ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 10:22
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
en nee visser, jou zal ik niet voor laten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 10:21
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
PIETER619 schreef:
Lezend wat je zoal op het forum zet, laat je zien dat je van goede wil bent en beslist niet asociaal. Ik snap wel dat jij het je afvraagt (dat heeft zo zijn reden), maar neem toch van mij aan, je treft geen blaam, ondanks wat een ander daar overzegt ( ik had er eigenlijk bij die reactie een knipoog bij willen zien, om aan tegeven dat het een geintje was).


na ja dat zeg je, goede wil en god verandert het hart van mensen, dan denk je dat je goed bezig bent, maar stond bij die kassa en ben wat ziek en dacht eh ik moet zo overgeven, dus wou snel na buiten, later ga ik terug na een bankje in de winkel om me boodschappen effe goed te doen en effe op dat bankje te zitten. kijk na al die mensen die stonden te wachten, rijen vanaf de diepvries... ha ha. en dan zie ik mensen staan en dacht eh die voelden zich misschien ook wel effe ziek of zo, egoisme overheerst toch, beter had ik eerst gekeken of er niet iemand was die zich nog belabberde voelde en voor gelaten, dan denk je dat je bezig ben als best wel een goed mens.....maar steeds kom je je zelf toch vaak tegen.En weet je heb daar best effe gezeten om bij te tanken voor ik weer na huis moest, en dan zie je al die mensen en jee warom is bijna iedereen sjagrijnig om even te moeten wachten, een winkel vol met decadent eten, merendeel kwam sjagrijnig en gehaast over en dan zie je een man, in de bloei van zijn leven, slecht verzorgd met trillende handen bier kopen, een oud iemand die amper op zijn benen kan staan en dacht ik echt jee wat hebben die mensen jezus hard nodig en wie ben ik dat ik ze voor ging? Hetw as alsof god me liet zien van eh petra jij denkt dat je het moeilijk heb, met griep boodschappen doen, kijk es na al het leed van die mensen .en het overweldigde me wat ik zag, beetje moeilijk uit te leggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 22:49
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
VISSER278 schreef:
heerlijk weertje om aan de dijk te zitten . ( onder een grote visparaplu dan) . Huilende smiley, smiley in tranen
Dennis die zelfs vroeg ..... Pa , zullen we vanavond maar gelijk doorgaan naar het strand om daar verder te vissen?

echt leuk visser jij en je zoon en dezelfde liefde voor vissen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 22:48
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
PIETER619 schreef:
Je stond volkomen in je recht. Neem je zelf niets kwalijk omdat je juist hebt gehandeld, ga de zondag in met blij gemoed

Voelde me best wel schuldig me afvragend eh ben ik zo asociaal Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 22:36
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
VISSER278 schreef:
En nu denk je zeker dat je mailbox uitpuilt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

en denk maar niet dat ik jou als vierde man in de aanbieding zet, dat kan ik erika en jol niet aandoen, jouw in de aanbieding Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt yeah me hersenen werken nog een beetje....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 22:34
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
VISSER278 schreef:
En nu denk je zeker dat je mailbox uitpuilt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

nou eerlijk gezegd, zat er vandaag effe serieus over te denken en eh datingsite, je moet volgens mij gewoon tegen komen, want eh dan kijk je in profielen enzo, maar in het echt word je vaak verliefd op een tipe totaal niet verwacht. en zit me beetje te jennen terwijl ik hier ziek achter pc zit, wat dacht je nu ken ik haar wel aan te ziek om me terug te pakken. grommmmm Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , me wraak komt nog wel, helaas nu niet want voel me echt te ziek om te bedenken hoe pak ik die visser effe terug Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 14:37
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
JOL252 schreef:
ik zeg jij bent effe lekkerrrr beziiggg!!! (op z'n Leids)

kijk maar uit zo meteen krijgen we nog een topic erbij over de elektrische stoel

ja wie van cm nonimeer je voor de electrische stoel....zoiets Smiley die vol vragen zit en niet mij nomineren, duh is toch lief ik je wou koppelen, en is maar beetje humor he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 14:35
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
PETRA944 schreef:
oh en karakter, nuchter, goed voor het evenwicht...., en iets van autoriteit uitstraalt, niet dat hij bazig is, maar hoe moet ik het omschrijven Smiley die vol vragen zit en lief etc. bla bla bla ha ha mannen..... Lachende smiley

en humor moet ie ook hebben. succes dames. ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 14:34
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
PETRA944 schreef:
yeahhhhhh een echte man Lachende smiley groter als mij, met mooie ogen en borsthaar en een leuke lach Lachende smiley zo eentje als je die ziet dat je denkt yeahhh en verlegen van word en ik me dan ineens heel klein voel Twijfelende smiley als hij je een hand geeft dat je het gevoel hebt dat je over de aarde zweeft en eentje die je makkelijk effe optilt omdat zijn spieren zo sterk zijn Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 14:34
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
ROELANDE345 schreef:
haha EriKa je hebt haar helemaal door. Het is altijd zo dat degene die het meest wil helpen de meeste hulp nodig heeft Knipoog smiley

wel zal me eisen er effe bij zetten succes ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 14:31
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
iemand heeeel boos gemaakt, ik sta bij de kassa in een lange rij, overal lange rijen, inmiddels ben ik in het midden van de rij, maar zie een casiere na een kassa lopen, dus ben uit de rij gestapt en naar haar kassa gegaan, die ze dus open deed. Komt er toch een boze sjagrijnige vent achter me die tegen me staat te schreeuwen dat ik asociaal ben, dat ik van achter uit de rij kwam. heb gezegd, ik mag toch uit de rij stappen en na een andere kassa gaan. waar die sjago vent zelf vandaan kwam???? maar vraag me af, is het echt zo asociaal, eerlijk egzegd zie ik er zelf geen kwaad in, anderen hadden toch ook naar haar kassa kunnen gaan Smiley die vol vragen zit zo zag die meneer eruit Woedende smiley ha ha de vlammen sloegen bijna uit zijn oren volgens mij, persoonlijk denk ik maak je niet zo druk dat je effe moet wachten, een hele winkel vol lekker eten, wees blij, ma ja misschien heeft hij ook wel gelijk, is het asociaal, eerlijk gezegd helemaal niet zo bij nagedacht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:35
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
gezocht:niet een kleine man, met eventueel beharing, eh erika zijn er echt geen plekjes dat je denkt eh scheer daar die haren maar af Smiley die vol vragen zit en met een heel lieve blik in zijn ogen Lachende smiley moet te vinden zijn, mannen met beharing genoeg Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:32
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
ERIKA129 schreef:
Petra Woedende smiley ik heet ERIKA wanneer leren jullie het nu eens Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley


sorry erika Gefrustreerde smiley zal he tgoed maken, misschien kan ik jou ook koppelen, wat zijn je wensen bij een man Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:30
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
MARITIME853 schreef:
Absoluut vrouwelijk en ......denk ik. Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond


correctie drie, deze is absoluut vrouwelijk......hmmm geen stoppelbaardje dus, iets minder Twijfelende smiley voor sommigge vrouwen dan


Laatst aangepast door
PETRA944
op zaterdag 13 oktober 2012, 10:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:29
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
ERIKA129 schreef:
Euh is Petra jou nu aan het koppelen aan een man die 10 jaar jonger is Geschokte, onthutste smileyof aan 1 die 8 jaar ouder is nou meid pak je kansen Clown smiley


ha ha zijn er al twee in de aanbieding hier he erica Knipoog smiley word nog spannend dit topic......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:21
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
MARIO216 schreef:
W'tje weet er alles van, toch W'tje Clown smiley

Smiley die vol vragen zit maar jol. pieter komt ook aardig in de buurt schrijft hij Knipoog smiley alleen wat zullen die bijkomstigheden zijn Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:07
BerichtOnderwerp: Een man zoekt!!!
 
MARGREET739 schreef:
jawel hoor Petra, ze zijn er echt wel, ik heb er zo een, Kussende smiley en vlg mij zijn er nog veel meer. Knipoog smiley

ha ha tuurlijk, is een beetje humor van me de laatste reactie, maar of ze hier nog op cm zijn< wachtte vol spanning op de reacties maar helaas Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:02
BerichtOnderwerp: mannen....waar knappen jullie nou op af bij een vrouw ;-))
 
ANNA415 schreef:
en zij de broek Coole smiley met zonnebril

en laat hem denken dat hij de kroon draagt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 09:58
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Toch denk ik dat de praktijk een stuk weerbarstiger is. We weten allemaal dat er staat Gij zult niet doden....
Ik hoef maar te refereren aan de verzetsstrijders...en recenter nog in Tubbergen, waar twee predikanten bekend om hun vredelievendheid samen wonen en de één de ander vermoordde.....
En wat denk je van al die mensen-lijkt wel een trend- die hun partner en kinderen vermoorden omdat er problemen zijn die geen uitkomst meer bieden zo lijkt het.......
Dus ik denk dat je wel voorzichtig moet zijn met termen van in geen geval of ik doe het nooit.......
Je hoopt dat je het nooit zal doen is misschien een wat betere formulering......

Daar zit ik dus ook steeds aan te denken, in oorlog, om je te verdedigen, stel dat er in een oorlog geen soldaten waren, een land zich niet verdedigt, want gij zult niet doden. Dan kom ik toch in botsing met dat gebod. Jij leeft bv in een land met heftig oorlogsgeweld, de viijand komt bv op een school met kinderen af , laat je ze gaan,ook al zal je weten dat ze die kinderen doden? want god zegt gij zult niet doden, of pak je een wapen en schiet ze neer? In mijn denken denk ik meteen het laatste.
Zou niet met mezelf kunnen leven denk ik als ik niets had gedaan.

En weet je misschien offtopic, maar cristen zijn in vervolgde landen, soms denk ik wel es, makkelijk hier cristen zijn, maar bv in sommigge landen word je aangehouden, vragen ze ben je cristen of moslim, antwoord je cristen hakken ze je hand af. ehhhh wat zou ik doen?( en dat is nog mild vergeleken wat ze soms met cristenen doen) En dan gaat het nog alleen maar over mij, stel je weet je familie, je kids gaan er onder leiden, krijgen er heftigge gevolgen door, verlochen je dan je geloof? En ik denk dat cristenen die hun geloof niet verlochenen echt de hemel open zien op zon moment en daar door de kracht hebben om hun geloof niet te verloochenen. God ze op dat moment de kracht geeft, bij ze is. maar of ik zelf dan nog in het openbaar voor me geloof zou uitkomen????
En als je denkt aan de vader van corrie ten boom, in het verzet, met alle gevolgen die dat met zich meebrengt voor je gezin, dan denk ik dapper zo,n keuze kunnen maken en vraag ik me af, of in moeilijke tijden god veel van zich laat zien aan bepaalde mensen dat ze die keuzes kunnen maken, ook niet cristenen, hoeveel hebben hun leven geofferd om anderen mensen te redden , strijdend voor de goede dingen in de wereld, misschien zien ze de wereld dan anders, met nog maar 1 ding voor ogen, laat liefde in de wereld overheersen , ook al gaat het tenkoste van me leven. Wat zou ikz elf doen als ik in zon situatie zat? We zullen het nooit weten tenzij we het mee maken, met de hoop dat we nooit zoiets hoeven mee te maken. en als toch dat we de juiste keuze maken.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 08:35
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
 
THOMAS968 schreef:
Ons huwelijk was kinderloos, Petra. Maar als ze er waren geweest: Verdedigen zou ik wel, maar doden zeker niet, in geen geval.


Thomas

Sorry thomas, dat wist ik niet dat je huwelijk kinderloos was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 08:34
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
 
PIETER649 schreef:
Vraagje aan de voorstanders van de doodstraf...

Stel dat de doodstraf in nederland nog bestond en de rechter sprak hem uit over een kindermoordenaar, overduidelijk bewijs, dus geen twijfelgeval.

Zou jij de trekker willen overhalen of de strop om de hals willen leggen?

goede vraag, nee zou het niet willen, tenzij zo iemand me eigen kinderen wat zou hebben aangedaan misschien, maar dan zou ik het uit wraak doen en das geen goed motief.

Jullie hebben helemaal gelijk met geen doodstraf.Ik trek me woorden terug, toch met verdediggen vind ik het een moeilijk iets, andere zaak......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:23
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
JOL252 schreef:
Verraste, verbaasde smiley moet zo de volgorde?


wel of de volgorde andersom, maar is wel humor, stoppelbaardje en fluitend opruimen, niet zeuren he jol, ben ik je aan het koppelen met iemand na jou wensen is het ook niet goed. tsssss Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:21
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
 
LEANNE226 schreef:
Er zijn hier hele topics geweest over vergeving,waar is die gedachte nu gebleven????
Iemand doden omdat JIJ vindt dat je ze uit de samenleving wilt hebben strookt niet met de Bijbel,na doding is er geen kans meer op berouw en vergeving.Wat mij betreft mogen de straffen hoger worden,vergis je niet,opsluiting is al een zware straf op zich.......

In Amerika voert men de doodstraf uit,de criminaliteit neemt er alleen maar toe dus als afschrikmiddel werkt het absoluut niet.

goh daar heb je helemaal gelijk in over amerika. over vergeving, wil niet zeggen dat daders hun verantwoordelijkheid , de gevolgen mogen ontlopen.

enfin ik ga na de leuke topics, moeilijk onderwerp, maar goed om es over na te denken. en denk dat sommigge hier wijzer zijn als ik, inderdaad laat de wraak maar aan god toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:16
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
MARIO216 schreef:
Nou, ik hoor het al, als ik aan al die wensen moet voldoen.............. Geschokte, onthutste smiley

gewoon een stoppelbaardje laten groeien, effe wat moppen van internet zoeken bij googel voor wat humor en fluitend opruimen en effe een berichtje na jol sturen. klaar Zo moeilijk is dat toch niet Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:03
BerichtOnderwerp: Een man zoekt!!!
 
PETRA944 schreef:
eerlijk zijn, trouw en cristen moet toch kunnen is toch redelijke eisen Smiley die vol vragen zit



tssssss geneen man hier met deze drie eisen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 22:58
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
 
MARIO216 schreef:
Daar heb je wel gelijk in, maar het was best spannend om naar te kijken; gedurfd is het wel. Maar het pleit hem niet goed wat hij gedaan heeft.


ha ha jij houd zeker ook van horror films, weet je ik vind dat ze intervieuws met zon hakkelaar helemaal niet op tv moeten uitzenden,vooral niet wanneer de blaadjes vallen, hoeveel geesteszieken zitten niet voor de tv nu t e kijken en denken hee, dat brengt me op een idee. misschien wel de schrifofreen bij jou 2 straten verder, dan word het echt spannend.....,
mensen kijken vaak die shit van spannend of interesant maar blijft een feit dat het ook invloed heeft op bepaalde mensen die denken leuk etc en het na willen doen. zo denk ik erover .... of is dat nou zo maf?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 22:45
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
 
HERMA135 schreef:
Dat je uitzichtloze situaties aan de Here kunt overgeven. Als je door je collega's kapot gepest wordt, dan staat daar geen doodstraf op, maar het kan je als mens helemaal ruiineren en dan komt de wrake zeker de Here toe.

Mijns inziens gaat het hier meer om mensen, die meerdere malen verkrachten en moorden.
Heftige vergrijpen, waar het westen vol van is. Iedereen kent de noodkreten uit wijken in Utrecht en uit de drie grote steden in het westen...gewoon voor de lool een kind in elkaar trappen, omdat hij iets zegt wat die groep niet zint.
Als zo een jongen overlijdt, dan denk ik wel eens......wat zou het effect zijn van een mogelijke doodstraf.

Het is toch van de zotte, dat mensen niet meer veilig wonene kunnen in die buurten?

moeilijk herma, misschien kunnen we het beter inderdaad aan god overlaten zoals thomas zegt, want wat waren de motieven van de daders, de omstandigheden etc.... bv een verkrachter, neem bv een verkrachter die zelf als kind flink is misbruikt, zich helemaal maf ontwikkeld, is zo iemand echt schuldig, moet zo iemand meteen de doodstraf?? Ook al na meerdere keren, beter goede gevangenisstraf zodat hij niet meerdere keren kan verkrachten toch? en strengere straffen schrikt af. strengere straffen en voor de hele erge, wat zou erger zijn, levenslang opgesloten of de doodstraf???? als ik in een monster verander,die anderen ernstig kwaad zou doen, schiet ik mezelf neer of zo hoop ik. Maar stel dat hitler nog had geleefd zichzelf neit had omgebracht, hadden we die man jaren in een gevangenis moeten laten zitten of meteen doodstraf? voor me gevoel het laatste.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 22:21
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
 
ik denk als maar aan de woorden van god, mij komt de wraak toe, blijkbaar moeten we dat aan hem overlaten..........toch in de praktijk heeeel moeilijk.zak ik denk ik voor me examen cristen als er een examen zou zijn....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 22:18
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
 
THOMAS968 schreef:
Christus leert ons anders. En gij geheel anders. . Dat het pijn kan doen, begrijp ik. En toch is liefde en vergeving de kern van ons geloof. Hoe moeilijk ook soms. God komt de wrake toen en ons niet. We hebben het recht niet om staatsmoord te plegen. In de huidige rechtspleging is al een verschuivng naar strengere straffen en dat vind ik wel een goede zaak, gezien de negatieve verschuivingen in het normbesef. Zeker bij mensen die afkomstig zijn uit derdewereldlanden, als Marokko en de Antillen, al is het daar niet alleen.

Thomas

Zou heel goed kunnen dat je met deze woorden helemaal gelijk hebt, alleen me hart schreeuwt om gerechtigheid, of is het wraak die in me hart overheerst? Als ik denk aan sommigge gruwelijke mensen wat die anderen aandeden....en ben er van overtuigd dat die mensen er heel erg aan toe zijn, misschien wel niet echt goed toerekeningsvatbaar. iets voor mij om mee na god te gaan thomas. met deze gevoelens van mij. Want ja het staat er, gij zult niet doden. maar wat zelfverdediging betreft zou ik denk ik toch me niet aan dat gebod houden. moeilijk onderwerp. ben benieuwd hoe anderen er over denken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 22:08
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
 
JANS221 schreef:
Ik had wat duidelijker moeten zijn, Petra.

on-topic maar weer!

Zou het niet zo zijn jans dat mensen die anderen doden, of het is uit verdediging,soldaten uit verdediging ergens, of je hebt mensen die doden omdat ze heel diep in het duister leven toch? want als je zomaar dood , voor een tas van iemand te jatten, een portemonee, of omdat je zo ziek in je hoofd bent zoals sommmigge verkrachters, seriemoordenaars, of bepaalde mensen die oorlogsmisdaden op hun geweten hebt, dan ben je ergens er heel slecht toch aan toe, gevangen in diepe donkere duisterheid???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 39 Volgende
Pagina 2 van 39