ChristianMatch
 


Forum

woordenspel
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6176 6177 6178 6179 6180 6181 6182 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
KLAVER553 (43)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 februari 2018, 20:55
 
Pelzen

zen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAVER553 (43)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 februari 2018, 20:56
 
Naomi

Mi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSS921





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: maandag 12 februari 2018, 00:00
 
Zendeling

Ing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE742





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: woensdag 14 februari 2018, 13:45
 
ingeloot

oot
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SAM822





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: woensdag 14 februari 2018, 18:35
 
GRACE742 schreef:
ingeloot

oot

Notenkraam

Eén pond cashewnoten a.u.b. ongezouten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARENTH030





Berichten: 304

BerichtGeplaatst: donderdag 15 februari 2018, 17:34
 
[quote=DOORTJE192]Bedankt voor het delen van dit gedicht! ik ga binnenkort eens op onderzoek uit wie die Dag was.

Het gedicht grijpt me aan.

Ik heb behoefte om er wat licht in te brengen..
Als het mag.

Allereerst een ooging tot interpretatie van het gedicht

]De langste reis.

De langste reis
is de reis naar binnen.

Reactie:
Dat is een onverwachte introductie.
En er zit wat in. Reizen staat meestal voor er op uit willen, de wereld ontdekken. Nieuwe input krijgen.
Maar hier wordt het ineens een reis naar binnen. Dus: op ontdekkingstocht in jezelf. De dingen waar je liever niet bij stil staat, de dingen die je verwarren, angst aan jagen, waar je op hoopt maar eigenlijk niet echt van durft te dromen omdat je bang bent dat het nooit waar zal worden. Verloren geluk. Zoveel.


Wie zijn lot gekozen heeft,
de tocht begonnen is
naar zijn eigen bodem
(is er een bodem?)
nog midden onder U
staat hij al buiten het leven,
geïsoleerd in Uw gevoel
als de ter dood veroordeelde

interpretatie:
Wie voor die reis kiest is als iemand die eenzaam is tussen de mensen Je vervreemdt van de mensen om je heen. Je reis heeft geen duidelijke eindbestemming.

of zoals hij,
welke naderend afscheid
tevoren reeds toewijdt
aan de uiteindelijke eenzaamheid
van ieder mens.

Interpretatie
Wie die reis kiest, is als iemand die zich voorbereidt op een naderend afscheid en beseft dat dit heel eenzaam zal zijn. Daarop anticiperend, neemt de eenzaamheid hem (of haar) al in beslag.

Dag Hammmerarskjöld.


Ben benieuwd of er ook andere interpretaties zijn?


Reactie Doortje:
Wat een droefgeestig gedicht.
Die eenzaamheid herken ik wel uit sommige periodes. Maar op zulke momenten put ik troost uit het Evangelie dat vertelt hoe Jezus, de mens die God belichaamde toen hij in deze wereld leefde, alle intense vormen van eenzaamheid heeft doorstaan zonder zijn goddelijke Vader vaarwel te zeggen. Waarom? Omdat Hij verbonden wilde blijven met God én!!! met ons, mensen.

Als ik me afschuwelijk (of wat minder afschuwelijk) eenzaam voel, dan kan het zó troostvol zijn als ik aan Jezus' hartsverscheurende eenzaamheid denk, toen zijn volgelingen Hem verlieten en Hij op alle mogelijke manieren belachelijk gemaakt werd.

Daarom weet ik: als die reis naar binnen pijnlijk is, heel pijnlijk, en eenzaam, heel eenzaam, dan ben ik daarin niet alleen. God is bewogen, ook met mij, en nodigt me uit met Hem te delen wat me raakt. 'Hij is uw heelmeester' staat in de Bijbel..

Zo kan die reis naar binnen ook een reis van genezing en heling worden. Maar dat die lang is, ja dat zou wel eens heel goed kunnen..

Dank je wel Doortje voor je waardevolle reactie.
Gedicht raakte mij ook.
Het is een droefgeestig gedicht ben ik met je eens.

Dag was jong toen hij op weg naar Congo voor vredesbesprekingen door een vliegtuig ongeluk om het leven kwam. Na zijn dood werd het manuscript gevonden met prachtige gedichten/citaten/wijsheden. “De dialoog met mijzelf en met God”

Ik las het gedicht in een periode waarin ik mensen die mij dierbaar zijn en waren zag worstelen met hun verlieservaring omtrent hun gezondheid en afscheid nemen. Ook te jong. Afscheid van het leven, afscheid van je lichaam met achteruitgang van vitale functies. Gepaard met emoties van onmacht/wanhoop/boosheid/verdriet/pijn/vechtend/strijdend/loslaten en acceptatie.

Het stilstaan bij je eigen lange reis naar binnen. Stilstaan bij de betrekkelijkheid van je leven. Confronterend dat alles wat je hebt opgebouwd je achter gaat laten. Je levenspad die anders ging/gaat dan je had verwacht. Hoe eenzaam dit proces was/is.

Het was/is wonderlijk om te zien hoe de ander de innerlijke rust en vrede kreeg om dit proces te doorleven. De verwachting dat uiteindelijk alles zal meewerken ten goede, het oog gericht naar boven. Wetend en vertrouwend dat God met je begaan is. Hij je zal helpen. Gericht op een betere toekomst. Waar geen pijn/verdriet/ziekte meer is.

Gr Marenth.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ESTHER215





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: maandag 19 februari 2018, 16:53
 
Hallo!
Graag zou ik in contact komen en ervaringen delen met mensen die zich in het onderwerp herkennen.
Niet om te klagen of iemand te veroordelen (dat is niet aan ons), maar om van elkaar te horen hoe je er mee omgaat. En om moeilijke momenten te kunnen delen.

Ik zelf ben al zo'n 8 jaar gescheiden en eigenlijk sinds kort pas durf ik toe te geven aan mezelf dat hij een narcist is.
Durf? Omdat ik er niet van houd iemand in een hokje te stoppen, ik vind het nogal een term...
Maar dit erkennen heeft mezelf meer ruimte gegeven om op zoek te gaan hoe ik er mee om kan gaan.
Ik denk dat ik met hem, vader van onze 2 kinderen, wel redelijk goed om ga en mijn grenzen bewaak.
Maar toch heeft het ongewild invloed, als hij mij van alles verwijt.
Dus mijn manier van reageren, is denk ik wel goed.
Alleen hoe laat je het je 'dag' niet beïnvloeden als diegene je enorm uitscheld bv?

Op internet vindt ik veel negatieve dingen over een narcist (wat een lelijk woord toch eigenlijk).
In mijn ogen is het een psychische ziekte en kan de persoon niet (geheel) verantwoordelijk worden gehouden voor zijn/ haar daden.
Ik wil hier graag naar kijken vanuit het oogpunt van GOD.

Dit topic is dus niet bedoeld om een stroom aan advies te krijgen, maar om ervaringen te delen en er, op een bepaalde manier, voor elkaar te kunnen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FENNA012





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 februari 2018, 12:21
 
ESTHER215 schreef:
Hallo!
Graag zou ik in contact komen en ervaringen delen met mensen die zich in het onderwerp herkennen.
Niet om te klagen of iemand te veroordelen (dat is niet aan ons), maar om van elkaar te horen hoe je er mee omgaat. En om moeilijke momenten te kunnen delen.

Ik zelf ben al zo'n 8 jaar gescheiden en eigenlijk sinds kort pas durf ik toe te geven aan mezelf dat hij een narcist is.
Durf? Omdat ik er niet van houd iemand in een hokje te stoppen, ik vind het nogal een term...
Maar dit erkennen heeft mezelf meer ruimte gegeven om op zoek te gaan hoe ik er mee om kan gaan.
Ik denk dat ik met hem, vader van onze 2 kinderen, wel redelijk goed om ga en mijn grenzen bewaak.
Maar toch heeft het ongewild invloed, als hij mij van alles verwijt.
Dus mijn manier van reageren, is denk ik wel goed.
Alleen hoe laat je het je 'dag' niet beïnvloeden als diegene je enorm uitscheld bv?

Op internet vindt ik veel negatieve dingen over een narcist (wat een lelijk woord toch eigenlijk).
In mijn ogen is het een psychische ziekte en kan de persoon niet (geheel) verantwoordelijk worden gehouden voor zijn/ haar daden.
Ik wil hier graag naar kijken vanuit het oogpunt van GOD.

Dit topic is dus niet bedoeld om een stroom aan advies te krijgen, maar om ervaringen te delen en er, op een bepaalde manier, voor elkaar te kunnen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EDS201





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zondag 4 maart 2018, 00:11
 
ESTHER215 schreef:
Hallo!
Graag zou ik in contact komen en ervaringen delen met mensen die zich in het onderwerp herkennen.
Niet om te klagen of iemand te veroordelen (dat is niet aan ons), maar om van elkaar te horen hoe je er mee omgaat. En om moeilijke momenten te kunnen delen.

Ik zelf ben al zo'n 8 jaar gescheiden en eigenlijk sinds kort pas durf ik toe te geven aan mezelf dat hij een narcist is.
Durf? Omdat ik er niet van houd iemand in een hokje te stoppen, ik vind het nogal een term...
Maar dit erkennen heeft mezelf meer ruimte gegeven om op zoek te gaan hoe ik er mee om kan gaan.
Ik denk dat ik met hem, vader van onze 2 kinderen, wel redelijk goed om ga en mijn grenzen bewaak.
Maar toch heeft het ongewild invloed, als hij mij van alles verwijt.
Dus mijn manier van reageren, is denk ik wel goed.
Alleen hoe laat je het je 'dag' niet beïnvloeden als diegene je enorm uitscheld bv?

Op internet vindt ik veel negatieve dingen over een narcist (wat een lelijk woord toch eigenlijk).
In mijn ogen is het een psychische ziekte en kan de persoon niet (geheel) verantwoordelijk worden gehouden voor zijn/ haar daden.
Ik wil hier graag naar kijken vanuit het oogpunt van GOD.

Dit topic is dus niet bedoeld om een stroom aan advies te krijgen, maar om ervaringen te delen en er, op een bepaalde manier, voor elkaar te kunnen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIRAFFE268





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2018, 16:23
 
Wie heeft er zin om vrijdag 20 april te gaan bowlen?
Ik wil graag een avond organiseren in bowling Midland.
Bij voldoende deelnemers zijn de kosten C5, per persoon.

Laat maar weten of je zin hebt.

Vriendelijke groetjes Corina.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SARI621





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 maart 2018, 21:29
 
mooi!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SARI621





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2018, 09:10
 
DWALER501 schreef:
Uit wanhoop roept mijn hart U aan
In de duisternis klinkt mijn schreeuw om hulp
Vanuit het diepst van mijn ziel spreek ik tot U

Mijn angst is groot
Mijn vijanden staan klaar
Waar komt mijn hulp vandaan

Met luid getrommel nadert mij mijn lot
Met trompetgeschal omringt het kwade mij
Gebrul vult mij met vrees in de nacht

Ik zwijg
Stil wordt het om mij heen
Mijn vertrouwen is op U mijn redder, mijn verlosser
Zwijgen in de stilte van vertrouwen….


Laatst aangepast door
SARI621
op woensdag 14 maart 2018, 09:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SARI621





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2018, 09:14
 
[ook weer prachtig gedicht!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CINDY591





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2018, 18:29
 
Hoi Esther heel herkenbaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARANKA424





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 april 2018, 16:21
 
Er hebben zich voldoende dames aangemeld, we zoeken nog een aantal heren!

Voor wie:
Wij nodigen je van harte uit voor de Salsa workshop In Groningen, gegeven voor singles. Tijdens de les wisselen wij constant van danspartner, zo leer je iedereen op een prettige actieve manier kennen. Je krijgt eerst les van anderhalf uur tot 2 uur, je zult al snel de eerste pasjes onder de knie hebben. Na de workshop is gelegenheid het geleerde in praktijk te brengen tijdens het vrij dansen. Op de avond zelf kijken we of wij de groep verdelen in 2 leeftijdsgroepen. Je hoeft niet te kunnen dansen, dit is een workshop voor beginners. Alle stapjes worden uitgelegd.

Waar, wanneer en kosten:
Vrijdagavond 6 april vanaf 19:30 uur inloop, zodat de salsa workshop rond 20:00 uur kan beginnen. De eerste kop koffie/thee krijg je gratis van Kolder en Co! Deelname is 15,00 euro per persoon. Inclusief de Salsa workshop en 2 consumpties. In Groningen

Aanmelding:
Je kunt je aanmelden door een mailtje te sturen naar ons@stadskerkvbg.nl
Je krijgt dan een mail van ons terug!
Of laat hier een berichtje achter.


Laatst aangepast door
ARANKA424
op dinsdag 3 april 2018, 17:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NIELSSIE137





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2018, 16:05
 
Hallo allemaal,

Ik ben naast ZZP-er ook professioneel kerkmusicus in de Lutherse Kerk. Daar speel ik orgel. Het valt mij op dat op deze site vrijwel niemand lijkt te houden van Bach, of andere "klassiekers." Deze diensten waaraan ik meewerk staan in hoog liturgische setting. Ik zie het werkelijk niet zitten om met iemand door het leven te gaan die praise en worship CD's zit te draaien, dat past gewoon niet bij mij, en uiteraard alle respect voor mensen die daar wel van houden. Maar toch... Heb ik een nieuwe bril nodig, of klopt dit aardig wat ik lees??


Laatst aangepast door
NIELSSIE137
op donderdag 5 april 2018, 23:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN589





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2018, 16:43
 
NIELSSIE137 schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben naast ZZP-er ook professioneel kerkmusicus in de Lutherse Kerk. Daar speel ik orgel. Het valt mij op dat op deze site vrijwel niemand lijkt te houden van Bach, of andere "klassiekers." Deze diensten waaraan ik meewerk staan in hoog liturgische setting. Ik zie het werkelijk niet zitten om met iemand door het leven te gaan die prise en worship CD's zit te draaien, dat past gewoon niet bij mij, en uiteraard alle respect voor mensen die daar wel van houden. Maar toch... Heb ik een nieuwe bril nodig, of klopt dit aardig wat ik lees??

Er zijn ook mensen met een brede muzieksmaak, waar ik mezelf onder reken. De Matthäus Passion vind ik prachtig, heel indrukwekkend! Ik hou echter ook van Praise and Worship, Gospelmuziek en op z'n tijd zelfs van ABBA. Lachende smiley

Succes met je zoektocht! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIEMPIE422





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2018, 15:01
 
Ik ben het met bovenstaande reactie eens wat een brede smaak betreft. Ik ben zelf ook iemand met een bredemuziek smaak en heb niet 1 smaak richting een bepaalde muzieksoort. Ik hou veel van praise en worship, maar ook van filmmuziek, misschien bepaalde klassieke liederen, maar ook van bepaalde popartiesten als Birdy.
Maar ik kan mij zo voorstellen dat iemand ook inderdaad net zoals je beschrijft vooral van 1 muzieksoort houdt, zoals klassiek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELS695





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2018, 12:46
 
ESTHER215 schreef:
Hallo!
Graag zou ik in contact komen en ervaringen delen met mensen die zich in het onderwerp herkennen.
Niet om te klagen of iemand te veroordelen (dat is niet aan ons), maar om van elkaar te horen hoe je er mee omgaat. En om moeilijke momenten te kunnen delen.

Ik zelf ben al zo'n 8 jaar gescheiden en eigenlijk sinds kort pas durf ik toe te geven aan mezelf dat hij een narcist is.
Durf? Omdat ik er niet van houd iemand in een hokje te stoppen, ik vind het nogal een term...
Maar dit erkennen heeft mezelf meer ruimte gegeven om op zoek te gaan hoe ik er mee om kan gaan.
Ik denk dat ik met hem, vader van onze 2 kinderen, wel redelijk goed om ga en mijn grenzen bewaak.
Maar toch heeft het ongewild invloed, als hij mij van alles verwijt.
Dus mijn manier van reageren, is denk ik wel goed.
Alleen hoe laat je het je 'dag' niet beïnvloeden als diegene je enorm uitscheld bv?

Op internet vindt ik veel negatieve dingen over een narcist (wat een lelijk woord toch eigenlijk).
In mijn ogen is het een psychische ziekte en kan de persoon niet (geheel) verantwoordelijk worden gehouden voor zijn/ haar daden.
Ik wil hier graag naar kijken vanuit het oogpunt van GOD.

Dit topic is dus niet bedoeld om een stroom aan advies te krijgen, maar om ervaringen te delen en er, op een bepaalde manier, voor elkaar te kunnen zijn.

Hallo Esther
Ik ben ook met een narcist getrouwd geweest ik weet hoe jij je voelt de onmacht en waarom had ik het niet door en anderen wel allemaal vragen die bij me door het hoofd spoken. Ik heb er ook moeite mee dat hij gewoon er mee weg komt wat hij heeft gedaan het heeft me heel wat nachten wakker liggen gekost en tranen. Ik stop een narcist wel in een hokje gewoon omdat ze het zijn en het zijn mensen die je niet kan begrijpen en te doorgronden.
Ik vraag me ook wel af hoe God er tegen aan kijkt maar weet je dat laat ik bij God ik hoef me daar niet druk om maken dat doet God voor ons.
Strekte Esther het valt niet mee om het los te laten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANDY195





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2018, 18:33
 
Hallo allemaal,

Hoe leuk is het als je gefeliciteerd wordt met je verjaardag, jubileum, (nieuwe) baan of een geslaagde match via deze site.

Laat het ons allemaal weten en/of plaats hier je felicitatie. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANDY195





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2018, 18:37
 
Dus om de aftrap te nemen feliciteer ik de jarigen met hun verjaardag.
Ik wens jullie een fijne dag en Gods zegen over het nieuwe jaar vol nieuwe avonturen. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADRIANA104





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2018, 09:26
 
Wandeling Reeuwijkse plas zaterdag 14 juli 13.30 uur

Zaterdag 14 juli om 13.30 uur ga ik met een groepje een wandeling maken rondom de Reeuwijkse plas. Dat is ongeveer 8 km. Leeftijdscategorie 45+. Start restaurant Het Reeuwijkse Hout Te Reeuwijk.

Na afloop gezellig wat drinken in het restaurant.
Zorg voor goede schoenen en een flesje water.

Aanmelden graag via een mailtje.


Laatst aangepast door
ADRIANA104
op dinsdag 10 juli 2018, 23:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARELTEUN718





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2018, 09:38
 
Hi leden, even voorstellen: ik ben Carlo Teunissen en ik werk voor 113 (hulp bij zelfmoord). Het is op vrijwilligersbasis, en hoewel ik er veel voldoening uit haal ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Weten jullie misschien iets? Ik hou er erg van om mensen te helpen :) (tot op zekere hoogte haha, dit werd me soms net iets te heftig aan de telefoon..)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANDY195





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2018, 22:39
 
CARELTEUN718 schreef:
Hi leden, even voorstellen: ik ben Carlo Teunissen en ik werk voor 113 (hulp bij zelfmoord). Het is op vrijwilligersbasis, en hoewel ik er veel voldoening uit haal ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Weten jullie misschien iets? Ik hou er erg van om mensen te helpen :) (tot op zekere hoogte haha, dit werd me soms net iets te heftig aan de telefoon..)

Hoi Carlo,

heftig werk heb je gedaan hoor! zou je weer iets dergelijks willen doen of toch iets heel anders?

ik ken je niet dus is voor mij onmogelijk om goede tips te geven. wat is je werk en denkniveau, wat zijn jou kwaliteiten die je wilt inzetten en verder wilt ontwikkelen?

wil je iets binnen Gods werk doen of meer iets seculiers?


groet,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIRAFFE268





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2018, 01:10
 
ADRIANA104 schreef:
Wandeling Reeuwijkse plas zaterdag 14 juli 13.30 uur

Zaterdag 14 juli om 13.30 uur ga ik met een groepje een wandeling maken rondom de Reeuwijkse plas. Dat is ongeveer 8 km. Leeftijdscategorie 45+. Start restaurant Het Reeuwijkse Hout Te Reeuwijk.

Na afloop gezellig wat drinken in het restaurant.
Zorg voor goede schoenen en een flesje water.

Aanmelden graag via een mailtje.

Hoi,

Leuk zeg een wandeling organiseerd.
Ga je dat nog eens een keer doen.

Hoor graag van je.

Groetjes Corina.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARENTH030





Berichten: 304

BerichtGeplaatst: donderdag 13 september 2018, 00:36
 
De kern van alle dingen:

De kern van alle dingen
is stil en eindeloos
Alleen de dingen zingen.
Ons lied is kort en broos

En donker zingt mijn bloed,
van heimwee zwaar doorwogen.
Ik zeil langs regenbogen
Gods stilte tegemoet.

Felix Timmermans

Gr. Marenth.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE178





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2018, 17:41
 
ik kwam deze site tegen: https://wiewiljedaten.nl
ze organiseren christelijke datingavonden in verschillende leeftijdscategorieen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARANKA424





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 5 november 2018, 11:01
 
Op 23 november aanstaande organiseert de Stadskerk het jaarlijkse Singles Event voor het Noorden! Het thema van het event is “Communiceren met…..”
We bieden een volledig verzorgde, gezellige avond voor alle singles vanaf 25 jaar.
Wil jij graag andere singles ontmoeten, samen genieten van een heerlijk buffet, interactie, de ludieke traizing (training/lezing) van Marja Krans meemaken en bovendien meedoen aan één van de leuke workshops? Dat kan allemaal tijdens het Single Event!

HET PROGRAMMA:
17.30u De deuren van de Stadskerk Groningen gaan open.
18.00u Warm- en Koud Buffet.
19.00u Start van het avondprogramma.
19.15u Interactieve Traizing van Marja Krans met als thema: Jij maakt het verschil!
20.45u Koffie/thee momentje
21.00u Start Workshops: We hebben diverse workshopleiders gevraagd om jullie uit te dagen en te begeleiden in onderwerpen met als thema: “Communiceren met…”
22.00u Afsluiting in de grote hal, onder het genot van een hapje/drankje!

LET OP: Opgave is belangrijk!
Voor meer informatie en om je op te geven ga je naar onze website, https://www.destadskerk.nl/evenement/singlesevent2018/

Bij het opgeven kun je ook je voorkeur voor een workshop aangeven.
Wat? Singles Event 2018
Wanneer? Vrijdag 23 November 2018
Waar? De Stadskerk, Friesestraatweg 221, 9743 AE Groningen
Voor wie? Alle singles vanaf 25 jaar, dus ook gasten/bezoekers/vrienden/vriendinnen
Hoe laat? 18.00u – 22.30u
Kosten? € 20,- all-in (inclusief buffet)

Workshops?
>Salsa Dansen (communiceren met je lichaam)
> Luisteren naar God (communiceren met God)
> Speeddaten (communiceren met nieuwe Singles)
> Weet hoe je date! (communiceren met je toekomstige partner?)
Vragen? ons@stadskerkvbg.nl

We hopen je te ontmoeten op vrijdagavond 23 november as.
Namens het Team van ONS
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THABITHA283





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2018, 23:16
 
Wandelevent omgeving Hardenberg. We verzamelen rond de klok van 14.30 uur op de parkeerplaats van het pannenkoekenrestaurant te Rheeze, grote beltenweg 1 te Hardenberg. Na de wandeling kunnen we, voor diegene die dat leuk vinden een heerlijke pannenkoek eten in het restaurant, aldaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARENTH030





Berichten: 304

BerichtGeplaatst: donderdag 29 november 2018, 23:52
 
Wie onrust ervaart in de stilte: houd vol! Degenen die onrustig worden van stilte, moeten een langere tijd stilte plannen dan anderen. Hun hart heeft tijd nodig om te genezen en Gods liefde te aanvaarden.

Jezuïet Nicolaas Sintobin.

Gr. Marenth.


Laatst aangepast door
MARENTH030
op donderdag 29 november 2018, 23:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6176 6177 6178 6179 6180 6181 6182 ... 6194 Volgende
Pagina 6179 van 6194