| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:33
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | sorry Willemijn.... je hebt alwèèr gelijk....  |
tja Cootje ze is een stuk ouder dan wij he dus ze wordt geacht wijzer te zijn dan jij en ikke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:33
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | aha nu weet ik de oorzaak van die ontploffing van de week in een bunker....  |
CM-(st)ers vinden Zeeland. Wederom is Zeeland in het nieuws op CM. Na eerst wat gelezen te hebben over Borssele komt nu het naburige plaatsje Ritthem in het landelijke Cm-nieuws. Cootje711, die vele deskundigen te slim af is zoals ze zelf zegt , zal morgen hoogstwaarschijnlijk met foto en camper in alle Nederlandse dagbladen op de voorpagina staan. Zij zal dan het tipje van de sluier oplichten door Frank als dader aan te wijzen voor deze mega-knal die vele zeeuwen de haren ten berge deed rijzen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:36
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Dank u wel meneer  |
Streng hè
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:37
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ja das waar sporen niet  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:43
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Dis jij hebt gekozen voor das Bundesland met de meeste vrije dagen  |
nooit bij stil gestaan van te voren... tis hier echt achterlijk met al die vrije dagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…
…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae…
Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…
Frank…  |
Frank , het allerbeste toegewenst he. Jammer dat je hier vertrekt maar ik heb er alle begrip voor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:47
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | nooit bij stil gestaan van te voren... tis hier echt achterlijk met al die vrije dagen  |
Op 1 oktober is mijn jaar verlof afgelopen. Dus maandag zou ik weer aan het werk moeten...maarja, nationale feestdag he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:48
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | nooit bij stil gestaan van te voren... tis hier echt achterlijk met al die vrije dagen  |
Je hebt gelijk dat de Duitsers lui zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:52
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Visseeeeeeeeeer, wacht maar, we komen er aan hoor  |
Krijgen we dát.
Zit ik hier met tranen in m'n ogen na dat ontstellende bericht te hebben gelezen van Frank, zitten er al anderen die het op mij gemunt hebben.
Visser , die er over gaat denken om z'n abo stop te zetten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTHA725
|
Berichten: 85
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:52
|
|
|
|
Psalm 5 vers 1- 13
Hoi allemaal,
Hierbij wil ik aan de oproep van Herman om mee te bidden en te danken in de gebedsroom het volgende toevoegen,
We houden elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00 de bidstond Je kan ons vinden als je de Chat bovenaan de balk aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken je zit dan in de chat van gebedsroom.
Gods rijke zegen, en warme herfsgroetjes,
Martha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:54
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Krijgen we dát.
Zit ik hier met tranen in m'n ogen na dat ontstellende bericht te hebben gelezen van Frank, zitten er al anderen die het op mij gemunt hebben.
Visser , die er over gaat denken om z'n abo stop te zetten |
Heel veel sterkte toegewenst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:56
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Krijgen we dát.
Zit ik hier met tranen in m'n ogen na dat ontstellende bericht te hebben gelezen van Frank, zitten er al anderen die het op mij gemunt hebben.
Visser , die er over gaat denken om z'n abo stop te zetten |
Neeeeeeeee, niet jij ook weggaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:59
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Je hebt gelijk dat de Duitsers lui zijn  |
nope... ze werken minder dagen, maar ik ben blij met mn duitsertjes in de fabriek, gelukkig geen holanders met dr zeikmentaliteit! gewoon hard werken und sonst gar nichts
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:00
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Neeeeeeeee, niet jij ook weggaan  |
Wat zielig voor je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…
…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae…
Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…
Frank…  |
Jammer dat je weggaat, veel lol gehad en gelachen. Het ga je goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:11
|
|
|
|
|
Franciscus van Assisi: “Mensen die enig schepsel Gods uitsluiten van hun compassie en medelijden zullen op soortgelijke wijze handelen tegenover hun medemensen.”
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:12
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Jammer dat je weggaat, veel lol gehad en gelachen. Het ga je goed. |
Wie wordt de nieuwe grappenmaker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATHANYA830
|
Berichten: 40
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:14
|
|
|
|
Nu volgde ik dit topic al een paar dagen, ook omdat ikzelf helemaal niet perfect ben
Toen ik net dit topic halverwege opende, moest ik mezelf even op het hoofd krabben, ik had mijn in mijn hoofd geformuleerde reactie toch nog niet echt gepost? Was ik dan echt een stukje tijd kwijt? En waarom reageerde iedereen zo boos op mijn 'afkeer' van spelfouten?
Toch maar even teruggezocht, nee, ik was het echt niet, het was iemand anders... Ben ik toch blij dat ik het niet neer heb gezet, zouden ze ook nog boos worden op mij...
Afkeer is een groot woord misschien. Maar als je iemands profiel leest, en zinnen tweemaal, driemaal moet lezen omdat je zonder interpunctie niet snapt wat er bedoeld wordt, of er staan zoveel spelfouten in dat ik me afvraag of we al die avonden die we tot ons negentigste nog samen op de bank gaan hebben wel een diepzinnig gesprek kunnen voeren, hoe oneerlijk is het dan dat ik nog even verder kijk?
Het gaat er toch om dat we deze site (ook) mogen gebruiken om te kijken of de Heer voor ons hier onze wederhelft heeft 'verstopt'?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:21
|
|
|
|
| NATHANYA830 schreef: | Nu volgde ik dit topic al een paar dagen, ook omdat ikzelf helemaal niet perfect ben
Toen ik net dit topic halverwege opende, moest ik mezelf even op het hoofd krabben, ik had mijn in mijn hoofd geformuleerde reactie toch nog niet echt gepost? Was ik dan echt een stukje tijd kwijt? En waarom reageerde iedereen zo boos op mijn 'afkeer' van spelfouten?
Toch maar even teruggezocht, nee, ik was het echt niet, het was iemand anders... Ben ik toch blij dat ik het niet neer heb gezet, zouden ze ook nog boos worden op mij...
Afkeer is een groot woord misschien. Maar als je iemands profiel leest, en zinnen tweemaal, driemaal moet lezen omdat je zonder interpunctie niet snapt wat er bedoeld wordt, of er staan zoveel spelfouten in dat ik me afvraag of we al die avonden die we tot ons negentigste nog samen op de bank gaan hebben wel een diepzinnig gesprek kunnen voeren, hoe oneerlijk is het dan dat ik nog even verder kijk?
Het gaat er toch om dat we deze site (ook) mogen gebruiken om te kijken of de Heer voor ons hier onze wederhelft heeft 'verstopt'? |
Wat een ander ook vindt, iedereen hanteert, al dan niet stiekem, eigen criteria of voorkeuren. Toch zal de partner niet in alles aan die voorkeuren voldoen maar is aantrekkelijk genoeg om de eisen die je vooraf stelde op te geven.
Thomas, heeft wel wat met taal en schreef ook een profiel.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 28 september 2011, 22:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:21
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Idd, mn punt is gemaakt. Nog iets waar ik enorm op afknap, leggings... |
Hallo Chat,
Ja die zitten niet zo lekker voor een man dus dat is ook niets voor mij. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:30
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | JOSINAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat weet jij dat wij niet weten vertel vertel  |
Denk dat W-tje er véél meer van af weet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATHANYA830
|
Berichten: 40
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:31
|
|
|
|
Oh Thomas, was je maar twintig jaar jonger..... 
Wat een ontzaglijk mooi profiel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:35
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik word nooit meer zeeuw Daar word ik niet rustig van door de Duitsers en Belgen |
Precies herman, blijf maar lekker waar je nu zit. Wij redden het óók wel zonder jou.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:36
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Denk dat W-tje er véél meer van af weet  |
dat weet je niet, jij weet nl niet datgene dat ik weet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:39
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | dat weet je niet, jij weet nl niet datgene dat ik weet  |
Daarom zeg ik ook.....ik denk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:42
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Neeeeeeeee, niet jij ook weggaan  |
Sja, nú heb je me ineens nodig zeker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:43
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Daarom zeg ik ook.....ik denk  |
Ok, ok, maar waarschijnlijk zul jet het inmiddels wel weten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:43
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Heel veel sterkte toegewenst |
Met wat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:43
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: |
Sja, nú heb je me ineens nodig zeker?  |
Ja natuurlijk, wie moet ik anders plagen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 23:12
|
|
|
|
Het maakt toch niet uit of we pkn zijn of pinkster of evangelie.s of wat voor kerk ook Als er maar beleden wordt dan onze HEER voor onze zonden aan het kruis gehangen heeft en daarom voor eeuwig bij onze VADER mogen zijn. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|