Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 11:58
Onderwerp: haas141 (aernoudt en saskia)
|
|
|
Haas ook hier in België wordt aan je gedacht in het gebed ... sterkte en hoop dat je spoedig een gezonde baby in je armen mag houden .... Liefs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:49
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
[quote=TESSYBEAR731]Overigens zitten al die stoffen enkel in pure chocolade, in melk-chocola wat minder...het staat er dus ook om bekend dat je je er vrolijker door gaat voelen, vandaar dat veel vrouwen rond de menstruatie zo naar sjoko snakken...(ikke weet van niks hoor)...
Zouden wij als Belgen dan door het veelvuldig eten van de lekkere chocolade , het leven ( meestal ) door een roze bril zien ?
Laatst aangepast door
|
SOFIE807
|
op dinsdag 16 november 2010, 09:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 17:58
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8.rose524 9. crossroad317 (onder voorbehoud) 10. herman 11.mary656 ? 12.alous961 (onder voorbehoud) 13.sofie807 ( onder voorbehoud ) 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 15:34
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Dat ik vandaag een gezonde kleindochter mocht krijgen .... en de spanning van de laatste weken voorbij is ... alles is goed met moeder en kind ( tja en ook met de vader ) en meer wenste ik niet .... Heb alweer reden te over om God dankbaar te zijn ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 17:39
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Het stormt hier....en het giet pijpestelen. Mijn verwarming staat op 20 graden....maar ik kan maar niet warm worden....heeft iemand nog een knuffie over voor me? Liefst een hele warme! (je krijgtem met liefde retour!) |
twee graden hoger zetten Angelique , met 20° krijg ik het ook echt niet warm .... zelfs niet met virtuele knuffels ... dus probeer eens ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 10:19
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dit is toch het topic "slechtste moment van de dag"? Heb je dat moment vast gehad Hannah! |
is voor mij geen slecht moment hoor als ik die aantrek ... meestal wel zwarte voor in men botten .... 'k voel me er echt niet minder vrouw door al heb ik er voor een mogelijke date wel die ietsken hoger komen , met kanten boordje ... tja , oude kapellen moeten versierd worden hé ... maar gelukkig niet elke dag .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 21:42
Onderwerp: Vergeven
|
|
|
Vergiffenis maakt het verleden niet mooier, maar wel de toekomst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 09:08
Onderwerp: Een beetje liefde voor het forum
|
|
|
Er bestaan zoveel manieren om lief te hebben als er in de tijd momenten zijn ..... Aan iedereen dus een liefdevolle en aangename dag vandaag ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 02:13
Onderwerp: boswandelen
|
|
|
HENDUK927 schreef: | nou scheer alle vrouwen over een kam....of was het nu met een schaar |
Niet veralgemenen hé Henduk , is nooit goed ... we zijn zooooooooo verschillend ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 23:06
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Meer dan één vrouw hebben is bigamie, maar meer dan één man hebben is pure waanzin. ( Birtles )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 16:46
Onderwerp: relatieproblemen in nieuwe relaties
|
|
|
ARNOLD765 schreef: | nou,kan troch gebeuren dat je in slaap valt.ik werk van 6 tot 3uur,lange dagen,dus......... |
Idd Arnold ... waarom denk je dat ik niet reageerde Kan me best voorstellen dat ik in slaap zou vallen als ik me ergens goed thuis voel en net héél moe ben ... Is toch niet negatief ? Doet men immers niet waar men zich vreemd of onbehaaglijk voelt ... Dus Jolan ... een teken dat hij je huis ook als zijn thuis aanvoelt ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 21:25
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Het is aardig belangrijk te zijn, het is belangrijker aardig te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:51
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat doen alleen belgen sofie, als een vrije dag in het weekend valt gewoon de maandag erna vrij nemen In nederland en ook hier in duitsland vervalt die dag dan gewoon (dus dit jaar is een ideaal jaar voor de werkgever,hier valt dit jaar kerst, oud en nieuw en dag van de duitse eenheid in het weekend) |
weet ik dus te laat .. hadden we indertijd onze zaak beter in Duitsland of Nederland kunnen opbouwen ... met een tiental personeelsleden scheelt dat wel wat op een jaar .... Dank je wel , ik word elke dag slimmer hier ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:17
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zo dan...vandaag de laatste dag hier. en aangezien ik vanavond late dienst heb, zal dit wel zo ongeveer het laatste bericht zijn dat ik hier spui.
wat zal het hier stil worden, zeg: geen 'gezeik' meer over Saabs en dergelijke. na 536 berichten en 2418 bezoekers is het voor mij hier 'einde verhaal'. niet altijd even vrolijk, maar hé: dat zijn jullie toch ook niet altijd?
zal ik gemist worden? ik heb er zo mijn eigen idee over. ik heb altijd 'vanaf de zijlijn' meegekeken/meegelezen, en mijn bijdragen waren marginaal.
ik zal met een (1) enkeling zo af en toe kontakt (proberen te) blijven houden, daar ben ik geen uitblinker in, weet ik van mezelf.
het ga u allen goed, en hou mekaar een beetje heel (lees: heb een beetje respect voor andermans (m/v) mening en opvattingen over bepaalde dingen, en brand mekaar niet tot onder de voetzolen af). |
Ik wens je van harte het allerbeste toe Griffin .... Het gaat je goed ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 12:48
|
|
|
PIETER649 schreef: | hier werd vandaag ook n nationale vrije dag gehouden Allerheiligen.... wat n onzin toch, al die zogenaamd christelijke feestdagen! Als men nou nog echt ter kerke zou gaan, zou ik er begrip voor hebben. Maar nu word onder een christelijk sausje de werkgever een dag afgestolen.
Blij dat kerst en oudejaar dit jaar in t weekend vallen, kost die onzin mij in ieder geval geen geld! Werken moeten ze, vrije dagen zijn er al genog! |
Pieter , krijgen ze hun betaalde dag voor kerst en nieuwjaar dan toch de eerstvolgende werkdag ? Betalen doe je als werkgever toch ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 01:19
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | huh ? ik dacht dat jij een sterk iemand nodig had om je gras te maaien... is het nu helemaal weg dan ? |
Hey Suzannah , Mariska is nu zelf dat sterk iemand .... flink van haar ... verdient een pluim .... en ja een bees , want ik zie geen emoticon met pluim dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 01:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oeps . Sofie is ook een belgse toch? Sorry Sofie , geldt alleen voor de Belgse mannen. |
oef ... gelukkig maar dat je dit schreef Visser , of ik kreeg een dipje ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 15:46
Onderwerp: gekke berichten
|
|
|
MARIO216 schreef: | Uit de krant van vandaag:
Nijmegen: Zorgverzekeraar VGZ betaalt de eerste afspraakje via Lexa.nl, een datingsite voor vrijgezellen, zo heeft het bedrijf gisteren bekendgemaakt. Onderzoek wijst uit dat mensen met een vast relatie gelukkiger zijn dan alleenstaanden. De verzekeraar wil de datingactie ook gebruiken om een nieuwe aanvullende zorgverzekering voor onder meer singles te promoten.
Iets voor Chris misschien. |
och .... daarom dat ik er nu opeens extra bezoekers heb !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:12
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik hoef geen kinderen (meer). arrogant/egoïstisch/asociaal misschien, maar als mijn 'oudste' 10 is, ben ik zéker 50+. en dan zie ik me niet meer in bomen klimmen.
Ik ben 55 en het lukt nog aardig om in een boom te klimmen hoor...... Niet zo negatief over de ouder wordende mens...... je merkt, het ligt wat gevoelig |
echt Willemijn ? moet ik dan toch dringend gaan trainen , want ik raak er vast nog in maar ....... zou toch liever geen kijkers hebben ondertussen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 09:43
Onderwerp: God straft de mens niet
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]Helaas, sommigen komen niet verder in hun denken dat zonde en straf samengaan. Het is slechts één aspect van het probleem. Wat voor gevolgen heeft zonde voor je eigen leven? Want zonde heeft nl. directe gevolgen voor jezelf. Voorbeeld: je zit met anderen op de site te roddelen over iemand. In hoeverre durf je die persoon nog recht in de ogen te kijken?
Of: Je liegt om datgene wat je gedaan hebt, dan loop je voortdurend met de angst rond dat mensen het zullen ontdekken. Het is veel zwaarder om iets te herstellen, dan het te vermijden.
Zonde is niet een abstract begrip, maar werkt heel concreet. En zonde is voor een groot deel te vermijden.
Voor zulke dingen hebben we niet nodig te weten dat God ons straft. We brengen onszelf namelijk met veel dingen in moeilijkheden, die eigenlijk te voorkomen zijn.
Zo , ik ga toch maar eens reageren .. Ik heb geen angst voor God ( wel voor de straf ) want ik bekijk Hem als men vader ... streng maar rechtvaardig , straffend maar zalvend .... en als ik heb gezondigd ( went ben ook een zondaar ) ... vraag ik oprecht vergeving , niet alleen aan Hem maar ook aan wie ik kwaad deed .. dan kan ik nog recht in de ogen kijken ... en terug in men spiegel , want ik huichel ook tegenover mezelf niet . En verder ga ik liefst ervan uit dat in iedereen het goede zit ... moet alleen naar de oppervlakte kunnen ..... men moet hetzelf toelaten om het betere te laten overheersen .. wat soms ook bij mij een gevecht is .... Ik ben helaas niet bijbels ondersteund .... komt met stukjes nog wel hoop ik , maar spreek vanuit men gevoel en men opvoeding , zoals ik ook uit dat gevoel men leven leidt ... en het probeer positief te beleven ... al dankend in plaats van vrezend .... dankend voor het mooie dat ik elke dag weer krijg , voor de vergeving die Hij me steeds opnieuw geeft , voor het feit dat ik mag leven en zijn wie ik ben ......... Ik denk dat ik overigens ooit in een preek hoorde dat het vrezend ( waarvan sprake in de bijbel ) niet echt sprak op " bang " zijn ...
Laatst aangepast door
|
SOFIE807
|
op dinsdag 26 oktober 2010, 09:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 00:48
Onderwerp: emoticons
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 01:30
Onderwerp: Renske en Bull.........
|
|
|
Prachtig stel , ook mijn gelukwensen voor jullie allen ... Groetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 20:03
Onderwerp: Uit eten in Rotterdam!
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | nee hoor Sofie, kan nog best!
maar zijn we niet een beetje off topic? |
idd sorry dus ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 18:43
Onderwerp: Uit eten in Rotterdam!
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ik ben pas in Den haag geweest bij Marlies Dekker, ook een hele mooie zaak daar. |
men dochters vinden me er te oud voor ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 17:50
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Wist u dat .....er hier een mevrouw is die ijsbillen heeft? Tsja ze is een buitenlander...snap ook niet wat het is |
hahaha , wordt voelen dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 14:18
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Waar veel mensen erg veel last van hebben hier op de site en in de chatbox, is dat ze de dingen niet meer in hun proporties kunnen zien. Dit is nl. alleen een chatbox en een forum, dit is geen samenleving, dit is geen groep, dit is geen gemeente. Hoewel het bij sommigen als een leefwereld wordt beschouwd.
Ik vraag me ook voortdurend af hoe het mogelijk is, dat men zo snel beledigd of gegriefd is. En dat er zulke korte lontjes zijn. Het zijn toch alleen maar woorden die je leest, en wat kan het je persoonlijk schelen als iemand in Arnhem iets anders vindt, dan jij die in Groningen woont? Als iemand die 400 km bij je weg woont je al zo'n pijn kan doen, dan kunnen mensen in je echte omgeving je nog veel meer pijn doen.
En als de éen wat stelliger is met zijn woorden dan de ander, betekent dat toch niet dat het hele forum zo denkt? Er is ruimte om verschillend te denken maar het is duidelijk dat dat door een aantal mensen niet zo gevoeld wordt. Heeft dat te maken met de veroordelingen of de gevoeligheden? Zelf denk ik dat er teveel mensen zijn die te snel zich meteen aangevallen voelen. En als ze dan maar klagend van de site af willen gaan, moeten ze dat maar doen. De enige die ze daarmee raken is uiteindelijk zichzelf. Er zullen altijd weer nieuwe mensen komen en over een jaar weten we eigenlijk nauwelijks wie ze waren. |
Wijs gesproken Chatje , alleen heb ik een opmerkingsken over laatste stukje .... niet iedereen gaat klagend weg hé ... soms hebben ze gevonden wat ze zochten of ja , nemen ze even een rustpauzeken , als het wat te druk aan het worden is door één of andere reden misschien ... niet verlengen kan zovele redenen hebben .... geef mij nu voor ene keer eens gelijk hé Chat ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:46
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Het leek mij leuk om een topic te openen over WIST U DATJES Zal ik dr maar mee beginnen dan?
Wist u dat er hier op de site hele goeie koppelaars zitten? |
Neen ... weet ik niks van ... Moet je er een afspraakje voor hebben om in aanmerking te komen ? en hangt een prijskaartje aan vast ?
|
|
Naar boven |
|
|