Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:53
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Makkelijker gezegd dan gedaan...zijn bijdrages staan hier gewoon nog tussen en de opmerking die hij tov mij gemaakt heeft, heeft er flink ingehakt bij mij, ook al weet ik bij wie het vandaan kwam en ook al weet ik dat het niet waar is wat hij schreef. |
Ben ik met je eens Josina!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:53
|
|
|
Ja mooie persoonlijkheid..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:57
|
|
|
Heeft iemand wel eens een pizzabezorger zien rijden, of kwam hij een keertje met zn brommer de huiskamer bij je binnen rijden?
Hier in den haag zijn het snelheids ..maar t'komt wel warm aan..pff
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 27 juli 2012, 19:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:00
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ik vraag me af waar mijn onweer blijft?!!
 |
Het zal wel de stilte voor de storm zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:01
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Makkelijker gezegd dan gedaan...zijn bijdrages staan hier gewoon nog tussen en de opmerking die hij tov mij gemaakt heeft, heeft er flink ingehakt bij mij, ook al weet ik bij wie het vandaan kwam en ook al weet ik dat het niet waar is wat hij schreef. |
ik vind t zelfs vreemd, normaal worden onwenselijke reacties aangepast door CM. ook had ik t zeker verwacht van de topics waar geen reacties op gekomen zijn. dat is ook nu nog (bijna) niet gebeurd. graag had ik ook met alle forummers willen afspreken hem te negeren, maar weet dat ook ik op reacties ben ingegaan. apart is ook dat hij zegt eerder op CM? te zijn geweest. als dat zo is, en het toen ook fout ging, hoe heeft CM dmv foto (en mail- en webadres?) dit niet kunnen zien aankomen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:03
|
|
|
En verder heb ik niks , helemaal niks geen leuke herinneringen aan school. Ik weet nog , de eerste keer dat ik naar de kleuterschool moest. ..... Je moest langs de gemeentewerkplaats om er te kunnen komen en één of andere dwaas had tegen me gezegd , zorg dat je heel lief bent tegen die mannen want er is er één bij , die snijdt je oren af als je vervelend bent. Wat heb ik een trauma's overgehouden zeg aan die kleuterschool , puur omdat ik iedere dag langs die werkplaats móest . Was maar goed dat ik er na een jaar al weggestuurd ben . en dan die schoolbanken zeg ...... wat waren ze hard . 'k Heb er nog steeds eelt van op m'n .... En die meester uit de vijfde klas...... die je met stoel en al de klas uitschopte . En die juffrouw met die geniepige kneepjes. Nee hoor , mij niet meer gezien in de school.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:04
|
|
|
DIANA556 schreef: | Het zal wel de stilte voor de storm zijn. |
Klopt! Het is hier spannend stil; geen vogel te horen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:04
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Je bent overduidelijk religieus!! |
oke, ik moet toegeven: dit is humor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:06
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ik vraag me af waar mijn onweer blijft?!!
 |
Sttttttttt hier is ook nog niks!! We sturen alles naar visser die wilde zijn vakantie graag goed beginnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:07
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Heeft iemand wel eens een pizzabezorger zien rijden, of kwam hij een keertje met zn brommer de huiskamer bij je binnen rijden?
Hier in den haag zijn het snelheids ..maar t'komt wel warm aan..pff |
Te gretig geweest en je tong verbrand?? Tja mot je maar niet zo ongeduldig zijn he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:10
|
|
|
VISSER278 schreef: | En verder heb ik niks , helemaal niks geen leuke herinneringen aan school. Ik weet nog , de eerste keer dat ik naar de kleuterschool moest. ..... Je moest langs de gemeentewerkplaats om er te kunnen komen en één of andere dwaas had tegen me gezegd , zorg dat je heel lief bent tegen die mannen want er is er één bij , die snijdt je oren af als je vervelend bent. Wat heb ik een trauma's overgehouden zeg aan die kleuterschool , puur omdat ik iedere dag langs die werkplaats móest . Was maar goed dat ik er na een jaar al weggestuurd ben . en dan die schoolbanken zeg ...... wat waren ze hard . 'k Heb er nog steeds eelt van op m'n .... En die meester uit de vijfde klas...... die je met stoel en al de klas uitschopte . En die juffrouw met die geniepige kneepjes. Nee hoor , mij niet meer gezien in de school. |
Je bent niet de enige Visser. Ik heb welgeteld 1 leuke herinnering aan mijn schooltijd en dat was de klimboom (euh nou ja; dat maakte ik er van). Kleuterschool heb ik overgeslagen (geen idee waarom) en de rest eigenlijk ook...
Hoest met je oren afgelopen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Begint hier wel lekker door te waaien alle ramen open heerlijk die frisse lucht in huis! De eerste bui heb ik langs zien gaan, volgens de radar wordt het hier vannacht feest heb het liever nu als het dan toch moet komen  |
Nou , hier is het begonnen hoor met regenen . Het komt nog niet met bakken uit de hemel maar als je er een half uurtje in gaat staan , weet ik zeker dat je doornat bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dit topic kwam in me op na aanleiding van vele woorden die gezegt zijn in vele topics over en na elkaar toe..
Wat ik zou willen is goede sfeer openheid en eerlijkheid, nee je hoeft het niet met elkaar eens te zijn en dan mag je zeker discusieren! Maar wat opvalt (en ik ben er zeker zelf ook niet schoon van) is dat er veel op de man/vrouw wordt gespeelt terwijl dit niet hoeft!
Voorbeeld: afgelopen week plaatste ik een opmerking was met een knipoog bedoeld deze stond er ook bij maar werdt verkeerd uitgelegd door die persoon en werdt er door die persoon iets zeer kwetsends over mij geschreven! Deze persoon heb ik direct benaderd wat het was dat ik zo werd aangevallen, het bleek allemaal een misverstand! De lelijkheden over en weer zijn direct verwijderd en alles is goed uitgesproken!!
Zouden wij hier als volwassenen dat niet meer kunnen? Kijk we weten allemaal wat er afgelopen dagen is gebeurt en ja dat daar felle reacties opkomen mijn inziens heel normaal want het was ontoelaatbaar gedrag! Maar er zijn vele kleine twisten of hoe je het wilt noemen. spreek elkaar eens persoonlijk aan via mail of chat Tja dan moet men niet elkaar blokkeren he Persoonlijk blokkeer ik zelden heb het ooit 1 keer gedaan, we zijn allen mensen met eigen gevoelens en eigen gedachtes!
Denk nu niet dat je alleen over dit onderwerp moet/mag reageren anderen wensen mogen ook geuit worden om verder te praten te discusieren!  |
troost: jij bent niet de enige....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Je bent niet de enige Visser. Ik heb welgeteld 1 leuke herinnering aan mijn schooltijd en dat was de klimboom (euh nou ja; dat maakte ik er van). Kleuterschool heb ik overgeslagen (geen idee waarom) en de rest eigenlijk ook...
Hoest met je oren afgelopen? |
Volgens m'n moeder redelijk.........ze zitten er nog wel aan alleen ze werken nu al ruim 40 jaar niet meer zo best.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
|
|
|
Nix.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Te gretig geweest en je tong verbrand?? Tja mot je maar niet zo ongeduldig zijn he  |
nee ik zelf eet nooit pizza's Hoewel er wel 1tje(pizzaboer) aan de overkant van mij zit hier. ik zie ze dus heen en weer gaan. 2 heb ik uit de bocht hier zien vliegen.
eentje een keer keek na de val naar zn brommer. en zei,nou tvalt best mee toch;) hij zag alleen denk ik niet dat zn voorwiel half in de pizza koffer zat.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 27 juli 2012, 20:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:15
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Sttttttttt hier is ook nog niks!! We sturen alles naar visser die wilde zijn vakantie graag goed beginnen  |
Helemaalnie! Ik heb recht op mijn portie onweer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Volgens m'n moeder redelijk.........ze zitten er nog wel aan alleen ze werken nu al ruim 40 jaar niet meer zo best.  |
Hm... heeft je moeder je aan je oren aan de waslijn gehangen zeker??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:21
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Hm... heeft je moeder je aan je oren aan de waslijn gehangen zeker?? |
Zou heel goed kunnen maar dat kan ik me niet meer herinneren. Gezien m'n lengte heeft ze de was toen ook iets te lang buiten laten hangen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:23
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Helemaalnie! Ik heb recht op mijn portie onweer!  |
Ik ga de verwarming maar eens wat opdraaien. En ik vertik het om de ramen dicht te doen , dan maar ff dweilen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Helemaalnie! Ik heb recht op mijn portie onweer!  |
Zonnesteek??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zou heel goed kunnen maar dat kan ik me niet meer herinneren. Gezien m'n lengte heeft ze de was toen ook iets te lang buiten laten hangen.  |
Dasniezzo erg. Als je maar droog bent achter je oren he...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik ga de verwarming maar eens wat opdraaien. En ik vertik het om de ramen dicht te doen , dan maar ff dweilen.  |
Is je vloer ook weer gelijk schoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:25
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zou heel goed kunnen maar dat kan ik me niet meer herinneren. Gezien m'n lengte heeft ze de was toen ook iets te lang buiten laten hangen.  |
volgens mij ging je toen ook al liever vissen dan op een stoel zitten in de klas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Is je vloer ook weer gelijk schoon  |
Oordopjes in. De hagelkanonnen beginnen weer te bulderen.
Wel sielug voor miss Zeeland nu ze moet barbequen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:26
|
|
|
PETRA944 schreef: | volgens mij ging je toen ook al liever vissen dan op een stoel zitten in de klas. |
Ai dat is nu de vinger op de pijnlijke plek leggen he Hij is nu betrapt zo oud als tie is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:29
|
|
|
PETRA944 schreef: | volgens mij ging je toen ook al liever vissen dan op een stoel zitten in de klas. |
Vissen BLIJFT leuk..................hé Petra.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vissen BLIJFT leuk..................hé Petra.  |
jaaaaaaaaaaaaaa
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:32
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oordopjes in. De hagelkanonnen beginnen weer te bulderen.
Wel sielug voor miss Zeeland nu ze moet barbequen. |
Oeps dat wordt echt knoeien denk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:35
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nee ik zelf eet nooit pizza's Hoewel er wel 1tje(pizzaboer) aan de overkant van mij zit hier. ik zie ze dus heen en weer gaan. 2 heb ik uit de bocht hier zien vliegen.
eentje een keer keek na de val naar zn brommer. en zei,nou tvalt best mee toch;) hij zag alleen denk ik niet dat zn voorwiel half in de pizza koffer zat. |
|
|
Naar boven |
|
|