Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k zal zondagochtend kijken of je rond dat tijdstip online bent.  |
Wel als ik zoiets doe, doe ik het met iets meer zelfsbeheersing, eerst de boterham en dan de peuk ,niet eerst de peuk en dan de boterham... en natuurlijk in me piama
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:38
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Jij bedoelde dat jij dacht dat ik zou kunnen zeggen dat ik eens een dagje had zonder uren op Cm te zitten.... , door te zeggen: ' ...ik dacht dat je zou zeggen dat je eens een dagje had zonder er uren op te zitten...
Dat vond ik geinig:
Terwijl ik zei: Nou, ik héb weleens een dagje gehad hoor, dat ik er wel úren opzat hier
En daarna zei je weer: ' ...ik bedoelde dat je dan niet uren op CM zou zitten...ach, laat maar...pffff waarom tik ik nog steeds wat...
Dus jij bedoelde eigenlijk, denk ik, dat ik niet uren op cm zou zitten als ik weer serieus aan het lezen sla...denk ik
Duz ik zei: ik heb weleens een dagje dat ik er uren opzit...
Jij zei dat je dacht dat ik bedoelde dat ik bedoelde dat ik welleens een dagje had zónder uren erop te zitten...
Geinige woordspeling...en ook wel waar hoor, de laatste paar maanden Het doet me goed, ook onderling mailen met enkele 'zusters in de Here' hier....
Mzzl! |
Shanita, zeg nog eens even wat je dacht hoe Frank dacht dat jij dacht. Want volgen kan ik het niet meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:38
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Jij bedoelde dat jij dacht dat ik zou kunnen zeggen dat ik eens een dagje had zonder uren op Cm te zitten.... , door te zeggen: ' ...ik dacht dat je zou zeggen dat je eens een dagje had zonder er uren op te zitten...
Dat vond ik geinig:
Terwijl ik zei: Nou, ik héb weleens een dagje gehad hoor, dat ik er wel úren opzat hier
En daarna zei je weer: ' ...ik bedoelde dat je dan niet uren op CM zou zitten...ach, laat maar...pffff waarom tik ik nog steeds wat...
Dus jij bedoelde eigenlijk, denk ik, dat ik niet uren op cm zou zitten als ik weer serieus aan het lezen sla...denk ik
Duz ik zei: ik heb weleens een dagje dat ik er uren opzit...
Jij zei dat je dacht dat ik bedoelde dat ik bedoelde dat ik welleens een dagje had zónder uren erop te zitten...
Geinige woordspeling...en ook wel waar hoor, de laatste paar maanden Het doet me goed, ook onderling mailen met enkele 'zusters in de Here' hier....
Mzzl! |
Prediker zei het al: alles onder de zon is onuitsprekelijk vermoeiend! 
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 11 juli 2012, 19:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Shanita, zeg nog eens even wat je dacht hoe Frank dacht dat jij dacht. Want volgen kan ik het niet meer.  |
De gedachten van Frank zijn ook niet te volgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:41
|
|
|
PETRA944 schreef: | Wel als ik zoiets doe, doe ik het met iets meer zelfsbeheersing, eerst de boterham en dan de peuk ,niet eerst de peuk en dan de boterham... en natuurlijk in me piama |
Dat is maar net waar je het meest behoefte aan hebt .....of eerst de peuk of eerst de boterham of cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:43
|
|
|
JANS221 schreef: | De gedachten van Frank zijn ook niet te volgen  |
Als je hem een kleeeeeeein beetje kent dan weet je al hoe hij er over denkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat is maar net waar je het meest behoefte aan hebt .....of eerst de peuk of eerst de boterham of cm |
echt moeilijk soms keuzes maken in het leven, vooral op de zondagochtend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat is maar net waar je het meest behoefte aan hebt .....of eerst de peuk of eerst de boterham of cm |
ik eet dan altijd een banaan, die heb ik al mee naar mn slaapkamer genomen net zoals mn Iphoon waarop ik dan ff cm kan checken in bed en dan weer verder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:44
|
|
|
2 blondjes met elkaar aan de klets. Zegt de ene: ik heb gisteren een zwangerschaps test gedaan De andere: waren de vragen moeilijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:46
|
|
|
ANNA415 schreef: | 2 blondjes met elkaar aan de klets. Zegt de ene: ik heb gisteren een zwangerschaps test gedaan De andere: waren de vragen moeilijk? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ben bang dat Frank nú z'n lidmaatschap op gaat zeggen.  |
ha ha ha ha, vrees dat je gelijk hebt, frank hou vol.... laat jeniet ontmoediggen, er zijn veeel meer vrouwen dan mannen op cm volgens mij. das trouwens best oneerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:50
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik eet dan altijd een banaan, die heb ik al mee naar mn slaapkamer genomen net zoals mn Iphoon waarop ik dan ff cm kan checken in bed en dan weer verder  |
Kijk vrouwen zijn echt slim,das een goeie tip voor je visser en die peuk rook je gewoon uit het raam. scheelt je eigen uit bed slepen en weer terug. ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:54
|
|
|
Goede vraag...maar....ik rook weer....en brood gaat er moeilijk in...koffie wel... Dus??? Juist.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:55
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik eet dan altijd een banaan, die heb ik al mee naar mn slaapkamer genomen net zoals mn Iphoon waarop ik dan ff cm kan checken in bed en dan weer verder  |
Kan je nagaan wat een verslavingen hier allemaal....
( Ineke die natuurlijk helemaal geen verslaving heeft!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:57
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Goede vraag...maar....ik rook weer....en brood gaat er moeilijk in...koffie wel... Dus??? Juist............. |
koffie voor je weer verder gaat met slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:57
|
|
|
PETRA944 schreef: | Kijk vrouwen zijn echt slim,das een goeie tip voor je visser en die peuk rook je gewoon uit het raam. scheelt je eigen uit bed slepen en weer terug. ha ha |
Jaja , en Roelande heeft zeker ook nog een koelkast naast haar bed staan mocht ze dorst hebben. En .... regel 1 in het huis van visser...... er wordt op de slaapkamers NIET gerookt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:59
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha ha ha, vrees dat je gelijk hebt, frank hou vol.... laat jeniet ontmoediggen, er zijn veeel meer vrouwen dan mannen op cm volgens mij. das trouwens best oneerlijk  |
ja ik heb het ff gecheckt de stand is op dit moment 904 mannen en 1075 vrouwen. We komen er 171 tekort
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | Jaja , en Roelande heeft zeker ook nog een koelkast naast haar bed staan mocht ze dorst hebben. En .... regel 1 in het huis van visser...... er wordt op de slaapkamers NIET gerookt. |
ja ja,maar 1 je doet het raam open en stap2 je gaat op de vensterbank zitten 3 je peuk opsteken dan rook je toch niet in je slaapkamer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:00
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Goede vraag...maar....ik rook weer....en brood gaat er moeilijk in...koffie wel... Dus??? Juist............. |
GEEN koffie voor het slapen gaan. Weet je dat nou nog niet? Maar ipv. brood kan je natuurlijk ook een uitsmijter nuttigen. Heb je gelijk een goeie bodem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Jaja , en Roelande heeft zeker ook nog een koelkast naast haar bed staan mocht ze dorst hebben. En .... regel 1 in het huis van visser...... er wordt op de slaapkamers NIET gerookt. |
Regel 1 bij Erika er wordt in het hele huis niet gerookt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:01
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja ik heb het ff gecheckt de stand is op dit moment 904 mannen en 1075 vrouwen. We komen er 171 tekort
 |
hoeeeeeeeeeeeee gaan we dat nu oplossen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:02
|
|
|
nee wel een flesje met water
en ik rook natuurlijk niet das veel te lastig dan moet ik inderdaad helemaal uit bed en zelfs naar buiten want in mijn huis mag je binnen niet roken. Nee k blijf lekker in mn bedje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
PETRA944 schreef: | ja ja,maar 1 je doet het raam open en stap2 je gaat op de vensterbank zitten 3 je peuk opsteken dan rook je toch niet in je slaapkamer  |
1 het raam staat al open ......altijd. 2 levensgevaarlijk 3 roken doe ik wel op de wc
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
ANNA415 schreef: | 2 blondjes met elkaar aan de klets. Zegt de ene: ik heb gisteren een zwangerschaps test gedaan De andere: waren de vragen moeilijk? |
whaaaaaaaaaaaaahahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:04
|
|
|
JOL252 schreef: | gedaan vandaag? - tandarts bezig gehouden - aanschouwelijk vaderlands geschiedenisdagje met kiddo in Delft |
strippenkaart al vol Ik al wel dit jaar geloof ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:05
|
|
|
PETRA944 schreef: | ja ja,maar 1 je doet het raam open en stap2 je gaat op de vensterbank zitten 3 je peuk opsteken dan rook je toch niet in je slaapkamer  |
klinkt gevaarlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
ERIKA129 schreef: | hoeeeeeeeeeeeee gaan we dat nu oplossen  |
uhm .... nee , laat maar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hahah...ik begrijp je wel... Voor vroeger zal dat een film geweest zijn...net tegen het randje....
Er gaat wel een hele mooie strekking vanuit....
Google maar even....echt een aanrader...
“De Doornvogels” is een prachtige vierdelige Australische serie, opgenomen in 1983 en voor het eerst uitgezonden op de televisie in 1984. De Doornvogels is heerlijk meeslepend verhaal over liefde, haat, geluk, ambities, katholieke geloof, celibaat, jaloezie, drama en onbegrip. Richard Chamberlain speelt in De Doornvogels de jonge, ambitieuze pastoor Ralph de Briccasart, die voor de charmes valt van de jonge Meggie Cleary (Rachel Ward). Deze Meggie Cleary is het nichtje van Mary Carson (Barbara Stanwyck), eigenaresse van een grote schapenfarm Drogheda in Australië, waar pastoor De Briccasart als huisvriend en pastoor geregeld over de vloer komt. Meggie wint snel het vertrouwen van pastoor De Briccasart en zij is ervan overtuigd, dat hij met haar gaat trouwen als ze later groter is. |
Ik ben een eind jonger maar volgens mij ken ik de serie ook klinkt me namelijk heel bekent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hahah...ik begrijp je wel... Voor vroeger zal dat een film geweest zijn...net tegen het randje....
Er gaat wel een hele mooie strekking vanuit....
Google maar even....echt een aanrader...
“De Doornvogels” is een prachtige vierdelige Australische serie, opgenomen in 1983 en voor het eerst uitgezonden op de televisie in 1984. De Doornvogels is heerlijk meeslepend verhaal over liefde, haat, geluk, ambities, katholieke geloof, celibaat, jaloezie, drama en onbegrip. Richard Chamberlain speelt in De Doornvogels de jonge, ambitieuze pastoor Ralph de Briccasart, die voor de charmes valt van de jonge Meggie Cleary (Rachel Ward). Deze Meggie Cleary is het nichtje van Mary Carson (Barbara Stanwyck), eigenaresse van een grote schapenfarm Drogheda in Australië, waar pastoor De Briccasart als huisvriend en pastoor geregeld over de vloer komt. Meggie wint snel het vertrouwen van pastoor De Briccasart en zij is ervan overtuigd, dat hij met haar gaat trouwen als ze later groter is. |
mm geloof ik geen film voor mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:09
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | gewoon saai zo!
 |
Huh vrouwen en geen problemen kan dah nouuuuuuuuuuuuuuu ken er ook effe nie ene bedenken nie
Maarre is het niet een probleem wat je al zei dat er hier te weinig mannen zijn tegenover vrouwen???
|
|
Naar boven |
|
|