ChristianMatch
 


Forum

Berichten van INEZ910
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8
ChristianMatch forum index » Berichten van INEZ910
Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 december 2009, 15:52
BerichtOnderwerp: goede voornemens
 
JENNY524 schreef:
Nou goede voornemens.. haha mijn ouders bestempelden dat altijd als heidens.. ik heb geen flauw idee waarom.

Ik ben vandaag jarig.. dus bij mij is het vandaag nieuwjaarsdag. Op de een of andere manier is de dag voor mijn verjaardag toch zo'n bezinningsmoment over het afgelopen jaar. Ik was al van plan iets te doen met 'de hele bijbel lezen' maar vorige week stuitte ik dus op zo'n bijbelleesrooster. Tja wat is een mooiere dag om te beginnen, de dag dat je een nieuw levensjaar ingaat.

Als je trouwens 'goede voornemens' zou hebben.. dan zou het daar dus niet bij moeten blijven ( ja ik ben iet wat praktisch ingesteld) dat moet vergezeld gaan met een 'actieplan' Je kunt je wel iets voornemen, maar als je niet bedacht hebt waarom je iets wilt en wat het doel is, en hoe je dat uit wil gaan voeren, en of dat uberhaupt mogelijk is.. tja dan is het een leuk 'voornemen' maar weinig concreets aan.

Ohja.. en het leuke is altijd het 'onmogelijke' mogelijk te maken..
' ja meer fitnessen.. maar wacht ik heb helemaal geen geld voor fitness.. nou: A neem baan als postbode.. weet je hoe goed voor je conditie en je KRIJGT geld ipv dat je ervoor betaald. B koop een paar hardloopschoenen en je raad het al... hardlopen.. (wel koud in januari)
C oefen je liefste glimlach ..
Tja en hoe je dat weer invuld heeft te maken met je doel en motivatie.. kijk als je graag sterker wilt worden.. dan hoef je niet te hardlopen.. je kan ook gewoon die kratjes bier die je normaal leegdrinkt aan een stang hangen en opdrukken..

Ok.. na heel dit onzinnige verhaal:
TIP: goede voornemens, prima.. maak het concreet! Behapbaar, weet wat je doel is. Het is misschien 'cliche' om het op 1 januari te doen.. maar met een nieuw jaar heeft iedereen toch iets van 'iets nieuws beginnen'
En voor mij is dat vandaag.

GEFELICITEERD Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2009, 14:27
BerichtOnderwerp: Marktplaats
 
JOLAN931 schreef:
Tuurlijk kan ik ook op marktplaats kijken, maar eigenlijk zoek ik nog een paar christelijke skeelers maat 39/40.
Dat behoed me misschien tegen vallen als ik met dochterlief ga skeeleren Knipoog smiley

En een christelijke fiets, waarvan de voor- en achterlamp automatisch gaan schijnen in het donker. lijkt me super.. wie heeft er nog één staan voor mij?? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 15:10
BerichtOnderwerp: Het komt niet los vind ik.
 
MARISKA601 schreef:
waarom moeten altijd de zelfde lui een onderwerp openen op het forum?
men kan zelf toch ook wel een onderwerp bedenken?

Beginnen staat vrij!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 21:37
BerichtOnderwerp: Het komt niet los vind ik.
 
CHATULIEM619 schreef:
Misschien zijn mijn verwachtingen te groot, maar ik vind het nog niet erg diepgaand hier op het forum.

Nou.. waar wil je het over hebben dan?? Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
INEZ910
op zaterdag 5 december 2009, 21:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 22:52
BerichtOnderwerp: Afghanistan
 
[quote=JOLAN931]

Er was gisteren de moeder van een gesneuvelde soldaat op tv, (Netwerk dacht ik).. zij vertelde dat de dood van haar zoon zinloos zou zijn naar haar gevoel als Nederland zomaar weg zou gaan, de klus niet af zou maken. Haar zoon stond op de foto met een Afghaans kind: voor dat kind zijn hoop op vrijheid en ontwikkeling is deze soldaat gestorven..
Nog een punt van overweging
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 20:58
BerichtOnderwerp: Boekentip....
 
De drie boeken van Stieg Larsson, (de Millennium triologie), super spannend, heerlijk dikke boeken om lui op de bank of tegen de verwarming aan uit te lezen!! Geniet!! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van INEZ910
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8
Pagina 8 van 8