ChristianMatch
 


Forum

klaagmuur
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 24 februari 2014, 12:02
 
SHANITA130 schreef:
Het heet niet voor niets, dat je dan levenslang hebt...

Kleine kanttekening Knipoog smiley Er wordt in de social media maar ook op straat rond Benno L. behoorlijk wat aan stigma rond gestrooid: én de pedofiel die nooit te genezen is én de slachtoffers die levenslang hebben en voor hun leven verwond/beschadigd zijn.

Ik heb met beide stigma's moeite en dan mopper ik maar gelijk even hier bij de Klaagmuur door, na een week al die etiketten rondgestrooid te krijgen in mijn omgeving. Ik geloof dat de schade aanzienlijk is, de pijn onmetelijk... maar ik geloof ook in herstel tijdens het leven zelf. Er is hoop en er is mogelijkheid controle over je eigen leven terug te krijgen voor zowel dader als slachtoffer.


Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 24 februari 2014, 12:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 24 februari 2014, 12:24
 
JOL252 schreef:
Kleine kanttekening Knipoog smiley Er wordt in de social media maar ook op straat rond Benno L. behoorlijk wat aan stigma rond gestrooid: én de pedofiel die nooit te genezen is én de slachtoffers die levenslang hebben en voor hun leven verwond/beschadigd zijn.

Ik heb met beide stigma's moeite en dan mopper ik maar gelijk even hier bij de Klaagmuur door, na een week al die etiketten rondgestrooid te krijgen in mijn omgeving. Ik geloof dat de schade aanzienlijk is, de pijn onmetelijk... maar ik geloof ook in herstel tijdens het leven zelf. Er is hoop en er is mogelijkheid controle over je eigen leven terug te krijgen voor zowel dader als slachtoffer.


Ben ik met je eens Jol, maak het van dichtbij mee, een vriendin die er zo slecht aan toe is geweest in haar leven. Ik heb ook lang gedacht dat het nooit goed zou komen met haar.
Maar God is haar zo aan het veranderen, ze heeft de dader kunnen vergeven, zo mooi om haar herstel mee te maken.
Haar huisarts heeft laats tegen haar gezegd dat hij dit niet bij heel veel mensen ziet gebeuren. Hij was ook onder de indruk van wie zij nu is en wat zij nu voor andere mensen mag betekenen.
Ja, God kan alles ten goede keren ook bij daders
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 24 februari 2014, 15:42
 
JOL252 schreef:
Kleine kanttekening Knipoog smiley Er wordt in de social media maar ook op straat rond Benno L. behoorlijk wat aan stigma rond gestrooid: én de pedofiel die nooit te genezen is én de slachtoffers die levenslang hebben en voor hun leven verwond/beschadigd zijn.

Ik heb met beide stigma's moeite en dan mopper ik maar gelijk even hier bij de Klaagmuur door, na een week al die etiketten rondgestrooid te krijgen in mijn omgeving. Ik geloof dat de schade aanzienlijk is, de pijn onmetelijk... maar ik geloof ook in herstel tijdens het leven zelf. Er is hoop en er is mogelijkheid controle over je eigen leven terug te krijgen voor zowel dader als slachtoffer.

Ja...ik kijk geen tv...dus maak dat niet mee, ja alleen als iemand anders kijkt pik ik, soms, iets op.

Ik hou ook niet van stigma's ben het helemaal met je eens, er is mogelijkheid je eigen leven terug te krijgen voor dader als slachtoffer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 24 februari 2014, 18:38
 
Bij de demonstratie in Leiden, zag je de frustratie ook af van de gezichten die meeliepen en die nogal het een en ander hadden aangekondigd bij P en W. De opkomst was gering, 150 tot 200 man. Die 95 procent medestanders die ze zouden hebben, liepen in ieder geval niet mee. Ik zou deze in mijn ogen toch wat onaangename demonstranten eigenlijk ook niet zo graag als buren hebben, als ik eerlijk ben.


Thomas, die het voor de verandering eens met Fred Teeven eens is.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 24 februari 2014, 19:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
Pagina 5 van 5