ChristianMatch

Forum

Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4293 4294 4295 4296 4297 4298 4299 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 10:03

CARMEN073 schreef:
Aanmelding 2 is binnen! Lachende smiley met blinkend witte tanden

das al twee avonden daten Clown smiley
Bart eindelijk poosje van de straat Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 10:05

ANNA415 schreef:
Je doet schakelaar 1 aan en wacht 10 a 15 minuten
dan doe je schakelaar 1 uit en 2 aan
je loopt naar boven
is het licht aan dan is het schakelaar 2
is het licht uit en de lamp warm, schakelaar 1
is het licht uit en de lamp koud, schakelaar 3

Coole smiley met zonnebril

Das snel Geschokte, onthutste smiley
Ik zou ze gewoon alle drie aandoen zit allicht de goede ertussen Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 10:29

HANNAH810 schreef:
welnee, petra;
het lijkt vroom, maar hij kletst een beetje uit zijn nek.
denken bijbelkennis te hebben is nog even iets héél anders dan ook daadwerkelijk kennis van de Bijbel en God te hébben, he?

kennis van de bijbel is niet bedoelt om de duivel te ontlopen.
in efeze staat bij de wapenrusting wel, dat je met het schild (de Bijbel) zijn pijlen kunt blussen.
de enige manier om de duivel te laten vluchten is de Heere Jezus lief te hebben en Zijn eigendom te zijn. (en die naam wordt verrassend genoeg alweer niet door de schrijver genoemd, in tegenstelling van die andere, duistere naam die ergerlijk vaak naar voren komt)

overigens hoef je niet bang te worden van de dreigementen, want God zegt een vurige muur te zijn rond degenen die hem Liefhebben.
stukjes van zijn gebazel copieren lijkt me TE veel eer; laten we ons concentreren op de opbouwende stukjes die er worden geschreven.

hannah.........voelt nog niet zo de neiging op de vlucht te slaan...... Engeltje smiley

had het destijds neergeschreven om dat hij op dit draadje ging schrijven, voordat dit topic ook helemaal verkeerd ging, twijfelde gisteren nog zal ik het weghalen, het maakt dit topic zo minder, maar dacht wel had het er toch al neergezet, topic is toch al minder, gewoon verder gaan.
en ben het helemaal met je eens, we hebben hem misschien wel te veel eer gegeven, beter had ik de man helemaal genegeerd, maar stoorde me vreselijk aan zijn schrijven. en dat sommiggen hem geweldig vonden.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 10:29

GERRIT603 schreef:
ik volg de "actieve onderwerpen" die ik interresant vind op het forum bijna dagelijks maar plaats zelden een reactie
een reactie moet wel iets toevoegen vind ik
idd de jongeren zijn ondervertegenwoordigt
ik zie weleens reacties die behoorlijk scherp zijn waarvan ik denk moet dat nu zo, misschien dat ze daar bang voor zijn, je moet hier soms een gladde rug hebben
ook zijn scherpe reacties soms nodig
dit is wel erg offtopic

ook een prettige dag vandaag
In mijn ogen is het heel voor de hand liggend dat er relatief weinig jongeren er op zitten. Als ik mijn eigen jeugd bekijk was ik in mijn eigen omgeving heel actief. Nu weet ik wel dat dat minder is, maar CM is toch een dating site. En veel jongeren zoeken het eerst in hun eigen omgeving. Daar is niks mis mee vind ik. Ik vraag me wel eens af wat ze hier doen.
Je ziet hier veel meer mensen die na een eerste huwelijk hier komen. Want het is per slot van rekening gemakkelijker om op deze manier contact te leggen, dan in een normale omgeving.
Dus maak je niet zo druk dat er zo weinig jeugd op zit. Ik zou me meer zorgen maken als er juist veel jeugd op zou zitten.
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 10:38

....

Laatst aangepast door
ZWAAN995
op woensdag 3 oktober 2012, 19:27
Naar boven

Auteur Bericht
TJOKLAT313

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 11:03

Mooi zo, ik sta in de startblokken Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 11:11

Zaterdag 4 Augustus, Psalm 93: Geweldiger dan water.

Voor je het weet wordt de wereld weer opgeschrikt door een tsunami. En zing dan maar eens deze psalm… Ik zou, als nabestaande, waarschijnlijk geen psalm door mijn keel krijgen, maar zeker niet deze psalm. Het is een lied dat de macht van de eeuwige bezingt. Hij is koning, zijn troon staat vast, machtiger dan het geraas van de wateren is zijn stem, boven de branding uit. Halleluja!
Hoe kan Israël zulke psalmen zingen? Is het zelf niet menigmaal weggevaagd door tsunami’s van getreiter en terreur? Is de Tweede Wereldoorlog niet als een alles vernietigende tsunami over het jodendom heengegaan? Houd dan maar staande dat uitgerekend de God van Israël macht heeft over het geweld van het water! Voor die overtuiging krijg je in deze moderne tijden geen ziel meer enthousiast?
Geen ziel? De mijne wel! Sint-Elisabethsvloed en Watersnoodramp, Eerste –en Tweedewereldoorlog, de Twin Towers in New York en de tsunami in het Verre Oosten, ze zijn niet in staat de ze psalm stuk te krijgen. AL-Qaida is tot veel in staat, maar deze psalm opblazen, dát zal niet lukken. Zeker, als dergelijke rampen gebeuren, ben je stil, heel even of heel lang stil. Maar dan is daar toch weer die wonderlijke levenskracht, die oerkracht van Genesis, die scheppingskracht, zeg maar: God – en die zegt wat Hij toen al zei: Licht! Weg met deze duisternis, weg met die chaos, Ik protesteer, Ik neem het op voor al wat goed en waarachtig is, Ik maak een nieuw begin. Van dat geloof en van die Levenskracht getuigt psalm 93.

Geweldiger dan water en dan wind
is in de hoogte God die overwint.
Geweldig is de Here die zijn voet
plant op de nek van deze watervloed.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 11:15

CHANNAH042 schreef:
Ik heb een relatie v een jr gehad met een Fries, iedere twee wkn erheen, 2u rijden. Op zich niet zo erg als je denkt dat je relatie toekomst heeft, had 't er wel voor over ook!

En wilde als de kids groter waren daarheen verhuizen, leek me prima. Opnieuw beginnen? Avontuur! Maar ik begin dr niet meer aan... Veel te veel gedoe, teveel energie enzenz...

Je kunt ook niet ff zo op een vrije avond in de auto stappen voor ff een gezellig avondje samen... Nee hoor, voor mij niet meer! Maar... tis echt geen ramp om 'opnieuw te beginnen' als je echt de liefde v je leven zou hebben gevonden denk ik Knipoog smiley

Grz Channah

Je geeft het goed weer. De afstand Rotterdam-Friesland bijvoorbeeld is helaas in de praktijk groter dan Friesland-Rotterdam. Bepalend is of je de goede te pakken hebt. Ik heb zelf in de Rotterdamse regio gewoond en hou niet zo van het kille westen. Geef mij maar de vriendelijke, rustige omgang hier waarbij de medemens niet alleen iemand is om aan te verdienen. Ik zou niet weten waarom ik dit deel van het land ooit nog zoui verruilen voor de regio Rotterdam. Wie het westen, zoals daar gebruikelijk, als een superieure regio ziet met dito bevolking moet er vooral blijven. Ik vind een groot deel van de populatie te bedreigend. Geef mij maar een rustige bevolking en een provincie met alle voorzieningen, rust en waddengebied waar je je kinderen nog onbedreigd op kunt zien groeien. Jammer dat het niet lukte, Channah.

Thomas, het mooiste van Rotterdam is de trein naar het Noorden.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 4 augustus 2012, 12:28
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 11:15

ERIKA129 schreef:
Bart eindelijk poosje van de straat Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar wel verslag doen he, anders kunnen we niet goed jureren Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 11:19

CHANNAH042 schreef:
Ik heb een relatie v een jr gehad met een Fries, iedere twee wkn erheen, 2u rijden. Op zich niet zo erg als je denkt dat je relatie toekomst heeft, had 't er wel voor over ook!

En wilde als de kids groter waren daarheen verhuizen, leek me prima. Opnieuw beginnen? Avontuur! Maar ik begin dr niet meer aan... Veel te veel gedoe, teveel energie enzenz...

Je kunt ook niet ff zo op een vrije avond in de auto stappen voor ff een gezellig avondje samen... Nee hoor, voor mij niet meer! Maar... tis echt geen ramp om 'opnieuw te beginnen' als je echt de liefde v je leven zou hebben gevonden denk ik Knipoog smiley

Grz Channah

Kwam hij het andere weekend niet bij jou dan
Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 11:23

INGE721 schreef:
Maar wel verslag doen he, anders kunnen we niet goed jureren Kwijlende smiley

Ik ga wel mee als chaperone Clown smiley Geen beter verslag als die van een ooggetuige Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 11:26

TJOKLAT313 schreef:
Mooi zo, ik sta in de startblokken Coole smiley met zonnebril

Niet te hard rijden he!!
Ik sta nog niet in de startblokken maar ja ben er ook in 20 min Knipoog smiley
en vergeet jullie Coole smiley met zonnebril niet Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 11:37

ANNA415 schreef:
Zeg je daarmee dat je eigen 'dingetjes' (familie, hobby, huis enz) belangrijker zijn dan je aanstaande?
Zoals Channah ook beschreef gaat het niet om wat ik vind, maar veel meer hoe ik het ervaar. En dan is het ronduit zwaar om een date op afstand te hebben. Mijn mening is dan ook gebaseerd op de ervaring die ik ermee gehad heb. Als je gemiddeld vier uur moet reizen met het openbaar vervoer, dan wordt het snel heel zwaar en dan wordt de spanning alleen maar groter als je uiteindelijk met elkaar verder wil. Want dan worden de offers die je moet en die je kunt brengen wel heel erg groot.
Het is een vergissing dat je de ander al goed kent als je elkaar alleen maar 's weekends ziet. Het vergt een hele hoop vertrouwen om je bestaan op te geven en met de ander verder te gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 11:50

THOMAS968 schreef:
Je geeft het goed weer. De afstand Rotterdam-Friesland bijvoorbeeld is helaas in de praktijk groter dan Friesland-Rotterdam. Bepalend is of je de goede te pakken hebt. Ik heb zelf in de Rotterdamse regio gewoond en hou niet zo van het kille westen. Geef mij maar de vriendelijke, rustige omgang hier waarbij de medemens niet iemand is om aan te verdienen. Ik zou niet weten waarom ik dit deel van het land ooit nog zoui verruilen voor de regio Rotterdam. Wie het westen, zoals daar gebruikelijk, als een superieure regio ziet met dito bevolking moet er vooral blijven. Ik vind een groot deel van de populatie te bedreigend. Geef mij maar een rustige bevolking en een provincie met alle voorzieningen, rust en waddengebied waar je je kinderen nog onbedreigd op kunt zien groeien.

Thomas, het mooiste van Rotterdam is de trein naar het Noorden.

Hoewel ik heel goed kan begrijpen wat je aantrekt in het Noorden wil ik toch ff reageren op je inschatting van het 'kille Westen'. Ik vind je typering geen recht doen aan de mensen daar. Zo heb ik ze iig niet leren kennen. Ik woon niet in Rotterdam, maar kwam er jarenlang heel veel. Ik heb Rotterdammers leren kennen als bijzonder hardwerkende, behulpzame mensen die meestal behoorlijk recht door zee zijn. Zeker dat laatste zou jou als noorderling toch moeten aanspreken...

Van superioriteitsgevoelens heb ik nooit iets gemerkt. Die typering is volgens mij meer voorbehouden aan een andere NL noorderlinger 'stam' met eigen taal (waar ik overigens van afstam) Clown smiley

Laatst aangepast door
CARMEN073
op zaterdag 4 augustus 2012, 11:52
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 11:56

ERIKA129 schreef:
Das snel Geschokte, onthutste smiley
Ik zou ze gewoon alle drie aandoen zit allicht de goede ertussen Clown smiley Knipoog smiley

Maar das de vraag niet he...

De opdracht was niet; doe het licht aan. Toch ging het bij Anna znel aan! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 11:58

ERIKA129 schreef:

Euheuh.... daten? Verraste, verbaasde smiley

Ik had meer gedacht aan een jury-tafel met grote knoppen en toeters enzo.

En meisjes die in de spotlights een kunstje mogen doen Duiveltje smiley

Als we dit aan Bart moeten overlaten....

Laatst aangepast door
CARMEN073
op zaterdag 4 augustus 2012, 11:59
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:12

CARMEN073 schreef:
Euheuh.... daten? Verraste, verbaasde smiley

Ik had meer gedacht aan een jury-tafel met grote knoppen en toeters enzo.

En meisjes die in de spotlights een kunstje mogen doen Duiveltje smiley

Als we dit aan Bart moeten overlaten....

Euh wordt het dan een mis(s) verkiezing Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:13

CARMEN073 schreef:
Maar das de vraag niet he...

De opdracht was niet; doe het licht aan. Toch ging het bij Anna znel aan! Clown smiley

Maakt het nog niet uit je zet ze allemaal in dezelfde stand dan zie je vanzelf of die aan of uit staat Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:13

CHATULIEM619 schreef:
Zoals Channah ook beschreef gaat het niet om wat ik vind, maar veel meer hoe ik het ervaar. En dan is het ronduit zwaar om een date op afstand te hebben. Mijn mening is dan ook gebaseerd op de ervaring die ik ermee gehad heb. Als je gemiddeld vier uur moet reizen met het openbaar vervoer, dan wordt het snel heel zwaar en dan wordt de spanning alleen maar groter als je uiteindelijk met elkaar verder wil. Want dan worden de offers die je moet en die je kunt brengen wel heel erg groot.
Het is een vergissing dat je de ander al goed kent als je elkaar alleen maar 's weekends ziet. Het vergt een hele hoop vertrouwen om je bestaan op te geven en met de ander verder te gaan.

Wat doe ik hier eigenlijk nog op CM. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
TUTELUUT401

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:17

Geniet er allemaal van! Het is nu in Ede echt heerlijk, stralend weer! Zit met m'n laptop op schoot in het zonnetje!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:21

CHATULIEM619 schreef:

Ja 4 uur reizen met openbaar vervoer lijkt mij inderdaad te veel, dan moet de liefde wel erg diep zitten. Mijn lief woont precies een uur sporen bij mij vandaan en hij woont praktisch naast het station. Ik woon er 5 minuten lopen vandaan dat vind ik nog goed te doen. Kun je nog best spontaan ff heen en weer. Maar ja wij moeten ook nog brainstormen over waar eventueel te gaan wonen in de toekomst.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:25

ERIKA129 schreef:
Euh wordt het dan een mis(s) verkiezing Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley

Yep; Miss Barthuh Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:33

JOSINA022 schreef:
Ik ga wel mee als chaperone Clown smiley Geen beter verslag als die van een ooggetuige Knipoog smiley

ha ha vind dit wel een goed idee en in alle details beschrijven he, hebben we nog wat leuks te lezen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:35

VISSER278 schreef:
Wat doe ik hier eigenlijk nog op CM. Huilende smiley, smiley in tranen

wachtten op de dag dat een zeemeermin zich inschrijft.
mijn voor keur gaat uit na iemand uit me eigen woonplaats of heel dichtbij, ha ha beter kom je die in echt tegen ma ja...dan zie je leuke man, lach je lief terug en verdorie zie je die ring aan zijn vinger
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:36

JOSINA022 schreef:

Hahahahahaha, is dit niet gewoon zinspelen op een date met Bart, maar dan ehm...............incognito, Josina?? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:38

CARMEN073 schreef:
Hoewel ik heel goed kan begrijpen wat je aantrekt in het Noorden wil ik toch ff reageren op je inschatting van het 'kille Westen'. Ik vind je typering geen recht doen aan de mensen daar. Zo heb ik ze iig niet leren kennen. Ik woon niet in Rotterdam, maar kwam er jarenlang heel veel. Ik heb Rotterdammers leren kennen als bijzonder hardwerkende, behulpzame mensen die meestal behoorlijk recht door zee zijn. Zeker dat laatste zou jou als noorderling toch moeten aanspreken...

Van superioriteitsgevoelens heb ik nooit iets gemerkt. Die typering is volgens mij meer voorbehouden aan een andere NL noorderlinger 'stam' met eigen taal (waar ik overigens van afstam) Clown smiley

Friezen zijn trots op hun eigenheid en vooral de taal maar gedragen zich niet superieur. Ze willen alleen wel Nederlander maar geen westerling zijn, dat is zeker zo. Kijk maar eens op TV hoe mensen zonder een randstedelijk accent worden weggezet. Ik heb dat soort superioriteitsgevoel als algemeen ervaren. Gelukkig ben ik niet echt op mijn mondje gevallen, spreek nagenoeg accentloos, zij het niet randstedelijk en ben daarnaast enigszins ontwikkeld. Dat lost het snel op. Helaas, dat heb je ook hard nodig. Verder ben ik het wel eens met je beschrijving van de oorspronkelijke Rotterdammer, dat is prima volk en die spraken me zeker wel aan. Harde nuchtere werkers, die mocht ik wel. Ik ben er nu dertig jaar vandaan maar sinds die tijd is er wel veel verloederd.

Thomas, vindt het hier wel leuker en meer relaxed.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 4 augustus 2012, 14:08
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:48

Veel plezier daarzo!!!
Hier is het prachtig weer, dus ga er gewoon vanuit dat dat in Ede ook het geval is. Have fun!! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:49

YES356 schreef:
IK WIL DHR. H.EIDE!!!!! HIER DE KOMENDE 5 DAGEN NIET ZIEN!!!!!!!!!!

VERBODEN TOEGANG!![/size]

VOOR BOVENGENOEMD HEERSCHAP!!![size=24]

Want?????????????
*is verder niet nieuwsgierig hoor* Coole smiley met zonnebril

Oei, ik had niet in de gaten dat het te maken had met ruzie of onenigheid toen. Natuurlijk hou ik er niet van om ruzies op te rakelen. Maar omdat ik Yes kende als iemand die wel van humor houdt, had ik niet in de gaten dat dit serieus bedoeld was. Jammer dat het zo gelopen is Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op zaterdag 8 december 2012, 13:42
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:50

STEENTJE178 schreef:
Hahahahahaha, is dit niet gewoon zinspelen op een date met Bart, maar dan ehm...............incognito, Josina?? Clown smiley

Uuuuh, val buiten de leeftijdscategorie hoor Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:56

JOSINA022 schreef:
Uuuuh, val buiten de leeftijdscategorie hoor Gefrustreerde smiley

Tsja, sorry. Maar niet geschoten......... Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4293 4294 4295 4296 4297 4298 4299 ... 6194 Volgende
Pagina 4296 van 6194