ChristianMatch

Forum

Niet verlengen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4245 4246 4247 4248 4249 4250 4251 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:15

PETRA944 schreef:
dat vraag ik me inmiddels ook af,zou ik zijn vergeten op verzenden te drukken Smiley die vol vragen zit
en die eenheid, zou het willen, maar eerder doe ik volgens mij wel es nou net het tegenovergestelde.
het zou prachtig zijn toch, een eenheid onder cristenen van verschillende kerken, dat is de bedoeling van jezus ook.
heb het wel es vaker geschreven, wanneer er vervolging komt in nederland naar cristenen toe dan komt er denk ik meer eenheid en kijken we minder na de verschillen, maar naar de dingen die we gemeen hebben.
vond het geweldig dat ik ooit diensten meemaakte in me charamatische gemeente samen met een katholieke pastoor, dacht jaaaaaaaa dat moeten we meer doen in nederland, samen tot god bidden, katholiek, charamatisch, gereformeerd etc....

yep... als het water in een vijver met verschillende vakjes stijgt zwemmen de eenden uiteindelijk in het zelfde water ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:15

VISSER278 schreef:
Kom ik vanochtend beneden , kijk ik uit het raam , en jawel hoor .......... staat er heel parmantig zo'n smerige reiger bij m'n vijver Woedende smiley . Tussen de middag even een sms-je naar mn zoon.....zitten er nog vissen in de vijver? Nou pa , ze zaten allemaal in het diepe gedeelte , ik telde er vier Huilende smiley, smiley in tranen .
O nee he , hopelijk dat ie verkeerd geteld heeft want dat zou inhouden dat 4/5 leeggevist is Zieke smiley . Gelukkig vanavond toen ik thuis kwam en de vissen hun baasje weer een beetje vertrouwden en om eten durfden te komen..... even tellen .... ik mis er maar eentje gelukkig. Verraste, verbaasde smiley

Die reiger gaat nu vaker komen hoor eenmaal een lekker visje te hebben geproeft uit je vijver. denk niet dat je er wat tegen kan doen, is best gaafgezicht hoe zo,n reiger aan komt vliegen. was bij mij vroeger iedere ochtend rond de zelfde tijd dat er een reiger een landing maakte bij een vijver bij me in de buurt. als ik de kids naar school had gebracht en een thee dronk en daar zoefde hij door de lucht. en de vrouw van de patatzaak maar klagen altijd over haar vijver en die reiger, er viel niets tegen te doen.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:21

PETRA944 schreef:
dat vraag ik me inmiddels ook af,zou ik zijn vergeten op verzenden te drukken Smiley die vol vragen zit
en die eenheid, zou het willen, maar eerder doe ik volgens mij wel es nou net het tegenovergestelde.
het zou prachtig zijn toch, een eenheid onder cristenen van verschillende kerken, dat is de bedoeling van jezus ook.
heb het wel es vaker geschreven, wanneer er vervolging komt in nederland naar cristenen toe dan komt er denk ik meer eenheid en kijken we minder na de verschillen, maar naar de dingen die we gemeen hebben.
vond het geweldig dat ik ooit diensten meemaakte in me charamatische gemeente samen met een katholieke pastoor, dacht jaaaaaaaa dat moeten we meer doen in nederland, samen tot god bidden, katholiek, charamatisch, gereformeerd etc....
Wat is eenheid? Is dat wel mogelijk op het forum en zo ja hoe dan? Wat de meeste mensen hier onder eenheid verstaan is het afwezig zijn van ruzie. En ik denk ook dat dat waarschijnlijk het hoogst haalbare is hier op het forum. De internet wereld is heel wat anders dan de echte werkelijkheid. Ik heb zo vaak gemerkt hoe anders mensen in het echt zijn, dan op het forum. En dat is ook wel logisch, maar het is iets waar je rekening mee moet houden.
Internet is zo enorm vluchtig, dat je daar niet op kunt bouwen. Je kunt beter de basis vinden in de echte wereld.
Dus als je vraagt of er eenheid is op het forum, kun je alleen maar concluderen dat het met ruzie meevalt. Of dat nu een goed criterium is voor eenheid?
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:24

HEIDE115 schreef:
ja,eigenlijk vroeg ik me af,wat het nu zo leuk maakte zo'n avondje..
het is sterk spul dat hoorde ik wel..
en misschien de zachte kleuren die hutum ook deden?
of had je het in alle kleuren??

kortom vaker ergens van een avondje maken toch..

Lachende smiley

NAh zodra ik ergens een avondje weet zal ik je inseinen hoor!!
Maarre dan niet zeggen dat he niet kan he Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:25

PETRA944 schreef:

zo te begrijpen Petra..wat je hier voelt in je schrijven.
anderzijds is de persoonlijke verhouding tegenover God het belangrijkste..dacht ik.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:27

leuk al die herinneringen!
Heb zelf 2 jaar in een soort noodgebouw gezeten, die ruimte was eigenlijk te klein voor zo'n grote klas. Je zat echt op elkaars lip maar zowel bij erge kou en hitte kregen wij veel eerder vrij dan de rest van de school. dat vonden wij natuurlijk erg leuk.
Onze school stond vlak naast een grote speeltuin daar mocht je alleen in als je er lid van was. Dat waren wij!
Dus ik speelde altijd met mn zusjes daar tot de bel ging dan renden we snel naar de heg om de school en kropen door het gat naar binnen als er even niemand keer en gingen snel in de rij staan.
Laatst was ik met mn oudste zus een weekendje weg en zijn wij er nog wezen kijken. Alles was nog precies hetzelfde!!
Alleen het noodgebouw was weg en de heg was vervangen door een hek

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op zaterdag 28 juli 2012, 21:29
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:29

HEIDE115 schreef:
zo te begrijpen Petra..wat je hier voelt in je schrijven.
anderzijds is de persoonlijke verhouding tegenover God het belangrijkste..dacht ik.

natuurlijk, alleen we houden allemaal van jezus, beetje stom dat we soms zo tegenover elkaar staan,en niet meer een eenheid zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:31

CHATULIEM619 schreef:
Wat is eenheid? Is dat wel mogelijk op het forum en zo ja hoe dan? Wat de meeste mensen hier onder eenheid verstaan is het afwezig zijn van ruzie. En ik denk ook dat dat waarschijnlijk het hoogst haalbare is hier op het forum. De internet wereld is heel wat anders dan de echte werkelijkheid. Ik heb zo vaak gemerkt hoe anders mensen in het echt zijn, dan op het forum. En dat is ook wel logisch, maar het is iets waar je rekening mee moet houden.
Internet is zo enorm vluchtig, dat je daar niet op kunt bouwen. Je kunt beter de basis vinden in de echte wereld.
Dus als je vraagt of er eenheid is op het forum, kun je alleen maar concluderen dat het met ruzie meevalt. Of dat nu een goed criterium is voor eenheid?

is dat zo is de internetwereld zo anders, verschillende cristenen schrijven hun mening,botsen met hun meningen,zo zijn in de echte wereld toch ook de scheuringen ontstaan in kerken Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:32

ERIKA129 schreef:
NAh zodra ik ergens een avondje weet zal ik je inseinen hoor!!
Maarre dan niet zeggen dat he niet kan he Clown smiley Knipoog smiley

oke hou ik aan;)
als het maar niet over eigen jam maken gaat
want dan moet ik weer op een wachtlijst voor een moestuin hier int centrum.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:37

VISSER278 schreef:
Soooo baaaaluuuhh hee dasse die nie hier in de buurt hebbe . Lachende smiley

je wel in goes is er toch eentje.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:41

PETRA944 schreef:
natuurlijk, alleen we houden allemaal van jezus, beetje stom dat we soms zo tegenover elkaar staan,en niet meer een eenheid zijn.

ja is ook zo..het houden van Jezus kent ook een diepere inhoud.
als de discipelen die zo dicht rond Jezus wandelden..al woorden hadden?
ze zagen iedere dag hoe het moest..
dan denk ik dat we allemaal iets hebben van deze 11 die Jezus lief hadden en hebben..

Maar daar niet op blijven zien,
De mens..ZIJN kind wordt herschept..en dat duurt het leven.

Laatst aangepast door
HEIDE115
op zaterdag 28 juli 2012, 21:50
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:50

HEIDE115 schreef:
oke hou ik aan;)
als het maar niet over eigen jam maken gaat
want dan moet ik weer op een wachtlijst voor een moestuin hier int centrum.

mijn ervaring is dat het over die tuperware bakjes gaat, de vrouwen die daarzitten echt niet zelf hun jam maken, maar hele duure bakjes kopen. en daar gaat het de hele avond over ,over die bakjes, Slapende smiley
als jaren lange huisvrouwe zijnde, kan ik nog steeds enthousiast worden als ik een andere kleur afwasborstel koop of die leuke witte emmer met rose bloemetjes, maar een hele avond over bakjes? Slapende smiley
en natuurlijk voel je je verplicht omookzo,n bakje te kopen als iedereen dat doet Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
PETRA944
op zaterdag 28 juli 2012, 21:50
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:54

PETRA944 schreef:
mijn ervaring is dat het over die tuperware bakjes gaat, de vrouwen die daarzitten echt niet zelf hun jam maken, maar hele duure bakjes kopen. en daar gaat het de hele avond over ,over die bakjes, Slapende smiley
als jaren lange huisvrouwe zijnde, kan ik nog steeds enthousiast worden als ik een andere kleur afwasborstel koop of die leuke witte emmer met rose bloemetjes, maar een hele avond over bakjes? Slapende smiley
en natuurlijk voel je je verplicht omookzo,n bakje te kopen als iedereen dat doet Twijfelende smiley

IK LIG IN EEN DEUK HIER,ECHT EEN PETRA ANTWOORD!
HOE JE DAT ZEGT..GAAT OVER DIE BAKJES ALLEEN;))))))

Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:55

PETRA944 schreef:

Bij ons op de rommelmarkt eigenlijk kerkpleinmarkt heb je er hele kramen van vol liggen.
En ook als je daar iets koopt heb je er levenslang garantie op heb ik me laten vertellen
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:55

PETRA944 schreef:

Oke het zijn geen goedkope spullen maar moet eerlijk zeggen het is zeker duurzaam!
Ik heb er best veel van maar gebruik er ook veel van Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:00

MIJN MOEDER WAS VERZOT OP DIE BAKJES..ALS IK MET VISSEN ZO'N BAKJE MEEKREEG JAREN TERUG.

DAN WAS HET NIET ALS IK THUIS KWAM..HEB JE WAT GEVANGEN?
MAAR HEB JE DAT BAKJE MEE TERUG GENOMEN..ALSOF IK HET ZOU VERKOPEN ONDERWEG..;)
MET MIJN MOEDER KON IK VAAK TOEN AL LACHEN OM VAN ALLES..

Laatst aangepast door
HEIDE115
op zaterdag 28 juli 2012, 22:14
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:00

GERRIT603 schreef:
volgens mij droegen wij ook van die afschuwelijke dingen, die werden bij ons borstrok genoemd, wat waren wij blij als die uit mochten

Klopt...dat was de borstrok...(wat een naam eigenlijk)
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:18

PETRA944 schreef:
is dat zo is de internetwereld zo anders, verschillende cristenen schrijven hun mening,botsen met hun meningen,zo zijn in de echte wereld toch ook de scheuringen ontstaan in kerken Smiley die vol vragen zit
Ja, Petra, het is gewoon niet met elkaar te vergelijken. Mensen in het echt zijn anders dan achter de pc. Je hoort hier geen stem, je ziet geen gelaatsuitdrukking en dat zijn toch wel heel belangrijke voorwaarden om iemand te leren kennen.
Je kunt niet alleen maar iemand kennen door het geschreven woord. Daar is heel wat meer voor nodig.

En nu wat betreft eenheid. Voor mij is het geen vaag woord, maar vraagt het om een bewuste keuze. Dat is ook de reden waarom ik het nooit zinvol vind mee te doen met interkerkelijk werk. Die eenheid hier op de site is leeg, omdat je elkaar daarvoor niet genoeg kent. En dat is op zichzelf niet zo erg toch? Daar is internet heel geschikt voor. Je kunt schrijven wat je wilt, niemand kent je toch?

Het wordt pas eng, als dit de enige wereld is, waar in je leeft. Dat je eigenlijk geen andere contacten meer hebt in de echte wereld. En het kan zelfs gevaarlijk worden als je iedereen vertrouwt die op deze site zit.

Nee , eenheid impliceert relatie. En in mijn ogen voor een relatie heb je heel wat meer nodig dan alleen maar een forum.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 28 juli 2012, 22:19
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:21

DJES101 schreef:
Allereerst wil ik zeggen ,wat een mooi topic Erica!!

JA wat zou ik willen wensen ?...

Zou zo graag minder eenzaamheid willen zien en voelen om me heen .
Minder pijn en verdriet,minder ruzie ,minder......
Zou zo graag willen dat ik ,wij ja alle mensen beter communiceren met elkaar,want dat is vaak de grootste oorzaak van alle ruzie,s ...pijn en verdriet....
Zou meer liefde willen voelen om me heen ..Meer verdraagzaamheid,meer vergeving onder elkaar..meer onvoorwaardelijke liefde willen zien en voelen.

Gedachtens...ja die zijn er ...

Mijn ervaring is hoe meer je deelt met elkaar wat je bezig houd hoe minder gedachtens er zijn ...
Gedachtens blijven natuurlijk altijd ..WAAROM dit WAAOM dat..?
Maar heb uit genade mogen leren dat het niet is WAAROM..maar WAARTOE leid dit alles HEERE..
Dat mag een groot stuk rust geven in mijn leven.
Nadat in 3 jaar tijd mijn man ,mijn vader ,mijn schoonzoon en mijn oma zijn overleden waren er zeker vele gedachtens en wensen ...!!
Maar heb mijn rust mogen vinden in WAT GOD DOET IS GOED..HIJ MAAKT geen vergissing .
En het gebed was WAARTOE HEERE..
Mag nu uit genade zien alles heeft een reden niets gebeurt zomaar.....

Dit is een klein stukje over mijn wensen,gedachtens en ervaring

mooi geschreven djes en herkenbaar je wensen en je gedachtes,
het rusten in het waarom?
vandaag dacht ik nog warom jezus? ik keek naar medochter, ze is ziek niet ernstig, maar ik zag haar, flink afgevallen, haarkindje ooit verloren en nu dit en dacht warom? En tegelijker tijd is er een rust in me hart van weten dat god goed is en haararmen om haar heen zijn.
en soms geneest god en soms niet, warom?
wij snappen zoveel niet, en dan denk ik vaak aan de woorden van corrie ten boom die schreef dat we ons leven met een borduurwerk kunnen vergelijken,de achterkant is een rommeltje en zooitje van knoopjes en alsje het omdraait als het af is dan zie je aan de voorkant een hele mooie kroon.
liefs voor je, komt toch een klein beetje je wens uit van mensen die leif tegen elkaar doen uit als ik liefs tegen je schrijf Knipoog smiley mooi gezegd trouwens onvoorwaardelijk liefde willen voelen...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:29

CHATULIEM619 schreef:
Ja, Petra, het is gewoon niet met elkaar te vergelijken. Mensen in het echt zijn anders dan achter de pc. Je hoort hier geen stem, je ziet geen gelaatsuitdrukking en dat zijn toch wel heel belangrijke voorwaarden om iemand te leren kennen.
Je kunt niet alleen maar iemand kennen door het geschreven woord. Daar is heel wat meer voor nodig.

En nu wat betreft eenheid. Voor mij is het geen vaag woord, maar vraagt het om een bewuste keuze. Dat is ook de reden waarom ik het nooit zinvol vind mee te doen met interkerkelijk werk. Die eenheid hier op de site is leeg, omdat je elkaar daarvoor niet genoeg kent. En dat is op zichzelf niet zo erg toch? Daar is internet heel geschikt voor. Je kunt schrijven wat je wilt, niemand kent je toch?

Het wordt pas eng, als dit de enige wereld is, waar in je leeft. Dat je eigenlijk geen andere contacten meer hebt in de echte wereld. En het kan zelfs gevaarlijk worden als je iedereen vertrouwt die op deze site zit.

Nee , eenheid impliceert relatie. En in mijn ogen voor een relatie heb je heel wat meer nodig dan alleen maar een forum.

klopt wat je schrijft is ook allemaal wel waar, toch iets meer eenheid op dit forum.... we hoeven niet hetzelfde denken te hebben, maarals we allemaal elkaar met iets meer respect zouden behandelen is er toch meer eenheid.
eh wat bedoel je met interkerkelijk werk precies Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:46

PETRA944 schreef:
klopt wat je schrijft is ook allemaal wel waar, toch iets meer eenheid op dit forum.... we hoeven niet hetzelfde denken te hebben, maarals we allemaal elkaar met iets meer respect zouden behandelen is er toch meer eenheid.
eh wat bedoel je met interkerkelijk werk precies Smiley die vol vragen zit
Hoe kun je respect hebben voor een persoon, die je alleen maar kent van het geschreven woord? En echte meningsverschillen heb ik hier de laatste tijd niet meegemaakt.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:50

INGE721 schreef:
Multitasken noemen ze dat Lachende smiley
Iets waar vrouwen stukken behendiger zijn dan mannen Engeltje smiley

Ja , die discussie is hier al meer gevoerd. Maar die onzin , daar bemoei ik me maar niet mee.
Visser vroeg gister aan een tuincentrum , die bij de overburen bezig waren , of ze ook zand konden leveren. Jawel hoor , maandag zijn we er weer , dan komt dat in orde. Prima, vandaag het een en ander alvast uitgegraven , staat die gast vanavond aan de deur ...... maandag gaat niet lukken , mag het ook in de loop van volgende week gebracht worden? Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:54

PETRA944 schreef:
Die reiger gaat nu vaker komen hoor eenmaal een lekker visje te hebben geproeft uit je vijver. denk niet dat je er wat tegen kan doen, is best gaafgezicht hoe zo,n reiger aan komt vliegen. was bij mij vroeger iedere ochtend rond de zelfde tijd dat er een reiger een landing maakte bij een vijver bij me in de buurt. als ik de kids naar school had gebracht en een thee dronk en daar zoefde hij door de lucht. en de vrouw van de patatzaak maar klagen altijd over haar vijver en die reiger, er viel niets tegen te doen.

Jaja , zeg er nog even bij dat het mooie vogels zijn. Boze smiley
Maar ik dacht dat ik de oplossing had...... visdraad erover spannen. Heb dat gedaan en jaren geen reiger gezien. Nu , na controle , bleek het visdraad op sommige plaatsen niet meer strak te staan. Dus verholpen met als resultaat dat er nog steeds maar één vis foetsie is en dat ik de reiger sindsdien ook niet meer gezien heb. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:57

VISSER278 schreef:
Jaja , zeg er nog even bij dat het mooie vogels zijn. Boze smiley
Maar ik dacht dat ik de oplossing had...... visdraad erover spannen. Heb dat gedaan en jaren geen reiger gezien. Nu , na controle , bleek het visdraad op sommige plaatsen niet meer strak te staan. Dus verholpen met als resultaat dat er nog steeds maar één vis foetsie is en dat ik de reiger sindsdien ook niet meer gezien heb. Verlegen lachende smiley

maar dan zie je de vissen toch nie meer Visser?
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:57

PETRA944 schreef:
ha ha visser en roelanda, moet er effe om lachen om die uitnodiging Knipoog smiley

Ja , lach er maar om. De eerste jaren na mn scheiding kreeg ik ook ieder jaar nog een kerstpakketje , maar dat hebben ze maar afgeschaft.
De reden waarom .... Dat hebben ze me nooit verteld. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:59

HEIDE115 schreef:
maar dan zie je de vissen toch nie meer Visser?

Juist wel . Visdraad is maar 40/100 mm dik of evt. nog dunner.
Gooi je er een net over , wat de meesten aanraden , dan zie je niet veel meer van je vijver.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 23:02

PETRA944 schreef:
je wel in goes is er toch eentje.

Eg nie .............. Das de mek donnulds .
Ikea? In heel Zeeland niet te vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 23:03

VISSER278 schreef:
Juist wel . Visdraad is maar 40/100 mm dik of evt. nog dunner.
Gooi je er een net over , wat de meesten aanraden , dan zie je niet veel meer van je vijver.

ja ik zag is dit.iemand had dikke vis draden van wel 80/100 vlak boven de schutting over zijn hele tuin gemaakt..ik liep de tuin in..en keek wel ff gek omhoog..ja toen zag ik de vijver nog niet zegmaar.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 23:07

HEIDE115 schreef:
MIJN MOEDER WAS VERZOT OP DIE BAKJES..ALS IK MET VISSEN ZO'N BAKJE MEEKREEG JAREN TERUG.

DAN WAS HET NIET ALS IK THUIS KWAM..HEB JE WAT GEVANGEN?
MAAR HEB JE DAT BAKJE MEE TERUG GENOMEN..ALSOF IK HET ZOU VERKOPEN ONDERWEG..;)
MET MIJN MOEDER KON IK VAAK TOEN AL LACHEN OM VAN ALLES..

En jij bewaarde daar ook je aas in? Lachende smiley

Heel geliefd spul bij nichtjes die op het punt staan van trouwen.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 23:26

De pauze's op de middelbare school , die waren meestal wel leuk.
In de aula was er zo'n ventilator in de muur ingebouwd, ( airco kenden ze toen nog niet denk ik) en dan gebeurde het regelmatig dat er per ongeluk expres wat in die ventilator vloog. De ene keer was het een stuk brood , een andere keer soepballen , één keer weet ik nog heel goed.... iemand ( ik zal geen naam noemen) vond het zo leuk om een zachtgekookt ei er in te gooien.
Iedereen was altijd graag in de aula , alleen in de buurt van die ventilator, daar zat nooit iemand. Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4245 4246 4247 4248 4249 4250 4251 ... 6194 Volgende
Pagina 4248 van 6194