ChristianMatch
 


Forum

De bijzondere taak als moeder/vrouw!
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 februari 2014, 18:52
 
JOL252 schreef:
Het beste is je fouten en gebreken bespreekbaar te houden (maar ook weer niet te hard zijn voor jezelf (he Jol). Eerlijkheid is beter dan gesloten deuren. En dat is het mooie... dat hebben ze meegenomen en is de beste weerstand voor ze in het leven.

Helemaal met je eens Jol: 'eerlijkheid is zooo belangrijk', en dan 'zeker naar je geliefde(n) toe'. !!!

Lachende smiley


En idd, 'gebreken bespreekbaar maken, en zo houden dat ze bespreekbaar zijn'.!!!

Dat je, idd kan zeggen, 'ik had wel, net als iedereen, me gebreken, en/maar ik was iig wél eerlijk naar mijn geliefden, die daar, mi ook recht op hebben, en andersom dan ook, natuurlijk'.

Dit geldt voor zowel 'ouders en kind relaties', als voor partner(lat, verkering, samenwonen, huwelijk, etc. , iig, man/vrouw, of man/man, vrouw/vrouw liefdesrelaties) relaties.

En, idd, helemaal waar: 'niet te hard voor jezelf', wat begrip opbrengen voor jezelf kan geen kwaad, kan juist gezond en goed zijn'!!!! Knipoog smiley

Op het pad der Liefde(of vriendschap natuurlijk Lachende smiley ) bloeien de Mooiste Bloemen. Ze heten Verdraagzaamheid, Eerlijkheid, Hulpvaardigheid en Vertrouwen. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 1 februari 2014, 19:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2