ChristianMatch
 


Forum

Berichten van FFT360
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
ChristianMatch forum index » Berichten van FFT360
Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 mei 2014, 20:33
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
SIMSIM368 schreef:
Echte afknapper voor mij zijn slecht(s) geklede vrouwen, mannen kleden zich over het algemeen te doorsnee,(saai) ook vind ik teveel ijzerwaar in het gezicht een afknapper. Het is wel zo dat vrouwen misschien weleens teveel praten over relaties, kinderen, kleinkinderen en andere emoties terwijl mannen daar juist niet op zitten te wachten.

Sim, ik ben het niet eens met je stelling. Ik ben een man en ik praat ook graag over gevoelens of over kinderen en kleinkinderen (hoewel ik ze zelf niet heb) maar ik luister wel graag naar die verhalen van anderen. Ik ben ook blij dat ik eens een foto krijg van kinderen of kleinkinderen. Dat is ook emphatie, meevoelendheid.

Ijzerwaren of vrouwelijke kleurtjes, kleding, vrouwelijke manieren mag wel. Dat is heel mooi om te ervaren. Zo zie je ook, en dat zeg ik niet zo graag, dat mannen mogen en moeten ook ijdel zijn, een uiting van verzorgen én, ja, ijdellheid.

ik weet dat het niet makkelijk is om over gevoelens te praten. Soms zijn ze niet onder woorden te brengen zoals je bijvoorbeeld niet een bepaalde kleur kan beschrijven. Het is ook soms moeilijk om uit je woorden te komen wanneer je over gevoelens praat. Maar al stamelende, met hulp van de andere en met zelfreflectie kom je echt al een heel eind. Je kan je wel verstoppen maar is het ook niet zo dat je graag gevonden wilt worden?

Frank


Laatst aangepast door
FFT360
op zaterdag 17 mei 2014, 20:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: woensdag 14 mei 2014, 19:42
BerichtOnderwerp: Happy birthday!
 
Hi Mario...het is lang geleden dat we elkaar spraken, zagen, W-tje plaagde.

Ik wil je een heel fijn en mooi nieuw levensjaar toewensen. Een jaar met veel vreugde met Zijn nabijheid maar ook met de nabijheid van je familie en vrienden....

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: zondag 11 mei 2014, 12:58
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=IXPUEyF_lm4

http://www.youtube.com/watch?v=Auz7dGcELEg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: zondag 11 mei 2014, 12:09
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
POONVIS958 schreef:
Ik vind het niet fijn wanneer een vrouw grof in de mond is of veel schreeuwt. Een vrouw mag je liefhebben en voorzichtig corrigeren. Poonvis

Ik vind het een beetje een rare reactie. Ik vind het ook niet fijn wanneer een man grof in de mond is. Zeker niet in het openbaar waarbij anderen kunnen meeluisteren.

Eens schreeuwen is een vorm van emotie. Dat moet dus wel eens kunnen. Net zoals wenen, lachen en dergelijke meer...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van FFT360
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
Pagina 5 van 5