Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Klopt was vanavond op het Journaal wat een schip zeg  |
Heb ik niet gezien. Was ik ook nog in beeld?
Vissertje op de fiets is haast net zo bijzonder als dat schip
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heb ik niet gezien. Was ik ook nog in beeld?
Vissertje op de fiets is haast net zo bijzonder als dat schip  |
Nee zag geen vissertje alleen maar een mega schip!!
Maar ja zeg nu eerlijk das ook iet s heel bijzonders om te zien he een man met grijs haar niet zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:37
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Gelukkig meid, doet me goed om te horen
Blij  |
Ik mag blijven mn rooie ballekie is foetsie dus jullie benne nog nie van me af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:56
|
|
|
MANNA420 schreef: | Wat bedoelt Jezus met deze voor mij toch best wel vreemde en botte uitspraak? | Als de man bij Jezus komt en zegt, Laat mij eerst mijn vader begraven, heeft hij het er niet over dat zijn vader pas overleden is. Zijn vader leefde nog, het duurde nog wel een poosje voordat hij overleed. Jezus bedoelde in mijn ogen het volgende: als Hij mensen roept om Hem te volgen, kunnen we altijd bezwaren uiten. Het komt niet uit, we hebben eerst andere verantwoordelijkheden. En hoe vaak gebeurt dat niet, dat mensen wel God willen volgen, maar op hun tijd, als het hun uit komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE231
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 23:21
|
|
|
Zullen we maar wat anders bedenken...blijkbaar is er niet veel animo!
Wat dachten jullie van uit eten in Wageningen...een heel gezellig studentenstadje aan de rand van de Veluwe waar je ook heel betaalbaar kunt eten. In augustus zijn er de algemene introductiedagen voor de studenten met op 20 augustus 's avonds een straattheaterfestival en 21 augustus een openluchtfilm, je zou dan uit eten kunnen combineren met het straattheater of de openluchtfilm (beide zijn gratis!).
Is het een idee om hier een nieuw topic voor te openen of zal hier ook geen belangstelling voor zijn. Ik ben nl. nog niet zo lang (proef)lid en weet niet zo goed hoe het hier gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 23:25
|
|
|
VISSER278 schreef: | Fiets ik gisteravond langs de dijk ... wouw , dat is wel een heeeeel mooi schip. Een groot passagiersschip, vijf grote zeilen erop , natuurlijk fototoestel vergeten. Zit ik vanavond in de krant te lezen en jawel hoor , een foto van het zelfde schip waar ik gisteravond op een afstand van pakweg 300 meter 2 km . naast gefietst heb. Blijkt dat het het grootste zeilcruiseschip ter wereld is . De Windsurf, 187 meter lang met vijf masten. Vanmorgen in het Noordzeekanaal op weg naar Amsterdam . |
Das nu altijd mijn idee....fototoestel mee.... Moet een prachtig gezicht zijn geweest... Ooit was eens het grootste containerschip te zien... Ben daar bewust heen gegaan met kennissen... Zag er zwart van de mensen...het mooiste beeld schijn je dan in Rilland te hebben...(komt dan het dichtste en meest duidelijk te zien langs) Ik zag het in Vlissingen.... Kan daar trouwens uren zitten en bootjes kijken...GEWELDIG!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 23:53
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Das nu altijd mijn idee....fototoestel mee.... Moet een prachtig gezicht zijn geweest... Ooit was eens het grootste containerschip te zien... Ben daar bewust heen gegaan met kennissen... Zag er zwart van de mensen...het mooiste beeld schijn je dan in Rilland te hebben...(komt dan het dichtste en meest duidelijk te zien langs) Ik zag het in Vlissingen.... Kan daar trouwens uren zitten en bootjes kijken...GEWELDIG!!! |
Ja wat is de boulevard leuk he!!!! Mijn zus woont in Vlissingen dus ik ken het daar wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 01:04
|
|
|
hihihi hoe onthoud jij ze joh...ik vergeet de leuke altijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 01:05
|
|
|
een jarenlange relatie, of een relatie van een paar maanden, in beide gevallen is het moeilijk om het verbreken van die relatie een plek te geven. Vooral wanneer je samen de verantwoordelijkheid voor kinderen deelt. Juist dan kom je nooit los van elkaar. Ik ben blij dat ik na mijn scheiding na een lang en goed huwelijk samen, mijn ex kan zien als een soort broer, waarmee je een deel van je leven hebt gedeeld. Het is "geven om", maar geen "houden van" meer. En vanuit dat "geven om"kan ik in gesprek blijven, ook wanneer het om de kinderen gaat, ondanks de geringe band die mijn kinderen hebben met hun vader. Zo heel af en toe denk ik: jammer dat het zo gelopen is, maar ik blijf daar niet in hangen. Ik wil niet stil blijven staan, maar vooruit kijken. Ik denk dat dat het beste is wanneer je een bagage mee hebt te dragen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 04:41
|
|
|
[quote=WILMA729]een jarenlange relatie, of een relatie van een paar maanden, in beide gevallen is het moeilijk om het verbreken van die relatie een plek te geven. Klopt. Vooral wanneer je samen de verantwoordelijkheid voor kinderen deelt. Juist dan kom je nooit los van elkaar. Ik ben blij dat ik na mijn scheiding na een lang en goed huwelijk samen, mijn ex kan zien als een soort broer, waarmee je een deel van je leven hebt gedeeld. Het is "geven om", maar geen "houden van" meer. Het is idd een 'geven om' en 'geen houden' van meer. En vanuit dat "geven om"kan ik in gesprek blijven, ook wanneer het om de kinderen gaat, ondanks de geringe band die mijn kinderen hebben met hun vader. Jij kan ondanks de geringe band die je kinderen met hun vader hebben, in gesprek blijven ook wanneer het om de kinderen gaat, vanuit dat 'geven om'. het is fijn als er een band is voor de kinderen die je samen wilt opvoeden, maar ja als die kinderen er dus niet zijn, wat is het nut? Behalve dat ik niet aan verwerking toekom.... Iemand blijven zien omdat hij dat wil vanuit een 'geven om', en ik het gevoel heb dat ik eraan onderdoor ga psychisch? Je kan niet ff zomaar een relatie en dan ach ben niet verliefd op je, en dan wel verder vanuit een 'geven om'. Dat zou kunnen als die relatie er niet was geweest... En ik kan mezelf vanalles voorspiegelen, maar ik merk idd dat het alleen een 'geven om' is. Terwijl ik echt dacht dat er sprake was van een 'houden van'. Dan is het voor mezelf beter om contact te verbreken, want de situatie is ongelijk dan. Zo heel af en toe denk ik: jammer dat het zo gelopen is, maar ik blijf daar niet in hangen. Ik wil niet stil blijven staan, maar vooruit kijken. Ik denk dat dat het beste is wanneer je een bagage mee hebt te dragen. Ja je hebt kinderen dus mooi dat er een 'geven om' is dan. Maar voor mij, ik heb geen kinderen, wat is voor mij het nut om om te blijven gaan vanuit een 'geven om'? Ik hoef die 'bagage' dus niet mee te dragen. Het zou voor mij betekenen ook dat ik nooit aan verwerken toekom.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 24 juli 2012, 04:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 05:10
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]Om met het laatste te beginnen: er worden nog steeds mensen genezen bij Jan Zijlstra, maar niet iedereen. Volgens mij pretendeert hij dat ook niet, maar daar kunnen we van mening in verschillen. idd, hij pretendeert het wel, hij noemt zichzelf gebedsgenezer. In zijn predikingen wijst hij voortdurend naar Jezus en verkondigt hij gewoon het evangelie. dat doet hij ook. Dat dat niet vlekkeloos gaat, wil niet meteen zeggen, dat hij geen kind van de Heer is en dat zijn bediening niet vanuit God is. Sinds ik zelf een gemeente begonnen ben, weet ik dat het heel gemakkelijk is, kritiek te leveren, het is geenszins makkelijk om kritiek te leveren, tis veel makkelijker om het eens te zijn. maar dat het heel wat anders is om in de bediening te staan. En dat is ook mijn kritiek op sites zoals goedgelovig, ze uiten kritiek, niet vanuit een liefdevol karakter, maar vanuit een soort haat, die ik niet kan plaatsen. Ik kan het wel plaatsen, als een W.O. gaat zeggen dat kinderen van blindheid zijn genezen en F.O. een hele eindtijdstudie verzint... Objectief zijn ze in mijn ogen zeker niet, ze hebben van tevoren een houding aangenomen en van daaruit geven ze kritiek. Ja en? En dat is heel gemakkelijk. Stel je bidt op een avond met 200 man. Hoe groot is de kans, dat er ook mensen zijn die daar negatief mee omgaan?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 24 juli 2012, 05:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 05:25
|
|
|
eh nou schrijf je ach dat zijn meningen.... nou vind het nog al een mening hoor die goedgelovig schrijft over trin, die gewoon luegens zijn, ach zijn meningen, nee zijn leugens, waarmee je andere cristenen onderuit haalt. Dat is jou mening. je geloofde eerst het ufo verhaal....vraag me af wie het nog meer gelooft? dat mag dus wel, leugens schrijven over iemand en over trin Ik dacht eerst echt ff dat het echt zo was, of iig dat Trin en O. dat zo verzonnen hadden.... als goed gelovig een verzinsel schrijft,mogen ze er wel effe eerlijk duidelijk bij zetten dat het allemaal bullshit is. Ja, of als F.O. en W.O. verzinsels en leugens schrijven dan mag gg daar vraagtekens bij zetten, net als het Nd, reformatorisch dagblad, Trouw etc... l lijkt me duidelijk hoe oprecht goedgelovig tegenover god staat. zelf maken ze natuurlijk nooit fouten... Fouten maken is iets anders dan systematisch christenen voorliegen ze schrijven leugens met hun schrijven dat het onderwijs bij trin niet bijbels is. Ja, en?Oh satans kerken bestaan niet volgens goedgelovig,leugen nr 3 Neehee, het ging over een vrouw van iemand die zei dat ze de vrouw van satan was zoiets en met babyoffers, dat werd niet gelooft, van haar niet... ach heb nog geneens geen zin om effe daarte lezen,wat voor leugens iknog meer tegenkom, heb er al drie. Ja. Ik kan ze niet meer tellen, maar drie? of waren dat drie grapjes? Watte? en een grapje van goed gelovig,als reactie op het verhaal van de blinde kindertjes, eh nou leuk grapje waarmee je effe een heleboel oprechte cristenen belachelijk maakt die naar een ander land gaan om mensen te helpen. Die kindertjes waren niet genezen..... echt sereiuze reporters daar hoor. idd dat je het ufo verhaal geloofde zegt ook wat over jou shanita, onderzoek het zelf en neem niet alles klakkeloos aan, wat je dus wel deed. Júist niet... petra, die het zich aantrekt alle kritiek die word geloosd naar lieve cristenen, en die hier in dit forum ook word geloosd, Ik zal maar weer een kritiekloze robot worden die alles voor zoete koek slikt en zo goedgelovig als de pest is.... ben drie keer al de tekening van kuifje tegengekomen, door iemand die alles klakkeloos aanneemt, zelf de mensen bij trin niet persoonlijk kent. maar wel linken vol kritiek plaatst. Ja, goede strip he? Ik zat vandaag op mijn fiets en mijn bel doet 't niet, normaal als ik iemand paseer roep ik dan ff van tringelingeling, nu riep ik gisteren per ongeluk 'trin trin trin', kan je nagaan.... beter ga je er zelf esnatoe,meerdere keren,neemje bijbel mee en toets het allemaal eens aan gods woord en kom dan met een oordeel. Ik heb al, en dat is het allerbelangrijkste, aan Gods woord kunnen toetsen dat liegen en bedriegen niet Gods bedoeling is... ik begrijp dat je het goed bedoeld shanita, dat je zelf teleurgesteld bent in sommigge cristenen. kijk naar jezus en vraag jezus om wijsheid Die heb ik al.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 24 juli 2012, 05:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 05:52
|
|
|
VRIJGEZEL390 schreef: | weer ff een nieuwe update
Vandaag weer een rondje ziekenhuis gehad. Mijn bloed laten testen en naar de arts geweest. Mijn bloed is nu schoon dus dat was goed nieuws. Wel blijft mijn knie dik en pijnlijk en kraakt flink. Volgens de arts is het niet vreemd dat hij zo dik blijft als je in twee weken tijd drie keer geopereerd word. Volgens hem gaat herstel nog maanden duren en als het weer zover hersteld is moet ik nog minimaal 1 operatie ondergaan. Ook is het nu afwachten hoeveel kraakbeen er nog over is. Over 6 weken moet ik weer terug komen.
Gr Ernst |
Je bloed is schoon, wat een geweldig nieuws!!!
Ik blijf voor je bidden!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 05:55
|
|
|
Zoals ik spreek,zo is mijn hart. U zult mijn lamp doen lichten, Heere, mijn God, U zult mijn duisternis doen opklaren. U zij daarvoor de dank en de eer!
Bemoedigend!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 05:58
|
|
|
MANNA420 schreef: | Wat bedoelt Jezus met deze voor mij toch best wel vreemde en botte uitspraak? |
Dat de doden(mensen die geestelijk dood zijn), hun doden maar moeten begraven, maw, zich maar bezig moeten houden met dode(nietszeggende) dingen...
Ja, het is een symbolische vergelijking denk ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 07:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee ga zo lekker mn bedje opzoeken onder een dekbed slapen is wel lekkerder voor de nacht hoor Weet je wel hoe koud het vannacht wordt  |
Nee geen idee. Ik heb er ook niets van gemerkt, want ik sliep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 07:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heerlijk dat warme weer maar steeds dat scheren he pffffff  |
Kan ook waxen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 07:20
|
|
|
ANNA415 schreef: | Kan ook waxen  |
Of een boerka dragen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 08:18
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kijk...juist...dat was jouw mening...ik had de mijne...en we hoeven het niet eens te zijn met elkaar he??? Bovendien is er hier meer aan de hand...wat ik hier niet wil neerschrijven.... En weet je...dan komt er ook een stukje wat naastenliefde heet.... Als ik zie...of hoor...dat mensen elkaar verdriet en pijn doen met woorden...of daden...kan ik het niet nalaten om er wat van te zeggen.... Of dat nu mijn kinderen zijn...of niet mijn kinderen...of ik het nu opneem voor mijn grootste vijand...(die ik niet heb) als het om onrecht gaat zal ik mijn mond open doen... Kan dat niet van gezicht tot gezicht ...laat ik het iemand weten via de telefoon...en als dat allemaal niet kan...dan blijft er het schrijven over...
En kijk...dat is nu weer het fijne..ik heb wel gehoord dat hij er blij mee was...Hij hoeft niet zwart gemaakt geworden...als hij niet zwart is...!!!!
Ik had zelfs een vriendin...die alles van me weet...en die zei...Meid als dat voor jouw rust geeft moet je dat zeker doen!!!! Ze zijn volwassen??? Ja...wat de leeftijd betreft wel, maar 3 met een handicap...dus een blijvende zorg...ook al zijn ze niet meer thuis...Ook dat maakt het anders...maar dat moet je meegemaakt hebben...
En tsja...we blijven mensen...weet je nog??? Allemaal verschillend...en das maar goed ook!!!! |
zoist C
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 08:26
|
|
|
Het is geen knie kousen weertje;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 08:51
|
|
|
Bij de woorden jezelf zijn krijg ik vaak ook een niet te omschrijven gevoel..
alleen al de gedachte,dat ik altijd iemand nodig hebt..zo denk ik vaak om te weten of ik dan ook echt je/mezelf bent?;)..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 24 juli 2012, 08:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 09:58
|
|
|
ANNA415 schreef: | Kan ook waxen  |
Auwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 09:58
|
|
|
ANNA415 schreef: | Of een boerka dragen  |
Ik blij dat ik dat niet hoef
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 10:00
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee geen idee. Ik heb er ook niets van gemerkt, want ik sliep  |
Jij ook??? Ikke ook lekker onder mn warme dekbedje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 10:23
|
|
|
Mn laptop is gecrast is koffie overheen gekomen Gelukkig heb ik mn Iphone nog, maar weet niet Of ik daarmee kan chatten. En of ik een pop up meteen zie. Echt balen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 10:30
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Bij de woorden jezelf zijn krijg ik vaak ook een niet te omschrijven gevoel..
alleen al de gedachte,dat ik altijd iemand nodig hebt..zo denk ik vaak om te weten of ik dan ook echt je/mezelf bent?;).. |
Ik bedoel ermee, dingen doen die het beste voor je zijn, voor zover mogelijk natuurlijk. En geen dingen doen omdat iemand anders dat wil.
Mensen kunnen mensen nodig hebben, maar als het zo wordt dat iemand afhankelijk wordt van de aandacht van een ander, dan is dat voor diegene niet goed, maar voor die ander helemaal niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 10:34
|
|
|
Een beeïndiging vriendschap kan ook pijn doen.
En weer, ook al ben jij degene die het heeft beeïndigt....
Ja, kwam zomaar in me op geen reactie specifiek op iemand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 11:40
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Nieuwe HD Chat en een externe behuizing voor een HD kopen om je gegevens in te lezen.
Vraag me trouwens wel af of je HD inderdaad kapot is ...als het nu nog werkt.. blijkbaar is het niet mechanisch maar een aantal clusters die niet meer werken ...(Low Format is dan de beste optie) | Ach Leo, dank je voor je input. Het is idd de harde schijf, ik krijg al een melding dat ie niet meer goed is voordat Windows opgestart is. Ik zet hem gewoon niet meer uit, dit gaat nog klaarblijkelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|