Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | De pauze's op de middelbare school , die waren meestal wel leuk. In de aula was er zo'n ventilator in de muur ingebouwd, ( airco kenden ze toen nog niet denk ik) en dan gebeurde het regelmatig dat er per ongeluk expres wat in die ventilator vloog. De ene keer was het een stuk brood , een andere keer soepballen , één keer weet ik nog heel goed.... iemand ( ik zal geen naam noemen) vond het zo leuk om een zachtgekookt ei er in te gooien. Iedereen was altijd graag in de aula , alleen in de buurt van die ventilator, daar zat nooit iemand.  |
foei visser... een zacht gekookt ei, de bedoeling was dat je die op zou eten he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , lach er maar om. De eerste jaren na mn scheiding kreeg ik ook ieder jaar nog een kerstpakketje , maar dat hebben ze maar afgeschaft. De reden waarom .... Dat hebben ze me nooit verteld.  |
misschien omdat je niet mee deed aan de ouderen, alleenstaande middag, kwam het uit die groep het kerstpakketje
ha ha het klinkt net zo erg als toen me vriendinnen wel een leuke man van 60 voor me wisten die nog vrijgezel was uit hun kerk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:32
|
|
|
BART347 schreef: | je bedoelt net als > 90% van de vrouwen < 30 jaar...? |
90 procent van de vrouwen die niet een mailtje beantwoorden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:33
|
|
|
VISSER278 schreef: | En hoe ga je dan om met personen die nooit , maar dan ook nooit wat schrijven op het forum? En mensen die zelfs te beroerd zijn om een mailtje te beantwoorden? Hoe kàn je daar dan een basis mee beginnen in de echte wereld ? Is toch onmogelijk? | Ik zeg ook niet dat je één moet zijn met iedereen op het forum? Als je niks van mensen merkt kun je er ook geen relatie mee hebben, maar ik ga ervan uit dat iedereen hier op de site zit om kennis te maken met anderen. Of dat nu voor een partner is, of dat nu voor vriendschap is. Ik lees hier regelmatig dat mensen eigenlijk bang zijn de eenheid te verstoren. En dat vind ik onzin. Mijn advies is: wees jezelf dan hoef je in elk geval nooit te liegen. Voor sommigen is dat een life time mission, omdat ze nooit zichzelf zijn geweest, en altijd rekening hebben moeten houden met de ander. Ten tweede: probeer niet vrienden te worden met iedereen. Want dat werkt niet. Accepteer dat je beter met de een dan met de ander kan opschieten. Vertrouw ook niet iedereen bij voorbaat. Dit heet een christelijke site te zijn, maar sommige mensen gedragen zich totaal niet christelijk. Vertrouw die mensen die bewezen hebben te vertrouwen te zijn. En tenslotte: leer mensen kennen. Doe mee aan de activiteiten die hier aangeboden worden. In de uitjes die ik heb meegemaakt zijn de nicknames veranderd in mensen van vlees en bloed. Het heeft me heel veel goede contacten gebracht en zelfs vrienden. Tja en dat kost een investering. Investering in tijd en geld, maar het is zeker de moeite waard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:38
|
|
|
Carmen..inderdaad altijd weer een tekst waar van alles bij gedacht kan worden..bij mij dan. en toch is het omdat ik misschien de neiging hebt,dingen van elkaar te gaan scheiden..HET woord begrijpen is ook licht voor nodig. als ik het woord kruis uit de tekst neemt..dan weet ik wat dit voor mij in mijn leven betekend..
ook in de bijbel staan voorbeelden van mensen die een kruis met zich mee droegen..denk aan de bloed vloeiende vrouw. maar er werden er ook van genezen op het machtswoord van Jezus. maar buiten het lichamelijk lijden(kruis)kan er ook geestelijk en een lijden zijn van wat in deze tijd zoveel is ..depressies en wat al niet meer. Ik denk dat ook veel hier de uitspraak kennen;ieder huis heeft zijn kruis,groot of klein..het is er.
maar opnemen dus.. wetend dat God het kruis niet wegneemt in mijn leven kan als pijn ervaren worden. Het liefst gooi ik het van mij af..en denkt dat dan alles anders zal worden. Ja denkt zeg ik bewust. want wat wanneer een kruis in mijn leven mij dichter bij God doet leren leven? Het opnemen kan daarom ook alleen wanneer God dit mij leert,en steeds weer daar bij helpen zal het(kruis)op te nemen. kan een pijnlijke weg voor het vlees zijn,maar God acht deze weg voor mij nodig te zijn.
en verloochen zichzelf.. Ook zal iemand die door God geest wordt geleid tegenstand gaan ervaren in het leven. Mijn hele denken,is een andere koers gaan varen..om het zo even uit te drukken. De mens..ik..zonder waar geloof te hebben ontvangen, Leeft nog met zijn eigen ik in deze wereld,levend naar het goeddunken van eigen hart.. Nu vraag ik het ook gelijk aan mij zelf ook..maar heeft Gods kind dan geen eigen ik meer? zeker wel..maar zei leren strijden tegen al het ongeloof in zich. tegen alles wat niet in overeenstemming is met God.
gelukkig wordt er al meer geleerd,door HEM,ZIJN GEEST deze dingen..het kruis en de zelfverloochening te volbrengen. Nee dat gaat niet van vandaag op morgen.
ik heb geprobeerd over jou vraag en tekst iets neer te zetten Natuurlijk zal er meer aan toegevoegd kunnen worden. en anders kunnen uitgelegd..misschien is het ook omdat ik het wat anders voor mij nu momenteel ..beleefd.
Maar dit even tot hier dan.
.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 29 juli 2012, 10:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:39
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik zeg ook niet dat je één moet zijn met iedereen op het forum? Als je niks van mensen merkt kun je er ook geen relatie mee hebben, maar ik ga ervan uit dat iedereen hier op de site zit om kennis te maken met anderen. Of dat nu voor een partner is, of dat nu voor vriendschap is. Ik lees hier regelmatig dat mensen eigenlijk bang zijn de eenheid te verstoren. En dat vind ik onzin. Mijn advies is: wees jezelf dan hoef je in elk geval nooit te liegen. Voor sommigen is dat een life time mission, omdat ze nooit zichzelf zijn geweest, en altijd rekening hebben moeten houden met de ander. Ten tweede: probeer niet vrienden te worden met iedereen. Want dat werkt niet. Accepteer dat je beter met de een dan met de ander kan opschieten. Vertrouw ook niet iedereen bij voorbaat. Dit heet een christelijke site te zijn, maar sommige mensen gedragen zich totaal niet christelijk. Vertrouw die mensen die bewezen hebben te vertrouwen te zijn. En tenslotte: leer mensen kennen. Doe mee aan de activiteiten die hier aangeboden worden. In de uitjes die ik heb meegemaakt zijn de nicknames veranderd in mensen van vlees en bloed. Het heeft me heel veel goede contacten gebracht en zelfs vrienden. Tja en dat kost een investering. Investering in tijd en geld, maar het is zeker de moeite waard. |
das ook wel weer goed geschreven, duh daar gaat mijn eenheid ideeen, ha ha toch is er best een leuke eenheid hier volgens mij met sommigge mensen. bv de p.n. lijkt me harstikke leuk,misschien ben ik er wel volgend jaar bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:42
|
|
|
INGE721 schreef: | Stuur die tuinman dan even door naar Erika en onze grijze .
Dan zijn hun heggen ook eens klaar  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | De pauze's op de middelbare school , die waren meestal wel leuk. In de aula was er zo'n ventilator in de muur ingebouwd, ( airco kenden ze toen nog niet denk ik) en dan gebeurde het regelmatig dat er per ongeluk expres wat in die ventilator vloog. De ene keer was het een stuk brood , een andere keer soepballen , één keer weet ik nog heel goed.... iemand ( ik zal geen naam noemen) vond het zo leuk om een zachtgekookt ei er in te gooien. Iedereen was altijd graag in de aula , alleen in de buurt van die ventilator, daar zat nooit iemand.  |
HEb jij je schooltijd wel op die school mogen afmaken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik mocht dat ook een poos totdat ik ze een keer vergeten was. Om een of andere reden ging het vissen niet door , en op een gegeven ogenblik stonk het nogal in de koelkast . Bleek dat er pieren van ruim een week oud nog in de koelkast lagen. Dat was het moment dat mn moeder zei ..... En nu koop je voor je eigen maar een koelkastje. 
En nu weer ontopic . Een klein koelkastje , zo een die ik vroeger had , ongeveer dezelfde afmeting als een koelbox ..... waar verkopen ze die?
Visser die zich afvraagt waarom ze bitterballen bitterballen noemen . Zijn toch helemaal niet bitter? Wel lekker om 0.30 uur. |
Kijk eens in een camping winkel? En anders eens navragen bij een zaak voor witgoed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:46
|
|
|
JOL252 schreef: | Wat ik me afvraag? .. wat het nut is van muggen grrrrr .... zeker bij de zondeval of de zondvloed verkeerd gemuteerd. Nu maar even hopelijk raak meppen... |
Ben jij effe lekker vroeg gaan slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:47
|
|
|
Gisteravond een uurtje lekker geregent! bloempjes weer blij Erika weer blij (hoefde niet te sproeien) En nu weer een lekker zonnetje Zo hoort de zomer te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:48
|
|
|
PETRA944 schreef: | mooi geschreven djes en herkenbaar je wensen en je gedachtes, het rusten in het waarom? vandaag dacht ik nog warom jezus? ik keek naar medochter, ze is ziek niet ernstig, maar ik zag haar, flink afgevallen, haarkindje ooit verloren en nu dit en dacht warom? En tegelijker tijd is er een rust in me hart van weten dat god goed is en haararmen om haar heen zijn. en soms geneest god en soms niet, warom? wij snappen zoveel niet, en dan denk ik vaak aan de woorden van corrie ten boom die schreef dat we ons leven met een borduurwerk kunnen vergelijken,de achterkant is een rommeltje en zooitje van knoopjes en alsje het omdraait als het af is dan zie je aan de voorkant een hele mooie kroon. liefs voor je, komt toch een klein beetje je wens uit van mensen die leif tegen elkaar doen uit als ik liefs tegen je schrijf mooi gezegd trouwens onvoorwaardelijk liefde willen voelen... |
DANK PETRA! EN ALLE ANDERE VOOR REACTIE S
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:48
|
|
|
BART347 schreef: | je zag de 'vijfer' niet, mss was t toch een 'zesser' als ie nog niet geplaatst is en hij ligt op zn kop, dan moet je oppassen, dan heb je een 'neger'...
wat een mop, zo lijk ik haast wel een 'tiener'... (heeft gelukkig niets met de 'vijfer' te maken) |
Euh ben je soms toch ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:00
|
|
|
Het had zo mooi kunnen zijn, een topic alleen voor mannen. En met lekkere mannen onderwerpen. Maar de coup van de vrouwen is geslaagd, het is weer verworden tot een Libelle conversatie...Mannen, kerels, in mijn ogen zijn jullie watjes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:07
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik zeg ook niet dat je één moet zijn met iedereen op het forum? Als je niks van mensen merkt kun je er ook geen relatie mee hebben, maar ik ga ervan uit dat iedereen hier op de site zit om kennis te maken met anderen. Of dat nu voor een partner is, of dat nu voor vriendschap is. Ik lees hier regelmatig dat mensen eigenlijk bang zijn de eenheid te verstoren. En dat vind ik onzin. Mijn advies is: wees jezelf dan hoef je in elk geval nooit te liegen. Voor sommigen is dat een life time mission, omdat ze nooit zichzelf zijn geweest, en altijd rekening hebben moeten houden met de ander. Ten tweede: probeer niet vrienden te worden met iedereen. Want dat werkt niet. Accepteer dat je beter met de een dan met de ander kan opschieten. Vertrouw ook niet iedereen bij voorbaat. Dit heet een christelijke site te zijn, maar sommige mensen gedragen zich totaal niet christelijk. Vertrouw die mensen die bewezen hebben te vertrouwen te zijn. En tenslotte: leer mensen kennen. Doe mee aan de activiteiten die hier aangeboden worden. In de uitjes die ik heb meegemaakt zijn de nicknames veranderd in mensen van vlees en bloed. Het heeft me heel veel goede contacten gebracht en zelfs vrienden. Tja en dat kost een investering. Investering in tijd en geld, maar het is zeker de moeite waard. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:07
|
|
|
HEIDE115 schreef: | maar opnemen dus.. wetend dat God het kruis niet wegneemt in mijn leven kan als pijn ervaren worden. Het liefst gooi ik het van mij af..en denkt dat dan alles anders zal worden. Ja denkt zeg ik bewust. want wat wanneer een kruis in mijn leven mij dichter bij God doet leren leven? Het opnemen kan daarom ook alleen wanneer God dit mij leert,en steeds weer daar bij helpen zal het(kruis)op te nemen. kan een pijnlijke weg voor het vlees zijn,maar God acht deze weg voor mij nodig te zijn.
en verloochen zichzelf.. Ook zal iemand die door God geest wordt geleid tegenstand gaan ervaren in het leven. . |
Dank je wel voor je mooie reactie Heide! Bovenstaande citaat uit jouw stuk spreekt mij aan omdat je daarin ook aangeeft dat je het niet alleen kunt doen. Je doet het vrijwillig vanwege God; je werpt het niet van je af ook als je dit zou kunnen of willen.
Iemand zei eens; "Your cross is where your will and Gods will cross".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:12
|
|
|
Precies Chat, ben het er helemaal mee eens. Maar ik bedoel maar ....... er zijn hier mensen , veel zelfs , die nooit van zich laten horen , zowel op forum als in mails beantwoorden. Wat is dan het nut als je hier je zelf inschrijft? En ..... hoe ga je om met mensen waar je via chat/ mail/ forum wél leuke contacten mee hebt , maar niet openstaan voor een ontmoeting? en zoals je zegt .... mensen in het echt ontmoeten , ja , is veel leuker en veel anders dan via een beeldscherm. Ik ben ook verschillende keren naar een uitje geweest zoals je weet , en ik moet eerlijk zeggen , ik heb er nog nooit spijt van gehad.
Alleen die afstand he.....
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 29 juli 2012, 11:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mensen die nooit wat schrijven op het forum?? Tsja...das eigen vrije wil.... Soms durven mensen het ook niet....als dat je ding niet is... Een mailtje wat je niet beantwoord...vind ik niet netjes nee.... |
Sorry , maar is totaal geen antwoord op m'n vraag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:15
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het had zo mooi kunnen zijn, een topic alleen voor mannen. En met lekkere mannen onderwerpen. Maar de coup van de vrouwen is geslaagd, het is weer verworden tot een Libelle conversatie...Mannen, kerels, in mijn ogen zijn jullie watjes... |
Zucht...
Waar zijn de echte mannen?!!?
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op zondag 29 juli 2012, 11:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:20
|
|
|
ECHTE MANNEN ga hier je gang!
Ik grijp alleen in als jullie het te bont maken. En ik heb karate dus een flinke knokpartij houdt me ook niet tegen.
Ben benieuwd. Vrouwen die net als ik een ECHTE man willen kunnen bij mij inschrijven via een pbtje
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op zondag 29 juli 2012, 11:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | HEb jij je schooltijd wel op die school mogen afmaken  |
Ja hoor , cum laude geslaagd ... wat betreft gedrag dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | En hoe ga je dan om met personen die nooit , maar dan ook nooit wat schrijven op het forum? En mensen die zelfs te beroerd zijn om een mailtje te beantwoorden? Hoe kàn je daar dan een basis mee beginnen in de echte wereld ? Is toch onmogelijk? |
Waarom zou je moeten reageren op het forum? Niet ieder discussie is bovendien interesant om op te reageren.
mensen die beroerd zijn om yte reageren op mail zijn al in het echte leven net zo saai om contact te hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:32
|
|
|
Carmen in de bocht.
Ga je voor jezelf beginne
En ik had al heel jong de zwarte band bij het knikkeren dus kijk je uit;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:38
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Waarom zou je moeten reageren op het forum? Niet ieder discussie is bovendien interesant om op te reageren.
mensen die beroerd zijn om yte reageren op mail zijn al in het echte leven net zo saai om contact te hebben | Daan, ik zou het anders willen formuleren. Ik denk dat veel mensen best wel willen reageren, maar eigenlijk te verlegen zijn. Het is me ook wat om op zoek te gaan naar nieuwe vrienden, terwijl je bv. net gescheiden bent. En voor velen is het ook moeilijk, je bent het gewoon verleerd. Een nieuwe weg gaan, nou dat is me ook wat. Vooral als je van tevoren steunde op je partner, die wel gemakkelijk was in het leggen van contacten...ik denk hardop hoor, maar ik denk dat veel mensen over een drempel moeten.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 29 juli 2012, 11:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:38
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Waarom zou je moeten reageren op het forum? Niet ieder discussie is bovendien interesant om op te reageren.
mensen die beroerd zijn om yte reageren op mail zijn al in het echte leven net zo saai om contact te hebben |
ik denk niet reageren meer aandacht vraagt op de site..maar goed;)
en er zijn ook mensen die zich echt beroerd voelen. veel meegemaakt..en houden liever ''hun wereld'' wat kleiner Ondanks ik hier wel eens wat neer zet,kan ik ook die mensen goed begrijpen...maar dat wat niet als tegengas bedoelt aan jou Daan.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 29 juli 2012, 11:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:45
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik denk niet reageren meer aandacht vraagt op de site..maar goed;)
en er zijn ook mensen die zich echt beroerd voelen. veel meegemaakt..en houden liever hun wereld wat kleiner Ondanks ik hier wel eens wat neer zet,kan ik ook die mensen goed begrijpen...maar dat wat niet als tegengas bedoelt aan jou Daan. | Als je een wereld kleiner wilt maken denk ik dat je dat niet moet zoeken op een dating site. Want dat impliceert automatisch dat je wereld groter wordt.
En herkenning is toch ook een manier van verwerking? Ik zvind het juist heel krachtig hoe sommige mensen hier op de site openlijk vertellen wat ze hebben meegemaakt. En vaak heeft men zich geïsoleerd gevoeld. Dit forum kan juist een plaats zijn waar mensen die vroeger eenzaam waren, toch merken dat ze niet de enige zijn. Vergis je niet, dat isolatie een gemeen middel is om anderen pijn te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:55
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Als je een wereld kleiner wilt maken denk ik dat je dat niet moet zoeken op een dating site. Want dat impliceert automatisch dat je wereld groter wordt.
En herkenning is toch ook een manier van verwerking? Ik zvind het juist heel krachtig hoe sommige mensen hier op de site openlijk vertellen wat ze hebben meegemaakt. En vaak heeft men zich geïsoleerd gevoeld. Dit forum kan juist een plaats zijn waar mensen die vroeger eenzaam waren, toch merken dat ze niet de enige zijn. Vergis je niet, dat isolatie een gemeen middel is om anderen pijn te doen. |
Chat ik schreef HOUDEN ''hun wereld'' wat kleiner. en dan volgt dus de rest,met gevolg van wel meedoen..maar op hun manier. Ook zei zeggen niet hier..waarom praten jullie over dit en dat..toch? en als iemand je hier ziet reageren,dan kan diegene heus wel je wat e-mailberichtjes door middel van het forum naar jou of mij of wie ook ooit misschien gaan sturen..(dan zijn we er toch ook?)
of zeg ik wat verkeerds/
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 29 juli 2012, 12:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:57
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Carmen in de bocht.
Ga je voor jezelf beginne
En ik had al heel jong de zwarte band bij het knikkeren dus kijk je uit;) |
Oei, daar had ik ff niet op gerekend...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:59
|
|
|
PETRA944 schreef: | 90 procent van de vrouwen die niet een mailtje beantwoorden  |
meer dan 90% van de vrouwen onder de 30 jaar, die niet een mailtje beantwoorden, bedoelt hij, denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 12:01
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Als je een wereld kleiner wilt maken denk ik dat je dat niet moet zoeken op een dating site. Want dat impliceert automatisch dat je wereld groter wordt.
En herkenning is toch ook een manier van verwerking? Ik zvind het juist heel krachtig hoe sommige mensen hier op de site openlijk vertellen wat ze hebben meegemaakt. En vaak heeft men zich geïsoleerd gevoeld. Dit forum kan juist een plaats zijn waar mensen die vroeger eenzaam waren, toch merken dat ze niet de enige zijn. Vergis je niet, dat isolatie een gemeen middel is om anderen pijn te doen. |
In de afgelopen 14 maanden ben ik geregeld aan huis gekluisterd geweest vanwege ziekte en had totaal geen sociaal leven. En ja, heb een fijne gemeente en best een grote vriendenkring en ja, wanneer ik daar om vroeg kon ik alle hulp krijgen die ik nodig had.
Maar hun leven ging gewoon door terwijl die van mij stilstond en ik merkte dat ik veel miste van wat er in een ieders leven speelde. Wat kan een mens zich dan eenzaam voelen! En wat een zegen is het dan dat er een site is als deze en alle andere sociale media!
Maar deze sociale media kan ook pijn doen...lezen dat iedereen maar op vakantie gaat, leuke dingen doet etc, terwijl dat voor mij nog niet binnen mijn mogelijkheden ligt en dat kan behoorlijk frustreren.
Ik ervaar het dan ook als een grote Zegen dat God mij de gave gegeven heeft van een opgewekt en opgeruimd karakter, van relativeren en dat God mij humor gegeven heeft!
Dat betekent soms reageren op serieuze onderwerpen, maar nog vaker op de leuke, omdat ik juist daar alles goed in kan verwerken!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zondag 29 juli 2012, 12:02
|
|
Naar boven |
|
|
|
|