ChristianMatch
 


Forum

Berichten van CHATULIEM619
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 169 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CHATULIEM619
Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 00:22
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
BASTIAAN161 schreef:
[geen inhoudelijk commentaar van Willemijn]Mijn d.b. buurman is blij met jou. Jij hebt geen enkele inhoudelijk antwoord op zijn loochening van Christus, alleen jouw volle respect voor zijn geloof.
Maar hij hoopt wel dat je ooit eens een wat liefdevoller gelooft krijgt. Maar hij respecteert ook dat je nog niet zo ver bent.
Je ervaart hetzelfde probleem he, veel geschreeuw en weinig wol zou ik zo maar zeggen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 21:42
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
MARIANNE338 schreef:
MMMMM....lekker kastanjes!
Ik heb een hazelaar in mn tuin....kan ik daar iemand mee blij maken?
Gratis af te halen........over een week of 3/4 Lachende smiley
Kan je die ook voor de vuurkorf gebruiken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 21:40
BerichtOnderwerp: Het beoefenen van Onderscheiding is een Bevel
 
PIETER619 schreef:
1 van de gaven van deGeest, De gave om te onderscheiden wat wel en wat niet van de Geest afkomstig is, is het vermogen om te kunnen vaststellen of een boodschap, mens of gebeurtenis al dan niet werkelijk van God afkomstig is. Hiermee kom je verder dan naar eigen goeddunkenover wat God in Zijn woord bedoeld, jou manier blijft mensen werk
tja Pieter denk je dat iedereen die gave heeft?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 20:25
BerichtOnderwerp: De laatste loodjes wegen soms het zwaarst
 
WILLEMIJN232 schreef:
Petra kan heel goed zelf antwoord geven denk ik....
O ja hoor, je moet ook niet lezen dat ik namens haar antwoord geef.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 20:15
BerichtOnderwerp: De laatste loodjes wegen soms het zwaarst
 
PETRA944 schreef:
ha ha heel veel gelezen over david wilkerson en jaren geleden ooit naar een preek van nicky cruss geweest, die man van het kruis in de asfalt jungle. heb zijn boek over profetieen die david geschreven heeft ook hier liggen. zijn boek het kruis in de asfalt jungle heeft veel mensen tot geloof gebracht denk ik. ook 1 van mijn geestelijke idiolen net zoals corrie ten boom
is ook te verwachten van een rasechte pinksterblom.... Ik heb op Family 7 een film van Nicky Cruz opgenomen. Ik zet hem wel eens op internet, krijg je de link van me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 20:13
BerichtOnderwerp: De laatste loodjes wegen soms het zwaarst
 
WILLEMIJN232 schreef:
Worden die mensen niet een beetje geïdealiseerd Petra? Ze komen zo volmaakt over en het zijn toch ook echte mensen.......
Zie je toch in Amerika ook bij die tv predikanten? En hier ook bij J.Z.?
Of je dweept er mee of je vind het vreselijk......
Je stelt de vraag aan Petra, maar omdat ik erover begonnen ben, neem ik de vrijheid om antwoord te geven. DW is nl. niet bekend om zijn meeslepende conferenties, waarbij iedereen in extase raakt. En is ook niet echt te vergelijken met die tv dominees. Je kunt iemand bewonderen of zelfs als voorbeeld hebben, zonder dat je hem adoreert. Zelf hadden we in onze gemeente een koffiebar van Teen Challenge en we hadden ook een link naar de opvangcentra. Ik ben ook nog naar een internationale conferentie geweest van Teen Challenge. Ik heb dus wel wat contacten gehad met TC, maar DW was in mijn ogen nog steeds een mens.
Ik heb ook veel bewondering voor Corry ten Boom. Ik verplicht mezelf ook om één keer per jaar naar Hiding Place te kijken. Maar verder ook niet. Ze is een voorbeeld, ze is volhardender dan ik, maar verder ook niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 19:54
BerichtOnderwerp: Discussiëren
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat verbaast me nu echt helemaal niet dat jij dat snapt........mensen met radicale visies vinden elkaar altijd snel.......
Waarom ga je er nu van uit dat Carmen radicale visies heeft? Het kan zijn dat ze heel anders denkt. Wees voorzichtig met je conclusies over andere mensen, want anders krijg je weer misverstanden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 19:49
BerichtOnderwerp: De laatste loodjes wegen soms het zwaarst
 
PETRA944 schreef:
mooi, bedankt voor de vertaling, dat is tenminste goed leesbaar.
Ik ben wat vergeten te vertalen, nl de naam van de prediker. Dat is Gary Wilkerson, de zoon van de befaamde David Wilkerson. Hij citeert zijn vader met deze preek.

David Wilkerson was iemand, die vanuit het platteland van USA de roeping kreeg om in New York te gaan werken onder de junkies. Het is één van mijn geestelijke idolen, als je dat zo mag zeggen, en het staat allemaal beschreven in het boek Het kruis in de Asfaltjungle. Misschien heb je de film The Cross And The Switchblade wel gezien, die over dit verhaal gaat.
Hij heeft Teen Challenge opgericht, dat allerlei opvangcentra over de hele wereld heeft opgezet. In NL is er nog een opvangcentrum in Veelerveen: De Spetze Hoeve.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 3 oktober 2012, 19:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 13:48
BerichtOnderwerp: Waarom ik denk dat christenen niet zouden mogen oordelen
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat denk je te weten.......significant verschil........
En op vilein gedrag neem ik inderdaad niet de moeite om te reageren, daar heb je dan wel weer gelijk in......vooral als dat gedrag onder de zgn christelijke noemer valt........
Als je zo hoog van de toren blaast met allerlei klaagzangen en beschuldigingen, is het uiterst zwak om dat niet te willen verdedigen. Je zet je op die manier wel goed te kijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 00:11
BerichtOnderwerp: Het beoefenen van Onderscheiding is een Bevel
 
PETRA944 schreef:
heb je wel weer ergens gelijk in chat. maar komt ook misschien doordat ze zelf op sommigge vragen niet antwoord en vervolgens weer een topic opent over van alles. er staat in d bijbel bla bla over zondaren etc. dan kun je zilk soort reacties verwachten van mensen. het kom top mij over ze overal meningen neer zet, maar vervolgens niet echt op vragen ingaat als iemand daar over wil duscusieeren.
Dat kan ik me ook voorstellen, maar ik wil niet voor een ander spreken als ze er zelf ook is. Ik kan wel mijn eigen interpretatie geven, maar dan staan mensen al klaar de poten onder mn stoel weg te zagen.
Ik heb voor je opgezocht of de bijbel homofilie verachtelijk noemt. Ik heb in diverse vertalingen gekeken en daar staat het dus niet. Dus technisch gezien heeft Zwaan geen gelijk. De bijbel gebruikt wel omschrijvingen die op hetzelfde duiden, daar heeft Carmen al een voorbeeld van gegeven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 23:54
BerichtOnderwerp: EigenZondeTopic
 
ZEELAND736 schreef:
Menselijk he???
Deed me ineens denken aan thuis met 4 kinderen....
Daar vlogen ook weleens woorden de ether in...
Dan zei ik weleens...""Als je nu weer eens kwaad wordt...zeg je maar heel hard.. GORTEPAP....""

Dus hoorde je gortepap...zat het fout!!!
Pas als je gortepap gegeten hebt, weet je hoe toepasselijk dat woord is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 23:50
BerichtOnderwerp: Het beoefenen van Onderscheiding is een Bevel
 
PETRA944 schreef:
de stelligheid van zwaan is niet antwoorden op bepaalde dingen die ze verkondigt en vervolgens er over heen lullen met meestal woorden van uit de bijbel, maar niet echt op d evragen ingaan dus zit wel een kern van waarheid in volgens mij die jol schrijft. En omdat mijn mening anders is als die van jou hierover, hoeven we geen ruzie te maken he Knipoog smiley
Het gaat me eigenlijk meer op de manier waarop dingen hier neergezet worden. Hoe kan iemand zich nu tegen zo'n uitspraak verdedigen? En het wordt maar wel even zo neergezet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 23:40
BerichtOnderwerp: Het beoefenen van Onderscheiding is een Bevel
 
JOL252 schreef:
Je schat me nogal in hé... in je persoonlijke uitlatingen naar mij toe de afgelopen tijd.
Overgevoelig, overdreven, gemeen, niemand weet waar ie aan toe is met mij... tjonge jonge. EN nu insinuerend... ik vind het allemaal prima.
Je bent gewoon een mens, dus dan heb je ook wel eens met die dingen te maken. In dit geval insinueer je dat de stelligheid van Zwaan eigenlijk het verbergen van onzekerheid is. En van jou verwacht ik toch een iets volwassener antwoord.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 23:34
BerichtOnderwerp: Waarom ik denk dat christenen niet zouden mogen oordelen
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik vind het allemaal prima......

Ook welterusten..... Knipoog smiley
Goed, nu weten we dus wat we aan je hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 23:25
BerichtOnderwerp: Waarom ik denk dat christenen niet zouden mogen oordelen
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het wordt me in de mond gelegd Chatuliem, net als bij jou..... Knipoog smiley
Nee Wmijn, ik spreek je aan op de uitspraken die je zelf schrijft hier op de site. Je kan iedereen beschuldigen, maar je vertikt het om te laten zien waar ze volgens jou in de fout gegaan zijn. Als jij vindt dat Carmen mensen veroordeelt, zou ik graag zien, dat je dat eens bewijst met citaten.
En anders moet je eens een keer ophouden met mensen de hele tijd dingen te lopen verwijten!!!


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 2 oktober 2012, 23:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 23:21
BerichtOnderwerp: Het beoefenen van Onderscheiding is een Bevel
 
JOL252 schreef:
Ja, waarom niet? In zijn algemeenheid is dat een feit.
Moet ik je nu uitleggen wat een insinuatie is???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 23:16
BerichtOnderwerp: Waarom ik denk dat christenen niet zouden mogen oordelen
 
WILLEMIJN232 schreef:
Welnee, je hebt het zelf over een klopjacht die op jou gericht is???????
Overdrijven is ook een vak......Als ik dan zie wat je allemaal over mij schrijft en citeert kan ik dat woord ook wel in mijn mond nemen..........
Jij oordeelt over medemensen en verwijt de ander dat te doen.......moet je helemaal zelf weten maar ga dan ook niet steigeren als er wat tegengas komt.........
Hoe is toch dat spreekwoord van de splinter en de balk??????
Bij jou is het een repeterende vraag: laat dat dan eens zien waar ze dat schrijft. Je roept maar wat, de hele tijd al, maar als we je vragen waar staat dat dan, dan reageer je daar niet op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 23:05
BerichtOnderwerp: Waarom ik denk dat christenen niet zouden mogen oordelen
 
PIETER649 schreef:
Je ertussen wringen om te antwoorden ook niet! Clown smiley
dat doe je zelf nu ook he..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 22:55
BerichtOnderwerp: Het beoefenen van Onderscheiding is een Bevel
 
JOL252 schreef:
Onzekerheid kun je verschuilen achter stelligheid ...
Jol, vind je nu zelf dat je dit zo op moet schrijven????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:50
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
ZWAAN995 schreef:
Chat heb ik 1x gesproken met activiteiten bij Zeegse was erg gezellig.
Had wat georganiseerd met paar mensen in 2010 geslaagde avond.

<><

Zwaan
Helaas Zwaan, ik bedoelde Carmen. Maar jij bent ook wel lief hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:45
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
PIETER649 schreef:
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:22

PIETER649 schreef:
Zwaan moet maar tegen een stootje kunnen, vind je niet?
Kijk wat voor schandaligs zij keer op keer op forum zet over mensen met een andere geaardheid-


Carmen reageerde met:
Als we zo redeneren wordt het aan beide kanten steeds harder hé.



Mijn pot-ketel opmerking ging over jou, dat klopt.
Maar dan wel over jouw opmerking over het harder worden van het reageren.
Leek mij vrij duidelijk....
en toch is ze wel lief hoor Pieter....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:21
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
overbodig

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 2 oktober 2012, 21:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 19:26
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
JOL252 schreef:
Yep, dus geen verantwoording te nemen, de ander doet het ...
Ik neem geen verantworoding voor wat ik niet schrijf Jol. Dat zou jij ook niet doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 19:02
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
WILLEMIJN232 schreef:
Nee, de mensen leggen je de woorden in de mond, tot je verbazing....... Knipoog smiley Knipoog smiley



ik ga eerst maar eens even naar mijn yoga les...... Engeltje smiley
Idd, er zit een verschil tussen lezen en interpreteren en mensen denken van tevoren al te weten wat er staat. Daar ben jij heel goed in...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 19:01
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
PETRA944 schreef:
Ik snap het ook niet, zoveel heterosexuelen zijn ook verkeerd bezig met sex, als cristen kun je je gewoon tussen zondaren begeven, hoe kun je anders het licht van jezus laten schijnen tussen zondaren Smiley die vol vragen zit
ben het helemaal met je eens hoor....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:45
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat herhaal je heel vaak Chatuliem dat mensen je woorden in de mond leggen....ligt dat aan de mensen of aan jou?????? Je veroordeelt niemand maar zegt wel de vreselijkste dingen in naam van God........

En nogmaals: ik veroordeel jou ook niet omdat jij denkt in tongen te spreken? Net zo min als ik homo's in relaties van liefde en trouw niet veroordeel omdat dat een zaak is tussen God en hen......
Dit is wel het toppunt hoor Wmijn!!!! Laat dan zien waar ik de vreselijkste dingen zeg in de naam van God? Je leest niet, je beschuldigt me van dingen die ik niet schrijf...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:40
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
PIETER649 schreef:
als ik homosexueel zou zijn, zou ik geen goede band met jou kunnen hebben.
het homo-zijn zou dan een wezenlijk deel van mijn persoon zijn.

als vriend zoek ik nou niet bepaald iemand die mijn vermogen tot lief hebben alleen maar kan zien als een geile lust Kotsende smiley

maar goed.... ik ben heterosexueel dus kan ik wel een goede band met je hebben.
die band hebben wij ook maar wat betreft dit onderwerp zijn wij het samen absoluut oneens!
Je legt me woorden in mijn mond die ik niet gezegd heb. Ik heb geschreven dat ik mijn twijfels heb, maar ik heb niet gezegd dat ik iemand daar om veroordeel. Een mens is meer dan zijn geaardheid, en de mens die erachter zit is in mijn ogen veel belangrijker. Maar we hebben het hier specifiek over homoseksualiteit, en dat is mijn ogen slechts een deelaspect....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:13
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
JOL252 schreef:
Doe je huiswerk asjeblieft.

Je mond vol'hebben over dit soort zaken is
GEEN EVANGELIE.

Wat zou jij doen als je op straat iemand aanspreekt in het kader van evangelisatie en ik ga even uit van jouw mening over homoseksualiteit dat je dit niet goedkeurt. Waar kom jij dan in eerste instantie mee? Met de liefde van Jezus (lees: wat Hij voor ons heeft volbracht uit liefde en het eerste doel was: VERZOENING MET GOD, DE BREUK TUSSEN GOD EN MENS HERSTELT. Dat is wat Hij deed: de mens met God verzoenen en de weg vrij te maken. Dat is nummer 1. God wil alle mensen tot Zich trekken en jij komt gelijk met het oordeel en de schande? Jezus kwam met genade in Zijn vaandel. Hij wil eerst de mens tot Zich trekken en daarna gaat Hij aan de slag met ons. Alles wat niet is tot Zijn eer zal Hij duidelijk maken door de relatie met Hem aan te gaan. In Zijn liefde en zachtmoedigheid trekt Hij eerst de mens naar zich toe.
Nogmaals: ga je huiswerk doen Zwaan. Je snapt er geen ene jota of tittel van ook al denk je van wel.


(En ja, hierin weten mensen heel goed wat ze aan mij hebben, geen woord spaans bij.)
Op het forum kunnen we ideëen uitwisselen met elkaar. Hoe je iemand zou benaderen is een heel andere vraag. En ik vind het een beetje gemeen wat je haar nu voor de voeten gooit. Ik kan het niet eens zijn met iemands leefstijl en toch goede contacten ermee hebben. Het ene sluit het andere niet uit nl.
Stel ik zou in mijn vriendenkring iemand hebben die de homoseksuele leefstijl erop na houdt, zou ik daar best wel een goed band mee kunnen hebben. In mijn vriendenkring zitten alcoholisten en drugsverslaafden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 15:29
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
WILLEM618 schreef:
Chat, ik denk dat je moet oppassen te oordelen over hoe iemand anders dingen beleeft en doet. We kunnen hier heel erg gaan uitwijden over een bepaald onderwerp, maar feit is dat er mensen zijn die een geaardheid hebben welke valt op het zelfde geslacht. Op zich is dat vaak al een strijd op zich. En daar een oordeel over vellen, is denk ik niet direct aan een mens. Wij hebben als taak onze naaste lief te hebben. Liefdeloze lust komt onder alle mensen voor, daar hoef je niet een bepaalde geaardheid voor te hebben. Maar is zeker geen kenmerk van een geaardheid anders dan hetero.
Het woord oordelen is niet op zijn plaats Willem. Ik vraag me af of mensen tot zulke dingen komen. En dan ga ik verder dan anderen. Ik hou er niet van om mensen maar tot een bepaalde geaardheid te veroordelen zonder me af te vragen hoe ze ertoe komen. Ik vind dat juist heel koud naar hen toe. De onverschilligheid naar mensen kan ook zonde zijn he. Onder het mom van: jij bent nu eenmaal zo, maak er geen probleem van, maak je je er van af en laat je ze in de kou staan. Dat getuigt pas echt van liefdeloosheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 14:41
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
JOL252 schreef:
Als dit tussen twee mensen die elkaar liefhebben gebeurt in alle liefde... is dat m.i. geen vernedering. Dat het een manier is die jou zelf tegen staat ... dat kan.
Dan ga je ervan uit dat het uit liefde gebeurt....ik zet daar mijn vraagtekens bij. Niet voor niets noemt de bijbel het tegennatuurlijk. Het gaat tegen de natuur van de mens in om zich zo te laten gebruiken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van CHATULIEM619
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 169 Volgende
Pagina 1 van 169