Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:06
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Helaas, ik las ergens anders dat Bart het klooster ingaat. Het wordt dus een habijt  |
ik denk niet dat de nonnen willen bijten,
... dus: nee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee nee , sinds morgen woon ik ook in de provincie utrecht. vandaar dat ik het weet. iedereen zegt dat ik ver weg woon dus dan is dat probleem opgelost volgens mij  |
Suc6 met de verhuizing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk daar ben je dus al uit Enne heb je gelezen wat ik schreef over de romantiek??  |
Je zou ook zo'n dixie ( zo'n mobiele wc) mee kunnen nemen in geval van heeel hoge nood.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
|
|
|
enfin tot zover, mijn intervieuw met de picknickers. ze laten niet veel los want er gebeuren daar zwaar geheime dingen voor mensen zoals ik die twijfelen om bij een volgende te gaan, het goede nieuws er is een wc.
verder moet je beetje bij trainen voor badminton als je niet lekker in je vel zit, kun je je daar afreageren met een hamer op frank als ik het goed heb begrepen mannen krijgen een gratis massage van knoflookboter van je kinderen heb je geen last, gewoon in een boom van 30 meter hoog zetten let op als je op het veld loopt als stel want erica ziet het meteen, dus je kan niet effe stiekemis verdwijnen en onopgemerkt terug komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
|
|
|
PETRA944 schreef: | enfin tot zover, mijn intervieuw met de picknickers. ze laten niet veel los want er gebeuren daar zwaar geheime dingen voor mensen zoals ik die twijfelen om bij een volgende te gaan, het goede nieuws er is een wc.
verder moet je beetje bij trainen voor badminton als je niet lekker in je vel zit, kun je je daar afreageren met een hamer op frank als ik het goed heb begrepen mannen krijgen een gratis massage van knoflookboter van je kinderen heb je geen last, gewoon in een boom van 30 meter hoog zetten let op als je op het veld loopt als stel want erica ziet het meteen, dus je kan niet effe stiekemis verdwijnen en onopgemerkt terug komen. |
hahahahahahahahahahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Je zou ook zo'n dixie ( zo'n mobiele wc) mee kunnen nemen in geval van heeel hoge nood.  |
ha ha zie je me al aankomen, mwhaaa dan loop ik wel 10 km desnoods als het restaurant dicht is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:09
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Suc6 met de verhuizing  |
Succes met het wennen bedoel je zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:10
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee nee , sinds morgen woon ik ook in de provincie utrecht. vandaar dat ik het weet. iedereen zegt dat ik ver weg woon dus dan is dat probleem opgelost volgens mij  |
Oeps Josina hij komt wel erg dicht in de buurt nu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:10
|
|
|
BART347 schreef: | ik denk niet dat de nonnen willen bijten,
... dus: nee  |
Oh, een echte Ka-non vast wel hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:12
|
|
|
PETRA944 schreef: | enfin tot zover, mijn intervieuw met de picknickers. ze laten niet veel los want er gebeuren daar zwaar geheime dingen voor mensen zoals ik die twijfelen om bij een volgende te gaan, het goede nieuws er is een wc.
verder moet je beetje bij trainen voor badminton als je niet lekker in je vel zit, kun je je daar afreageren met een hamer op frank als ik het goed heb begrepen mannen krijgen een gratis massage van knoflookboter van je kinderen heb je geen last, gewoon in een boom van 30 meter hoog zetten let op als je op het veld loopt als stel want erica ziet het meteen, dus je kan niet effe stiekemis verdwijnen en onopgemerkt terug komen. |
Kijk goed samengevat!!! Dus nu nog even opgeven voor de volgende picknick en overtuig u zelves Jij ook steen en niet alleen maar lachen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | Je zou ook zo'n dixie ( zo'n mobiele wc) mee kunnen nemen in geval van heeel hoge nood.  |
Of gewoon zorgen dat zuster Tink meegaat, en haar kofferbak vol zusterspulletjes heeft. Die heeft daar dan vast ook wel een andere oplossing voor, als dat jij met zo'n Dixie op de rug moet gaat picknicken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk goed samengevat!!! Dus nu nog even opgeven voor de volgende picknick en overtuig u zelves Jij ook steen en niet alleen maar lachen  |
Ja Erika, nee Erika, komt goed, Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk goed samengevat!!! Dus nu nog even opgeven voor de volgende picknick en overtuig u zelves Jij ook steen en niet alleen maar lachen  |
misschien kom ik, beslis ik een week van te voren wel en ik neem mee, nee geen barbeque of tent, maar mobiele wc, alleen voor de dames trouwens de mannen nemen hun eigen maar mee. ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:16
|
|
|
we willen dus op zaterdag 13 oktobervoor de dertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 39 jaar, met pleegdochter (6) Djes101, 43 jaar, regio 070 Erika129, 37 jaar, regio 0318
willem618. 43 jaar, regio 0344 met 4 kinderen (15, 13, 9, 3) heide115, 45 jaar, regio 070
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 5 augustus 2012, 23:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
|
|
|
die heb jij zeker nodig na barbeque vleesjes eten, red je het restaurant niet meer. lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ja Erika, nee Erika, komt goed, Erika  |
Goed zo braaf meisje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oeps Josina hij komt wel erg dicht in de buurt nu  |
Welnee, geloof er helemaal niets van...hij moet eerst asiel aanvragen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:18
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Welnee, geloof er helemaal niets van...hij moet eerst asiel aanvragen...  |
En wat dacht je van een verblijfsvergunning!!! Kom nou we kennen niet zomaar iedereen toelaten in deze mooie provincie zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Succes met het wennen bedoel je zeker?  |
Zo kun je het ook stellen, ik denk dat je heel snel weer huilend terugrent...zo snel dat Bolt je niet ineens in kan halen Ik zal je heel hard toejuichen, dat beloof ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Goed zo braaf meisje  |
*GRIJNZZZZZ*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:20
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En wat dacht je van een verblijfsvergunning!!! Kom nou we kennen niet zomaar iedereen toelaten in deze mooie provincie zeg  |
Zover komt ie geeneens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:22
|
|
|
PETRA944 schreef: | die heb jij zeker nodig na barbeque vleesjes eten, red je het restaurant niet meer. lol |
Volgens mij staan er ook nog wel genoeg bomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Volgens mij staan er ook nog wel genoeg bomen.  |
daar zitten de pn ers he, en verder is het heide dus je moet het wel redden he visser om optijd bij het restaurant te zijn als je bedorven kipje van de barbeque heb gegeten beter neem je dat mobile wc ding voor je mee als je gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:27
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zo kun je het ook stellen, ik denk dat je heel snel weer huilend terugrent...zo snel dat Bolt je niet ineens in kan halen Ik zal je heel hard toejuichen, dat beloof ik  |
Ik denk het ook . Als ik dat onderontwikkelde gebied alleen maar zie , dan heb ik er al genoeg van denk ik. Ze hebben er nog niet eens zee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:28
|
|
|
Je zult het nu wel aan het vieren zijn, maar van Harte, Pieter, vanuit de melkrepubliek want bananen worden hiet niet verbouwd.
Thomas, bei uns ist alles (K) (r)uhiger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:29
|
|
|
mooie uitleg Chatuliem kon vandaag niet naar de kerk maar dank zij jou toch nog een mooie preek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:31
|
|
|
PETRA944 schreef: | daar zitten de pn ers he, en verder is het heide dus je moet het wel redden he visser om optijd bij het restaurant te zijn als je bedorven kipje van de barbeque heb gegeten beter neem je dat mobile wc ding voor je mee als je gaat  |
Wel nee , de bomen voor de heren en het struikgewas voor de dames. niks restaurant , die hadden ze vroeger ook niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:31
|
|
|
BIANCABB146 schreef: | tsja...het was hier eens veel gezelliger en veel minder oppervlakkig |
Dit hoor ik meerdere personen zeggen, kan wel, een paar jaar geleden op OneWay, net zo'n forum als hier was het ook veel gezelliger..... Ja, toen had ook nog lang niet iedereen een pc, zolas nu wel het geval is, maar slechts ongeveer de helft van de mensen. Dus het was min of meer nog bijzonder als je een pc had met onbeperkt internetten. Wat indirect het forummen ook meer bijzonderder maakte.
Trouwens ik vind je beschuldigingen wel erg naar overkomen, naar de mensen die er hier wel iets van proberen te maken, met je 'hoger onderwijs'. Ja, tuurlijk denk je met je intellectueel snobisme, komt er weer zo iemand met een dom tekenfilmpie, die elke diepgang mist.
Maar ja, ik prĂ³beer tenminste nog iets. En ik ben helemaal klaar met dat geklaag van jou en enkele anderen van hoe gezellig het hier eerst was, en hoeveel diepgang er hier eerst was. Wat weet jij nou van diepgang af? Als je dat wist, zou je zoiets niet eens durven schrijven. En da's ook een indirecte belediging van de mensen die nu wel serieuze pogingen doen om het eea te schrijven. En mensen die wel serieus zijn met wat ze schrijven.
Duidelijk?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 6 augustus 2012, 00:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:34
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wel nee , de bomen voor de heren en het struikgewas voor de dames. niks restaurant , die hadden ze vroeger ook niet. |
echt niet daar kunnne wilde zwijnen in zitten in het struikgewas, gaan jullie maar daar. enfin zal je ophouden met plagen, maar het is zo grappig plagen ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:38
|
|
|
PETRA944 schreef: | echt niet daar kunnne wilde zwijnen in zitten in het struikgewas, gaan jullie maar daar. enfin zal je ophouden met plagen, maar het is zo grappig plagen ......  |
haha je maakt de picknick nu wel heel wild hoor....
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 5 augustus 2012, 23:38
|
|
Naar boven |
|
|