| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 13:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik denk niet dat ze begrijpt wat je bedoelde, Pieter...  |
Ik denk niet dat jij begrijpt wat ik wou zeggen Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 13:58
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Elke keer als jij me aankijkt Dan weet ik dat ik juist ben Elke keer als ik aan jou denk Dan voel ik dat ik thuis ben Je redt me uit m'n bange dromen Je liefde leidt me door de nacht Mocht ons ooit iets overkomen Weet dan dat ik op je wacht Want m'n lief Altijd heb ik je lief Ik kan niet zonder jou bestaan Altijd heb ik je lief Ik kan niet zonder jou Een hart dat zegt ik heb je nodig Dat zegt ik hou van jou Zo'n hart maakt woorden overbodig En ik blijf het altijd trouw Je laat de zon weer voor me schijnen Je bent m'n passie en m'n kracht Mocht je op een dag verdwijnen Weet dan dat ik op je wacht Want m'n lief Altijd heb ik je lief Ik kan niet zonder jou bestaan Altijd heb ik je lief Ik kan niet zonder jou Mocht je op een dag verdwijnen Weet dan dat ik op je wacht Want m'n lief Altijd heb ik je lief Ik kan niet zonder jou bestaan Altijd heb ik je lief Ik kan niet zonder jou Altijd heb ik je lief ik kan niet zonder jou bestaan Ik kan niet zonder jou...
http://youtu.be/_99sXoiIgZQ |
brrr....klef hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:00
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik bedoel dat ik niet meer reageer op die rebelse Cootje...zij is soms erg onlief...pfffff, ik zou haast nog gaan wensen dat ze binnenstebuiten is...  |
"onlief" tistat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:01
|
|
|
|
Mijn neefje van 3 is zindelijk..... tenminste... meestal blijf-tie droog
Als je moeder dan zegt 'moet je plassen' zeg je natuurlijk 'Nee hoor ik hoef niet' De nieuwe gewoonte is, dat als een ander even later wel gaat, je dan opeens heeeel nodig moet en dan zorg je dat je net iets eerder op het toilet zit.
Toen ze op visite waren, dacht mijn schoonzus slim te zijn. Dus toen meneer niet naar het toilet 'hoefde' zei ze: okee dan ga ik wèl even..... Neef springt overeind en rent naar de deur richting de hal/ toilet... Toen hij zag dat z'n moeder weer ging zitten en die vroeg 'Wat ga je doen?' Antwoordde hij heel parmantig: 'de deur voor u openhouden!'
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:09
|
|
|
|
| FRANKDT schreef: | ik geef het op...nu reageer ik nooit meer...
| eindelijk rust....
| Josina schreef: | | Dat wil ik nog wel 's zien |

| ERIKA schreef: | DAt we dat nog mogen gaan meemaken
| inderdaad, een mijlpaal in ons leven
| FRANKT627 schreef: | Ik bedoel dat ik niet meer reageer op die rebelse Cootje...zij is soms erg onlief...pfffff, ik zou haast nog gaan wensen dat ze binnenstebuiten is...  | Soms ben ik wel lief hoor, heel zelden.... als ik slaap.... (maar dat doe ik gelukkig makkelijk èn veel (voor sommige mensen is dit anders)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:18
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Lekker he, ik ben normaal blij als de schoolvakanties weer om zijn, maar deze vakantie heb ik dat nog niet. Dinsdag gezellig bij mn zus op de koffie geweest en daarna met mn dochter en een vriendin met haar dochters naar een paardenshow geweest, gisteren met het zelfde clubje een meidenmiddag gehouden, met zn 6en op de bank een dvd zitten kijken en mn zoontje vond dat zo irritant dat ik vanmiddag verplicht met hem een 'jongensfilm' moet kijken. Tussendoor doen we wat spelletjes, koken of bakken we met zn drietjes en zijn we vooral gewoon lekker lui.
Geloof dat ik nog eens leer om te genieten van schoolvakanties, het geheim is geloof ik jezelf voor te vakantie vast te beloven dat behalve de dagelijkse dingen zoals de was en stofzuigen er gewoon even geen huishoudelijke dingen gedaan hoeven te worden. Normaal was ik hele dagen aan het opruimen en soppen, en dat was totaal zinloos met 3 kinderen de hele dag thuis want voor ik klaar was lag er alweer rommel. Voortaan neem ik ook gewoon vakantie als ze thuis zijn  |
Geniet gewoon lekker van de vakantie en je kids...... Ze zijn groot voor je het weet!
Cootje: vanmorgen in de ochtendzon lekker bijgekletst bij een vriendin.  Haar man heeft haar 3 jaar geleden ontvoerd naar 160 km verderop
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Volgens de etiquette moet je minstens 5 weken verkering hebben vooraleer je een huwelijksaanzoek doet. Je mag voor het huwelijksaanzoek al wel naar een trouwjurken-winkel gaan bij wijze van een stille wenk...  |
èn binnen die 5 weken mag je ook al een bos rozen geven....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:26
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Heb je die dan nog niet gekregen, W-tje??? Dat zou me erg verwonderen met jouw ondervragingstechniek...  |
Komt ze opeens anoniem aangesurft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:29
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hier schijnt heel de dag de zon, tenminste vanaf het moment dat ik uit bed kwam. En waaien doet het ook maar dat schijnt normaal te zijn aan de kust. |
Het zuiden natuurlijk weer wel...in Utrecht hagelde het daarnet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:32
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | eindelijk rust....

inderdaad, een mijlpaal in ons leven
Soms ben ik wel lief hoor, heel zelden.... als ik slaap.... (maar dat doe ik gelukkig makkelijk èn veel (voor sommige mensen is dit anders) |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:38
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Wow, geweldig fijn, Josina.. gefeliciteerd..  |
Dank je wel, Marian!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:40
|
|
|
|
Soms ben ik wel lief hoor, heel zelden.... als ik slaap.... (maar dat doe ik gelukkig makkelijk èn veel (voor sommige mensen is dit anders) [/quote]
En je slaapt vast héél alleen en dan is je verhaal niet te staven...dus je kan zeggen wat je wilt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:41
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag: thuiskomen uit mijn werk en daar is mijn dochter : mam..je zult wel moe zijn, ik heb vast gestofzuigd en het eten is klaar..... Das pas verwennerij!!!  |
Dat deed ik ook voor mijn mam toen ik een jaar of 15 was...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 30 december 2011, 14:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:43
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Het zuiden natuurlijk weer wel...in Utrecht hagelde het daarnet  |
Zoals ik al eerder zei trekken de middenlanders al dat slechte weer aan...je kan beter in deze contreien komen wonen...Nou ja, nu ook weer niet te dicht bij Hoeven want ik wil ook mijn hemelse rust behouden in dit dorpke...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 30 december 2011, 14:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:44
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Ik denk niet dat jij begrijpt wat ik wou zeggen Frank  |
Dat kan best...ik begin hoe langer hoe minder de vrouw-mensen te begrijpen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:46
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Mijn neefje van 3 is zindelijk..... tenminste... meestal blijf-tie droog
Als je moeder dan zegt 'moet je plassen' zeg je natuurlijk 'Nee hoor ik hoef niet' De nieuwe gewoonte is, dat als een ander even later wel gaat, je dan opeens heeeel nodig moet en dan zorg je dat je net iets eerder op het toilet zit.
Toen ze op visite waren, dacht mijn schoonzus slim te zijn. Dus toen meneer niet naar het toilet 'hoefde' zei ze: okee dan ga ik wèl even..... Neef springt overeind en rent naar de deur richting de hal/ toilet... Toen hij zag dat z'n moeder weer ging zitten en die vroeg 'Wat ga je doen?' Antwoordde hij heel parmantig: 'de deur voor u openhouden!'  |
...die bijdehandsheid zit dus in heel je familie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:49
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | brrr....klef hoor!  |
Ik vind het wel een mooi lied... dus helemaal niet klef...dat had ik ook graag opgedragen aan iemand...
Het hoeven niet allemaal hallelujah gezangen te zijn waar de grootsheid van die Ene geprezen wordt en waar er met vaandels gezwaaid wordt waar de windmolens als gek gaan draaien...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:50
|
|
|
|
| TJOKLAT313 schreef: | weer gleed een jaar voorbij de dieptepunten deden pijn de mooie dagen waren fijn het hoort er allemaal bij... |
tja, 6/12 van het jaar was mooi...heel mooi...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:51
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Ik blijf ook thuis bij Tommy, Sara, Wozzy, Miep, Moos en Appie.... |
je bent dus ook alleen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:54
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Zoals ik al eerder zei trekken de middenlanders al dat slechte weer aan...je kan beter in deze contreien komen wonen...Nou ja, nu ook weer te dicht bij Hoeven want ik wil ook mijn hemelse rust behouden in dit dorpke...  |
Pas maar op en weet wat je zegt...voor je 't weet is het gedaan met je rust.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 30 december 2011, 14:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:55
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Kan het me allemaal voorstellen Frank, soms voelt het zo en is het zo.... Maar ik hoop van harte dat ook jij in 2012 het vertrouwen in God hebt dat alles op zijn plek terechtkomt, op Zijn manier en Zijn Wijze......en dat is ook iets wat ik je van harte gun......en dat meen ik oprecht...... |
Het vertrouwen in God heb ik niet verloren hoor, W-tje. Ik weet wel wat je bedoelt en ik vind het mooie wens van jou. Het is wel echter zo dat God ons veel moois toewenst maar het zijn soms andere mensen die ons leven bepalen, en ja, mensen, dat kan best ook al zal je zeggen dat je dat niet moet laten gebeuren. God kan zoveel goeds voor ons willen maar als de mens niet meewillen zijn we er ook niet veel mee.
Je bent best wel heel lief, W-tje, ook al hadden wel eens onenigheid...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dat kan best...ik begin hoe langer hoe minder de vrouw-mensen te begrijpen  |
Voor zover je ooit echt iets begrepen hebt van ons, vrouw-mensen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Pas maar op en weet wat je zegt...voor je 't weet is het gedaan met je rust.  |
Ik zei opzettelijk Hoeven want eigenlijk woon ik in Eindhoven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dat deed ik ook voor mijn man toen ik een jaar of 15 was...  |
tmot niet gekker worden.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:58
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Voor zover je ooit echt iets begrepen hebt van ons, vrouw-mensen  |
in het kader van je volledige genezinsproces stel ik nu voor dat je een middagdutje gaat doen ipv aan de pc te zitten...tot morgen, Josina...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:59
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Soms ben ik wel lief hoor, heel zelden.... als ik slaap.... (maar dat doe ik gelukkig makkelijk èn veel (voor sommige mensen is dit anders) |
En je slaapt vast héél alleen en dan is je verhaal niet te staven...dus je kan zeggen wat je wilt... [/quote]
jawel want juist dàn heb ik nooit ruzie....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:01
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | in het kader van je volledige genezinsproces stel ik nu voor dat je een middagdutje alweer? gaat doen ipv aan de pc te zitten...tot morgen, Josina...  |
Maarre...in het kader van mijn volledig genzingsproces word ik ook geacht te oefenen, zo ook vingertraining...handig hoor zo'n computer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:02
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | tmot niet gekker worden.......  |
...schrijf ik eens in heel mijn CM-loopbaan 1 taalfoutje en wie denk je dan die er gelijk opspringt??? Inderdaad, ons Cootje...Je ziet haar niet online maar owee als er wat op het forum verschijnt waar ze lekker op kan reageren....
Mijn besluit staat vast: ik ga homo worden...nu nog een goeie datesite vinden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:03
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Maarre...in het kader van mijn volledig genzingsproces word ik ook geacht te oefenen, zo ook vingertraining...handig hoor zo'n computer  |
Die oefeningen heb je de afgelopen 7 maanden gedaan...helaas moet ik zeggen dat je geslaagd bent...dus ga nu maar effe naar bed...truste meid....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Die oefeningen heb je de afgelopen 7 maanden gedaan...helaas moet ik zeggen dat je geslaagd bent...dus ga nu maar effe naar bed...truste meid.... |
Zeg ik blijf niet slapen hoor Enne...je hebt over mij niet echt wat te klagen hoor, heb mij nog aardig in weten te houden, de laatste weken
Maar wat was het moeilijk om mij in te houden
|
|
| Naar boven |
|
|