Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:08
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Kan iemand het gebulder van die kanonnen ff stoppen?  |
Kom maar hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:11
|
|
|
ANNA415 schreef: | Kom maar hier  |
Moet ik er nog doorheen ook ...lief aangeboden, maar...nah...doe maar niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:11
|
|
|
ANNA415 schreef: | 't Is net waarop je valt  |
Ik hoop niet op die knappe vent met borsthaar...istie gelijk bewusteloos en heb je er nog niets aan
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 2 augustus 2012, 00:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:14
|
|
|
PETRA944 schreef: | die man blijft daar misschien wel de hele nacht nog staan.... ha ha zeeland stond die daar vandaag ook toen jij daar gereden had? |
Die man zoekt gewoon zijn zoeklamp.laat hem nu lekker ff gaan
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 2 augustus 2012, 00:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:18
|
|
|
Volgens mij zien ze alleen maar iemand in gedachte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:21
|
|
|
PETRA944 schreef: | die man blijft daar misschien wel de hele nacht nog staan.... ha ha zeeland stond die daar vandaag ook toen jij daar gereden had? |
Toen ik er langs reed was het nog niet donker...haha...die man was er ook nog niet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:21
|
|
|
VISSER278 schreef: | Volgens mij zien ze alleen maar iemand in gedachte  |
Ja zal wel Visser,heb ik ook wel is..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:22
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja zal wel Visser,heb ik ook wel is..
 |
duh dan stond er wel een mooiere man, eentje met borsthaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:25
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Kan iemand het gebulder van die kanonnen ff stoppen?  |
Dan is er vast nu inmiddels narigheid in de lucht!!!! (of uit de lucht)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:26
|
|
|
PETRA944 schreef: | duh dan stond er wel een mooiere man, eentje met borsthaar  |
Oh
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 2 augustus 2012, 00:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:28
|
|
|
En dát noemen ze nou visserslatijn , Heide. Méér zien dan in werkelijkheid het geval is.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op donderdag 2 augustus 2012, 00:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Jawel , jawel ... maar lamsoren? Heeeerlijk.
Zeeland , ik zal aan Haraald wel vragen of ik de darmpjes voor jou mag meenemen. Die gebruiken ze nl. altijd voor knakworstjes  |
NIKS darmen...NIKS knakworsten....en niks oren!!!
Lamsoren is groente... Groente uit de zee!!!
Lammetjes zijn zielug...(om te eten)
Lamsoren uit de zee zijn heerlijk!!!(Weten ze dat hier niet Visser???)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:31
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dan is er vast nu inmiddels narigheid in de lucht!!!! (of uit de lucht) |
Pfft, dan is dat wel heel veel narigheid hoor...'t wordt nog niets minder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | En dát noemen ze nou visserslatijn , Heide. Méér zien dan in werkelijkheid het geval is. |
Uh ja sstt..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:34
|
|
|
Ik doe niet mee hoor... Ik zie daar niemand staan... Ja... lichtjes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:34
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | NIKS darmen...NIKS knakworsten....en niks oren!!!
Lamsoren is groente... Groente uit de zee!!!
Lammetjes zijn zielug...(om te eten)
Lamsoren uit de zee zijn heerlijk!!!(Weten ze dat hier niet Visser???) |
ik denk het niet hoor zeeland. ssssst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:35
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Iedereen heeft dat...op zijn tijd... Maar de 1 zal er vlugger over praten dan de ander... Vergeet het verborgen leed en verdriet niet.... Zelfs iemand die elke dag lacht...en vrolijk lijkt...kan een verborgen verdriet hebben... Ik uit het weleens door heel druk te zijn...en mega overactief.... Maar dat is ook vaak iets om te overleven... |
Zoist I Zeeland..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:38
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071 djes101 43jaar, regio 070 Shanita130, 40 jaar, regio 078 [color=FF000] zoekt vervoer [/color] flower753, 49 jaar, regio 030 joelle246, 54 jaar, regio 015 Lies774, 57 jaar, regio 0162 mamalou463, 39 jaar, regio 0522 met twee zoons
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio 0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar, regio 050 Willem618, 43 jaar, regio 344 (4 kinderen ov) Bram548, 48 jaar, regio 0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB) Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55 jaar, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, (ov) heide115, 45 jaar,regio 070 (ov) anton834, 36 jaar, regio 033 valveman463, 47 jaar, regio 078 Johan 37 jaar, regio 0418
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; - Leo in samenwerking met Leonard - - heide115........................................................weet van niks?;) .....
BBQ wordt meegenomen door; - Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) - flower753 ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... ..... |
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 2 augustus 2012, 00:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 00:39
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik hoop niet op die knappe vent met borsthaar...istie gelijk bewusteloos en heb je er nog niets aan  |
Bewusteloosheid is wel weer op te lossen hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 01:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Das een waar ding!! Ik heb het momenteel weer even erg zwaar lag net op bed en kon alleen maar huilen en dan denk je geen gebed kan ik bedenken en alleen maar stamelen Heere help me ik kan het niet alleen, daarna mocht ik rustig worden!! Het hoeft geen mooi gebed te zijn Hij hoort ons en ziet ons aan zoals wij op dat moment zijn! Dat is het mooie van een Vader in de Hemel!!! |
schuilen in gods armen, lieve knuffel voor je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 01:00
|
|
|
ANNA415 schreef: | alweer liever een vrouw?! Krijg je problemen mee hoor  |
ja,...toch liever een man..........................?
dan vast nog meer....
(ben ik blij dat ik dat niet hoef mee te maken... o wacht, ik ben een man... een vrouw zou t fantastisch vinden mij te mogen 'hebben', nou ja, blij dat ik mezelf nog heb....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 01:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Bewusteloosheid is wel weer op te lossen hoor!!!  |
ja, of je scheert 't borsthaar eraf...
das ook een oplossing tegen een bewusteloze behaarde-borst-man....
(en 't geeft mij meer 'kans'.....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 01:08
|
|
|
zo ik kan weer slapen hier trekt het onweer weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 01:19
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wow! Thnx! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 01:23
|
|
|
CARMEN073 schreef: | "En najagen van wind": das die voetbal  |
zelfs nog afgezien van de sport...
we kennen het brengen van het olympisch vuur naar de stadions, maar wie heeft wel eens het daaraan voorafgaande bidden en andere rituelen gevolgd bij de ontsteking van het olympisch vuur in olympia?.... mij doet het denken aan de bijbelteksten over het brengen van vreemd vuur:
deze is uit Num 26:60 En aan Aäron werden Nadab en Abihu, Eleazar en Itamar geboren. 61 En Nadab en Abihu stierven, toen zij vreemd vuur voor het aangezicht des HEREN brachten. 62 En hun getelden waren drieëntwintigduizend, allen van het mannelijk geslacht, van één maand oud en daarboven; want zij werden niet samen met de Israëlieten geteld, omdat hun onder de Israëlieten geen erfdeel werd gegeven.
dit is ook terug te lezen in Num 3, en Lev 10.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 01:47
|
|
|
ik heb goede hoop dat vrijwel alle nu nog volgende reacties -goede- zullen zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 07:15
|
|
|
PETRA944 schreef: | schuilen in gods armen, lieve knuffel voor je. |
1. 'k Ben een koninklijk kind, door de Vader bemind, En 'k zal wonen in 's Konings paleis. In die stad nooit aanschouwd, met straten van goud; Glorievol als een schoon paradijs.
2. 'k Ben een koninklijk kind, niet slechts dienstknecht of vrind, 'k Ben gekocht met het bloed van mijn Heer! En dat bloed geeft mij recht, meer te zijn dan een knecht, 'k Ben Gods kind, dat verblijdt mij zo zeer.
3. 'k Ben een koninklijk kind, dat zijn vreugd daar in vindt, God te loven met juub'lende stem; Tot ik sta voor de poort, van het hemelse oord, Waar ik zijn zal voor eeuwig met Hem!
Koor. 'k Ben een koninklijk kind, door de Vader bemind, En zijn oog rust zo teder op mij! Als de daag'raad straks gloort, de bazuin wordt gehoord, Roept Hij mij om te staan aan zijn zij!
http://www.youtube.com/watch?v=CbIR_rECP7E&feature=related
<><
Zwaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 07:18
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=xolvGqXgsCo
Veilig in Jezus' armen, veilig aan Jezus' hart; Daar in zijn teer erbarmen, daar rust mijn ziel van smart. Hoor, 't is het lied der eng'len, zingend van liefd' en vreê, Ruisend uit 's hemels zalen, over de glazen zee. Veilig in Jezus' armen, veilig aan Jezus' hart; Daar in zijn teer erbarmen, daar rust mijn ziel van smart.
Veilig in Jezus' armen, vrij bij mijn Heer en Borg, Vrij van 't gewoel der wereld, vrij van verdriet en zorg, Vrij van de vrees en twijfel, vrij van der zonden macht; Nog slechts een weinig lijden, nog slechts een korte nacht. Veilig in Jezus' armen, vrij bij mijn Heer en Borg, Vrij van 't gewoel der wereld, vrij van verdriet en zorg.
Jezus, mijn dierb're toevlucht, Jezus, Gij stierft voor mij! Dat op die rots der eeuwen, eeuwig mijn hope zij. Heer, laat mij lijdzaam wachten, totdat het duister vliedt, En 't oog aan gindse kusten uw heillicht gloren ziet. Jezus, mijn dierb're toevlucht, Jezus, Gij stierft voor mij! Dat op die rots der eeuwen, eeuwig mijn hope zij.
<><
Zwaan
Laatst aangepast door
|
ZWAAN995
|
op donderdag 2 augustus 2012, 07:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 07:38
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=vG7zB__GDek&feature=related
Mijn Jezus, ik hou van U, ik noem U mijn vriend. Want U nam de straf op U die ik had verdiend. De grote Verlosser, mijn Redder bent U; 'k Heb van U gehouden, maar nooit zoveel als nu.
Mijn Jezus, ik hou van U, want U hield van mij. Toen U aan het kruis hing, een wond in uw zij. Voor mij de genade, een doornenkroon voor U. 'k Heb van U gehouden, maar nooit zoveel als nu.
Ik zal van U houden in leven en dood. En ik wil U prijzen, zelfs dan in mijn nood. Als ik kom te sterven, dan roep ik tot U: 'k Heb van U gehouden, maar nooit zoveel als nu.
Als ik in uw glorie, uw eeuwigheid kom, dan buig ik mij vóór U, in uw heiligdom. Gekroond met uw heerlijkheid, zal 'k zingen voor U: 'k Heb van U gehouden, maar nooit zoveel als nu, maar nooit zoveel als nu.
<><
Zwaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 08:06
|
|
|
Tis wat mij betreft al goed Bart,
Kijk, ik schrok ook van TG in het begin....
Kijk, dan laat de redactie de boel iets van 2 dagen staan...
Ja, dan probeer ik toch serieus te doen...Ik kan dan bij wijze van spreke niet anders, dan denk ik ja en..en...En hij kwam grof over én hij zette mooi bijbelstudies neer. En dat Grof over komen zou zijn redenen hebben, weet ik uit ervaring...Denk ik liever iemand die al meteen laat weten dat ie over veel dingen de pest in heeft, maar er geen 2de agenda ophoudt, dan iemand in een net pak die zo aaaaardig is maar wel....
Dus, jij zou het ook anders bedoeld hebben dan als het op mij overkwam, en ja, ik bén nou eenmaal makkelijk met excuses zeggen, dat heb ik geleerd, dat was eerst niet zo. En iemand anders doet dat niet makkelijk, want die denkt ja, maar óók dit en óók dat, bekijk 't ff. En daar is ook wel weer wat voor te zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|