| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 10:58
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wij hebben idd een andependium hangen en werken dus ook met de kleuren van het kerkelijk jaar. Uit een eerdere bijdrage van Mariska blijkt dat er voor het vlaggen meerdere kleuren gebruiken. Bepaalde kleuren en de betekenis die er voor ons aan vast zit komen wel overeen. |
Van vlaggen heb ik nog nooit gehoord wel idd van het andependium waar jullie het over hebben maar ik weet ook pas sinds van de week dat die wisselend zijn in jullie kerken bij ons ken ik dat helemaal niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:01
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | ik weet dat God ons de techniek heeft gegeven en dat we daar gebruik van kunnen en mogen maken.....als dat gebruikt kan worden om een implantaat te amken waardoor iemand weer of beter kan horen waarom niet??? Of, je hebt technici die instaat zijn om prothesen te maken zodat iemand weer een hand, arm of been kan gebuiken, mag dat dan ook niet??? God heeft deze kennis aan ons gegeven.....gebruik het goed..om de medemens die ook door Hem gemaakt is te helpen |
Kan hier alleen maar AMEN op zeggen. Wat denk je dan van transplantaties en pacemakers ga zo maar door als de Heere de handen van de heelmeesters niet zegend zal het niet goed gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:02
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | kwestie dan van gaaaaaaaaaan  |
Ehhhh tja ehhhhhhhhh. Moet mijn gezondheid toestaan he dus zal het op het allerlaatste moment bekijken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:04
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | ik kook liever mijn eigen eten zelf, op het werk iets gegeten wat lijkt op schorseneren en andijvie....
thuis had ik tenminste broccoli.... |
Schorseneren dat is nu echt niet te pruimen. HEb nog geen idee wat ik vanavond ga eten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:06
|
|
|
|
Ik vind het wel weer voor een stampot.. Of jachtschotel...
Maar om dat te realiseren moet ik er voor naar buiten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:15
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | ik zou er lief ding voor over hebben.....maar pijn stillers lijklen niet te werken... |
vervelend Tink, ik heb er net nog maar een genomen voor mn hoofdpijn en mn opoe die zonodig weer eens langs moest komen en giga buikpijn oplevert
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:19
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | dat lukte mij vannacht prima  |
Oeps de een slaapt er lekker in en de andere dus niet Echterlijke twist
Maar ik zal doen wat Pieter me vroeg en hem op de hoogte houden Heb heeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen komt echt een ritme in hier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:21
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | vanmiddag toen we onze ieniemienie poes op haalden  |
Ow een kitten zou er ook weer zin in krijgen in zo'n klein poesje maar ja heb al twee rakkers rondlopen van 3 en 4 heb daar mn handen al vol zat aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:28
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | vervelend Tink, ik heb er net nog maar een genomen voor mn hoofdpijn en mn opoe die zonodig weer eens langs moest komen en giga buikpijn oplevert  |
Ooooooooooh, wat ben ik blij dat ik daar geen last meer van heb
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:28
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | ik zou er lief ding voor over hebben.....maar pijn stillers lijklen niet te werken... |
Meis wat vervelend voor je!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:29
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Maar om dat te realiseren moet ik er voor naar buiten... |
Ik ook Maar ik weet nog niet wat ik wil gaan eten, dus voorlopig nog ff lekker binnen blijven
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 6 oktober 2011, 11:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Kan hier alleen maar AMEN op zeggen. Wat denk je dan van transplantaties en pacemakers ga zo maar door als de Heere de handen van de heelmeesters niet zegend zal het niet goed gaan. |
De dokteren en onderzoekers weten dat God verkeerd of fout heeft geschapen. Wonderen bestaat gewoon niet. Het is alles in de hand van God. Een mens kan niet omgezet tot robot. zie Artikelen van Nederlandse Geloofbelijdenis
art. 1 Dat er een enig God is Wij geloven allen met het hart en belijden met den mond dat er is een enig en eenvoudig geestelijk Wezen, Hetwelk wij God noemen: eeuwig, onbegrijpelijk, onzienlijk, onveranderlijk, oneindig, almachtig; volkomen wijs, rechtvaardig, goed, en een zeer overvloedige Fontein van alle goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | vanmiddag toen we onze ieniemienie poes op haalden  |
waar is foto van ienieminie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:30
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ooooooooooh, wat ben ik blij dat ik daar geen last meer van heb  |
fijn voor jou wat koop ik ervoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:33
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | De dokteren en onderzoekers weten dat God verkeerd of fout heeft geschapen. Wonderen bestaat gewoon niet. Het is alles in de hand van God. Een mens kan niet omgezet tot robot. zie Artikelen van Nederlandse Geloofbelijdenis
art. 1 Dat er een enig God is Wij geloven allen met het hart en belijden met den mond dat er is een enig en eenvoudig geestelijk Wezen, Hetwelk wij God noemen: eeuwig, onbegrijpelijk, onzienlijk, onveranderlijk, oneindig, almachtig; volkomen wijs, rechtvaardig, goed, en een zeer overvloedige Fontein van alle goed. |
Wonderen bestaan echt hoor, Herman! God geeft wonderen, maar je moet ze wel zo willen zien!
En God heeft verkeerd of fout geschapen Bedoel je dat echt zo?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 6 oktober 2011, 11:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:35
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | fijn voor jou wat koop ik ervoor  |
Maandverband?
Maarre...heb er wel heel wat voor over moeten hebben hoor!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 6 oktober 2011, 11:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:37
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Maandverband?
Maarre...heb er wel heel wat voor over moeten hebben hoor!  |
En bedankt maar weer maar weet idd dat je er niet klaar mee bent en nog steeds tobt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:38
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wonderen bestaan echt hoor, Herman! God geeft wonderen, maar je moet ze wel zo willen zien!
En God heeft verkeerd of fout geschapen Bedoel je dat echt zo? |
Dat denken de ongelovige dokteren. Operaties is prima, dat is wel nodig om te herstellen. Wil je iets voor jezelf mooi worden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:39
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]Maandverband?
ahum
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:41
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dat denken de ongelovige dokteren. Operaties is prima, dat is wel nodig om te herstellen. Wil je iets voor jezelf mooi worden? |
Absoluut geen operatie om mijzelf mooier te maken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:43
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | En bedankt maar weer maar weet idd dat je er niet klaar mee bent en nog steeds tobt  |
Graag gedaan hoor Ik weet heeeeeeeel goed hoe je je nu voelt, dus ik leef met je mee hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:43
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | De wolken zijn lek. Mijn ramen huilen. |
of de wolken lekken? Het weer heeft te maken dat God spreekt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:44
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Graag gedaan hoor Ik weet heeeeeeeel goed hoe je je nu voelt, dus ik leef met je mee hoor!  |
Oef gelukkig dat maakt het slechtste moment weer beter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:56
|
|
|
|
Knotjevee,
Van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en Gods zegen voor nieuwe levensjaar

Herman en Marian
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:56
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik ook Maar ik weet nog niet wat ik wil gaan eten, dus voorlopig nog ff lekker binnen blijven  |
Ik ben eruit het wordt vandaag champignonsoep met stokbrood en kruidenboter en een stukje vlees erbij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:58
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik ben eruit het wordt vandaag champignonsoep met stokbrood en kruidenboter en een stukje vlees erbij  |
knoflookboter is lekkerder dan kruidenboter. Na het eten wel 10 keer tandenpoetsen en rol pepermunt voor frisse adem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:59
|
|
|
|
Ik heb geen idee voor vanavond
papa met 3 kinderen aan tafel Ik ga zo naar supermarkt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 13:19
|
|
|
|
Zit te denken aan pizza....
Is wel makkelijk want ik moet nog weg...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 13:37
|
|
|
|
| RENATE619 schreef: | | Volgens mij heb jij hier al gevonden wat de meeste leden nog zoeken... Zegt toch wel iets goeds over de site, toch? |
Zou dat iets te maken hebben of een site wel of niet goed is??? Daar geloof ik ook weer niet in... Oke...als je niet gelovig bent...zul je deze sites ook niet opzoeken... Maar de site is goed...dus ook goede mensen ...nee... Maar wel fijn natuurlijk als je hier een vond...wat je zocht...
|
|
| Naar boven |
|
|