ChristianMatch
 


Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2893 2894 2895 2896 2897 2898 2899 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:33
 
COOTJE711 schreef:
sorry Willemijn.... je hebt alwèèr gelijk.... Lachende smiley


tja Cootje ze is een stuk ouder dan wij he Clown smiley dus ze wordt geacht wijzer te zijn dan jij en ikke Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:33
 
COOTJE711 schreef:
aha nu weet ik de oorzaak van die ontploffing van de week in een bunker.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

CM-(st)ers vinden Zeeland.
Wederom is Zeeland in het nieuws op CM.
Na eerst wat gelezen te hebben over Borssele komt nu het naburige plaatsje Ritthem in het landelijke Cm-nieuws.
Cootje711, die vele deskundigen te slim af is zoals ze zelf zegt , zal morgen hoogstwaarschijnlijk met foto en camper in alle Nederlandse dagbladen op de voorpagina staan.
Zij zal dan het tipje van de sluier oplichten door Frank als dader aan te wijzen voor deze mega-knal die vele zeeuwen de haren ten berge deed rijzen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:36
 
ERIKA129 schreef:
Dank u wel meneer Knipoog smiley

Streng hè Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:37
 
ERIKA129 schreef:
ja das waar sporen niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:43
 
MARIO216 schreef:
Dis jij hebt gekozen voor das Bundesland met de meeste vrije dagen Clown smiley


nooit bij stil gestaan van te voren... tis hier echt achterlijk met al die vrije dagen Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:47
 
FRANKT627 schreef:
Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…

…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae… Knipoog smiley

Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…

Frank… Lachende smiley

Frank , het allerbeste toegewenst he.
Jammer dat je hier vertrekt maar ik heb er alle begrip voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:47
 
PIETER649 schreef:
nooit bij stil gestaan van te voren... tis hier echt achterlijk met al die vrije dagen Woedende smiley

Op 1 oktober is mijn jaar verlof afgelopen.
Dus maandag zou ik weer aan het werk moeten...maarja, nationale feestdag he Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:48
 
PIETER649 schreef:
nooit bij stil gestaan van te voren... tis hier echt achterlijk met al die vrije dagen Woedende smiley

Je hebt gelijk dat de Duitsers lui zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:52
 
JOSINA022 schreef:
Visseeeeeeeeeer, wacht maar, we komen er aan hoor Clown smiley


Krijgen we dát. Boze smiley

Zit ik hier met tranen in m'n ogen na dat ontstellende bericht te hebben gelezen van Frank, zitten er al anderen die het op mij gemunt hebben.


Visser , die er over gaat denken om z'n abo stop te zetten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTHA725





Berichten: 85

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:52
 
Psalm 5 vers 1- 13



Hoi allemaal,

Hierbij wil ik aan de oproep van Herman om mee te bidden en te danken in de gebedsroom het volgende toevoegen,

We houden elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00 de bidstond Lachende smiley
Je kan ons vinden als je de Chat bovenaan de balk aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken Lachende smiley je zit dan in de chat van gebedsroom.


Gods rijke zegen, en
warme herfsgroetjes,

Martha Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:54
 
VISSER278 schreef:
Krijgen we dát. Boze smiley

Zit ik hier met tranen in m'n ogen na dat ontstellende bericht te hebben gelezen van Frank, zitten er al anderen die het op mij gemunt hebben.


Visser , die er over gaat denken om z'n abo stop te zetten


Heel veel sterkte toegewenst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:56
 
VISSER278 schreef:
Krijgen we dát. Boze smiley

Zit ik hier met tranen in m'n ogen na dat ontstellende bericht te hebben gelezen van Frank, zitten er al anderen die het op mij gemunt hebben.


Visser , die er over gaat denken om z'n abo stop te zetten

Neeeeeeeee, niet jij ook weggaan Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:59
 
HERMAN388 schreef:
Je hebt gelijk dat de Duitsers lui zijn Knipoog smiley


nope... ze werken minder dagen, maar ik ben blij met mn duitsertjes in de fabriek, gelukkig geen holanders met dr zeikmentaliteit!
gewoon hard werken und sonst gar nichts Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:00
 
JOSINA022 schreef:
Neeeeeeeee, niet jij ook weggaan Geschokte, onthutste smiley

Wat zielig voor je Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:10
 
FRANKT627 schreef:
Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…

…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae… Knipoog smiley

Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…

Frank… Lachende smiley

Jammer dat je weggaat, veel lol gehad en gelachen. Het ga je goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:11
 
Franciscus van Assisi: “Mensen die enig schepsel Gods uitsluiten van hun compassie en medelijden zullen op soortgelijke wijze handelen tegenover hun medemensen.”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:12
 
MARIO216 schreef:
Jammer dat je weggaat, veel lol gehad en gelachen. Het ga je goed.

Wie wordt de nieuwe grappenmaker Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATHANYA830





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:14
 
Nu volgde ik dit topic al een paar dagen, ook omdat ikzelf helemaal niet perfect ben Engeltje smiley

Toen ik net dit topic halverwege opende, moest ik mezelf even op het hoofd krabben, ik had mijn in mijn hoofd geformuleerde reactie toch nog niet echt gepost? Was ik dan echt een stukje tijd kwijt? En waarom reageerde iedereen zo boos op mijn 'afkeer' van spelfouten?

Toch maar even teruggezocht, nee, ik was het echt niet, het was iemand anders... Ben ik toch blij dat ik het niet neer heb gezet, zouden ze ook nog boos worden op mij...

Afkeer is een groot woord misschien. Maar als je iemands profiel leest, en zinnen tweemaal, driemaal moet lezen omdat je zonder interpunctie niet snapt wat er bedoeld wordt, of er staan zoveel spelfouten in dat ik me afvraag of we al die avonden die we tot ons negentigste nog samen op de bank gaan hebben wel een diepzinnig gesprek kunnen voeren, hoe oneerlijk is het dan dat ik nog even verder kijk?

Het gaat er toch om dat we deze site (ook) mogen gebruiken om te kijken of de Heer voor ons hier onze wederhelft heeft 'verstopt'?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:21
 
NATHANYA830 schreef:
Nu volgde ik dit topic al een paar dagen, ook omdat ikzelf helemaal niet perfect ben Engeltje smiley

Toen ik net dit topic halverwege opende, moest ik mezelf even op het hoofd krabben, ik had mijn in mijn hoofd geformuleerde reactie toch nog niet echt gepost? Was ik dan echt een stukje tijd kwijt? En waarom reageerde iedereen zo boos op mijn 'afkeer' van spelfouten?

Toch maar even teruggezocht, nee, ik was het echt niet, het was iemand anders... Ben ik toch blij dat ik het niet neer heb gezet, zouden ze ook nog boos worden op mij...

Afkeer is een groot woord misschien. Maar als je iemands profiel leest, en zinnen tweemaal, driemaal moet lezen omdat je zonder interpunctie niet snapt wat er bedoeld wordt, of er staan zoveel spelfouten in dat ik me afvraag of we al die avonden die we tot ons negentigste nog samen op de bank gaan hebben wel een diepzinnig gesprek kunnen voeren, hoe oneerlijk is het dan dat ik nog even verder kijk?

Het gaat er toch om dat we deze site (ook) mogen gebruiken om te kijken of de Heer voor ons hier onze wederhelft heeft 'verstopt'?

Wat een ander ook vindt, iedereen hanteert, al dan niet stiekem, eigen criteria of voorkeuren. Toch zal de partner niet in alles aan die voorkeuren voldoen maar is aantrekkelijk genoeg om de eisen die je vooraf stelde op te geven.

Thomas, heeft wel wat met taal en schreef ook een profiel.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 28 september 2011, 22:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:21
 
CHATULIEM619 schreef:
Idd, mn punt is gemaakt. Nog iets waar ik enorm op afknap, leggings...

Hallo Chat,

Ja die zitten niet zo lekker voor een man dus dat is ook niets voor mij.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:30
 
ERIKA129 schreef:
JOSINAAAAAAAAAAAAAAAAAA
wat weet jij dat wij niet weten Gefrustreerde smiley
vertel vertel Lachende smiley

Denk dat W-tje er véél meer van af weet Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATHANYA830





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:31
 
Oh Thomas, was je maar twintig jaar jonger..... Verlegen lachende smiley

Wat een ontzaglijk mooi profiel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:35
 
HERMAN388 schreef:
Ik word nooit meer zeeuw Boze smiley
Daar word ik niet rustig van door de Duitsers en Belgen

Precies herman, blijf maar lekker waar je nu zit. Wij redden het óók wel zonder jou. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:36
 
VISSER278 schreef:
Denk dat W-tje er véél meer van af weet Clown smiley

dat weet je niet, jij weet nl niet datgene dat ik weet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:39
 
JOSINA022 schreef:
dat weet je niet, jij weet nl niet datgene dat ik weet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Daarom zeg ik ook.....ik denk Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:42
 
JOSINA022 schreef:
Neeeeeeeee, niet jij ook weggaan Geschokte, onthutste smiley


Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Sja, nú heb je me ineens nodig zeker? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:43
 
VISSER278 schreef:
Daarom zeg ik ook.....ik denk Knipoog smiley

Ok, ok, maar waarschijnlijk zul jet het inmiddels wel weten? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:43
 
HERMAN388 schreef:
Heel veel sterkte toegewenst


Met wat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:43
 
VISSER278 schreef:


Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Sja, nú heb je me ineens nodig zeker? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ja natuurlijk, wie moet ik anders plagen? Verlegen lachende smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 23:12
 
Het maakt toch niet uit of we pkn zijn of pinkster of evangelie.s of wat voor kerk ook
Als er maar beleden wordt dan onze HEER voor onze zonden aan het kruis gehangen heeft en daarom voor eeuwig bij onze VADER mogen zijn.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2893 2894 2895 2896 2897 2898 2899 ... 6194 Volgende
Pagina 2896 van 6194