| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:31
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | ligt eraan wat je allemaal mee wilt nemen  |
Jij enne je weet wel wie als steunpunt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:31
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Die wurggreep doet zeer als je spierpijn hebt hoor. Als ik haar was eiste ik een goeie massage nu hij haar zo afgebeuld heeft. (en alsjeblief geen foto's daarvan plaatsen!) |
Dus als Herman Brigit omhelst na een fietstocht dan doet dat pijn??? Hij moet haar 'zitvlees' toch niet omhelzen???
Die massage-foto's zou wel erg origineel zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:32
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ehhhhhh willen jullie niet om teveel foto's vragen van zwaan kleef aan Wordt zo misselijk van al die kleffe stelletjes  |
ben jij dan nooit jong geweest?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:32
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ondertussen is het hier weer beginnen regenen...hopelijk verschuift het naar 010 en die regio en naar het midden van het land... |
Heb jij effe pech zonnetje scheen tot voor kort is nu net ondergegaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:34
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | | moet nog was ophangen maar geen zin, pfff |
Is dat alles wat je moet doen??? makkieeeeeeeeeee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:36
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Slechtste moment???
Ja...dat de hele dag het beeld niet van mijn netvlies is verdwenen... De broer van mijn buurvrouw....bloedend van de weg af kwam...in de nacht van oud op nieuw... Een zwaar bloedend gezicht...en een groot zwart gat daar waar zijn oog behoorde te zitten....VRESELIJK!!! weggebracht met de ambulance Een huilende moeder....vader... 24 jaar en waarschijnlijk zijn oog moeten missen... Ik raak het beeld niet kwijt... Hoe en wat er precies gebeurd is weet ik niet...ik wilde vandaag gaan vragen, maar durfde niet...ik denk morgen maar...
Mijn nacht was kort...met steeds dat akelige beeld... Moest even mijn eigen jongens bellen.... |
Oei dat zijn dingen dat je echt niet wilt meemaken en toch helaas elk oud en nieuw weer. LAs net een stuk van het oogziekenhuis in rotterdam die zich afvroegen waarom men in Nederland nog steeds zelf vuurwerk mag afschieten gezien de vele oogletsels in Nederland.
Hoop dat je vannacht weer wat kunt slapen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ben jij dan nooit jong geweest? |
Nee ben met 37 geboren en gebleven Maare meneer het was met een kwnkslag he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:38
|
|
|
|
Als men de auto de deur uit doet, scheelt het weer kapitalen aan benzine, wegenbelasting en verzekering.... En heeft men meer geld voor de vaste lasten... En zolang der geen sneeuw en ijs ligt, hoeft met de buitendieren geen voedsel te geven...
Van het uitgespaarde geld kan men een nieuwsjaarsborrel houden... Helaas ben ik te ziek om deze maand ergens naar toe te gaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:39
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | ....van Rutte???  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:45
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Als men de auto de deur uit doet, scheelt het weer kapitalen aan benzine, wegenbelasting en verzekering.... En heeft men meer geld voor de vaste lasten... En zolang der geen sneeuw en ijs ligt, hoeft met de buitendieren geen voedsel te geven...
Van het uitgespaarde geld kan men een nieuwsjaarsborrel houden... Helaas ben ik te ziek om deze maand ergens naar toe te gaan... |
Wat die benzine betreft: dat valt mee als je niet rijdt....hij is zuunig in de wegenbelasting en verzekering, en ook als er geen ijs en sneeuw ligt hou ik van de schepping...dus het geld van die nieuwjaarsborrel is wellll besteed! Toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:45
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Pffffffffft, jullie verwachten nogal wat van mij zeg ...zullen we elkaar dan maar opnieuw opvoeden?
Wat dacht je van een jachtschotel? |
hmmmm.......lekker!! wanneer ga je op jacht? dan houd ik een gaatje vrij in mijn agenda.
goed plan josina!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 2 januari 2012, 16:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:46
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Oei dat zijn dingen dat je echt niet wilt meemaken en toch helaas elk oud en nieuw weer. LAs net een stuk van het oogziekenhuis in rotterdam die zich afvroegen waarom men in Nederland nog steeds zelf vuurwerk mag afschieten gezien de vele oogletsels in Nederland.
Hoop dat je vannacht weer wat kunt slapen! |
Cootje heeft gisterenavond stiekumm het archief van de SEH van de afgelopen nacht doorgesnuffeld, {helaas ik ben sensatiebelust...}: alcoholintoxi, verbrijzelde voeten, verschroeide handen, ontwrichte ogen, snijwonden, zwartgeblakerde lichaamdelen, enne alcohol intoxi........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:47
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Cootje heeft gisterenavond stiekumm het archief van de SEH van de afgelopen nacht doorgesnuffeld, {helaas ik ben sensatiebelust...}: alcoholintoxi, verbrijzelde voeten, verschroeide handen, ontwrichte ogen, snijwonden, zwartgeblakerde lichaamdelen, enne alcohol intoxi........  |
ajakkie....dan kijk ik toch liever een mooie natuurfilm op National Geografic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:49
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Zoals beloofd: mijn huis staat open op 7 januari voor een gezellige avond met nieuwjaarsborrel (graag zelf de borrel meenemen). Ik zorg voor de oliebollen en andere lekkere hapjes.
Vanaf 16:00 ben je van harte welkom.
Samen ouderwets gezellig een spelletje doen? Of een film kijken?
Wie o wie doe ik hier een plezier mee? Behalve mijzelf uiteraard 
In Drenthe, Gieten. |
Ik kan niet, maar toch weer ff up
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:50
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | ajakkie....dan kijk ik toch liever een mooie natuurfilm op National Geografic  | de vergelijking.... ik kon het nog net niet live volgen hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:52
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Sttttttttttt, wij deden toch net alsof we blond waren  |
Zijn we inderdaad nog steeds hoor.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:52
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hmmmm.......lekker!! wanneer ga je op jacht? dan houd ik een gaatje vrij in mijn agenda.
goed plan josina! |
Wordt het vast gezellig maarre wel zonder kinderen he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:53
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Cootje heeft gisterenavond stiekumm het archief van de SEH van de afgelopen nacht doorgesnuffeld, {helaas ik ben sensatiebelust...}: alcoholintoxi, verbrijzelde voeten, verschroeide handen, ontwrichte ogen, snijwonden, zwartgeblakerde lichaamdelen, enne alcohol intoxi........  |
Toch leuk he oud en nieuw
Erika die net zo nieuwsgierig zou zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:54
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Als men de auto de deur uit doet, scheelt het weer kapitalen aan benzine, wegenbelasting en verzekering.... En heeft men meer geld voor de vaste lasten... En zolang der geen sneeuw en ijs ligt, hoeft met de buitendieren geen voedsel te geven...
Van het uitgespaarde geld kan men een nieuwsjaarsborrel houden... Helaas ben ik te ziek om deze maand ergens naar toe te gaan... |
Nog steeds ziek Maris?? Beterschap!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:55
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Zijn we inderdaad nog steeds hoor.......  |
Blijven we toch ook ikke wel hoor makkelijk om me achter te verschuilen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:56
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Toch leuk he oud en nieuw
Erika die net zo nieuwsgierig zou zijn |
Kijk, vrouwen blijken dus soms ook even iets nieuwsgierig te zijn....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Nog steeds ziek Maris?? Beterschap! |
Sielug he die buuf van mijnes Is zo'n ziek knijntje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | | Kijk, vrouwen blijken dus soms ook even iets nieuwsgierig te zijn.... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:57
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Blijven we toch ook ikke wel hoor makkelijk om me achter te verschuilen  |
presies.... jij snapt het
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:57
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Is dat alles wat je moet doen??? makkieeeeeeeeeee |
dat dacht ik ook toen ik het las, erika; ik kwam ziek mijn bed uit, en toen ik weer een beetje begon te leven had ik het idee dat het huis er uit zag alsof we hier gister een feestje gevierd hebben........
overigens lijkt het nu weer een huis te zijn, hoor! even flink doorwapperen als je energie-peil weer boven nul staat, en t is weer voor elkaar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:58
|
|
|
|
Mooiste moment van vandaag huisje weer kerst en oud en nieuw vrij Het is altijd gezellig maar vind het ook wel weer lekker om mn huisje weer gewoon te hebben schoon en aan kant Morgen dus lekker relaxen en genieten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:58
|
|
|
|
ikkes is heeeeeeeeeeeeel sielug... maar ook dit overleef ik wel... onkruid vergaat niet... verdort zo af en toe....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:59
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | dat dacht ik ook toen ik het las, erika; ik kwam ziek mijn bed uit, en toen ik weer een beetje begon te leven had ik het idee dat het huis er uit zag alsof we hier gister een feestje gevierd hebben........
overigens lijkt het nu weer een huis te zijn, hoor! even flink doorwapperen als je energie-peil weer boven nul staat, en t is weer voor elkaar! |
JA dan is was toch appeltje eitje he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:59
|
|
|
|
Nog ff diep nadenken.... Toch maar boerenkool denk ik..... vermoed ik........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:01