ChristianMatch
 


Forum

Wisten jullie dat......?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2815 2816 2817 2818 2819 2820 2821 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:39
 
FRANKT627 schreef:
Woedende smiley zie ik net dat ik ook nog eens 505 verzonden mails moet verwijderen ook... Gefrustreerde smiley

Helemaal niet nodig Frank. Niks doen, helemaal nix.
Gewoon 3 maanden wachten.
CM verwijderd ze na 3 maanden vanzelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:42
 
VISSER278 schreef:
Helemaal niet nodig Frank. Niks doen, helemaal nix.
Gewoon 3 maanden wachten.
CM verwijderd ze na 3 maanden vanzelf.

Visser?
Veel mensen hebben ook een gewone mailbox buiten die van cm Knipoog smiley
Denk dat er bij cm niet eens 500 inkunnen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Erika die het soms denkt beter te weten[/size[/size]]


Laatst aangepast door
ERIKA129
op vrijdag 16 september 2011, 18:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:45
 
Echt weer voor een lekker bord stampie met spekjes en gebakken uitje erdoor en een lekker stukkie worst Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:47
 
Oeps opeens een lichtflits en onweersslag Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:48
 
ERIKA129 schreef:
Oeps opeens een lichtflits en onweersslag Boze smiley

Bij jou ook al? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:49
 
MARIO216 schreef:
Iets wat in ieder geval het daglicht niet verdragen kan Smiley met dichtgeplakte mond

Of gewoon een goede werkplek waar de mensen tenminste snachts slapen Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:49
 
JOSINA022 schreef:
Bij jou ook al? Knipoog smiley

Echt Josina je hoeft niet alles te delen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:51
 
ERIKA129 schreef:
Echt Josina je hoeft niet alles te delen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Ik gun het je anders van harte hoor. Maar graag of heel niet Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:54
 
JOSINA022 schreef:
Ik gun het je anders van harte hoor. Maar graag of heel niet Gefrustreerde smiley

Nou ja die ene lichtflits en onweerslag wil ik dan wel maar als er meer komt mag je het houden oke? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:55
 
ERIKA129 schreef:
Visser?
Veel mensen hebben ook een gewone mailbox buiten die van cm Knipoog smiley
Denk dat er bij cm niet eens 500 inkunnen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Erika die het soms denkt beter te weten[/size[/size]]


Stiekum toch blont?

15 sept. 13.07 zegt frank zelf dat het gaat om zn CM-mails
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:56
 
ERIKA129 schreef:
Nou ja die ene lichtflits en onweerslag wil ik dan wel maar als er meer komt mag je het houden oke? Lachende smiley

Is goed hoor, geef ik de rest wel aan Frank Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:57
 
VISSER278 schreef:
Stiekum toch blont?

15 sept. 13.07 zegt frank zelf dat het gaat om zn CM-mails

Verlegen lachende smiley Geschokte, onthutste smiley Verlegen lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:58
 
JOSINA022 schreef:
Is goed hoor, geef ik de rest wel aan Frank Clown smiley

Das lief van jou heeft hij ook wat Clown smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 19:01
 
SHANITA130 schreef:
Ja, dat herken ik wel. Ik ben in veel kerken een tijdje geweest. Eigenlijk, als iemand ziek is, dan komt er eigenlijk helemaal geen predikant, voorganger ofzo. Ja, ik kijk Het Kleine Huis op de prairie, en daar zie je dat wel.

Ik heb een stuk over zalven opgezocht.

Jammer dat je die ervaringen hebt, Shanita!

Wat dat betreft mag ik heel erg dankbaar zijn met de gemeente waar ik lid van ben. Onze dominee is al heel wat keertjes bij mij langs geweest, zowel in het ziekenhuis als thuis.

En ook ziekenzalving wordt gedaan bij mensen die terminaal ziek zijn en dat graag zouden willen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 19:02
 
ERIKA129 schreef:
Das lief van jou heeft hij ook wat Clown smiley Lachende smiley

Ach, ik ben de beroerdste niet Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 19:02
 
JOSINA022 schreef:
Ik gun het je anders van harte hoor. Maar graag of heel niet Gefrustreerde smiley

Heb je de regen ook doorgestuurd Verraste, verbaasde smiley dat zei je niet! maar goed de blommegies lusten wel wat water Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 19:03
 
ERIKA129 schreef:
Heb je de regen ook doorgestuurd Verraste, verbaasde smiley dat zei je niet! maar goed de blommegies lusten wel wat water Knipoog smiley

Tja, alles of niets hè? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 19:08
 
SHANITA130 schreef:
Ja, dat herken ik wel. Ik ben in veel kerken een tijdje geweest. Eigenlijk, als iemand ziek is, dan komt er eigenlijk helemaal geen predikant, voorganger ofzo. Ja, ik kijk Het Kleine Huis op de prairie, en daar zie je dat wel.

Ik heb een stuk over zalven opgezocht.

Jammer Shanita dat je die ervaring hebt.
Hier komt mijn predikant met vaste regelmaat nu ik thuis zit en als er wat is kan ik hem altijd bellen.
Ook de wijkgemeente is zeer meelevend ik voel me rijk in deze gemeente Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 19:10
 
MARISKA601 schreef:
van pepernoten en marsepein
krijgen mensen kiespijn...

zoet genoeg? Knipoog smiley

Vergeet gevuld speculaas niet Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 19:11
 
MARIO216 schreef:
Al mijn kleren voor de herfst/winter op orde.

nu al Geschokte, onthutste smiley ik nog lang niet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 19:15
 
TINK100 schreef:
op een segway??? gebruiken zi in het ziekenhuis al wel....
motormuis...eh...lama....zuster...ach wat....

Hoop voor jou dat het geen traplopen was Boze smiley dan ga je met rolschaatsen ehhhhhhh. ....... maar effe niet aan denken pokpokpok auwwwwwwww
ken je bij je patienten gaan liggen en dus helemaal geen nachtzuster Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 19:30
 
Vandaag een heerlijke zak kruidnoten gekocht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 19:33
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 18 september 2011, 10:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 19:52
 
broodje van Subway.....ik wilde gaan koken maar toen ik de koelkast opende kwam de kipfilet er zelf uitgelopen Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 20:03
 
FRANKT627 schreef:
Welke getuigenis/mopje??? Knipoog smiley


ach wat ken mij t ook schelen... bij voorbaat mn excuses W-tje... Engeltje smiley

Wat zegt een blondje als ze de achterbank van een cabriolet ziet?
goh, wat een hoop beenruimte!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 20:12
 
PIETER649 schreef:
ach wat ken mij t ook schelen... bij voorbaat mn excuses W-tje... Engeltje smiley

Wat zegt een blondje als ze de achterbank van een cabriolet ziet?
goh, wat een hoop beenruimte!!


Als je ook 5 minuten de deegroller niet klaar hebt liggen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 20:14
 
ANNETTE792 schreef:
Als je ook 5 minuten de deegroller niet klaar hebt liggen Gefrustreerde smiley

Tja, mannen...je kunt ze geen tel uit het oog verliezen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 20:34
 
ERIKA129 schreef:
Jammer Shanita dat je die ervaring hebt.
Hier komt mijn predikant met vaste regelmaat nu ik thuis zit en als er wat is kan ik hem altijd bellen.
Ook de wijkgemeente is zeer meelevend ik voel me rijk in deze gemeente Lachende smiley


Ja, ik heb het eigenlijk over mezelf hoor, niet over anderen.

In het begin had ik veel contact hoor, met de prediker. Hij had zelfs tranen in zijn ogen als ik dingen vertelde.

Nou ja, omdat ik dissociatie heb, en ptst, kon ik niet solliciteren meer.
Ik kon mijn auto niet betalen. Is al een paar jaar terug hoor.
Maar ja, ik hád die auto zo nodig. Om drie keer in de week voor een gesprek van anderhalf uur in de buurt van Kijkduin te komen.
Met openbaar vervoer zou dat vier heen en vier uur terug uur kosten(trein, bussen overstappen, wachten en stuk lopen), met de auto drie kwartier.
Dat was toen, de énige kliniek in europa die deze stoornis, dissociate behandelde.

Dus ja, ik de diaconie gebeld. Nou ja, en die hadden zoiets, van die auto moet eerst weg. En ik moet werken zeiden, dan zou alles opgelost zijn.

Toen werkte ik net niet meer. Ik was uitzendkracht, en elke half jaar een dagje weg, en dan weer een half jaar. Part-time.
Maar dat bedrijf ging fuseren. dus personeel teveel, en dan gaan de uitzendkrachten het eerst.

Mensen in die kerk zeiden ook van dat ik die auto niet weg moet doen.
Want ik kon zo ook makkelijk langskomen, voor de deur instappen en voor de deur uitstappen.

Met de bus, of met de fiets durfde ik niet meer 's avonds, zelfs in de zomer durf ik dat na achten al niet.
Al het een en ander meegemaakt, dingen die je weleens in de krant lees, zeg maar, vandaar. Dáárvoor durfde ik alles hoor.

Nou ja, ik kwam wat jonger over als dat ik was. Stond ook in dossier van is jonger dan kalenderleeftijd. en ik ging met nog jongeren mensen om in de kerk. Nou is het zo, dat in die kerk, men al op erg jonge leeftijd trouwt.
Ik kreeg een vriend, hele lieve man, maar ja, die was 20 jaar ouder dan ik, en zág er ook nog eens ouder uit. Die man was eigenlijk ouder dan de ouders van de mensen waar ik mee om ging.
dus, ik mocht wel komen, maar ze wilden niet dat ik die oude man meenam.

Door deze dingen ben ik al een tijdje niet meer in de ger. vrij. geweest.
Ik wil wel, ben bang voor medelijdende blikken....zo voel ik dat.

Nou ben ik ook nog eens, door dingen die niet zolang geleden zijn gebeurd, overspannen en burn-out.

Dus, ik doe even niet naar buiten voor vrijwilligerswerk en hobby schilderen.
Dus ik zie eigenlijk heel weinig mensen, daar ik dus ook al geen contact heb met familie.
En ik voel mij nu niet in staat, om de paar mensen die ik ken, om daar nu contact mee te hebben. Omdat ik een burn-out heb, zo voelt het.

Nou gaat het steeds ietsje beter, en ik moet stapje voor stapje beter worden en dat kan wel een tijdje duren.

Nou dit is even de korte versie ;)

Ik voel me echt niet zielig. Ik kom hier wel weer uit, stapje voor stapje.
Het kan ook ineens heel snel gaan, heb al eerder met deze bijltjes gehakt.

En door het geloof, ja, ben ik nog steeds gelukkig elke dag. én ik ga beetje bij beetje vooruit.

Ik gebruik dit forum ook wel om nu en dan even wat kwijt te kunnen.

Dank voor jullie belangstelling.

En ik voel me niet zielig hoor. Ik heb zoveel: mijn eigen huis, en daar ben ik zo blij mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 20:36
 
PIETER649 schreef:
ach wat ken mij t ook schelen... bij voorbaat mn excuses W-tje... Engeltje smiley

Wat zegt een blondje als ze de achterbank van een cabriolet ziet?
goh, wat een hoop beenruimte!!

Waar staat in deze getuigenis dat het een vrouw is? blonden mannen bestaan ook..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 20:42
 
Ik heb hier ook heel negatief gedaan over Yoga.

Ook veralgemeniseerd, zo van yoga is niet van God.

Daarvoor mijn verontschuldigingen want ik kan daarmee mensen kwetsen, die naar yoga gaan.
Alleen voor oefeningen.

en wie ben ik dan om te zeggen van niet van God, dat zei ik hier ergens.

Zelf trekt het mij niet, en dat klink en is iets heel anders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2815 2816 2817 2818 2819 2820 2821 ... 6194 Volgende
Pagina 2818 van 6194