ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ERIKA129
Ga naar pagina Vorige 1 ... 205 206 207 208 209 210 211 ... 213 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ERIKA129
Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:51
BerichtOnderwerp: roddels
 
FRANKT627 schreef:
Niet iedereen is bestand tegen een roddel. Voor sommige kan het een hevige impact hebben wat een angst met zich meebrengt of een terughoudendheid. Plotse contacten worden afgebroken of men verdwijnt uit de chatroom wanneer een bepaald iemand die chatroom binnen komt. Kortom: een roddel kan iemands houding of leven gaan bepalen. Het ontstaan van kliekvormingen door een roddel ontaard wel eens in vijandigheid. Twee of meerdere kampen die tegen over elkaar komen te staan. Zo geef je de roddelaar veel de macht. Een macht die hij of zij helemaal niet verdient. Zo’n macht wordt misbruikt en maakt steeds slachtoffers.

Natuurlijk praten we wel eens over iemand anders. In een gesprek kan er wel eens gepraat worden en een mening worden gegeven over iemand anders. Niets is menselijker dan dat. Dit is echter nog totaal iets anders dan wanneer een zogenaamde waarheid als dé waarheid de wereld wordt in gestuurd.

Stel, Heer, een wacht voor mijn mond, bewaak de deur mijner lippen, en hoed mijn hart voor de verleiding het kwade spel mee te spelen, bij bedrijvers van het onrecht te behoren. Aldus de woorden van David in Psalm 141.

Frank

Dit kan ik alleen maar beamen Frank!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 09:19
BerichtOnderwerp: roddels
 
CHATULIEM619 schreef:
Het gaat me niet om hier roddels te starten, en wat dat betreft ben ik niet blij met mensen die hier aanleiding in zien om te klagen welke roiddels hier een rol spelen. Het gaat me om het principe van roddel. Sommige mensen zijn er zich klaarblijkelijk nog steeds niet bewust van, dat ze met roddel eigenlijk drie mensen beschadigen. Ten eerste het slachtoffer van die roddel, ten tweede de toehoorder, en ten derde zichzelf. Want roddelen over iemand geeft een slecht geweten...

Ik vond dat ik wel eens even mocht melden wat voor roddel er wordt verspreid om aan te duiden hoe pijnlijk ze kunnen zijn!!!!!!!!!!!
Dat is de reden dat ik hem heb genoemd Boze smiley
Mensen roddelen maar raak zonder na te denken vandaag ben je ziek morgen dood!
Of over mijn eigen situatie ik ben overspannen maar ondertussen compleet ingestort!!! Wat dus echt niet leuk is om te horen, aan de andere kant moet je erom lachen wat mensen ervan maken.
En het is nog altijd... Al is de leugen nog zo snel... De waarheid die achterhaald hem wel!!!!!!!!!!!


Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 17 mei 2011, 09:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 20:49
BerichtOnderwerp: roddels
 
Tja roddelen blijkbaar gaat het weer lekker hier. Vooral als het jezelf aangaat. Gefrustreerde smiley
Zo zou ik zijn ingestort doordat mijn relatie uit is Smiley die vol vragen zit , mijn vraag HAD ik dan een relatie Verraste, verbaasde smiley Weer eens een roddel!!
Nee ik ben niet ingestort en voor eens duidelijk ik heb geen relatie en ook niet gehad!!!! bah mensen denk na voordat je wat verteld, je kan iemand hier flink mee bezeren!!!!

Erika die niet is ingestort na het beeindigen van een relatie Clown smiley maar die het psychische moeilijk heeft Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 21:51
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
FRANKT627 schreef:
Hoi Erica

Ik wens je een mooie helende tijd toe. Het zal niet altijd makkelijk. Het zal je veel energie kosten. Tranen, herinneringen, twijfels, fouten die je beging...het zal allemaal je pad kruisen. Het zal pijnlijk maar tevens ook een louteringsproces zijn. Zoals goud in de smeltkroes van zijn onzuiverheden wordt ontdaan zo ook kan jij gelouterd worden. Een nieuwe frisse Erika zal opstaan. Het vergt moed en volharding om door deze zure appel heen te bijten. Misschien zal de weegschaal het niet direct bevestigen maar als het meezit zal je je een stuk lichter voelen na die periode in het PDC.

In België hebben we een para-commando eenheid en hun motto luidt: Who Dares Wins. Wie durft wint...jij durft, en je zal winnen.

Sterkte en alle liefs...

Frank, Floske en Prikkie.

Thanks voor je mooie en lieve woorden FrankT
Het zal idd in het begin niet meevallen maar heb er vertrouwen in dat het goed komt.

Liefs Erika



En ik zal je dit keer vergeven dat je me weer eens eriCa noemde Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 17:18
BerichtOnderwerp: kan je een relatie met een meisje van 19 als jezelf 30 bent
 
MAUREEN217 schreef:
Hee Cross, te hoge school voor mij, ik begrijp je niet, en waarom leeftijd discriminatie? Iedereen heeft toch zijn/haar eigen mening hierover, dat geresorbeerd worden, anders kun je beter zwijgen. Wij leven in een democratisch land en kerstweek mag zeggen wat hij/ zij wil, mits het natuurlijk binnen de grenzen blijft.

Wie of wat is kerstweek???
Is dat een man of vrouw??
Snap deze reactie totaal niet!
Cross snap ik weel haha Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 14:59
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Lieve mensen,

Ik zeg niet dat ik niet verleng, maar ik leg mijn lidmaatschap wel voor een week of 6 neer, vanaf 18 mei.
Zoals sommigen van jullie weten heb ik het psychische niet makkelijk en veel te verwerken.
Om tot rust te komen en weer regelmaat in mijn leven te krijgen ga ik 3 tot 6 weken naar pastoraal en diaconaal centrum de Herberg te Oosterbeek.
Aangezien ik daar geen intenet heb leg ik mijn lidmaatschap voor die tijd stil. Ik wens jullie alle goeds toe en bovenal God's zegen.
Maak geen ruzie he Clown smiley

Hopelijk tot over 6 weken liefs Erika Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 14:54
BerichtOnderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
 
FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley wiens voeten moet ik nu onder handen nemen???

Er zijn vast wel andere lieve dames die door jou ingesmeerd willen worden Clown smiley
Ik houd het wel tegeoed Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 11 mei 2011, 19:41
BerichtOnderwerp: Welkom terug
 
Dini welkom terug Kussende smiley

En zag ook dat Lielie er weer is welkom weer in Nederland en op cm meid Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 11 mei 2011, 12:04
BerichtOnderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
 
personen die mee hopen te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5
madelief 40 jaar
trijnie671, 49 jaar, regio 0594
SweetLady, sweet 40, regio 026
maria576 en partner; regio 038
dini968, 52 jaar
susannah475, 45 jaar
jennifer645 43 jaar regio 345
Thirza120 (30 jaar), regio 0318
Mir111 18 jaar regio 0318 (onder voorbehoud) met volleybal
Samen585, regio 0182, met 2 kids
Nicolette592, 55 jaar

eloy997 45 jaar + zoon 12 en dochter 10
crossroad317 regio 0524
maded 46 jaar regio 0183
jan578 52 jaar regio 0172
Billy701 49 jaar regio 0594
jan935 61 jaar regio 0182
visser278 43 jaar regio 113
searching 40 jaar regio 0182 (oud-lid)

Heb mezelf van de lijst gehaald helaas ik kan niet Twijfelende smiley volgende ronde hopelijk wel weer van de partij Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 11 mei 2011, 12:01
BerichtOnderwerp: Welkom terug
 
FRANKT627 schreef:

Helaas voor jou ik kom niet op de picknick. Clown smiley
Volgende keer beter Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 9 mei 2011, 15:18
BerichtOnderwerp: Welkom terug
 
Frank weer terug????
Is het weer gedaan met de rust Boze smiley

Grapje Knipoog smiley welkom terug manneke we misten je al Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 mei 2011, 13:36
BerichtOnderwerp: eeuuhmm
 
LISA610 schreef:
Ik heb beide links even kort bekeken... en met groeiende ergernis beide links ook vroegtijdig weer weg geklikt. Niet grappig en gewoon een manier van bespotten. Maar waar wil je eigenlijk naar toe met het plaatsen van dit topic? Dit is toch niet eens een discussie waard?

Hier sluit ik me volledig bij aan, ook ik heb beide filmpjes voortijdig weggeklikt.'
Denk dat als je als christen wilt leven en naar zijn wetten dat je hier verre van moet blijven. Idd moet hier een discussie over gemaakt worden??
Wat wil je hiermee??
Ons waarschuwen?? denk dat menigeeen wel weet dat heelings zoals het tweede filmpje bestaan maar waarom zeg ik eigenlijk nog verder wat.
Woorden zijn overbodig beter is om vor zulke mensen te bidden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 mei 2011, 10:30
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 


Hey Muischje muis,

Ook al ben je van CM toch van Harte Gefeliciteerd met je 51 ste Clown smiley verjaardag.
Hopelijk zien we je snel weer terug.

Biggggggggggg Huggggggggggg uit het Veen Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 2 mei 2011, 17:07
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
SOFIE807 schreef:
Ik vraag me af hoe ik nu alles wat ik me nog afvraag , nu nog moet vragen aan Frank ? Geschokte, onthutste smiley

Frankie weg Geschokte, onthutste smiley dat bestaat niet en Floshke dan?? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 22:24
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
MVV749 schreef:
Wat ik hieraan lastig vind:
Voor zoveel zieke mensen wordt gebeden. Maar uiteindelijk worden lang niet alle gebeden verhoord. Dus ik vind het prachtig mooi dat het voor jullie wel zo is. Maar aan de andere kant vind ik het zo lastig om te moeten zien en meemaken dat er zoveel mensen ziek zijn en blijven, ongeacht alle smeekbedes. Ik begrijp dat niet alle gebeden verhoord kunnen worden, maar het is soms moeilijk te verwerken om te zien dat het bij anderen wel schijnt te gebeuren. Veel mensen twijfelen daardoor (terecht of onterecht) aan hun geloof.

MVV
Ik kan jou reactie volkomen begrijpen 14 jaar geleden is mijn vader overleden, hij ging voor een beter leven kreeg een donor nier.
Daaraan overlijden normaal gesproken geen mensen want doet de nier het niet dan gaan de mensen weer dialyseren, helaas overleed mijn vader na twee maanden in het ziekenhuis te hebben gelegen.
Waaraan?? Wie zal het zeggen de dubbele longontsteking of de drie herseninfarcten en de hersenbloeding! Wij hebben ook toen veel steun ondervonden aan het geloof maar evengoed onze vragen.
Denk dat dat heel menselijk is.
Ikzelf zit sinds begin januari thuis ben psychische ingestort heb daarna tegenslag op tegenslag gehad en nu dus mijn moeder erachteraan.
Daarom blijf bidden om sterkte en kracht hoe moeilijk het vaak ook is, er gebeuren echt nog wonderen ook in onze tijd.

Groetjes en sterkte Erika.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 16:50
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
CROSSROAD317 schreef:
Een fout of de kracht van het gebed .... Voor God is niets te wonderlijk .... Knipoog smiley

Zo is het Cross!!..... Er zijn vele gebeden de afgelopen dagen omhoog gestegen....... van zeer veel mensen die met ons meeleefden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 12:20
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Dat we vanmorgen na wat onderzoeken te horen kregen dat mijn moeder GEEN borstkanker heeft Lachende smiley , dat er zelfs niks onregelmatigs in haar borsten te zien is Geschokte, onthutste smiley toch wel vreemd gedacht wordt nu aan een fout.
Maar maakt niet uit De Heere dankzeggen is wat we mochten doen.

Iedereen bedankt voor het medeleven!

Liefs Erika Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 10:44
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
FRANKT627 schreef:
Bij Thirza zijn de winkels op alles voorzien. Ook op klanten die vergeten dat het een feestdag is. Dus de winkels zijn open in dat gedeelte van het land. Knipoog smiley

Volgens mij chatten jullie weer slow wat een interventie van Judith teweeg zal brengen.

Hey hey wil jij niet zo slecht denken over ONS gedeelte van het land Boze smiley Hier benne op zondag de winkels netjes dicht! En ook tweede paasdag of je moet naar de woonboulevard willen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt met 26 graden. Coole smiley met zonnebril
Thirza en ik laten ons mooie dorp niet afkraken door ene belg he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 17:02
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
GRACE585 schreef:


vandaag is de laatste dag dat mijn acount er nog is
wat jammer dat jullie of nee ik moet zeggen een enkeling mijn aftelling als negatief ervaart en dit hier zo neerkalkt ;want het was en is echt niet mijn bedoeling geweest.jammer dat daar weer zo'n negatieve lading over gekomen is en daar zo heftig over gediscuseert werd
ook al baalde ik over enkele zaken ;daar ben ik dan wel pv mee bezig.

ik dank de cm redactie voor deze site waar ik vele vrienden en mijn partner heb mogen vinden

verder wens ik een ieder hier een hele fijne tijd toe en hoop ik dat men net als ik een fijne partner en/of vriendschappen zal vinden al dan niet via cm.
ik dank mijn lieve vrienden die ik hier heb mogen leren kennen voor hun meeleven en gezelligheid.
lieve groet en big hugg Kussende smiley
Grace

Grace ik wens jou met Sjaak en de kids een mooie en goede tijd toe samen!
Hopelijk komt er snel en leuk huis voor jullie! Wij houden contact.
Er voor degene die negatief doen over het aftellen en afscheid nemen.
Mensen waar hebben we het over ieder doet dat op zijn/ haar manier.

Laten we eens gewooon blijven doen en niet altijd zo hakken op elkaar.
Kijk naar welke dagen we nu inleven!!

Kussende smiley Erika.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 16:56
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
 
SWEETLADY943 schreef:
FOTOS; Beste picknickers, wij hebben een fotoalbum voor vele uitjes van CM.
De LINK voor bepaalde uitjes geven we alleen door aan degene die er ook bijwaren. je kunt ze bij vele even per liefst pv/of anders mailtje vragen.
(geen passwords enzo, dat is alleen voor degene die fotos toevoegen)
Helaas voor degene die er niet bij waren!


Ojee gaat er een scheer /borstel game komen?
Knipoog smiley , ik ben erbij dan (als kijkende en lachend aanmoedigen) Clown smiley


Fijn weekend allen, sweets

SCHEREN???????????????
Ahhhhhhh er is er hier een die er een traum aan over heeft gehouden Knipoog smiley
Maar ik kan het heeeeeeeeeel goed, Clown smiley maar vind het wel leuk om nu te mogen toekijken Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 april 2011, 11:55
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
MADELIEF469 schreef:
Heftig bericht Erika!! Hoe was het vanmiddag? en hoe gaat het met jou en je moeder?
knuf

Ze is gistermiddag bij de huisarts geweest samen met mijn zus.
A.s woensdag wordt ze in het ziekenhuis verwacht dan maken ze eerst een echo aan de hand daarvan als er een tumor te zien is wordt er direct een biopsie gedaan en weten we dezelfde dag nog waar ze aan toe is.
Voor mijn moeder m'n zus , broer en hun gezinnen en voor mij een spannende en zware dag.
Ik zelf ga mee naar het ziekenhuis, mijn moeder is moedig en sterk en kan het over geven in God's hand.
Dat is mooi en rijk. ik zelf vecht er nog mee dat heeft natuurlijk mede te maken met mijn eigen psychische toestand.
Maar ook ik weet ons in Gods hand geborgen.

Gr Erika.


Laatst aangepast door
ERIKA129
op vrijdag 22 april 2011, 11:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 19:12
BerichtOnderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
 
we willen dus op zaterdag 21 mei voor de zesde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........


hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5
madelief 40 jaar
trijnie671, 49 jaar, regio 0594
SweetLady, sweet 40, regio 026
maria576 en partner; regio 038
dini968, 52 jaar
susannah475, 45 jaar
jennifer645 43 jaar regio 345
Erika129 36 jaar regio 0318

eloy997 45 jaar + zoon 12 en dochter 10
crossroad317 regio 0524
maded 46 jaar regio 0183
jan578 52 jaar regio 0172
Billy701 49 jaar regio 0594
jan935 61 jaar regio 0182
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 18:49
BerichtOnderwerp: Doel van CM-forum
 
MVV749 schreef:
Goeiemiddag allemaal,

Het valt me op dat er vrij weinig mensen actief zijn op dit forum. Het kan natuurlijk zo zijn dat het mooie weer een rol speelt, maar dan nog had ik 's avonds wat meer actie verwacht. Juist van een betaalde service waar genoeg mensen lid van zijn, had ik wat hogere verwachtingen. Het forum lijkt een beetje te zijn doodgebloed en mist daardoor het doel.

Omdat ik een proeflid ben, heb ik mogelijk de verkeerde verwachtingen. Is het doel van CM meer gericht op persoonlijke e-mail contacten? Is het misschien de bedoeling dat er hoofdzakelijk zelf contacten worden gelegd via de persoonlijke profielen? Gewoon lukraak mailen naar iemand die je leuk lijkt en afwachten of er reactie terug komt??

Ik vind het zelf altijd leuker om op een actief forum te komen en op die manier mensen echt te leren kennen i.p.v. eerst te 'shoppen' op diverse profielen om te zien of er iets van het gading bijzit. Dat kan natuurlijk ook leuk zijn, maar dat is niet wat ik hier had verwacht. Ik heb sowieso geen ervaringen met dit soort dingen, dus ik vraag het maar even na. Knipoog smiley

Alvast bedankt voor enige reactie!

Hoi Mvv,

Er is een groep die erg actief is op het forum maar er zijn er ook vele actief in de lobby/ chatroom een aanrader om ook daar eens in te gaan.

succes gr erika
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 16:01
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Dat mijn moeder een uur geleden door de huisarts is gebeld met de mededeling dat ze uit het borstbevolkings onderzoek is gekomen!

Moet vanmiddag naar hem toe om te horen hoe en waar er een tumor zit en wat ze gaan doen.

Willen jullie voor ons bidden?
Velen van jullie weten dat ik het psychische al zwaar heb dus dit is nog een klap om te verwerken, hoop en bid dat de uiteindelijke uitslag mee mag vallen.

Erika.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 20 april 2011, 21:36
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
GRACE585 schreef:
tja Erika ik ben nu eenmaal hier gevonden en aangezien men erg moeilijk doet als ik via S zijn acount eens binnenkom waaien denk ik dat deze aftelling maar het beste is en dan krijg ik het druk genoeg met alle voorbereidingen van verhuizing e.d.ben nl het gez......... behoorlijk zat Woedende smiley
blij dat er cm vrienden zijn die niet zo moeilijk doen.

Blij dat ikke jou hyves heb Knipoog smiley
Ga je missen Huilende smiley, smiley in tranen
Door die zeurpieten ga jij er vandoor Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 20 april 2011, 21:33
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ik vind mijn pantoffels niet meer...

Op de hei laten staan een zaterdag? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 20 april 2011, 10:42
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
GRACE585 schreef:

Leuk hoor dat je gaat aftellen Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 18 april 2011, 17:50
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Waarom gaan alle ouwe getrouwe leden weg Huilende smiley, smiley in tranen

GrACE,HERMAN,MARIANNE,GRIFFIN wat is dat nou.

maar goed ga jullie missen wens jullie alle goeds toe Kussende smiley en ach we hebben elkaar nog op hyves Clown smiley

groetjes uut t'veen Erika
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 18 april 2011, 17:08
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
FRANKT627 schreef:
Kan je je bed niet buten zetten? En dan met een Coole smiley met zonnebril genieten van je ziek zijn?

Is maar een plaagje hoor Erika. Herstel maar vlug zodat je toch nog wat van dat mooie weer kan genieten.

Knipoog smiley

Nee helaas FrankTTT Knipoog smiley mien bed is te groot om effe te verzetten en mien benen te wiebelig Gefrustreerde smiley
dus blijf vandaag maar lekker binnen in mijn bedje hopelijk morgen een betere dag.

Enne wat luisterd gij goed naar tante Dini Verraste, verbaasde smiley gij hebt mijn naam gelijk veranderd in EriKa Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (49)





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 18 april 2011, 11:46
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
nog steeds belabberd en beroerd in mn bed Huilende smiley, smiley in tranen
En dat met dit mooie weer Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ERIKA129
Ga naar pagina Vorige 1 ... 205 206 207 208 209 210 211 ... 213 Volgende
Pagina 208 van 213