| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:17
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | whow...ik bezit geen koeien, geiten en varkens....wel katten...mag dat ook?  |
vermoedelijk ben je ook van het verkeerde soort.... Katten, hamsters ed mogen meedoen...
Alleen.... de kinderen mogen hier niet aan mee doen..... die doen al mee aan de picknick.....
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op maandag 2 januari 2012, 20:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:19
|
|
|
|
Op zaterdag 17 maart gaan we een stapavondje houden in Amersfoort. Wmijn zoekt een aantal leuke locaties. Als we dat weten, spreken we af waar we elkaar ontmoeten.
Aan het begin van de avond geven we allemaal 20 euro aan Annette, die zal dan de rekening voor ons betalen.
Tenslotte nog dit. Zelf denk ik dat de groep te groot is als er meer dan 25 man zich opgeven. Aangezien het behoorlijk volloopt, zou ik mensen willen adviseren zich zo snel mogelijk op te geven.
Tenslotte nog even de lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:20
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | eens gestolen....altijd een dief he....
altijd wel een stok om de hond te slaan....
Chat....wat ben ik blij dat jij mijn "voorganger niet bent"  |
Rustig kinderen.... waar blijven onze goede voornemen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:23
|
|
|
|
Op zaterdag 17 maart gaan we een stapavondje houden in Amersfoort. Wmijn zoekt een aantal leuke locaties. Als we dat weten, spreken we af waar we elkaar ontmoeten.
Aan het begin van de avond geven we allemaal 20 euro aan Annette, die zal dan de rekening voor ons betalen.
Tenslotte nog dit. Zelf denk ik dat de groep te groot is als er meer dan 25 man zich opgeven. Aangezien het behoorlijk volloopt, zou ik mensen willen adviseren zich zo snel mogelijk op te geven.
Tenslotte nog even de lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb.
In totaal hebben nu 25 mensen zich opgegeven....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 2 januari 2012, 20:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:28
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Wat zie ik nou op je foto?????  |
Uhhhh...kun je zien dat ik mega veel ben aangekomen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:34
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Uhhhh...kun je zien dat ik mega veel ben aangekomen?  |
ieks weer een kleffe foto
gelukkig zien ik niet hoeveel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:36
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | leuk idee! misschien een donatie voor ons 'stap avondje'?  |
Jaa...leuk!!! Alleen ik doe geen oudjes naar bed, of zet ze op de wc.......ik praat niet in WE........ Dan hoef ik niet te doneren........das wel weer leuk..........nu ik dit lees over de werkzaamheden van jullie, besef ik dat ik morgen ook weer moet werken!!! MMmm.....slecht momentje..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:40
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | of meer dekseltjes dan potjes?  |
Nou...simpel...gewoon je eigen potje creéren, en dan past er altijd wel een dekseltje op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:46
|
|
|
|
Maandag 2 januari, Psalm 2: 1-6; De lachende hemel.
Een lachende God! De Bijbel is een vrolijk boek, dat kan geen mens ontkennen. Neem nu deze tweede psalm. Dit lied is één vrolijke lach. Wat denken de heren koningen en presidenten eigenlijk wél? Dat ze het van de Eeuwige kunnen winnen? Een lachertje! De hemel schatert van de pret. Het woeden van de volken, het rumoer van de naties, het leidt allemaal tot niets, het lijkt heel wat, maar het is één grote leegte: een opgeblazen luchtballon. Eén speldenprik en lek is de ballon, geen lucht meer te bekennen. Psalm 2 is een lied vol hemels hoongelach. De Eeuwige steekt de draak met wie tekeergaan tegen Hem en zijn gezalfde. Menen de volken nu werkelijk dat ze Hem, de Heilige en ook de koning door God zelf is aangesteld, een kopje kleiner kunnen maken? Wat een waanzin, wat een hoogmoed! Nooit zal het rijk van het kwaad volkomen triomferen. Altijd zal Gods goedheid groter zijn! Het zal in dit nieuwe jaar niet anders zijn dan in alle tijden. Ook wij leven in een tijd waarin velen opstand komen tegen de hemel. De Tien Geboden? We maken zelf wel uit waardoor we ons laten leiden! De vier evangeliën? We hebben een betere gids dan die zogenaamde Koning van de Joden! Weg met alle geboden, oud of nieuw! Weg met de boeien die ons binden, de wetten van het Woord! Wij maken zelf de dienst uit: de dienst die niet draait om de aanbidding van de Ene, maar om de aanbidding van eigen kennis en kunde. Wij aanbidden de Mens, onze leider, onze president, onze Führer, onze dictator! Maar om al die humbug moet de Enige, de Eewige, hartelijk lachen. En zijn vreugde verheugt ons. Wij aanbidden een God die lachen kan om wat eigenlijk is om te huilen. Hij kent zijn tijd: de tijd van zijn koninkrijk zal zeker komen!
Die in de hemel is gezeten lacht, want Hij is God die eeuwig blijft regeren. Hij spot met hen die spotten met zijn macht. Hij kent zijn tijd, Hij is Heer der heren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:56
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Jaa...leuk!!! Alleen ik doe geen oudjes naar bed, of zet ze op de wc.......ik praat niet in WE........ Dan hoef ik niet te doneren........das wel weer leuk..........nu ik dit lees over de werkzaamheden van jullie, besef ik dat ik morgen ook weer moet werken!!! MMmm.....slecht momentje..  |
Gerechtigheid, moest er vandaag al vroeg uit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:15
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Christian match...zo heten we toch? Hebt uw naast lief als u zelf?... |
Vaak is er geen match, christian of niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:26
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Vaak is er geen match, christian of niet  |
ik match ook nie meer zo pietje....maar het veroordelen doet zo zeer!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:27
|
|
|
|
| HARRY437 schreef: | de kansen worden vergroot als god zyn zegen erover geeft.  | Hallo Harry. Dat is een ekerheid. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:27
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Nou...simpel...gewoon je eigen potje creéren, en dan past er altijd wel een dekseltje op  |
ben niet zo goed in kleien...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:28
|
|
|
|
Oke...dames in... (of heet het uit) de zorg...ik snap alle gezegden.... Werk wel in de zorg maar deze dingen komen bij mij niet van pas..en moet zeggen dat ik er zo nog niet over had gedacht...(of nagedacht)
Dat van geld in een potje werkt misschien wel ja...al vind ik niet direkt dat iemand daar voor moet boeten....Gelukkig valt dit nog onder de overkomelijke zaken toch???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:28
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Aaah Martin , had dat nou niet gezegd. Frank was juist van plan om morgenavond met W-tje te gaan chatten.  |
Hallo Visser. Sorrie weer voor mn beurt gesptoken k,sal het niet meer doen. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik chat haast nooit met W-tje...en ik denk dat voor sommige mensen BZV belangrijker is dan een chat...
Ik vind niets aan BZV, alhoewel, Yvon 
Oja, voor Pieter er mee komt, BZV betekent: Belg Zeurt Veel...  | Hallo Frank. Ik moet je zeggen dat ik het alle 2 niet veel vind hahaha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:30
|
|
|
|
|
Na de chatbox van vanavond voel ik me zo aangevallen...zo "niet welkom" dat ik mijn plaatse aan de volgende cm -er afsta
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:31
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dank je wel Martin dat je zo attent was.....ik heb inderdaad gekeken en weer genoten...... Voor jou in ieder geval veel heil en zegen in 2012! | Hallo Willemijn Ja ik las het en gaf het daarom even door maar ik had niet gekeken want ik was even een borreltje aan het halen bij een vriend en dan krijg je allerlei sterke verhalen. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:33
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Oke...dames in... (of heet het uit) de zorg...ik snap alle gezegden.... Werk wel in de zorg maar deze dingen komen bij mij niet van pas..en moet zeggen dat ik er zo nog niet over had gedacht...(of nagedacht)
Dat van geld in een potje werkt misschien wel ja...al vind ik niet direkt dat iemand daar voor moet boeten....Gelukkig valt dit nog onder de overkomelijke zaken toch??? |
Dat ben ik niet met je eens...het benaderen van mensen die afhankelijk zijn van jou vind ik niet iets dat valt onder "overkomelijke zaken", maar is iets waar je je zeer bewust van moet zijn. En daar heeft dat potje prima voor gewerkt. Wij werden ons zeer bewust van hoe wij onze bewoners/cliënten benaderden en dat was het doel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:34
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Okee, dan gaan mag je nù over naar stap 2....  |
Hallo Cootje. Maar gaat hij dan door voor de volgende ronde of de hoofdprijs?????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:36
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | mag ik dan ook es ff klagen?
wat me nog het meeste irriteerd is dat als er een uitje is, dit altijd gericht moet worden naar de smalste beurs, ik was van plan in januari of februari een stapavondje te houden vooraf gegaan door een etentje in een goed restaurant maar zag er van af omdat ik geen zin had in 28 bijdrages van mensen die niet komen want geen geld of vervoer. en ik verrot het om weer 100 kilometer te rijden om in een smoezelige pizzeria te eten. 
zo... ik heb geklaagd  |
Dat heet rekening houden met elkaars situatie en ik vind dat daar niks mis mee is. Veel singles hebben een achtergrond die ook financiele konsekwenties heeft gehad of heeft. Maar voel je vrij om te organiseren wat je wilt. Ik persoonlijk vind het prima om een eind te reizen want het gaat me namelijk om het gezelschap en niet om de omgeving. Mocht je een luxe uitje organiseren dan zal ik niet reageren, blijven er nog 27 reacties over.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:43
|
|
|
|
dr is verschil tussen blond en blont he? blond is een haarkleur en blont is eh eh eh eh ... laat ik dat nou zijn vergeten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:44
|
|
|
|
| MARCANTI664 schreef: | | Aan de ene kant zie ik het als "Geloofsuiting" om te laten zien waar je voor leeft en staat. En dan weten (of willen het niet weten), omstanders het vaak nog niet. Aan de andere kant vraag ik me wel eens af waarom je dit eigenlijk op deze manier moet laten zien/kenbaar maken. Net zoals als men bijv. een visje achterop de auto heeft, aan de ene kant heb ik daar wel respect voor, maar aan de andere kant kan dat bijv. ook verkeerde dingen teweeg brengen. |
Hallo Marcanti Wat ik er van weet is dat je altijd moet laten zien dat je een Christen bent dan weten de mensen het en hoef je dat niet uit te leggen maar het roept dan wel vragen op van oh dat wist ik niet dat jij dat bent. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:45
|
|
|
|
Yes, vandaag was het een gewone, lekkere gehaktbal, gekookte aardappels met bloemkool (met kaas) en yoghurt na. Wat kan "gewoon" toch lekker zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:50
|
|
|
|
| HERMAN968 schreef: | Beste Martin, We zullen zeker bidden: "Voor de vriend van Martin die enstig ziek is". Mocht je meer details willen geven -voor een meer gericht en krachtiger gebed- kan dit steeds per email.
Ter bemoediging: http://youtu.be/WAdWM04Jmo4
Groet, Herman |
Hallo Herman. Dank je wel voor je reactie. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:52
|
|
|
|
Bei uns ist alles großer und beßer..
Ik ben van plan een tafel te reserveren bij een heel geinig restaurantje in Kranenburg Duitsland. Net 10 km over de grens bij Nijmegen richting Kleve. Dit restaurantje staat bekend om zn perfecte keuken, warme uitstraling en het mooiste is nog wel: je mag er binnen roken!
Zin in een gemütlich avondje uit? Geef je dan onderstaand op, max 12 personen!
1. Annette 2. Pieter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:56
|
|
|
|
Ik las hier boerenkool....
Volgende verhaal... Iedereen zal hier met mij eens zijn...De ene boerenkool is de andere niet.... De zak die ik vanavond open deed...was er zo een!!!! Allemaal van die harde stokken (stukkies) erin...IK DUS NIET HE!!!!!
Bovendien had ik nog een eter en die kon ik dat echt niet aandoen... Gelukkig waren er nog boontjes, maar net niet genoeg... Lekker met net/vers/uit/de/winkel/snitsels!!!!!!!!!!
Onverwachts een ander menu maar wel lekker....(en weer peertjes toe)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:56
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Dat heet rekening houden met elkaars situatie en ik vind dat daar niks mis mee is. Veel singles hebben een achtergrond die ook financiele konsekwenties heeft gehad of heeft. Maar voel je vrij om te organiseren wat je wilt. Ik persoonlijk vind het prima om een eind te reizen want het gaat me namelijk om het gezelschap en niet om de omgeving. Mocht je een luxe uitje organiseren dan zal ik niet reageren, blijven er nog 27 reacties over. |
mooi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:58
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Bei uns ist alles großer und beßer..
Ik ben van plan een tafel te reserveren bij een heel geinig restaurantje in Kranenburg Duitsland. Net 10 km over de grens bij Nijmegen richting Kleve. Dit restaurantje staat bekend om zn perfecte keuken, warme uitstraling en het mooiste is nog wel: je mag er binnen roken!
Zin in een gemütlich avondje uit? Geef je dan onderstaand op, max 12 personen!
1. Annette 2. Pieter |
Hallo Pieter en Annette weet je ook of er glutenfrij gewerkt wordt?????? Want dan vind ik dit wel leuk. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|