| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 15:08
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Jouw zoon leerde toch voor kok of verwar ik hem nu met iemand anders zoon?) zo ja, in wel restaurant doet hij zn stage....dan sla ik die ff over  |
ach, annet; "den olvarit die dien zeeuw niet kent, eet ie niet", he?
vanavond gezellig bij zeeland en marry aanschuiven, visser; er zit echt niets anders op.
boerenkool van een boerenbont-bordje, moet goed komen! (en anders noemen ze het maar; zeeuwse kool van een zeeuws-bont bordje; dan eet je het denk ik wel? )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 6 december 2011, 15:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 15:31
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik weet niet precies wat het was , maar het leek wel olvarit.  |
Terug naar je kindertijd? 
Ik eet klikies van sinterklaasavond Kippesoep met stokbrood en gehaktballetjes dan is buikie wel weer vol makkelijk en simpel dus
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 6 december 2011, 15:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 15:34
|
|
|
|
Ik denk dat iedereen wel iets te klagen heeft nu en dan.
Gevolg van deze gebroken wereld.
Het wordt pas echt naar, als je zeg maar ook echt lichamelijke gevolgen ondervindt, zoals migraiane, hartkloppingen, paniek/angst etc.
Nou, dát heb ik zelf heel nu en dan. Paniek met hartkloppingen. Nou, en de laatste keer kon ik dat hier neezetten, in topic 'moeilijkste moment van de dag'. en door de reacties, en het idee dat enkelen het zouden lezen, voelde ik me wel eventjes veel beter.
Maar ja, iedereen heeft dingen om mee te dealen. daarom is het zo belangrijk dat God met ons is. en ons helpt met dingen. als je bijvoorbeeld voor iets bidt, dat geeft al zoveel kracht. zonder dat er een prob meteen is opgelost.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 15:35
|
|
|
|
Met een van de katten naar de dierenarts zit een pijnlijke bult op dr staart zal mij benieuwen wat dat weer gaat kosten hopelijk hoeft ze niet onder het mes En nee Frank je krijgt dr niet om te eten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 15:36
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | | 't is maar onder welke noemer het valt of iemand het laat vallen toch, helemaal persoonlijke interpretatie. |
Ge neemt me de woorden uut mien mond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 15:39
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | hier vanmorgen ook veel zon, nu is het donker en regent het. geen buitenweer vandaag, dus lekker binnen. |
Het is hier Jantje huilt Jantje lacht ene moment zonnetje twee tellen later komt het met bakken naar beneden Ik blijf maar zoveel mogelijk binnen lekker met een bakkie thee en straks maar weer de lampies en kaarsies aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 15:42
|
|
|
|
Chat misschien wil je die woorden gewoon niet meer plaatsen? Toen er pas een topic werdt gestart waar de charismatische groep werdt aangevallen zijn er velen die daarin tegen in verweer kwamen en dat was niet van de charismatische kant. Nu komt de andere kant in verweer en daarom mijn vriendelijke vraag om de woorden niet meer te gebruiken gewoon om rekening te houden met de gevoelens van vele andere forum gebruikers! alvast bedankt he!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 15:44
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik zag dat Brigit ook naar trouwjurkwinkel zat te kijken in Dordt
 |
Je zag het niet alleen je maakte een foto en zette hem hier neer Vind je het raar dat er gespeculeerd wordt? Niet zo slim herman
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 15:48
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | Kan ik het mis hebben, en dat Job wel geleefd heeft? Jazeker. Kunnen jullie het mis hebben, en dat Job dan dus niet geleefd heeft? Ja, dat kan ook.... Maakt het uit voor onze relatie met God of Job geleefd heeft? Nee, Job, of de bijbel staat niet tussen God en ons persoonlijk in.
Ik ga er vanuit dat Job niet geleefd heeft, en dat ondermijnd mijn relatie met God niet. Wanneer jullie er wel vanuit dat Job wel geleefd heeft, dan ondermijnd dat mijn relatie met God ook niet. |
Toch snap ik dit nog steeds niet heb de topic meegelezen maar heb nog steeds zoiets van hoe kan het dat jij het in twijfel blijft trekken als het in de bijbel staat? Neem jij de bijbel dan wel voor waar aan? Ik ga ervanuit dat dat wat in de bijbel staat beschreven de waarheid is anders kunnen we de hele bijbel wel in twijfel trekken, en waar blijven we dan met ons geloof?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 15:49
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | sint de deur uit, kerst erin? hm...nog maar even wachten denk ik eerst nog door 3 chocoletters heen eten.... |
Kan ik het eerder doen ik heb er maar een Denk dat ik morgen de boel in kerstsfeer ga maken. Hecht er verder geen waarde aan( De geboorte van Jezus is de hoofdmoot van de kerstgedachte) maar geniet even in die donkere dagen van de lichtjes en de sfeer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 15:53
|
|
|
|
Tenzij dat juist de aandacht is waar je op uit bent Erika, dan is het juist een perfecte manier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 15:55
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Tenzij dat juist de aandacht is waar je op uit bent Erika, dan is het juist een perfecte manier  |
Mmmmmmmmmmm hebbie ook weer gelijk in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 16:15
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Milate Hellinika? Pos se lene? Me lene Maria. sagapoooooo!!!  |
je wijkt af van het topic of wou je laten zien dat je ook een woordje grieks spreekt?
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 6 december 2011, 16:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 16:38
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | Kan ik het mis hebben, en dat Job wel geleefd heeft? Jazeker. Kunnen jullie het mis hebben, en dat Job dan dus niet geleefd heeft? Ja, dat kan ook.... Maakt het uit voor onze relatie met God of Job geleefd heeft? Nee, Job, of de bijbel staat niet tussen God en ons persoonlijk in.
Ik ga er vanuit dat Job niet geleefd heeft, en dat ondermijnd mijn relatie met God niet. Wanneer jullie er wel vanuit dat Job wel geleefd heeft, dan ondermijnd dat mijn relatie met God ook niet. |
Als je al gaat twijfelen of Job wel of niet bestaan heeft , dan kan je de hele bijbel wel zo gaan lezen.
Als je twijfelt aan Gods goedheid naar Job toe dan zal je ook twijfelen aan Gods goedheid naar anderen toe.
Dan ga je ook twijfelen aan al die wonderen die Jezus gedaan heeft. Of twijfel je ook aan de geboorte van Jezus?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:02
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ge neemt me de woorden uut mien mond  |
en nou zeit ge woordenloos nie zo bestig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:02
|
|
|
|
kSta de hele middag al in de keuken...maar het is wel gezellig en leuk.... Voor morgen wordt het een winters stoofpotje( daar gaat letterlijk alles in) Recept stond op een Aldifolder, maar lijkt veel op Irisch Stew.. Lekker met riblappen en heel lang stoven...(doe ik vanavond..dan hebben we het morgen b.l.e.w weer makkelijk... O ja...stoofperen gekregen...Koken met kaneelstokjes( ruikt zo heerlijk) En van een boer ""val-appels"""gekregen en boerenappelmoes gemaakt... Straks worden het de griekse champignons met kaas...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:03
|
|
|
|
http://youtu.be/kWq60oyrHVQ
Kinderen beelden het kerstverhaal uit, het is (helaas) wel in het Engels, maar toch wel goed te volgen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:04
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Het is hier Jantje huilt Jantje lacht ene moment zonnetje twee tellen later komt het met bakken naar beneden Ik blijf maar zoveel mogelijk binnen lekker met een bakkie thee en straks maar weer de lampies en kaarsies aan  |
doe mij maar bakkie koffie, lampjes aan en kerstverlichting oeps
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:05
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | boere kool en ijs toe  |
ijs? brrrrr....ik doe nie mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:06
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | kSta de hele middag al in de keuken...maar het is wel gezellig en leuk.... Voor morgen wordt het een winters stoofpotje( daar gaat letterlijk alles in) Recept stond op een Aldifolder, maar lijkt veel op Irisch Stew.. Lekker met riblappen en heel lang stoven...(doe ik vanavond..dan hebben we het morgen b.l.e.w weer makkelijk... O ja...stoofperen gekregen...Koken met kaneelstokjes( ruikt zo heerlijk) En van een boer ""val-appels"""gekregen en boerenappelmoes gemaakt... Straks worden het de griekse champignons met kaas... |
In gedachten ruik ik jouw kookgeuren! ik ben ook zo'n lekker ouderwets kookwonder, al zou ik het alleen al voor de heerlijke geuren doen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:07
|
|
|
|
dat mijn rug opgehouden is mij te pesten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:08
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | hier vanmorgen ook veel zon, nu is het donker en regent het. geen buitenweer vandaag, dus lekker binnen. |
Kreeg vanmiddag zowaar een bui hagel op me kop!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:09
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | ijs? brrrrr....ik doe nie mee  |
Je hoeft het niet buiten op te eten, lekker in de warmte is het heel goed te doen. Yummie IJS!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:13
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik denk dat iedereen wel iets te klagen heeft nu en dan.
Gevolg van deze gebroken wereld.
Het wordt pas echt naar, als je zeg maar ook echt lichamelijke gevolgen ondervindt, zoals migraiane, hartkloppingen, paniek/angst etc.
Nou, dát heb ik zelf heel nu en dan. Paniek met hartkloppingen. Nou, en de laatste keer kon ik dat hier neezetten, in topic 'moeilijkste moment van de dag'. en door de reacties, en het idee dat enkelen het zouden lezen, voelde ik me wel eventjes veel beter.
Maar ja, iedereen heeft dingen om mee te dealen. daarom is het zo belangrijk dat God met ons is. en ons helpt met dingen. als je bijvoorbeeld voor iets bidt, dat geeft al zoveel kracht. zonder dat er een prob meteen is opgelost. |
Migraine heeft ook een groot deel van mijn jeugd verziekt Shanita.....totdat ik mezelf injecties imigran mocht gaan toedienen..wie dat uitgevonden heeft, verdient een lintje van ons Majesteit de Koningin! Mijn leven werd weer draaglijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:14
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: |
je wijkt af van het topic of wou je laten zien dat je ook een woordje grieks spreekt? |
Ja wat een bluffer ben ik he...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:16
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Je hoeft het niet buiten op te eten, lekker in de warmte is het heel goed te doen. Yummie IJS!!  |
nou doe mij maar een lekker heet bakkie koffie als toetje...met eh... (verboden kost) zo'n lekkere dikke kersenbonbon....whooooo!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:22
|
|
|
|
Kom ik vanmorgen beneden.....echt één grote ravage! De katten hadden blijkbaar krijgertje gespeeld....heel mijn ijverig opgetuigde kerstboom lag ondersteboven....ik denk zo'n 15 ballen gesneuveld.... Kon wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:44
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Met een van de katten naar de dierenarts zit een pijnlijke bult op dr staart zal mij benieuwen wat dat weer gaat kosten hopelijk hoeft ze niet onder het mes En nee Frank je krijgt dr niet om te eten  |
Arme beessie moet onder het mes een stukkie staart wordt geamputeerd Vrijdag D- day voor dr.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:46
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Arme beessie moet onder het mes een stukkie staart wordt geamputeerd Vrijdag D- day voor dr. |
Lotje zonder staart?
Arm Lotje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|