ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2764 2765 2766 2767 2768 2769 2770 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 12:45
 
JOLAN931 schreef:
Alweer Mariska en Griffin... Clown smiley
Wat zijn jullie weer heeeeeerlijk positief.

Gun mij ook een beetje mooi weer ja! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

sommigen bekijken het ook altijd van de zonnige kant he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
vind het weer nog niet zo slecht maar er komt alwel meer wind Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 12:49
 
MARCOWAAL200 schreef:
Heel veel dank dat jullie hebben getekend.

Update:
21-08-2011

Hallo allemaal

vanmiddag zijn regine en ik naar de gevangenis in
rotterdam gegaan om te kijken of we iets te weten
konden komen we hadden geen afspraak dus kwamen we
er niet in ze wilden/ konden ook niet zeggen of
roneela er nog was

vanavond belde joke schild en die was bij roneela
geweest ze heeft een
NEE van de rechtbank gekregen
maar haar advocaat heeft weer hoger beroep
aangetekend dus mag ze in ieder geval nog blijven
tot de uitspraak er is wanneer dat is weten we
niet

het NEE van de rechtbank was heel moeilijk voor
haar maar joke heeft haar met teksten bemoedigd ze
gaat gewoon door met het bidden en bemoedigen van
moslims en andere mensen ze wordt daar met respect
behandeld omdat ze er voor iedereen is

joke heeft ze ook een kaart gestuurd en die kwam
gewoon aan en daar was roneela heel blij mee dus
stuur roneela een kaart met een tekst uit de
bijbel die haar
bemoedigd en als het kan in het engels bv
john 1 v 12 dat is
genoeg

IDEE: LATEN WE HAAR BEDELVEN ONDER DE KAARTEN
dan weet ze hoeveel
mensen voor haar bidden en meeleven
en dat ze er niet alleen voor staat

Roneela iljaz
ADRES detententiecentrum Rotterdam
portelabaan 7 3045 AT Rotterdam

Update :
03-09-2011


Gisteren belde Joke schild en die was weer bij
Roneela geweest vorige keer had Roneela het
moeilijk maar nu straalde ze weer het gaat goed
met haar en ze bid voor iedereen die dat wil en
dan zegt ze dat ze alleen bid tot Jezus ook voor
moslims en die vinden het goed dat ze voor hen bid
ze heeft daar een groep mensen uit verschillende
landen waar ze mee en voor bid en de groep wordt
steeds groter ze doet wat er in de bijbel staat:
evangeliseren dat is onze plicht en GOD regelt de
rest dat is niet haar verantwoording een soldaat
hoeft er ook niet over in te zitten of hij eten
krijgt, hij
is er alleen om te vechten dat zei Roneela
een half jaar geleden al
ze denkt en wil niet praten over terug keer naar
pakistan alleen
over GOD groot maken
een rechter beslist nog over haar of dat ze in
rotterdam moet blijven of dat ze terug naar het
azc mag wees in geen ding bezorgt HIJ regelt alles

Bedankt Marco dat je dit bericht plaatste
zodat ik ook mijn christelijk steentje kan bijdragen.
Mooi dat je het verder opvolgt en ons op de hoogte houdt.
Grt, herman


Laatst aangepast door
HERMAN968
op dinsdag 6 september 2011, 12:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 12:56
 
ERIKA129 schreef:
Hey
Welkom thuis!
Nu lekker bijkomen en je rust pakken Lachende smiley

Reken maarrrrr Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 13:03
 
JOSINA022 schreef:
Reken maarrrrr Lachende smiley

Fijn he...weer kofie kunnen pakken wanneer je wilt, je eigen muziek weer op kunnen zetten....'s avonds weer gezellig kaarsjes aan...hoop dat je er, ondanks je zorgen die er nog zijn, van kunt genieten.....en k blijf zeker voor je verdere herstel bidden... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 13:07
 
ANNETTE050 schreef:
Fijn he...weer kofie kunnen pakken wanneer je wilt, je eigen muziek weer op kunnen zetten....'s avonds weer gezellig kaarsjes aan...hoop dat je er, ondanks je zorgen die er nog zijn, van kunt genieten.....en k blijf zeker voor je verdere herstel bidden... Lachende smiley

dank je wel! En genieten doe ik zeker hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 13:28
 
GRIFFIN748 schreef:
dan maar als de katten ganze-eieren leggen...

Je hebt wel een hoop smoesjes hè, om te voorkomen dat ik gelijk heb Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 13:30
 
ja, en volgens mij lukt het me aardig...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 13:37
 
CHATULIEM619 schreef:
Volgens mij zijn we niet meer op zoek naar de verlossing van zonden. Jezus is immers de Weg die leidt tot de Waarheid en die ons Leven geeft. Het verhaal wat hier verteld wordt is niet af. De verlossing wordt niet verkondigd...

Het verhaal is inderdaad niet af. De appel uit het paradijs vind ik in de bijbel niet terug, daarom blijf ik persoonlijk liever bij het woord vrucht.
Jezus is de Weg, de Waarhei en het Leven, dat ben ik wel met je eens. Maar dat we niet meer op zoek zijn naar verlossing kan niet waar zijn. Zonder verlossing van de zonden is er voor niemand eeuwig leven. Ieder mesn op aarde zal dus van zijn/haar zonden verlost moeten worden aangezien we als zondige mensen niet voor God kunnen bestaan. Pas als we weten mogen dat onze zonden door het bloed van Jezus weggenomen zijn, weten we ook waarvan we verlost zijn. De zoektocht naar verlossing is dus wel degelijk actueel en noodzakelijk voor ieder mens. Als de verlossing vanzelfsprekend was voor ieder mens(dus ook de mensen zonder God) kwamen er geen mensen in de hel. En als ik de bijbel goed lees zijn er wel degelijk mensen die daar heen gaan. De niet verlosten wel te verstaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 14:08
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik vind het heel belangrijk een vrouw een complimentje te geven. Als ze het huis goed schoongemaakt heeft, of de afwas gedaan heeft of lekker gekookt, dan krijgt ze het complimentje wat ze verdient.

en tijdens genoemde werkzaamheden zit jij op je luie Smiley met dichtgeplakte mond ?

o o o...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 14:17
 
WILLEMIJN232 schreef:
Heb ik nu met mannen, vooral als ze mijn band geplakt hebben, de container aan de weg zetten of mij even helpen met mijn computerproblemen.......enne....vooral als ze niet boos worden als je de weg-volgens de man dan- niet goed aangeeft........ Knipoog smiley

Een beetje man weet dat vrouwen vaak slecht navigeren en dat vraag je dus gewoon niet aan een vrouw. Het is toch echt de duivel verzoeken als je bij een rotonde in Londen rechts moet afslaan.

Wij moeten naar reeeeeeeeeeeechts
Een rotonde in Engeland neem je links, schat...

Thomas. drie keer links is ook rechts.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 6 september 2011, 15:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 14:21
 
PIETER649 schreef:
Eigenlijk is het schandalig dat hierover ophef veroorzaakt word.
Als pastoor houd deze man zich aan de regels van zijn kerk.
De regels van de kerk zijn duidelijk, geen actieve euthanasie en geen zelfmoord, anders geen begrafenisdienst in de kerk.
Wat mij opvalt is dat nergens in de berichtgeving staat dat deze persoon een trouw kerkbezoeker was.
Waarschijnlijk weer typisch een verhaal van: wij eisen en de kerk moet maar draaien zoals wij willen.

not:

De tijd mag wellicht moderner en losser gaan denken, GOD is wie hij is.
God gaat echt niet zijn wetten versoepelen omdat de moderne mens maar vind dat iets "moet kunnen"
Mensen zouden zich ook eens moeten realiseren dat het "ondraaglijke lijden" hier op aarde weleens best zou kunnen vallen vergeleken met het lijden in de hel.
Men kan beter de genadetijd benutten dan deze voortijdig te beeindigen...

Ja, over het algemeen genomen is dat wel zo, maar er zijn natuurlijk persoonlijksstoornissen, waarvan bekend staat dat mensen met deze handicap hun lijden dermate erg vinden, dat ze niet verder kunnen met het leven. Kun je iemand met een ernstige persoonlijksstoornis aanrekenen, dat hij zelfmoord pleegt?
God blijft dezelfde en een kant van God is ook dat Hij, in de gelijkenis van de Goede Herder zijn hele kudde achterliet om één schaap dat verstrikt was geraakt te redden.
Het punt wat ik maar wil maken is.....reikt de (Rooms katholieke ) Kerk wel de hand uit naar de medemens in nood?
Tot in hoeverre is het proces van de individualisering van de maatschappij doorgedrongen in de (RK) kerk?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 14:26
 
ik heb me er ooit voor aangemeld, en zou iets terughoren......
maar dat moet nog steeds bebeuren ben ik bang!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 14:27
 
nou ja, tot aan januari is nog een maandje of 4, dus tijd zat...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 14:30
 
GRIFFIN748 schreef:
nou ja, tot aan januari is nog een maandje of 4, dus tijd zat...

het gaat over het weekend van begin vorig jaar, griffin.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 14:38
 
HANNAH810 schreef:
het gaat over het weekend van begin vorig jaar, griffin.....

jah, dàt zei je er niet bij... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 16:07
 
Het onderwerp heet ook de zondeval.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 16:12
 
Zal ik toch maar even met de hond door dit herfstachtige weer gaan wandelen?

Geen uren natuurlijk...

En bij thuiskomst de kaarsjes aan doen en warme chocomelk?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 16:15
 
ANNETTE050 schreef:
Ja, over het algemeen genomen is dat wel zo, maar er zijn natuurlijk persoonlijksstoornissen, waarvan bekend staat dat mensen met deze handicap hun lijden dermate erg vinden, dat ze niet verder kunnen met het leven. Kun je iemand met een ernstige persoonlijksstoornis aanrekenen, dat hij zelfmoord pleegt?
God blijft dezelfde en een kant van God is ook dat Hij, in de gelijkenis van de Goede Herder zijn hele kudde achterliet om één schaap dat verstrikt was geraakt te redden.Het punt wat ik maar wil maken is.....reikt de (Rooms katholieke ) Kerk wel de hand uit naar de medemens in nood?
Tot in hoeverre is het proces van de individualisering van de maatschappij doorgedrongen in de (RK) kerk?



Bij het dikgedrukte gedeelte heb ik mijn vraagtekens. Ik ben het er helemaal mee eens, dat wel. Maar diezelfde goede Herder, zou die toelaten dat Zijn schaapje zelfmoord pleegd? Zijn schapen kennen Zijn stem. Ook die schaapjes met een persoonlijkheidsstoornis of andere 'onmenselijke 'ziekte. Die weten dus dat Hij niet wil dat ze de hand aan zichzelf slaan...
Ik betwijfel het of juist diegenen zelfmoord of euthanasie plegen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 16:19
 
ANNETTE050 schreef:
Ja, over het algemeen genomen is dat wel zo, maar er zijn natuurlijk persoonlijksstoornissen, waarvan bekend staat dat mensen met deze handicap hun lijden dermate erg vinden, dat ze niet verder kunnen met het leven. Kun je iemand met een ernstige persoonlijksstoornis aanrekenen, dat hij zelfmoord pleegt?
God blijft dezelfde en een kant van God is ook dat Hij, in de gelijkenis van de Goede Herder zijn hele kudde achterliet om één schaap dat verstrikt was geraakt te redden.
Het punt wat ik maar wil maken is.....reikt de (Rooms katholieke ) Kerk wel de hand uit naar de medemens in nood?
Tot in hoeverre is het proces van de individualisering van de maatschappij doorgedrongen in de (RK) kerk?

Het gaat er toch niet om wat WIJ iemand wel of niet aanrekenen, het gaat erom wat God vind.
Ik ken situaties waarin ik kan begrijpen dat iemand eutthanasie of abortus laat plegen, maar goedkeuren kan ik het niet, over leven en dood beslist God, niet de mens.

Ik geef deze pastoor dan ook gelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 16:50
 
MARISKA601 schreef:
Zal ik toch maar even met de hond door dit herfstachtige weer gaan wandelen?

Geen uren natuurlijk...

En bij thuiskomst de kaarsjes aan doen en warme chocomelk?


Doe dat Maris, Het klinkt eigenlijk best wel aantrekkelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 16:51
 
ANNETTE792 schreef:
Het gaat er toch niet om wat WIJ iemand wel of niet aanrekenen, het gaat erom wat God vind. Ik ken situaties waarin ik kan begrijpen dat iemand eutthanasie of abortus laat plegen, maar goedkeuren kan ik het niet, over leven en dood beslist God, niet de mens.

Ik geef deze pastoor dan ook gelijk.

Ja, helemaal mee eens hoor. Mijn opmerking was alleen bedoeld om een nuance aan te brengen. Ook kinderen plegen zelfmoord. Ik weet niet hoe de Heere met zelfmoord omgaat.
Maar gaat de pastoor dan niet op de rechterstoel zitten en velt hij dan niet een oordeel, vraag ik me af? Een begrafenisceremonie is toch ookmeestal voor de nabestaanden? Zij missen dan wel troost van een dienst die bij zo een situatie zou passen.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 6 september 2011, 16:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 17:05
 
THOMAS968 schreef:
Thomas. drie keer links is ook rechts.

Nou, niet op een rotonde! Als je op een rotonde drie keer links gaat zit je volgens mij al een héééél eind van de rotonde af en niet in een rechtse richting.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
k Heb het net om de salontafel, die even als engelse rotonde dienst moest doen, uitgeprobeerd!!!!..... Clown smiley .....lol......en kwam achter de bank met mijn neus tegen de muur uit.
Het is dan toch 1x links en 2x rechts????? Ook al rij je op de linkerbaan.....????????
Tsjonge jonge...wat een denkwerk weer...... Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 6 september 2011, 17:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 17:07
 
ANNETTE050 schreef:
Nee. Da's niet waar, drie x links en dan 1 x rechts is ook rechts.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
k Heb het net om de salontafel, die even als engelse rotonde dienst moest doen, uitgeprobeerd!!!!..... Clown smiley .....lol

Dat had ik nou best 's willen zien Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 17:08
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 18 september 2011, 15:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 17:09
 
ERIKA129 schreef:
Frank zeker Clown smiley
Dan ligt de strijk er volgend jaar nog Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Heb je genoeg kleren in de kasten? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 17:12
 
JOSINA022 schreef:
Dat had ik nou best 's willen zien Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 17:17
 
Dinsdag 6 september, Psalm 105: 23-38; Langs effen paden.

Het is een scherp contrast: aan de ene kant de Egyptenaren, de dienaars van de dictator farao, aan de andere kant dat miezerig kleine volkje Israël. Enerzijds de slagen en de plagen, alle ellende die je maar bedenken kunt: kikvorsen, steekvliegen, muggen, hagel, sprinkhanen, allerhande nood en dood. Anderzijds: geen strobreed in de weg, een vrije aftocht, zilver en goud, en niemand die wordt dit vertolkt in de berijmde psalm: “De rijen door weerklonk hun lied. Wie God vertrouwt, die struikelt niet.”
Is dat werkelijk zo? Het duurt niet lang of ze staan voor de Schelfzee, met hoge rotsen links en rechts, de vijand op de hielen. En dan de woestijn: kuilen, en ravijnen, heuvels en bergen. Wie God vertrouwt, die struikelt niet… Maar hoeveel loopt er niet mis in menig christelijk gezin? Parkinson brengt menigeen tot struikelen en vallen. Kanker tast je botten aan. Een dwarslaesie kan ervoor zorgen dat je nooit meer lopen kunt. Zing dan maar eens: Wie God vertrouwt, die struikelt niet! Dat is toch niet vol te houden?
Toch wel. Vraag het maar aan allen die werkelijk hun vertrouwen stelden op God. Wie dat doet, met heel zijn hart, die weet: God zal me dragen, mij optillen, als ik met vallen en opstaan mijn weg door het leven moet gaan. Misschien zal ik struikelen, zal ik zelfs vallen, maar omdat Hij me opricht en mij behouden in zijn Land van Liefde brengt, kan ik Hem alleen maar prijzen!

Gods volk trok uit langs effen paden,
met zilver en met goud beladen.
De rijen door weerklonk hun lied.
Wie God vertrouwt, die struikelt niet.
Bekomen van verslagenheid
was zelfs Egypte’d volk verblijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 17:18
 
ANNETTE050 schreef:
Ja, helemaal mee eens hoor. Mijn opmerking was alleen bedoeld om een nuance aan te brengen. Ook kinderen plegen zelfmoord. Ik weet niet hoe de Heere met zelfmoord omgaat.
Maar gaat de pastoor dan niet op de rechterstoel zitten en velt hij dan niet een oordeel, vraag ik me af? Een begrafenisceremonie is toch ookmeestal voor de nabestaanden? Zij missen dan wel troost van een dienst die bij zo een situatie zou passen.

Dus dan moet de kerk alles maar goed gaan vinden of door de vingers gaan zien om de nabestaanden niet te kwetsen? Dat lijkt me ook niet echt de bedoeling.

Als de pastoor de dienst wel geleid had, wat had hij moeten doen? Zn geloof verloochenen en doen alsof het goed was, of een eerlijke preek houden met dat wat er gebeurd is niet goed is. Ook dat had de nabestaanden gekwetst en lijkt me nog vele malen erger.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 17:26
 
ANNETTE792 schreef:
Dus dan moet de kerk alles maar goed gaan vinden of door de vingers gaan zien om de nabestaanden niet te kwetsen? Dat lijkt me ook niet echt de bedoeling.

Als de pastoor de dienst wel geleid had, wat had hij moeten doen? Zn geloof verloochenen en doen alsof het goed was, of een eerlijke preek houden met dat wat er gebeurd is niet goed is. Ook dat had de nabestaanden gekwetst en lijkt me nog vele malen erger.

Nee, dat bedoel ik niet, dat hij zou moeten huichelen, maar misschien hebben de nabestaanden zelf grote geestelijke nood als ze veel van die persoon hebben gehouden. Verwijten zichzelf misschien van alles. Ik dacht meer in de trant van het gegeven, dat de pastoor misschien meer pastorale nazorg aan de nabestaanden had kunnen geven. Zij moeten omgaan met de gedachte, het weten, dat een geliefde na zijn dood misschien niet bij de Heere is.
De pastoor gaat toch ook altijd vooraf in gesprek met de naaste nabestaanden. Hij kan dan zien wat er speelt, ook in een familie. Zo zou hij misschien tijdens zo een ceremonie pastorale zorg kunnen bieden aan een hele familie tijdens.
De nabestaanden zouden heel goed kunnen beseffen dat zelfmoord niet goed is.
Maar goed, het is wel hypothetisch wat ik hier schrijf.

En de Heere God moet centraal staan...dat blijft een gegeven waar ik het helemaal mee eens ben.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 6 september 2011, 17:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 17:35
 
Wat een weer hè
Mijn jongste dochter is vandaag jarig(15) en viert niet meer buiten Boze smiley

Morgen ga ik vluchten naar zonnige zuiden, volgens weerbericht verwacht daar zonnig en 28 graden Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2764 2765 2766 2767 2768 2769 2770 ... 6194 Volgende
Pagina 2767 van 6194