ChristianMatch

Forum

Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4259 4260 4261 4262 4263 4264 4265 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 12:36

niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 12:36

beheersen
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 12:37

Best veel te lezen...bedankt Chat!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 12:39

HEIDE115 schreef:
Lachende smiley Ja en dan kunnen we gewoon rustig erover praten,slotje erop.voor de mannen sleutel bij laten maken
bordje omdraaien..geen vrouwen praat ..good idee Visser!

duh laat ik nou ook vissen leuk vinden, maar jullie hebben geluk, ik zal niet op julie topic komen, want ik geef het op het hele cm gedoe en word een ouwe vrijster. duh Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 12:41

ZEELAND736 schreef:
ANNA!!!!!!!!!!!!!
DAT water...ZEKER NIET!!!!

Oke helder antwoord Knipoog smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 12:42

Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 12:44

CHATULIEM619 schreef:
beheersen

Idem voor de mannen.
Zie dit topic Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 12:44

eh chat dit is een vrouwentopic hoor.... weet niet of je het in de gaten hebt... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 12:45

Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 12:46

PETRA944 schreef:
eh chat dit is een vrouwentopic hoor.... weet niet of je het in de gaten hebt... Smiley die vol vragen zit

chat heeft door dat hier borsthaar liefhebbers zitten Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 12:50

PETRA944 schreef:
duh laat ik nou ook vissen leuk vinden, maar jullie hebben geluk, ik zal niet op julie topic komen, want ik geef het op het hele cm gedoe en word een ouwe vrijster. duh Boze smiley

Toch wel een rare benaming: oude vrijster.
Je bent oud en je Smiley met dichtgeplakte mond ?

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 12:53

ANNA415 schreef:
chat heeft door dat hier borsthaar liefhebbers zitten Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

whaa haaa succes chat,
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:04

ANNA415 schreef:

Knipoog smiley

ja oude niet vrijster is een betere term
Haha
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:05

ROELANDE345 schreef:
ja oude niet vrijster is een betere term
Haha

Of een oude ster die nog vrij staat...? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:06

ANNA415 schreef:

Knipoog smiley

klopt zal het effe corrigeren ouwe vrijgezel. eh vrijgezel is toch mannelijk woord Smiley die vol vragen zit
ouwe vrijgezellin Smiley die vol vragen zit die niet vrijt, Twijfelende smiley alleen leeft voor jaren , Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
gets heb een rot humeur vandaag. maar dat ben ik eigenlijk een ouwe vrijster Boze smiley met een rot humeur die al hele dag niet gerookt heeft en zo maar es een sigretje gaat scoren Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:08

CARMEN073 schreef:

hmmm word ik ook niet vrolijk van een oude ster....... een mooie ster die nog vrij staat. duh na 47 jaren... ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:15

CARMEN073 schreef:

Een oude ster kan een zwart gat worden.... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:16

PETRA944 schreef:
klopt zal het effe corrigeren ouwe vrijgezel. eh vrijgezel is toch mannelijk woord Smiley die vol vragen zit
ouwe vrijgezellin Smiley die vol vragen zit die niet vrijt, Twijfelende smiley alleen leeft voor jaren , Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
gets heb een rot humeur vandaag. maar dat ben ik eigenlijk een ouwe vrijster Boze smiley met een rot humeur die al hele dag niet gerookt heeft en zo maar es een sigretje gaat scoren Gefrustreerde smiley

Nee niet doen, nu ben je bijna van het roken af.. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:16

vind dit topic een moeilijk onderwerp,
eerlijk gezegd ben ik egoistisch en door liefde voor anderen verlochen je je zelf wel es, maar dan kom ik terug op de kern dat ik dat doe omdat ik van die mensen houd. dus ben ik zo egoistisch en wat bedoelt jezus nu precies, ook lief doen tegen mensen die niet lief tegen jou doen etc Smiley die vol vragen zit dat is een hele srtijd, kan het niet als opvolging van een regel, maar alleen als jezus me de liefde daarvoor in me hart geeft en dan kom ik weer op egoisme uit , want dat is iets wat ik graag doe vanuit liefde.
snappen jullie wat ik bedoel? vind het onderwerp moeilijk en denk er veel over na, missschien dat dit topic wat verheldering geeft
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:22

Hoi,

Deze topic betreden met grroene laarzen,anders laat je meteen zien dat je geen echte vissersman(of vrouw dan ook maar) bent.

Termen zoals; ik had er 1tje boven de meter..worden meteen in het vriesvak gelegd..

Vertel elkaar niet waar de meeste vis zit,want voor mij zit dit nog steeds tussen de kop en de staart..

Waarom vissen EN vrouwen?
Die vrouwen kunnen hier toch niet ''wegblijven'';)

Werp een lijntje uit..lol

Laatst aangepast door
HEIDE115
op maandag 30 juli 2012, 13:51
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:22

ANNA415 schreef:
Nee niet doen, nu ben je bijna van het roken af.. Coole smiley met zonnebril

dankje maar ik ga toch maar es een pakje peuken halen, erg he Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:23

PETRA944 schreef:
dankje maar ik ga toch maar es een pakje peuken halen, erg he Gefrustreerde smiley

Wordt een zwart gat duzz....
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:28

PETRA944 schreef:
eerlijk gezegd ben ik egoistisch en door liefde voor anderen verlochen je je zelf wel es, maar dan kom ik terug op de kern dat ik dat doe omdat ik van die mensen houd. dus ben ik zo egoistisch en wat bedoelt jezus nu precies, ook lief doen tegen mensen die niet lief tegen jou doen etc Smiley die vol vragen zit dat is een hele srtijd, kan het niet als opvolging van een regel, maar alleen als jezus me de liefde daarvoor in me hart geeft en dan kom ik weer op egoisme uit , want dat is iets wat ik graag doe vanuit liefde.
snappen jullie wat ik bedoel? vind het onderwerp moeilijk en denk er veel over na, missschien dat dit topic wat verheldering geeft

Ja ik begrijp wat je bedoelt. En iedereen is in beginsel egoistisch he. Jezus vraagt ons niet voor niets om onszelf te verloochenen.

Ik vind het ook een lastig onderwerp. Vandaar ook mijn vraag. In de praktijk van alle dag kunnen er zaken zijn waarin het nog niet zo makkelijk is om de juiste keuze te maken.

Soms helpt het me om te bedenken dat, als ik mijzelf bijv. voor iemand zou willen opofferen, ik dit eigenlijk niet voor die persoon moet doen, maar voor Jezus. Mensen kunnen heel ondankbaar zijn; soms krijg je er niets voor terug. Maar je doet het dan uit liefde voor Hem. In eerste instantie.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:29

PETRA944 schreef:

ja ik vind dit even moeilijk... Als je voor anderen iets doet omdat je van iemand houdt en vanuit welke motivatie verloochen je dan jezelf... ook een goeie om even op te kauwen ... wat je zegt: als Hij je de liefde geeft... dan is het iets wat niet opraakt, wat je passie doet opbloeien en waar je niet moe van wordt. Het is ook weer iets als Heb je naaste lief als jezelf... ... van jezelf houden en daarvan uit je grenzen weten en dus ook handelen, is nog niet hetzelfde als egoïsme... even zo maar wat gedachten ...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:39

CHATULIEM619 schreef:
tja, we hebben er ook een ander woord voor: bekering. Dat is het punt waarin je jezelf helemaal geeft aan God, en Zijn liefde centraal stelt. Een hogere zelfverloochening is niet denkbaar voor de mens... Alleen heeft dat zijn waarde als het vanuit je hart komt en gebaseerd is op Zijn liefde.
Liefde is een bepalende factor in deze, anders wordt het een gedwongen opgave. En gedwongen zelfverloochening komt voort uit manipulatie. En het is heel gemakkelijk de ander te manipuleren op dit gebied, er zijn hordes mensen door de kerk gemanipuleerd om ze er onder te houden. Dus, wees voorzichtig met elkaar te verwijten of aan te sporen. Je kunt dit niet afdwingen nl.

Mijn eerste reactie: ja dit klinkt bekend en vertrouwd, netjes zoals ik het altijd geleerd heb.. In tweede instantie denk ik : ja ho maar is dit zo? Is dit niet te simpel? De praktijk is grilliger.
Overgave aan God ja zonder meer. En dan luisteren/leren of Hij het van me vraagt.. en ook dat is niet simpel want hoe snel denk je niet dat dit zo is..

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 30 juli 2012, 13:49
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:47

PETRA944 schreef:

Echt errug. Ga dan nicotine kauwkom halen.. Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:50

PETRA944 schreef:

Ik geloof er niks meer van dat je vissn leuk vind. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:51

HEIDE115 schreef:
Hoi,

Deze topic betreden met grroene laarzen,anders laat je meteen zien dat je geen echte vissersman(of vrouw dan ook maar) bent.

Termen zoals; ik had er 1tje boven de meter..worden meteen in het vriesvak gelegd..

Vertel elkaar niet waar de meeste vis zit,want voor mij zit dit nog steeds tussen de kop en de staart..

waarom vissen en vrouwen?
Die kunnen hier toch niet ''wegblijven'';)

werp maar uit..lol

Aangezien ik vrouw ben, en hier toch niet kan wegblijven...

Mag je hier ook op mannen vissen Smiley die vol vragen zit

Meeste man zit ook nog steeds tussen de kop en de staart Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:59

HEIDE115 schreef:
Hoi,

Waarom vissen EN vrouwen?
Die vrouwen kunnen hier toch niet ''wegblijven'';)

Werp een lijntje uit..lol

Zuidwester op , niet klagen over kou of over slechte vangsten , gewoon een bikkel zijn.
En ook heel belangrijk ..... niet zeuren over wat ziet dat aas er vies uit want dat is nou juist waar je het mee moet doen.

En , vieze handen .... willen we niet horen , water genoeg in de buurt.
Voor romantiek is er geen plaats...... daar hebben ze open haarden, tuinfakkels , en vuurkorven voor uitgevonden.

En als laatste .......... zand tussen de tenen ? Kwestie van even wachten op die kwal en die slubbert het zo weg.

Kom maar op.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 14:03

ANNA415 schreef:
Aangezien ik vrouw ben, en hier toch niet kan wegblijven...

Mag je hier ook op mannen vissen Smiley die vol vragen zit

Meeste man zit ook nog steeds tussen de kop en de staart Smiley met dichtgeplakte mond

Hallo Anna

Heel moedig van je om dit topic te betreden.

En om nou maar gelijk antwoord op je vraag te geven ......... Jij niet!
Waarom niet? Het gaat over roken , en aangezien iedere visser minimaal zware brandaris of zware van Nelle bij zich hoort te hebben , gaat voor jou de vlieger niet op.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4259 4260 4261 4262 4263 4264 4265 ... 6194 Volgende
Pagina 4262 van 6194