ChristianMatch

Forum

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4149 4150 4151 4152 4153 4154 4155 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:35

VISSER278 schreef:
'k zal zondagochtend kijken of je rond dat tijdstip online bent. Clown smiley

Wel als ik zoiets doe, doe ik het met iets meer zelfsbeheersing, eerst de boterham en dan de peuk ,niet eerst de peuk en dan de boterham...
en natuurlijk in me piama
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:38

SHANITA130 schreef:
Jij bedoelde Verraste, verbaasde smiley dat jij dacht dat ik zou kunnen zeggen dat ik eens een dagje had zonder uren op Cm te zitten.... Knipoog smiley , door te zeggen: ' Verraste, verbaasde smiley ...ik dacht dat je zou zeggen dat je eens een dagje had zonder er uren op te zitten... Knipoog smiley

Dat vond ik geinig: Knipoog smiley Lachende smiley

Terwijl ik zei: Nou, ik héb weleens een dagje gehad hoor, dat ik er wel úren opzat hier Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En daarna zei je weer: 'Gefrustreerde smiley ...ik bedoelde dat je dan niet uren op CM zou zitten...ach, laat maar...pffff waarom tik ik nog steeds wat...

Dus jij bedoelde eigenlijk, denk ik, dat ik niet uren op cm zou zitten als ik weer serieus aan het lezen sla...denk ik Lachende smiley

Duz ik zei: ik heb weleens een dagje dat ik er uren opzit...

Jij zei dat je dacht dat ik bedoelde dat ik bedoelde dat ik welleens een dagje had zónder uren erop te zitten...

Geinige woordspeling...en ook wel waar hoor, de laatste paar maanden Knipoog smiley Twijfelende smiley Coole smiley met zonnebril Het doet me goed, ook onderling mailen met enkele 'zusters in de Here' hier.... Coole smiley met zonnebril

Mzzl!

Shanita, zeg nog eens even wat je dacht hoe Frank dacht dat jij dacht. Want volgen kan ik het niet meer. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:38

SHANITA130 schreef:
Jij bedoelde Verraste, verbaasde smiley dat jij dacht dat ik zou kunnen zeggen dat ik eens een dagje had zonder uren op Cm te zitten.... Knipoog smiley , door te zeggen: ' Verraste, verbaasde smiley ...ik dacht dat je zou zeggen dat je eens een dagje had zonder er uren op te zitten... Knipoog smiley

Dat vond ik geinig: Knipoog smiley Lachende smiley

Terwijl ik zei: Nou, ik héb weleens een dagje gehad hoor, dat ik er wel úren opzat hier Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En daarna zei je weer: 'Gefrustreerde smiley ...ik bedoelde dat je dan niet uren op CM zou zitten...ach, laat maar...pffff waarom tik ik nog steeds wat...

Dus jij bedoelde eigenlijk, denk ik, dat ik niet uren op cm zou zitten als ik weer serieus aan het lezen sla...denk ik Lachende smiley

Duz ik zei: ik heb weleens een dagje dat ik er uren opzit...

Jij zei dat je dacht dat ik bedoelde dat ik bedoelde dat ik welleens een dagje had zónder uren erop te zitten...

Geinige woordspeling...en ook wel waar hoor, de laatste paar maanden Knipoog smiley Twijfelende smiley Coole smiley met zonnebril Het doet me goed, ook onderling mailen met enkele 'zusters in de Here' hier.... Coole smiley met zonnebril

Mzzl!

Prediker zei het al: alles onder de zon is onuitsprekelijk vermoeiend! Geschokte, onthutste smiley

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op woensdag 11 juli 2012, 19:39
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:41

VISSER278 schreef:
Shanita, zeg nog eens even wat je dacht hoe Frank dacht dat jij dacht. Want volgen kan ik het niet meer. Lachende smiley

De gedachten van Frank zijn ook niet te volgen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:41

PETRA944 schreef:
Wel als ik zoiets doe, doe ik het met iets meer zelfsbeheersing, eerst de boterham en dan de peuk ,niet eerst de peuk en dan de boterham...
en natuurlijk in me piama

Dat is maar net waar je het meest behoefte aan hebt .....of eerst de peuk of eerst de boterham of cm
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:43

JANS221 schreef:
De gedachten van Frank zijn ook niet te volgen Smiley met dichtgeplakte mond

Als je hem een kleeeeeeein beetje kent dan weet je al hoe hij er over denkt. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

VISSER278 schreef:
Dat is maar net waar je het meest behoefte aan hebt .....of eerst de peuk of eerst de boterham of cm

echt moeilijk soms keuzes maken in het leven, vooral op de zondagochtend
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

VISSER278 schreef:

ik eet dan altijd een banaan, die heb ik al mee naar mn slaapkamer genomen net zoals mn Iphoon waarop ik dan ff cm kan checken in bed en dan weer verder Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:44

2 blondjes met elkaar aan de klets.
Zegt de ene: ik heb gisteren een zwangerschaps test gedaan
De andere: waren de vragen moeilijk?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:46

ANNA415 schreef:

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:46

VISSER278 schreef:
Ben bang dat Frank nú z'n lidmaatschap op gaat zeggen. Lachende smiley

ha ha ha ha, vrees dat je gelijk hebt,
frank hou vol.... laat jeniet ontmoediggen, er zijn veeel meer vrouwen dan mannen op cm volgens mij. das trouwens best oneerlijk Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:50

ROELANDE345 schreef:
ik eet dan altijd een banaan, die heb ik al mee naar mn slaapkamer genomen net zoals mn Iphoon waarop ik dan ff cm kan checken in bed en dan weer verder Slapende smiley

Kijk vrouwen zijn echt slim,das een goeie tip voor je visser en die peuk rook je gewoon uit het raam. scheelt je eigen uit bed slepen en weer terug. ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:54

VISSER278 schreef:

Goede vraag...maar....ik rook weer....en brood gaat er moeilijk in...koffie wel...
Dus??? Juist.............
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:55

ROELANDE345 schreef:

Kan je nagaan wat een verslavingen hier allemaal.... Knipoog smiley

( Ineke die natuurlijk helemaal geen verslaving heeft!!)
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:57

ZEELAND736 schreef:
Goede vraag...maar....ik rook weer....en brood gaat er moeilijk in...koffie wel...

koffie voor je weer verder gaat met slapen
Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:57

PETRA944 schreef:
Kijk vrouwen zijn echt slim,das een goeie tip voor je visser en die peuk rook je gewoon uit het raam. scheelt je eigen uit bed slepen en weer terug. ha ha

Jaja , en Roelande heeft zeker ook nog een koelkast naast haar bed staan mocht ze dorst hebben.
En .... regel 1 in het huis van visser...... er wordt op de slaapkamers NIET gerookt.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:59

PETRA944 schreef:
ha ha ha ha, vrees dat je gelijk hebt,
frank hou vol.... laat jeniet ontmoediggen, er zijn veeel meer vrouwen dan mannen op cm volgens mij. das trouwens best oneerlijk Boze smiley

ja ik heb het ff gecheckt de stand is op dit moment 904 mannen en 1075 vrouwen. We komen er 171 tekort

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:00

VISSER278 schreef:
Jaja , en Roelande heeft zeker ook nog een koelkast naast haar bed staan mocht ze dorst hebben.
En .... regel 1 in het huis van visser...... er wordt op de slaapkamers NIET gerookt.

ja ja,maar 1 je doet het raam open en stap2 je gaat op de vensterbank zitten 3 je peuk opsteken dan rook je toch niet in je slaapkamer Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:00

ZEELAND736 schreef:

GEEN koffie voor het slapen gaan. Weet je dat nou nog niet?
Maar ipv. brood kan je natuurlijk ook een uitsmijter nuttigen. Heb je gelijk een goeie bodem. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:01

VISSER278 schreef:

Regel 1 bij Erika er wordt in het hele huis niet gerookt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:01

ROELANDE345 schreef:
ja ik heb het ff gecheckt de stand is op dit moment 904 mannen en 1075 vrouwen. We komen er 171 tekort

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

hoeeeeeeeeeeeee gaan we dat nu oplossen Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:02

VISSER278 schreef:

nee wel een flesje met water Lachende smiley

en ik rook natuurlijk niet das veel te lastig dan moet ik inderdaad helemaal uit bed en zelfs naar buiten want in mijn huis mag je binnen niet roken. Nee k blijf lekker in mn bedje
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

PETRA944 schreef:
ja ja,maar 1 je doet het raam open en stap2 je gaat op de vensterbank zitten 3 je peuk opsteken dan rook je toch niet in je slaapkamer Smiley die vol vragen zit

1 het raam staat al open ......altijd.
2 levensgevaarlijk
3 roken doe ik wel op de wc Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

ANNA415 schreef:

whaaaaaaaaaaaaahahaha Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:04

JOL252 schreef:
gedaan vandaag?
- tandarts bezig gehouden Gefrustreerde smiley
- aanschouwelijk vaderlands geschiedenisdagje met kiddo in Delft

strippenkaart al vol Knipoog smiley
Ik al wel dit jaar geloof ik Gefrustreerde smiley Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:05

PETRA944 schreef:

Verraste, verbaasde smiley klinkt gevaarlijk
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

ERIKA129 schreef:
hoeeeeeeeeeeeee gaan we dat nu oplossen Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley

uhm .... nee , laat maar. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

ZEELAND736 schreef:
Hahah...ik begrijp je wel...
Voor vroeger zal dat een film geweest zijn...net tegen het randje....

Er gaat wel een hele mooie strekking vanuit....

Google maar even....echt een aanrader...

“De Doornvogels” is een prachtige vierdelige Australische serie, opgenomen in 1983 en voor het eerst uitgezonden op de televisie in 1984. De Doornvogels is heerlijk meeslepend verhaal over liefde, haat, geluk, ambities, katholieke geloof, celibaat, jaloezie, drama en onbegrip.

Richard Chamberlain speelt in De Doornvogels de jonge, ambitieuze pastoor Ralph de Briccasart, die voor de charmes valt van de jonge Meggie Cleary (Rachel Ward). Deze Meggie Cleary is het nichtje van Mary Carson (Barbara Stanwyck), eigenaresse van een grote schapenfarm Drogheda in Australië, waar pastoor De Briccasart als huisvriend en pastoor geregeld over de vloer komt. Meggie wint snel het vertrouwen van pastoor De Briccasart en zij is ervan overtuigd, dat hij met haar gaat trouwen als ze later groter is.

Ik ben een eind jonger Knipoog smiley maar volgens mij ken ik de serie ook klinkt me namelijk heel bekent Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:06

ZEELAND736 schreef:
Hahah...ik begrijp je wel...
Voor vroeger zal dat een film geweest zijn...net tegen het randje....

Er gaat wel een hele mooie strekking vanuit....

Google maar even....echt een aanrader...

“De Doornvogels” is een prachtige vierdelige Australische serie, opgenomen in 1983 en voor het eerst uitgezonden op de televisie in 1984. De Doornvogels is heerlijk meeslepend verhaal over liefde, haat, geluk, ambities, katholieke geloof, celibaat, jaloezie, drama en onbegrip.

Richard Chamberlain speelt in De Doornvogels de jonge, ambitieuze pastoor Ralph de Briccasart, die voor de charmes valt van de jonge Meggie Cleary (Rachel Ward). Deze Meggie Cleary is het nichtje van Mary Carson (Barbara Stanwyck), eigenaresse van een grote schapenfarm Drogheda in Australië, waar pastoor De Briccasart als huisvriend en pastoor geregeld over de vloer komt. Meggie wint snel het vertrouwen van pastoor De Briccasart en zij is ervan overtuigd, dat hij met haar gaat trouwen als ze later groter is.

mm geloof ik geen film voor mij
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:09

ROELANDE345 schreef:
gewoon saai zo!

Boze smiley

Huh vrouwen en geen problemen Smiley die vol vragen zit
kan dah nouuuuuuuuuuuuuuu Verraste, verbaasde smiley
ken er ook effe nie ene bedenken nie Geschokte, onthutste smiley

Maarre is het niet een probleem wat je al zei dat er hier te weinig mannen zijn tegenover vrouwen???
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4149 4150 4151 4152 4153 4154 4155 ... 6194 Volgende
Pagina 4152 van 6194