| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:52
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | drom, anders raken jullie gestressd, motte we niet hebben  |
ga nou je bed in!!! Straks is hummes weer boos omdat je hier steeds zat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tja zou zeggen zoek een pot en eh leg je dekseltje erop  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:53
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: |  |
tja dacht al staat wel krom maar goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ga nou je bed in!!! Straks is hummes weer boos omdat je hier steeds zat  |
Kids moeten toch wel eten of niet En moet nog burendienst doen, dus bed moet maar ff w88
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:56
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Die van mij gaan vol aan de wandel, t is vandaag de container met verpakkingsmateriaal, die weeg niks. |
MAar goed dat hier het plastic niet aan de weg moest want die zitten in plastic zakken zal me een feest gegeven hebben De krantencontainers waren vol wel blijven staan maar ja leeg wegen ze niks nie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:56
|
|
|
|
Het is spruitjes weer.
Lijkt mij wel een lekker om er spekjes doorheen te doen en stukjes ui...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:57
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Kids moeten toch wel eten of niet En moet nog burendienst doen, dus bed moet maar ff w88  |
Ehhhh als je ziek bent moet de burendienst maar andersom Enne de kids stuur de oudste maar om een frietje tis toch vakantie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:57
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Het is spruitjes weer.
Lijkt mij wel een lekker om er spekjes doorheen te doen en stukjes ui... |
Die doe ik zo samen met de champignons door de sperziebonen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:59
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | se luistere toch nie Benne mannen he zijn altijd selectief doof en blind  |
misschien kunnen we dat ook gaan leren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:02
|
|
|
|
| LIEKE000 schreef: | Dinsdag 3 januari om 14.15 zag ik op Ned. 2 een TV programma.(VPRO)
Thema: "Liefde via het internet" Persoonlijke verhalen over de nieuwe mogelijkheden die sociamedia het liefdesleven van de Facebook en Twitter generatie te bieden hebben, maar ook over de verleidingen en gevaren ervan.
Het is teveel om het hier op het forum te beschrijven.........misschien te bekijken via 'uitzending gemist'.
Ik vond het schokkend !! WEL DE REALITIET WAARIN WE NU LEVEN !!
'k Ben ZOOOOOO blij dat ik weet, dat er een God is die ons lief heeft, ons beter kent dan wie ook.
Mijn eerste bijbeltekst die ik in 2012 las.....
Kolossenzen 4 : 2 Blijf bidden en blijf daarbij waakzaam en dankbaar .
Je hoeft niet te reageren.... ik moest dit alleen even kwijt. |
Ik weet niet wat of je gezien hebt en hoe schokkend het was..
Wat ik wél weet is dat er aan alle dingen gevaren zitten. Overal moet je bewust mee omgaan, kritisch mee omgaan, net zoals jij al zegt, waakzaam blijven bij alles wat je doet en overal waar of je je in begeeft.
Dan is het niet de angst wat of het internet met ons kan doen, maar wordt de vraag..: Wat doe jij met het internet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:05
|
|
|
|
| LIEKE000 schreef: | Dinsdag 3 januari om 14.15 zag ik op Ned. 2 een TV programma.(VPRO)
Thema: "Liefde via het internet" Persoonlijke verhalen over de nieuwe mogelijkheden die sociamedia het liefdesleven van de Facebook en Twitter generatie te bieden hebben, maar ook over de verleidingen en gevaren ervan.
Het is teveel om het hier op het forum te beschrijven.........misschien te bekijken via 'uitzending gemist'.
Ik vond het schokkend !! WEL DE REALITIET WAARIN WE NU LEVEN !!
'k Ben ZOOOOOO blij dat ik weet, dat er een God is die ons lief heeft, ons beter kent dan wie ook.
Mijn eerste bijbeltekst die ik in 2012 las.....
Kolossenzen 4 : 2 Blijf bidden en blijf daarbij waakzaam en dankbaar .
Je hoeft niet te reageren.... ik moest dit alleen even kwijt. |
Ik ga zeker kijken...lijkt me heel interessant!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:05
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Ik weet niet wat of je gezien hebt en hoe schokkend het was..
Wat ik wél weet is dat er aan alle dingen gevaren zitten. Overal moet je bewust mee omgaan, kritisch mee omgaan, net zoals jij al zegt, waakzaam blijven bij alles wat je doet en overal waar of je je in begeeft.
Dan is het niet de angst wat of het internet met ons kan doen, maar wordt de vraag..: Wat doe jij met het internet? |
Juist Marian! Het internet is een fenomeen en wij gebruiken het zoals we willen of het ons goeddunkt. En als je internet daten eng vind kan alleen zeggen begin er dan ook zeker niet aan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:07
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Vol verwachting klopt ons hart  |
een beetje wel... al dat heen en weer gependel is ook niet alles, al pendelt hij het meest...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:09
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | een beetje wel... al dat heen en weer gependel is ook niet alles, al pendelt hij het meest...  |
Dan heb je het al goed voor elkaar en heb je cross onder de duim Oei en hij is besttttttt groot
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:12
|
|
|
|
(quote=TESSYBEAR731)
Opb 3:14 “Dit zegt de Amen, de trouwe en betrouwbare getuige, het begin van Gods schepping: 15 Ik weet wat u doet, hoe u niet koud bent en niet warm. Was u maar koud of warm! 16 Maar nu u lauw bent in plaats van warm of koud, zal ik u uitspuwen. [/color][/i][/quote]
Allen, die Ik liefheb, bestraf Ik en tuchtig Ik; wees dan ijverig en bekeer u. 20 Zie, Ik sta aan de deur en Ik klop. Indien iemand naar mijn stem hoort en de deur opent, Ik zal bij hem binnenkomen en maaltijd met hem houden en hij met Mij. 21 Wie overwint, hem zal Ik geven met Mij te zitten op mijn troon, gelijk ook Ik heb overwonnen en gezeten ben met mijn Vader op zijn troon.
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op dinsdag 3 januari 2012, 17:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:12
|
|
|
|
Kippen in de nacht...met de Hawaiversie....(vanavond)
En voor morgen staat weer een winterse pot te sudderen.. Heerlijk die lucht van de kruidnagelen en de laurier!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:14
|
|
|
|
Vanmiddag samen met een hele goeie vriendin een Bijbelstudie voorbereid. Als ze ons in Iran betrapt hadden, haalden we nu geen adem meer. En wij...wij mogen dat in vrijheid doen! Heerlijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:15
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Kippen in de nacht...met de Hawaiversie....(vanavond)
En voor morgen staat weer een winterse pot te sudderen.. Heerlijk die lucht van de kruidnagelen en de laurier!!! |
Laat me raden....rodekool?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:16
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Dan heb je het al goed voor elkaar en heb je cross onder de duim Oei en hij is besttttttt groot  |
Geweldig hé? en mijn duim is zooooooo klein..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:20
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Laat me raden....rodekool?  |
Nee...winterse pot is... Runderlappen bakken....water erbij laten sudderen... Uurtje later groente erbij...(wortels...prei....) Laurier met kruidnagel en 2 grote bouillontabletten. Paar aardappels in blokjes erbij ....(kun je later prakken en zodoende binden) Later de vlees in stukjes snijden...en ZIEDAAR.....winterpot!!! Eigenlijk rommel ik met hoeveelheden...het is een grote pan vol en verdwijnt weer groot deel in de diepvries!!
Stond op de achterkant van een Aldifolder...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:22
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Nee...winterse pot is... Runderlappen bakken....water erbij laten sudderen... Uurtje later groente erbij...(wortels...prei....) Laurier met kruidnagel en 2 grote bouillontabletten. Paar aardappels in blokjes erbij ....(kun je later prakken en zodoende binden) Later de vlees in stukjes snijden...en ZIEDAAR.....winterpot!!! Eigenlijk rommel ik met hoeveelheden...het is een grote pan vol en verdwijnt weer groot deel in de diepvries!!
Stond op de achterkant van een Aldifolder... |
Klinkt verrukkelijk Zeeland!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:23
|
|
|
|
| TANARCHY897 schreef: | Ja ik draag er een, niet ter gedachtenis van een martelwerktuig waar aan Jezus is gestorven. Maar als een symbool van wie ik ben en wie ik wil zijn en in wiens leer ik stap en welk verbond ik volg. Niet onder het mom van aandachttrekkerij maar het een stuk is van wie ik ben.
Al is dit topic al bijna 2 jaar oud en de topicstarter is verdwenen vind ik 't wel een gepast topic. |
Wat een super-mooie getuigenis Tanarchy!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:27
|
|
|
|
Als je het TV programma gezien hebt....denk ik.......
ZO HEEFT ONZE ALMACHTIGE SCHEPPER HET VAST NIET BEDOELD !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:28
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | maar wat is Berlusconi eigenlijk???? ehhmmm..... vermoedelijk.....  |
Tja was die niet eh...betrapt met eh....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:29
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Raar, of verstandig? Daar verschillende de meningen over denk ik Frank. |
Ja...en dan kom ik even..... Ik vind dat jullie( wie de schoen past trekke hem aan)
EINDELIJK EENS OP MOETEN HOUDEN MET DAT KINDERACHTIGE GEDOE OVER KLEFFE TOESTANDEN.... Ook of we het nu wel of niet zinnig....slim...verdacht....raar...te vlug...te langzaam ...of weet ik wat vinden!!!!!!!!!!!!!!!! Wil je de foto niet zien kijk je niet... Wil je het niet lezen lees je het niet...
Als ik eerlijk ben...heeft het soms weinig meer met volwassen mensen te maken....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:37
|
|
|
|
Het ging over wat we gedaan hebben.....
Waar ik met een glimlach aan terug moet denken..... Mijn thuiszorgadresje....waar Mevr.een zwak heeft voor beesten... Zelf het kleinste lieveheersbeestje...Dat was uit een kerststukje gevallen en werd teruggezet op de planten.... Vervolgens belandde het weer op de grond....en werd even later overreden door de rollator van Men!!!! We hebben maar gelachen.... Daarna bleek ook dat allebei de brillen wel heel erg vies waren.... Even een sopje onder de kraan( is weer eens iets anders dan de was ophangen) Heerlijk om te zien en te horen dat zelfs 2 mensen nog dankbaar zijn met een schone bril.... In het zeeuws kwam er achteraan; DAN KANTIE OK GIN BEESTJES MI DOOD RIEEN!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:50
|
|
|
|
inktvissie is er weer en Tessy is er weer gezellie
* Blub *
Laatst aangepast door
|
INKTVIS960
|
op dinsdag 3 januari 2012, 17:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:59
|
|
|
|
Soms zijn er van die liederen, die je opeens kunnen raken. Dat had ik met het onderstaande lied:
What a day that will be
There is coming a day, When no heart aches shall come, No more clouds in the sky, No more tears to dim the eye, All is peace forever more, On that happy golden shore, What a day, glorious day that will be.
What a day that will be, When my Jesus I shall see, And I look upon His face, The One who saved me by His grace; When He takes me by the hand, And leads me through the Promised Land, What a day, glorious day that will be.
There'll be no sorrow there, No more burdens to bear, No more sickness, no pain, No more parting over there; And forever I will be, With the One who died for me, What a day, glorious day that will be.
What a day that will be, When my Jesus I shall see, And I look upon His face, The One who saved me by His grace; When He takes me by the hand, And leads me through the Promised Land, What a day, glorious day that will be
De youtube versie is: http://www.youtube.com/watch?v=24duIe1Q7sU
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 3 januari 2012, 18:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:00
|
|
|
|
Vandaag de laatste dingen besproken voor de bruiloft, en....
WE ZIJN IN ONDERTROUW GEGAAN
Vanaf vandaag zijn wij de bruid en bruidegom B.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:03
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Vandaag de laatste dingen besproken voor de bruiloft, en....
WE ZIJN IN ONDERTROUW GEGAAN
Vanaf vandaag zijn wij de bruid en bruidegom B.  |
Hey Jolan en Wilco,
Van Harte met deze eerste stap Op naar maart het gaat nu snel
Lieve groet Erika
|
|
| Naar boven |
|
|