| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:39
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | of zwijgen... |
Gezellig he soms zo'n lobby
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:41
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | sja ik wist dat ik niet zo groot was, maar dat je nu finaal over me heen kijkt stond volgens mij nog op het lijstje maar dan moet ik Momo toch maar alle mannen geven, rekent ze nu ongeveer op (denk ik ) |
Stond jij op het lijstje dan niet gezage Sorryyyyyyyyy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:42
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Stond jij op het lijstje dan niet gezage Sorryyyyyyyyy  |
Nee ik bungelde ergens onder aan het lijstje, doesn't matter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:43
|
|
|
|
Ik heb het niet eens gelezen!!! Alleen de titel maakt me al onpasselijk. We vragen steeds om resect te hebben voor elkaar dit gaat echt te ver! Ook ik heb de NOK toets ingedrukt!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:44
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Gezellig he soms zo'n lobby  |
was vast de ZWIJG lobby
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:48
|
|
|
|
Voor dat zelfde geld kan hij beter Annet een paar goeie laptops geven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:48
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | was vast de ZWIJG lobby  |
Das zeker een nieuwe Toen ik net op cm kwam maakte ze de vertier en jolijt room omdat we te vrolijk waren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:49
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Voor dat zelfde geld kan hij beter Annet een paar goeie laptops geven.  |
Ja Pieter doe dat eens dan ploept je vrouw tenminste niet zo vaak ofline Gun dr ook contact met dr vriendinnetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:51
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Das zeker een nieuwe Toen ik net op cm kwam maakte ze de vertier en jolijt room omdat we te vrolijk waren  |
sja die kunnen we wel afschaffen, dat doen we wel op het forum toch SSSTTT
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:51
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Nee ik bungelde ergens onder aan het lijstje, doesn't matter  |
Ach arme meid Maar jippie voor momo Ga ik jou dus ook niet ontmoeten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:52
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | sja die kunnen we wel afschaffen, dat doen we wel op het forum toch SSSTTT  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:52
|
|
|
|
zit een zak chips leeg te eten, zonder er bij na te denken.
wordt weer een week rammeldannen denk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:54
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou.... hij moet nog 3 jaar wachten voor dat ie ook lid mag worden van CM.Ik denk dat Judith het dan wel vergeten is.  |
Eh....ik bedoel een ban voor jou hoor, dat je iemand onder jouw naam laat reageren. Ik denk dat Judith wel mild is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ach arme meid Maar jippie voor momo Ga ik jou dus ook niet ontmoeten  |
nee klopt, had nog wel een stoel voor je gereserveerd omdat die mannen zo nodig vele kilometers wilden lopen en wij niet. maar goed, heb ik nu twee stoelen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:57
|
|
|
|
Ik vond deze lijst, het is genummerd, maar niet vetgedrukt die nummers, dus het valt niet zo op, de meest volledige lijst met 'misstanden'.
Alhoewel ik bij punt 3., 5. en 6. wél mijn vraagtekens heb. (punt 3., 5. en 6. van de openingsposting dus, ik zal de punten daar wel even vet maken. Voor de duidelijkheid.
Er zijn twee soorten nummeringen. 1 t/m 5 , zonder een . na het getal!!! En 1. t/m 10. met een punt na het getal!!!
Nb: bovenstaande betreft dus de openingsposting.
Dit hieronder betreft een uitslag van een onderzoek naar kerkverlating bij evangelische.
Waarom mensen vertrekken staat niet in het stuk.(Evangelische bewegingen vallen ook onder charismatische bewegingen)
Dat heb ik uit een artikel in de Eo-visie over ex evangelische: 'kerkverlating in de evangelische beweging'.
Waarom vertrekken mensen uit evangelische gemeentes? 1. Geslotenheid van de gemeente; 2. De sterke kant van de evangelische gemeente wordt snel de zwakke kant: a. Geborgenheid wordt beklemming; b. Enthousiasme wordt dwang; c. Ruimte voor emoties wordt oppervlakkigheid; d. Vrije structuur wordt onveilige willekeur; e. Zekerheid wordt gebrek aan openheid. 3. Manipulatie door leiders; 4. Het gedachtegoed botst met de werkelijkheid, bijvoorbeeld als het gaat om ziekte en lijden; 5. Er heerst een doofpotcultuur.
Hoe verliep het vertrek? 1. De overgang van evangelisch naar ‘ooit evangelisch’ was zeer ingrijpend; 2. De deur werd vaak keihard achter de vertrekkers dichtgeslagen; 3. Het was vaak stil bij de achterdeur; 4. Soms was er een goed afscheid bij de achterdeur; 5. De meesten vertrokken niet alleen.
Hoe nu verder? 1. Meer dan de helft van de ondervraagden ervaart de stap als positief; 2. Eenzelfde aantal vertelt over persoonlijke problemen en voelt zich kapotgemaakt; 3. Veel ex-evangelischen blijven evangelisch in hun denken; 4. Ongeveer eenderde bezoekt geen kerk of gemeente meer; 5. ‘Gevestigde’ kerken hebben een grote aantrekkingskracht op de vertrekkers; 6. De kerk van oorsprong blijkt een veilige thuishaven.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 5 november 2011, 02:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:58
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 4 november 2011, 21:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:59
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik vond deze lijst, het is genummerd, maar niet vetgedrukt die nummers, dus het valt niet zo op, de meest volledige lijst met 'misstanden'.
Alhoewel ik bij punt3, 5 en 6 wél mijn vraagtekens heb.
Waarom mensen vertrekken staat niet in het stuk.(Evangelische bewegingen vallen ook onder charismatische bewegingen)
Dat heb ik uit een artikel in de Eo-visie over ex evangelische: 'kerkverlating in de evangelische beweging'.
Waarom vertrekken mensen uit evangelische gemeentes? 1. Geslotenheid van de gemeente; 2. De sterke kant van de evangelische gemeente wordt snel de zwakke kant: a. Geborgenheid wordt beklemming; b. Enthousiasme wordt dwang; c. Ruimte voor emoties wordt oppervlakkigheid; d. Vrije structuur wordt onveilige willekeur; e. Zekerheid wordt gebrek aan openheid. 3. Manipulatie door leiders; 4. Het gedachtegoed botst met de werkelijkheid, bijvoorbeeld als het gaat om ziekte en lijden; 5. Er heerst een doofpotcultuur.
Hoe verliep het vertrek? 1. De overgang van evangelisch naar ‘ooit evangelisch’ was zeer ingrijpend; 2. De deur werd vaak keihard achter de vertrekkers dichtgeslagen; 3. Het was vaak stil bij de achterdeur; 4. Soms was er een goed afscheid bij de achterdeur; 5. De meesten vertrokken niet alleen.
Hoe nu verder? 1. Meer dan de helft van de ondervraagden ervaart de stap als positief; 2. Eenzelfde aantal vertelt over persoonlijke problemen en voelt zich kapotgemaakt; 3. Veel ex-evangelischen blijven evangelisch in hun denken; 4. Ongeveer eenderde bezoekt geen kerk of gemeente meer; 5. ‘Gevestigde’ kerken hebben een grote aantrekkingskracht op de vertrekkers; 6. De kerk van oorsprong blijkt een veilige thuishaven. |
Shanita KAP hiermee dit is gewoon zo pfffffffff geen woorden voor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:59
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ja Pieter doe dat eens dan ploept je vrouw tenminste niet zo vaak ofline Gun dr ook contact met dr vriendinnetjes  |
waarom? jullie stoken dr alleen maar op tegen mij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 22:00
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Shanita KAP hiermee dit is gewoon zo pfffffffff geen woorden voor! |
Idd!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 22:01
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 22:01
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | waarom? jullie stoken dr alleen maar op tegen mij  |
Is dat opstoken?? Das aangeven dat je effe wat voor je vrouw moet doen Ze heeft jou dat prinsesje gegeven geef jij haar een lappie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 22:03
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: |  |
Hij is er nog te klein voor maris!! Het liefst deze topic helemaal weg zodat niemand hem meer kan lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 22:04
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Is dat opstoken?? Das aangeven dat je effe wat voor je vrouw moet doen Ze heeft jou dat prinsesje gegeven geef jij haar een lappie  |
ze wil geen lappie thuis bij dr ouders hadden ze ook al n labrador
enne, ik weet niet of jij ooit biologie hebt gehad, maar dat prinsesje heeft ze van mij gehad dus
ze mocht het eerst 9 maandjes uitbroeden en nu mag ze er mee spelen als met n pop, voeren, luiers verschonen, aankleden etc.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 22:06
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Eh....ik bedoel een ban voor jou hoor, dat je iemand onder jouw naam laat reageren. Ik denk dat Judith wel mild is.  |
Hoho .....dit was puur een geval van misbruik maken van visser's vergeetachtigheid .
Kan ik er wat aan doen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 22:06
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ze wil geen lappie thuis bij dr ouders hadden ze ook al n labrador
enne, ik weet niet of jij ooit biologie hebt gehad, maar dat prinsesje heeft ze van mij gehad dus
ze mocht het eerst 9 maandjes uitbroeden en nu mag ze er mee spelen als met n pop, voeren, luiers verschonen, aankleden etc. |
Weet je??? KRENT  Je geliefde onderwerp weer he de vrouw heeft maar een recht Maar als ze zoveel doet verdient ze toch dat lappie wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 22:09
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Weet je??? KRENT  Je geliefde onderwerp weer he de vrouw heeft maar een recht Maar als ze zoveel doet verdient ze toch dat lappie wel  |
zucht... okee
maar die labrador dan ook zelf uitlaten als het regent
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 22:11
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | zucht... okee
maar die labrador dan ook zelf uitlaten als het regent  |
Dat heeft ze er wel voor over
Namens je vrouw van harte bedankt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 22:12
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ze wil geen lappie thuis bij dr ouders hadden ze ook al n labrador
ze mocht het eerst 9 maandjes uitbroeden en nu mag ze er mee spelen als met n pop, voeren, luiers verschonen, aankleden etc. |
Nee pietertje... Jij wilde en opvolger hebben... Jij zocht een broedkip... En nu wil jij dat kuiken die dure mercedes geven?
En de broedkip krijgt er niks voor terug?
Die Dusseldorfer Tabelle...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 22:12
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik kan hier een heel eind met je in mee gaan Chat! Alleen begin ik me wel af te vragen als we het echt over asielzoekers hebben waar het in hun land onveilig is en ze vermoord wirden als ze terug komen,waarom krijgen er dan zoveel mensen een verblijfsvergunning denk aan marokanen, turken, antilianen enz die in hun land niks te vrezen hebben?? Ze worden door vernederlandste moslim mannen en vrouwen hierheen gehaald om te trouwen terwijl ze heel goed in hun eigen land kunnen wonen dat stuit mij tegen de borst. Het lijkt wel of ze Nederland als een luilekkerland zien, en ik scheer ze echt niet over een kam want ik heb marokaanse buren compleet vernederlandst zonder hoofdoekjes en herdwerken, maar er zijn er zeer velen die hier alleen maar praten met elkaar in hun moederstaal en te lui zijn om nog voor de duivel te dansen en hun handje ophouden voor een uitkering die wij mogen betalen. Ik geef dan liever een jongen een verblijfsvergunning om hier te wonen en te leren en wat voor de samenleving te betekenen!! |
Deze groep mensen vraag ook geen asiel aan Erika, dezen worden door familie of door een nederlands liefje naar Nederland gehaald. Als het gaat om een liefdesrelatie dan worden daar eisen aan gesteld, de relatie moet sowieso drie jaar standhouden, gaat het eerder uit dan is het met next vliegtuig terug land van herkomst. En aan nareizende familieleden wordt paal en perk gesteld door het kabinet, alleen direkte familie ( dus vader, moeder en kinderen) kan maar aanspraak maken op een verblijfsvergunning. Dit moet dan wel binnen drie maanden na aankomst van eerste gezinslid aangevraagd worden. En dat lukt meestal niet omdat reisagenten familieleden scheiden tijdens de reis en ze in verschillende landen afleveren. Voordat deze mensen elkaar teruggevonden hebben, zijn de drie maanden al voorbij. Dus het valt mee wat betreft over laten komen van familieleden.
De hele kwestie van Turken, Marokkanen en Antilianen heeft niets met asielbeleid te maken. Nederland heeft deze mensen in de jaren '70 naar Nederland gehaald om het "vuile"werk te laten doen die de nederlanders niet wilden doen. En dat je deze mensen niet terug kunt sturen en er een verplichting aan hebt lijkt me logisch. Stank voor dank zouden ze anders krijgen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 22:14
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hoho .....dit was puur een geval van misbruik maken van visser's vergeetachtigheid .
Kan ik er wat aan doen?  |
Ach is pas een paar keer gebeurt toch dat Dennis gebruik maakte van je vergeetachtigheid. Gef niks hoor
|
|
| Naar boven |
|
|