSINA022]Dat hebben we zeker, ik ga nergens heen...en je weet waar ik uithang Knipoog smiley Clown smiley[/quote

ikke wel en Frank niet dus dat scheelt een jas Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:01
 
ERIKA129 schreef:
Moet ikke ook nog ff hellepe heb wel wat spierballen Lachende smiley Knipoog smiley Clown smiley

Yeah! 't word steeds gezelliger! Ook 'n stukkie taart erbij? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:01
 
[quote=ERIKA129]

En een heleboel gebak Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:02
 
MARIA576 schreef:
Yeah! 't word steeds gezelliger! Ook 'n stukkie taart erbij? Knipoog smiley

Is wel erg lekker Kwijlende smiley Maare zo slecht voor de lijn Huilende smiley, smiley in tranen
dus ik draai wel en jullie nemen taart.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:03
 
ERIKA129 schreef:
Is wel erg lekker Kwijlende smiley Maare zo slecht voor de lijn Huilende smiley, smiley in tranen
dus ik draai wel en jullie nemen taart.

kost veel energie hoor, 't rotding is antiek en draait voor geen meter! dus een stukkie taart heb je wel nodig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:03
 
[quote=JOSINA022]

tja taart en ziekenhuis niet echt een combi he Knipoog smiley
Neem wel een zak droppies mee Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:04
 
MARIA576 schreef:
kost veel energie hoor, 't rotding is antiek en draait voor geen meter! dus een stukkie taart heb je wel nodig!

Ow dan verbruik ik die taart tijdens het draaien Lachende smiley
Okey ik doe mee Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:05
 
[quote=ERIKA129]

Nog beter Kwijlende smiley Lust Frank vast niet Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:06
 
ERIKA129 schreef:
Ow dan verbruik ik die taart tijdens het draaien Lachende smiley
Okey ik doe mee Clown smiley

en 1 en 2, hupsakee...schiet al op zo Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:07
 
ERIKA129 schreef:
Ow dan verbruik ik die taart tijdens het draaien Lachende smiley
Okey ik doe mee Clown smiley

Gé-wel-dig! 't Gaat helemaal goed komen!
"Draai het wieletje nog eens rond, klap eens in je handjes..." Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:10
 
MARIA576 schreef:
Gé-wel-dig! 't Gaat helemaal goed komen!
"Draai het wieletje nog eens rond, klap eens in je handjes..." Clown smiley

Zijn we toch net op tijd klaar...'t wordt nu wel erg donker, slechte weer komt dichterbij en dichterbij en..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:11
 
[quote=JOSINA022]


Zeg.....kunnen je wel he. Frank is op het ogenblik aan zn nachtrust toe, of hij is Floshke aan het uitlaten. Doe ff een beetje zachtjes. Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:11
 
JOSINA022 schreef:
en 1 en 2, hupsakee...schiet al op zo Clown smiley

Voor de helft omhoog! nu maar hopen dat ie 't houdt...

de zon schijnt hier trouwens uitbundig...nu wordt't weer warm in de kamer...(hoezo een zeurpiet... Smiley met dichtgeplakte mond )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:12
 
JOSINA022 schreef:
Zijn we toch net op tijd klaar...'t wordt nu wel erg donker, slechte weer komt dichterbij en dichterbij en..... Knipoog smiley

dan wordt ie weer nát, moet ie weer drógen..tsss...ik weet het ook niet meer...maar hier is nog steeds zon Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:13
 
MARIA576 schreef:
dan wordt ie weer nát, moet ie weer drógen..tsss...ik weet het ook niet meer...maar hier is nog steeds zon Lachende smiley

Zijn we nog niet klaar dan? Ben weer te ongeduldig dus Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:15
 
JOSINA022 schreef:
Zijn we nog niet klaar dan? Ben weer te ongeduldig dus Gefrustreerde smiley

nee, ik laat 'm op de helft hangen..'t kost me namelijk écht heel veel kracht (reuma) en zo heb ik nog iets van schaduw in de kamer..anders zie ik er straks Woedende smiley uit...en da's geen fraai gezicht.. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 13:18
 
MARIA576 schreef:
nee, ik laat 'm op de helft hangen..'t kost me namelijk écht heel veel kracht (reuma) en zo heb ik nog iets van schaduw in de kamer..anders zie ik er straks Woedende smiley uit...en da's geen fraai gezicht.. Knipoog smiley

Ok, zo wil ik je niet zien nee. Kan mij levendig voorstellen dat het je echt veel pijn doet!
Iig hebben we je even morele support gegeven Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2704 2705 2706 2707 2708 2709 2710 ... 6194 Volgende
Pagina 2707 van 6194