| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | volgens mij heb ik nog een volle bak staan Beter mee verlegen dan om verlegen toch? |
Da's helemaal waar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 12:04
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | nou vooruit dan maar!  |
Welterusten, probeer maar te slapen mijn huisdieren zijn blij voor dierendag en ze maken lekker herrie en de koeien loeien op de wei
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 12:08
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | winter??? De benzinepomp verkoopt alweer strooizout. |
Hoe ga je dan strooien Ga je dan op de motorkap zitten en dan strooien? Dan heeft je auto geen last meer van gladheid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 12:38
|
|
|
|
Wat je beslist in deze, moet je uiteraard zelf weten
Daarom is het wellicht verstandig te bedenken wat je hier van deze site verwacht.
Waar deze site voor bedoeld is, en waar dus ook de meesten lid voor geworden zijn, is contact met andere leden. Of dit nu leidt tot een relatie, vriendschap of tijdverdrijf. Uit jouw reacties lees ik dat je vooral bezig bent met jouw relatie tot God. Daar is, uiteraard, niets op tegen! Maar of deze site dan brengt wat je zoekt, betwijfel ik...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 12:53
|
|
|
|
Iedereen heeft een geloof. Als je inderdaad niet op zoek naar relatie met een partner, alleen maar naar Jezus zoeken en over Hem spreken of schrijven. Dan denk ik dat je op de verkeerde website terecht gekomen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 12:55
|
|
|
|
Wat zijn mijn huisdieren verwend hè Lekkere hapjes gegeven en geknuffeld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
Berichten: 189
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 13:34
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Iedereen heeft een geloof. Als je inderdaad niet op zoek naar relatie met een partner, alleen maar naar Jezus zoeken en over Hem spreken of schrijven. Dan denk ik dat je op de verkeerde website terecht gekomen.  |
Is er geen website waar ze wat minder met zoeken naar Jezus bezig zijn.
Volgens mij is dat meer mijn ding.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 13:42
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | naaaaaaaaaaaaa denk je nu aan jezelf of aan Tink de lama en wat met die smurf dan  |
EEN SMURF IS GEEN DIER!!!!
Thomas, maar lief zijn vandaag mag wel natuurlijk.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 14:05
|
|
|
|
Andere sites hebben inmiddels de moeite genomen een app te maken dan wel de site even aan te passen voor mobiele telefonie.
CM blijft helaas achter, terwijl een site maken als m.cm.nl toch echt niet zo moeilijk hoeft te zijn...
Thomas, gaat soms met zijn tijd mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 14:55
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | | EEN SMURF IS GEEN DIER!!!!Thomas, maar lief zijn vandaag mag wel natuurlijk..... |
30 februari smurfendag?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:00
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Is er geen website waar ze wat minder met zoeken naar Jezus bezig zijn.
Volgens mij is dat meer mijn ding. |
Websites zat op internet. Zoek met google waar je interesses liggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:04
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | | EEN SMURF IS GEEN DIER!!!!Thomas, maar lief zijn vandaag mag wel natuurlijk..... |
Ik zeg toch ook wat moeten we dan met die SMURF aan!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:06
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Wat zijn mijn huisdieren verwend hè Lekkere hapjes gegeven en geknuffeld  |
Hermanus je zit op de verkeerde topic
Zoals wel vaker geloof ik!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:08
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Hoe ga je dan strooien Ga je dan op de motorkap zitten en dan strooien? Dan heeft je auto geen last meer van gladheid  |
Annette rijd en Pieter moet strooien dus zit hij voorop Hij moet zorgen dat het vrouwtje veilig over de gladde wegen thuis komt he
Maarre gaan we nu een heel seizoen overslaan en gelijk door naar de winter?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:10
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Is er geen website waar ze wat minder met zoeken naar Jezus bezig zijn.
Volgens mij is dat meer mijn ding. |
Wat dacht je van contactsites waar ze Jezus niet kennen of willen kennen? Daar zijn ze dus ook niet op zoek naar Hem (helaas)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:12
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | winter??? De benzinepomp verkoopt alweer strooizout. |
En pieter gaat deze maand beginnen met sneeuwschuivers... Ik begreep gisteren dat er bij Munchen in de buurt al sneeuw lag...
Zolang het maar niet hier ligt...
Inmiddels schijnt de zon hier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:14
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | En pieter gaat deze maand beginnen met sneeuwschuivers... Ik begreep gisteren dat er bij Munchen in de buurt al sneeuw lag...
Zolang het maar niet hier ligt...
Inmiddels schijnt de zon hier  |
Das toevallig Hij schijnt hier ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:15
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hermanus je zit op de verkeerde topic
Zoals wel vaker geloof ik!  |
Oeps ik vergat m`n bril op te zetten zonder bril kan ik niet lezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:17
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wat dacht je van contactsites waar ze Jezus niet kennen of willen kennen? Daar zijn ze dus ook niet op zoek naar Hem (helaas) |
Ik heb nooit met Jezus gechat en gemaild Is er in de hemel geen internet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:18
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Oeps ik vergat m`n bril op te zetten zonder bril kan ik niet lezen |
eerst opzetten dan reageren ja
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:18
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Das toevallig Hij schijnt hier ook  |
Houden Belgische weermannen ons voor de gek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:19
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Houden Belgische weermannen ons voor de gek  |
Ehhhhh wat hebben de belgen met ons weer te maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:19
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | eerst opzetten dan reageren ja  |
Ja, ikke vergeet vaker bril en krijg ik dagelijks blauwe plekken op mijn hoofd door gebotst tegen lantaarnpaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:20
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Das toevallig Hij schijnt hier ook  |
En hier ook!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:21
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Ja, ikke vergeet vaker bril en krijg ik dagelijks blauwe plekken op mijn hoofd door gebotst tegen lantaarnpaal |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:21
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ehhhhh wat hebben de belgen met ons weer te maken  |
De Belgen heeft KNMI gewaarschuwd voor herfstachtige dagen, maarre nee hoor, hier schijnt de zon volop
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:22
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:23
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik heb nooit met Jezus gechat en gemaild Is er in de hemel geen internet?  |
Denk jij wel eens na voordat je wat typt. Ik vind dit niet kunnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:24
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik heb nooit met Jezus gechat en gemaild Is er in de hemel geen internet?  |
Niet zo netjes, Herman!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:25
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik heb nooit met Jezus gechat en gemaild Is er in de hemel geen internet?  |
Herman graag opletten wat je schrijft!! Dit kan niet!!
|
|
| Naar boven |
|
|