Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:18
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja maar soms ruikt die lucht niet lekker  |
nou maar regelmatig ruikt die lucht errug lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:19
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nou maar regelmatig ruikt die lucht errug lekker |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...en waarom wil je niet met me wandelen??? |
ik ga maar naar een ding wandelen,weg van dit forum, weer miscommunicaties op het forum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:20
|
|
|
verwijderd.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 12 juli 2012, 21:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:21
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja maar soms ruikt die lucht niet lekker  |
...ik zal maar niet zeggen naar wat vrouwen soms ruiken...pfff zo afgeven op de mannen...waarom vraag je niet aan de redactie om alle mannen een ban te geven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:22
|
|
|
PETRA944 schreef: | ik ga maar naar een ding wandelen,weg van dit forum, weer miscommunicaties op het forum  |
Ga maar lekker naar de pn...ik ben er niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een heel mooi moment...en weet je wat...bekijk die film morgen nog eens een paar keer |
ga morgen wel winkelen in de Ikea en kijk daar naar flinke rol ducktape
ken ik jou dichttapen en vasttapen 4 augustus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:23
|
|
|
ik vind het jammer dat er nu ook weer gevallen gaat worden over het gebruik van een woord..... Dat betekend dat we met z'n allen dus net als op de andere topics weer gaan ruzie maken en vinger wijzen en met modder gaan gooien naar elkaar.
Op die manier verdwijnt het onderwerp naar de achtergrond, riskeren menigen onder ons een ban of ruzie met deze en gene.....opbouwend en iets van elkaar lerend is er dan neit meer bij. Wie en waarom er geband zijn doet er niet toe.......zoals CM in op een ander topic al aangaf, er gaat niet op de man gespeeld worden. Een eigen mening prima, vind ik, zelfs goed, maar laat elkaar in zijn/ haar waarde. DAt is wat er nu niet gebeurd. Iedereen lijkt wel zijn / haar eigen gelijk te willen halen, op zijn / haar eigen stokpaardje te ziiten, MIJN haan kraait koning, of, ik en mijn koningkrijk..... ( jozua, Ik en Mijn Huis zullen de HERE dienen).
Nog steeds geld, het grote gebod: hebt elkaar leif, zoals je je zelf zou liefhebben.......de ander......en jezelf...de naaste....
EN jezus was met ontferming bewogen.... compassie......
Ik doe niet meer mee met deze discussie....het levert niks op, behalve een hoop geruzie en onzinnige postings......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:24
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Er zijn meer hondjes die fikkie heten Frank |
Ik zal wel een boek van Kuifje lezen...ik vind die kapitein Haddock ongelofelijk goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Laat maar zo...gebruik mijn naam niet ijdel...of hoe zeggen ze dat ook alweer...
[size=7]wat je schreef over die bipsie ben ik het volkomen je eens...deze keer dan... :[/size]o] |
Wat zeg je ..... EENS ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ga morgen wel winkelen in de Ikea en kijk daar naar flinke rol ducktape
ken ik jou dichttapen en vasttapen 4 augustus  |
heeft Frank niet ergens een heg die gesnoeid moet worden??? Of gras gemaaid??? Heb je geen ducktape voor nodig.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik zal wel een boek van Kuifje lezen...ik vind die kapitein Haddock ongelofelijk goed  |
ja kon wel familie van je wezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:25
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | wow, petra, ik vind het een zeer wijs besluit van je om mijn mening over homofielie praktijken vanuit bijbels perspectief (ik neem aan dat je dat bedoelt) over te nemen. Geweldig! Zoals je wel weet is het niet op de persoon gericht want die wil God redden, maar op het praktiseren ervan.
God weet, was ik dan voor jouw alleen hier op het forum. En ja, soms gaat het dan ook alleen om één bij God. Dat dit zo is dan denk ik aan mat 18:12. God zegene je voor je besluit, laat het niet van je roven. |
Zat effe nate denken over je tekst, het niet op de persoon gericht want die wilgod redden,maar op het praktiseren ervan, met andere woorden je hebt de homo,s wel lief, maar de zonde niet komt wat liever over als somsje woorden overkwamen in het andere topic. Tenminste zoals ik het lees. enfin ik heb nu echt genoeg gelezen en geschreven hier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | zou ik ook doen als het 3 druppels regent...en de verwarming zou ik ook aanzwengelen  |
nuh...buitenhaard....met warme chocolade melk en marshmallows..... geroosterd boven het vuurtje.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja kon wel familie van je wezen  |
Ja, ik had vroeger zelfs een trui zoals hij...met een anker er op...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik zal maar niet zeggen naar wat vrouwen soms ruiken...pfff zo afgeven op de mannen...waarom vraag je niet aan de redactie om alle mannen een ban te geven? |
..omdat je op CM niks ruikt.. Ja, en vrouwen laten ook wels eens sch...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:27
|
|
|
TINK100 schreef: | nuh...buitenhaard....met warme chocolade melk en marshmallows..... geroosterd boven het vuurtje....... |
...spreek met niet over geroosterde dingen...ik ben dat verplichte kippeboutje van jou nog niet vergeten...als het maar eten is bij jou...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:28
|
|
|
ANNA415 schreef: | ..omdat je op CM niks ruikt.. Ja, en vrouwen laten ook wels eens sch...  |
...sch...woord moet echt verbannen worden...bahhhhhh en nog eens duizend keer bahhhhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:30
|
|
|
TINK100 schreef: | heeft Frank niet ergens een heg die gesnoeid moet worden??? Of gras gemaaid??? Heb je geen ducktape voor nodig.....  |
...heb jij niets beters te doen dan tegen mij te zijn??? Het gras is vorige week gemaaid en de heg...die euh is te lang en te hoog...dat mag jij komen doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ga maar lekker naar de pn...ik ben er niet... |
Ik dacht dat jij zou gaan, dus gaan jij. ik zat er over te denken, net zoals me aanwezigheid hier. maar eh de zoveelste keer geen opbouwende dingen op het forum lezende denk ik toch echt wegwezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:31
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wat zeg je ..... EENS ...  |
ja, je hebt eindelijk eens wat goeds getikt... hehe...waar zijn die mooie bi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja, je hebt eindelijk eens wat goeds getikt... hehe...waar zijn die mooie bi  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...heb jij niets beters te doen dan tegen mij te zijn??? Het gras is vorige week gemaaid en de heg...die euh is te lang en te hoog...dat mag jij komen doen...  |
Mijn gras moet gemaaid, maar daar is hij niet tot 4 augustus mee bezig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:44
|
|
|
verwijderd.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 12 juli 2012, 21:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:53
|
|
|
ANNA415 schreef: | Mijn gras moet gemaaid, maar daar is hij niet tot 4 augustus mee bezig  |
als je belooft het niet meer te hebben over dat vieze sch...woord kom ik maaien. IK breng een grasmachine en emmer electriciteit mee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:55
|
|
|
Bij jou??? Ik kom er aan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...heb jij niets beters te doen dan tegen mij te zijn??? Het gras is vorige week gemaaid en de heg...die euh is te lang en te hoog...dat mag jij komen doen...  |
met liefde en plezier...maar alleen als je wat te eten voor me hebt...koffie is ook goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
|
|
|
FRANKT627 schreef: | als je belooft het niet meer te hebben over dat vieze sch...woord kom ik maaien. IK breng een grasmachine en emmer electriciteit mee... |
Ik zal niet meer het .. word gebruiken (winden en rufters mag nog wel )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:56
|
|
|
Mijn huishouden loopt zo lekker dat ik er geen vragen over heb...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...spreek met niet over geroosterde dingen...ik ben dat verplichte kippeboutje van jou nog niet vergeten...als het maar eten is bij jou... |
het is dat we er niet bij zijn op 4 augustus...maar anders......
|
|
Naar boven |
|
|