ChristianMatch

Forum

Olympische Spelen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4306 4307 4308 4309 4310 4311 4312 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:44

ANNA415 schreef:
Ja verschrikkelijk oppervlakkig Knipoog smiley Knipoog smiley Engeltje smiley

Volgens mij mag je best lekker sporten kijken.
Maar als je het moet zien, dus alles moet er voor wijken, mag je je wel eens wat gaan afvragen. Maar dat geldt niet alleen voor sport. Mijn broer bv heeft jaren geleden in een ziekehuis gewerkt. Tv's telefoons ed bij bed aansluiten. Kwam hij een keer 's ochtends op de kraamafdeling een tv ophangen. Wordt hij uitgescholden dat hij moet opschieten want de herhaling van GTST was erop en die had de dame in kwestie de avond ervoor gemist ivm de bevalling. Hoezo verslaafd?

Ik geef geld toe als ik dat niet hoef te kijken , misschien toch iets minder oppervlakkig dan ik lijk Knipoog smiley .

Je geeft inderdaad een voorbeeld van situatie waar sprake is van dwangmatig iets moeten. Ik denk dat alles wat je dwangmatig moet doen niet goed voor je is, of dat nou teveel tv kijken is, teveel computeren of teveel sporten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:48

De sporten op zich heb ik geen problemen mee, olympische spelen ook niet vind het zelf ook leuk om bepaalde takken van sport te kijken.
Maar waar ik wel veel moeite mee heb is het grove geld dat ermee verdient wordt!!
Vooral voetbal ik vind het schandalig als je hoord wat er betaald wordt bij een transfer dan denk ik doe daar eens wat anders mee!!!
Geef dat geld aan de kansarme kinderen zodat die ook een sport kunnen doen!!
Daar kan ik me dus echt kwaad om maken Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:49

PIETER649 schreef:
beloof je dat?
wij waarderen het dat je in die bananenrepubliek rondom t ijsselmeer blijft wonen, echt waar Lachende smiley

Hahahahahaha, mijn laatste contact met (echte) Duitsers zorgde er anders ook wel voor dat ik het niet in mijn hoofd zal halen ook nog eens naar dat land van bier en braadworst te vertrekken....

Nee, laat mij maar in mijn landje van Berenburger en bruin brood. Beterrrrrrr Knipoog smiley

Dus bij deze: Pieter beloofd!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:51

STEENTJE178 schreef:
Hahahahahaha, mijn laatste contact met (echte) Duitsers zorgde er anders ook wel voor dat ik het niet in mijn hoofd zal halen ook nog eens naar dat land van bier en braadworst te vertrekken....

Nee, laat mij maar in mijn landje van Berenburger en bruin brood. Beterrrrrrr Knipoog smiley

Tja ik blijf ook wel in dit land wonen Knipoog smiley
Maarre mot eerlijk zeggen het eten bij ome pieter is wel errugggggg lekker Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:52

STEENTJE178 schreef:
Laat maar, Erika. Visser is ECHT de weg kwijt, zoals ook nu weer blijkt Knipoog smiley

Ach wanneer niet Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:52

STEENTJE178 schreef:
En hier nog eentje........

En zie daat: een nieuwe Rolling Stone Clown smiley

Whaaaaaaa hahaha
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:58

ERIKA129 schreef:
De sporten op zich heb ik geen problemen mee, olympische spelen ook niet vind het zelf ook leuk om bepaalde takken van sport te kijken.
Maar waar ik wel veel moeite mee heb is het grove geld dat ermee verdient wordt!!
Vooral voetbal ik vind het schandalig als je hoord wat er betaald wordt bij een transfer dan denk ik doe daar eens wat anders mee!!!

Daar stond vorige week een stukje over in de krant.
Er lopen nu 178 nederlandse sporters rond in London die uitkomen in 18 verschillende diciplines.
Maar waar zijn nu al die oranje vlaggetjes in de straten, op de auto's en alle oranjeonzin die je bij de kassa van de supermarkt krijgt?
Waarom wordt draait een heel land door voor 11 overbetaalde voetballers maar hoor je nu betrekkelijk weinig over de 178 nederlanders die hier jaren naar toe gewerkt hebben?
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:02

Maar dan wel vooral de pure choc hoor!!! Hoe puurder hoe lekkerder Knipoog smiley
Die schijnt trouwens ook nog gezond voor vanalles en nogwat te zijn, dus vergoeden die hap!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:04

STEENTJE178 schreef:
Hm, vul jij zo hermetische elke deuropening dat geen vrouwtjesmug de kans krijgt mee naar binnen te glippen?
De ellende alleen van die hermetisch sluitende horren is dat, wanneer die mug eenmaal binnen is, hij/zij ook de kans niet krijgt zelf weer weg te gaan. Dus alsnog op jacht....... *zucht*
(overigens wel met het voordeel dat het bij die enkeling blijft Knipoog smiley)

En over dat bedreigd worden..... Sommige mensen voelen zich al werkelijk bedreigd door de mogelijke aanwezigheid van dat beest, los van het feit of dat beest op 2 meter afstand tegenover je staat of niet.....

Maar van mij mogen die wolven best blijven leven en zijn waar ze zijn, omdat ze nu eenmaal zelfden of nooit een mens iets zullen aandoen.... Alleen ff opletten op je schapen of konijnen....

ik vind ze gewoon eng stel dat ze een kind aanvallen, heb vroeger in ede gewoond en ook een tijdje midden in de bossen in otterlo gewoond,, zo moet je op bepaalde tijden niet lopen waar everzwijnen zijn als ze net kleintjes hebben, dan kunnen ze echt heftig reageren, nu zetten we ons in om wolven niet te laten uitsterven, prima in een afgesloten gebied maar overal in de bossen?
ooit liep ik tegen avondschemering in de bossen en er liep een hond, maar twijfelde of het soms een wolf was bedreigend om mij en me kinderen heen , was echt eng, hij liep rond in rondjes om ons heen met een blik als of hij ieder moment eentje ging aanvallen.ook ging hij angstaanjagend huilen. was echt bang dat hij een van me kinderen wou grijpen. en dat is precies waar ik bang voor ben als we te veel wolven ooit weer in de bossen krijgen. als je zo,n beest bedreigend tegenover je ziet staan ben je echt effe bang.
het blijven jagers. ben in dat stuk bos nooit meer gaan wandelen.En had een ouder meisje bij met haar vriend,een grote jongen, echt iedereen was harstikke bang, stilte en een beest wat bedreigend naar je kijkt, om je heen loopt. ha ha was echt maf, toen we in de auto waren en rustig door het bos reden, liep hij nog mee, ging op een gegeven moment recht voor me auto staan en in het licht van me koplampen, weerkaatsten zijn ogen ook nog licht, werd het nog enger, had bijna gas gegeven dat ik dacht ik rijd hem gewoon dood. maar nee niet gedaan hoor.... dat was d elaatste keer ik tegen de avond in het bos ging, deed het altijd omdat het leuk was dat alle dieren dan te voorschijn kwamen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:05

ROELANDE345 schreef:
ja zie je wel dat dacht ik al

Knipoog smiley

Over christelijk daten gesproken... Visser die eem harem begint Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:07

STEENTJE178 schreef:

Curryworst is wel errug lekker hoor Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:08

PIETER649 schreef:
en wie denk jij dat jij bent dat jij zou mogen beslissen wie en welk van Gods schepsels waar, dan wel waar niet, op Gods aarde mogen rondlopen????

Zie me laatst geschreven stuk en ja ik wil ook geen tijgers in het bos liever, maar prima wolven in het bos, alleen moeten we dan ook het recht hebben om een mes mee tenemen voor als zo,n beest ooit aanvalt.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:10

STEENTJE178 schreef:
Tssssssss, Visser.
Aan verbeeldingskracht hebben die Utrechtenaren geen gebrek, maar onze meren krijgen ze écht niet hoor!!!
Die houden we hier, evenals onze eigen bossen, de friese worst en Be(e)renburger, de wijdse luchten, de betaalbare huizen, de nuchtere mensen zonder poespas, ons eigen cultuurtje, die toch verder terug gaat als die opeenstapeling van culturen bij jullie, het skûtsjesilen, het fierljeppen, het kaatsen, de Waddenzee en 4 van de 5 grote Waddeneilanden, de elfstedentocht, de rust en ruimte, smogvrij, file-arm, de rechtdoorzeese mentaliteit, waar "ja" nog gewoon "ja" is, waar alle vormen van natuur nog gewoon te vinden is, zonder opgesloten te moeten worden in nationale parken etc.etc, waar je je vis nog gewoon uit het water kunt halen, ipv bij de visboer...... moet ik nog ff doorgaan???

Nee, zolang jullie maar in de waan blijven dat wij in het "verre" noorden het slechter getroffen hebben dan jullie, genieten wij nog lekker van de rust en schudden meewarig onze hoofden.....

Clown smiley

Ach ik zeg altijd maar: er is maar 1 goeie Fries en dat is een diepvries Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:13

PETRA944 schreef:
ik vind ze gewoon eng stel dat ze een kind aanvallen, heb vroeger in ede gewoond en ook een tijdje midden in de bossen in otterlo gewoond,, zo moet je op bepaalde tijden niet lopen waar everzwijnen zijn als ze net kleintjes hebben, dan kunnen ze echt heftig reageren, nu zetten we ons in om wolven niet te laten uitsterven, prima in een afgesloten gebied maar overal in de bossen?
ooit liep ik tegen avondschemering in de bossen en er liep een hond, maar twijfelde of het soms een wolf was bedreigend om mij en me kinderen heen , was echt eng, hij liep rond in rondjes om ons heen met een blik als of hij ieder moment eentje ging aanvallen.ook ging hij angstaanjagend huilen. was echt bang dat hij een van me kinderen wou grijpen. en dat is precies waar ik bang voor ben als we te veel wolven ooit weer in de bossen krijgen. als je zo,n beest bedreigend tegenover je ziet staan ben je echt effe bang.
het blijven jagers. ben in dat stuk bos nooit meer gaan wandelen.En had een ouder meisje bij met haar vriend,een grote jongen, echt iedereen was harstikke bang, stilte en een beest wat bedreigend naar je kijkt, om je heen loopt. ha ha was echt maf, toen we in de auto waren en rustig door het bos reden, liep hij nog mee, ging op een gegeven moment recht voor me auto staan en in het licht van me koplampen, weerkaatsten zijn ogen ook nog licht, werd het nog enger, had bijna gas gegeven dat ik dacht ik rijd hem gewoon dood. maar nee niet gedaan hoor.... dat was d elaatste keer ik tegen de avond in het bos ging, deed het altijd omdat het leuk was dat alle dieren dan te voorschijn kwamen.

Daar waar de picknick is kan wild niet komen Knipoog smiley
het stuk is afgezet en heeft wildroosters!!!
Weer geen excuus om niet te komen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:23

PETRA944 schreef:

he bah dat lijkt me inderdaad helemaal geen leuke ervaring. Kan me goed voorstellen dat jullie bang waren
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:24

ERIKA129 schreef:
Daar waar de picknick is kan wild niet komen Knipoog smiley
het stuk is afgezet en heeft wildroosters!!!
Weer geen excuus om niet te komen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

weet ik ik ken de heide goed van vroeger toen ik er woonde Knipoog smiley everzwijnen
zitten vaak bij de stukken waar veel varens zitten en je herkent de sporen goed, ze wroeten in de grond en je ziet het aan hun ontlasting, heb er wel es eentje achter me aan gehad toen ik effe ging pissen tussen de varens, daar zat er eentje met jongen. ha ha ha. dan moet je rennen voor je leven. maar tijdens die periode hebben ze ook vaak borden met verboden toegang waar je je beter aan kan houden, maar eh die wildroosters komen sommiggen overheen hoor als ze op zoek gaan naar voedsel, vraag maar es aan boeren die dicht bij de bossen daar wonen, ze vreten graag van een maisveld.
petra die veel van natuur houd, maar niet van wolven en ook gewoon dieren eet. duh en spinnen dood en muggen.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:26

STEENTJE178 schreef:
Maar dan wel vooral de pure choc hoor!!! Hoe puurder hoe lekkerder Knipoog smiley
Die schijnt trouwens ook nog gezond voor vanalles en nogwat te zijn, dus vergoeden die hap!!! Knipoog smiley

uiteraard Steen min 70%
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:46

ANNA415 schreef:
Ach ik zeg altijd maar: er is maar 1 goeie Fries en dat is een diepvries Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril

Blijf vooral gezellig weg, houden wij onze rust en ruimte Knipoog smileyKnipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 14:47

ERIKA129 schreef:
Huh Verraste, verbaasde smiley
Kwintelooyen geen Utrecht hoe kom je daar nu weer bij Gefrustreerde smiley
Dat is wel de Utrechtse heuvelrug domme zeeuw Boze smiley

En hoe vaak heb jij hier al verkondigd dat je NIET in Utrecht woont? Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 14:48

Waardeloze provincie , ik ga wel weer naar Domburg , daar schijnt tenminsre de zon. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 14:50

THOMAS968 schreef:
Dan moet je eens wat meer naar de mannen kijken, Shanita. Knipoog smiley Neem dan wel een bril voor veraf want met een computerbril zie je alleen scherp bij een afstand van 60 cm en dat is al aardig dichtbij.

De natuur is overigens genadig want als er rimpeltjes bij de vrouwen verschijnen, hebben de meeste mannen een leesbril nodig. Knipoog smiley De prijs is gelijk aan een multifocale bril (varilux) en in Vlaanderen spreekt men wel van doorvloeiglazen. Ik was bij Hans Anders 160 euro kwijt.

Thomas, heeft een leesgedeelte maar leest ook best wel veel - en een beetje onrust kan geen kwaad.

Dus Thomas, nu niet met je computerbril naar de vrouwen kijken....
anders "geloof"je je ogen niet
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 15:53

ERIKA129 schreef:
Idd, er gaat heel veel geld in om. Dat is echter over een paar jaar afgelopen. Dan zijn alle teams verplicht geen schulden meer te hebben. Het vreemde is nl. dat ploegen als Real Madrid gewoon hele hoge schulden mogen hebben. Drie jaar geleden heeft RM in één week 180 miljoen euro hebben uitgegeven aan twee spelers: Ronaldo en Kaka...
Verder ging men er vroeger van uit dat de spelers een salaris voor het leven moesten verdienen. Iets waar een normale werknemer in 35 jaar verdient, moesten zijn in 10 jaar verdienen. Daarom kregen ze een hoger jaarsalaris dan gebruikelijk was. Dat was de achterliggende reden, het is nu echter uit de klauwen gelopen.
Verder doet een aantal spelers iets terug voor de maatschappij. Johan Cruijff is heel actief met zijn Cruiff coarts, dat voetbal teruggeeft aan de jeugd in kansarme wijken. Clarence Seedorf is bezig met Suriname en heeft daar tal van projecten op touw gezet. Edwin van der Sar heeft ook een nieuwe organisatie opgericht. Bovendien zet Oranje zich in voor kinderen met een spierziekte.
Bij iedere wedstrijd van Ajax hebben ze een aantal plaatsen gereserveerd voor mensen met een rolstoel en veel spelers gaan na afloop juist naar hen toe.
Het is dus niet zo dat deze sporters alleen met zichzelf bezig zijn en als geldwolven bezig zijn, ze zijn ook wel degelijk maatschappelijk betrokken.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 16:00

'T IJ is een rivier tussen het Centrum van Amsterdam en Amsterdam Noord.

Stel je gaat dat 't EI noemen...Dat is toch geen gezicht....

Goed, kunnen we nu weer on-topic, het is tenslotte wel een onderwerp van Chatuliem... Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 6 augustus 2012, 16:58
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 16:21

hoeveel mensen er met de komende verkiezingen op de pvv gaan stemmen?
zeer zorgwekkend als er weer nederlanders op gaan stemmen
de partij van geert Wilders schrijft voor om te stoppen met het verlenen van uitkeringen aan nieuwkomers.Migranten moeten tien jaar in nederland werken voordat ze recht krijgen op sociale voorzieningen.

eh dus je bent gevlucht uit een ander land en als je niet meteen werk vind heb je een probleem, waar leef je dan van? duwwen we zo mensen zelf niet richting crimineliteit. want niet iedereen kan natuurlijk ook meteen werken, sommiggen komen ernstig getraumatiseerd hier aan, zijn niet voor niks gevlucht. wat een stomme woorden weer van pvv.
Naar boven

Auteur Bericht
JOJADA952

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 17:01

Hallo Zwaan

Wat een geweldig idee! En ook betaalbaar gelukkig. Wat moeten we meenemen? Is het al zeker dat het doorgaat? In welke plaats woon je?
Heb altijd al van spelletjes gehouden... ben benieuwd naar het vervolg.
Groeten,
van Jojada

ZWAAN995 schreef:
Hallo .....,

22 September wil ik mij thuis een Spelletjes avond organiseren.
In de middag 15 a 17 uur is men welkom voor bakje thee/koffie + lekkers.
Rond 18 uur bij mij warm eten en daarna spelletjes doen.

Dit kan zijn:

- Scrabble
- Sjoelen
- Mens erg je nieten
- Ganzenborden
- Rummikub
- Jatsee
- Ligretto
- Boonanza

Bijdrage: Na vrije willige gift

<><

Zwaan

Die meedoen:

- Zwaan995
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 17:03

CHATULIEM619 schreef:
Idd, er gaat heel veel geld in om. Dat is echter over een paar jaar afgelopen. Dan zijn alle teams verplicht geen schulden meer te hebben. Het vreemde is nl. dat ploegen als Real Madrid gewoon hele hoge schulden mogen hebben. Drie jaar geleden heeft RM in één week 180 miljoen euro hebben uitgegeven aan twee spelers: Ronaldo en Kaka...
Verder ging men er vroeger van uit dat de spelers een salaris voor het leven moesten verdienen. Iets waar een normale werknemer in 35 jaar verdient, moesten zijn in 10 jaar verdienen. Daarom kregen ze een hoger jaarsalaris dan gebruikelijk was. Dat was de achterliggende reden, het is nu echter uit de klauwen gelopen.
Verder doet een aantal spelers iets terug voor de maatschappij. Johan Cruijff is heel actief met zijn Cruiff coarts, dat voetbal teruggeeft aan de jeugd in kansarme wijken. Clarence Seedorf is bezig met Suriname en heeft daar tal van projecten op touw gezet. Edwin van der Sar heeft ook een nieuwe organisatie opgericht. Bovendien zet Oranje zich in voor kinderen met een spierziekte.
Bij iedere wedstrijd van Ajax hebben ze een aantal plaatsen gereserveerd voor mensen met een rolstoel en veel spelers gaan na afloop juist naar hen toe.
Het is dus niet zo dat deze sporters alleen met zichzelf bezig zijn en als geldwolven bezig zijn, ze zijn ook wel degelijk maatschappelijk betrokken.

Je hoord mij ook niet zeggen dat ze niks goed doen!!!
Ik weet wat Johan Kruijff doet en er zijn zeer zeker meer spelers die dat doen, maar dat neemt niet weg dat het gewoon absurd blijft!!
Er zijn beroepen die zeer zwaar zijn en men moet doorwerken tot 67 jaar! Voetballers zijn met wat 35jaar?? klaar en eigenlijk te oud!! Nou ga dan alsnog gewoon werken! Worden ze echt niet minder van!!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 17:05

ERIKA129 schreef:
Je hoord mij ook niet zeggen dat ze niks goed doen!!!
Ik weet wat Johan Kruijff doet en er zijn zeer zeker meer spelers die dat doen, maar dat neemt niet weg dat het gewoon absurd blijft!!
Er zijn beroepen die zeer zwaar zijn en men moet doorwerken tot 67 jaar! Voetballers zijn met wat 35jaar?? klaar en eigenlijk te oud!! Nou ga dan alsnog gewoon werken! Worden ze echt niet minder van!!

Zou jij het doen als je miljoenen op je bankrekening had staan? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 17:05

VISSER278 schreef:
En hoe vaak heb jij hier al verkondigd dat je NIET in Utrecht woont? Boze smiley

Bij mijn weten nooit!!! Want ik woon in de provincie Utrecht!!
Dus geen idee waar dat staat Verraste, verbaasde smiley
Denk dat je het door elkaar haald met dat ik niet in Gelderland woon want dat is vaak gezegt en tja das maar een dorp verderop Knipoog smiley
Ikke is een geboren en getogen dame uit de provincie Utrecht Lachende smiley
Waar het momenteel erg nat is Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 17:07

VISSER278 schreef:
Zou jij het doen als je miljoenen op je bankrekening had staan? Knipoog smiley

Daarom!!!!!!!!!!!!!!!!
Zijn die bedragen te zot voor woorden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 17:13

ERIKA129 schreef:
Bij mijn weten nooit!!! Want ik woon in de provincie Utrecht!!
Dus geen idee waar dat staat Verraste, verbaasde smiley
Denk dat je het door elkaar haald met dat ik niet in Gelderland woon want dat is vaak gezegt en tja das maar een dorp verderop Knipoog smiley
Ikke is een geboren en getogen dame uit de provincie Utrecht Lachende smiley
Waar het momenteel erg nat is Boze smiley

Hier is het droog en zonnig , maar dat zijn we wel gewend. Lachende smiley

Ben ik blij dat ik vandaag toch niet naar Utrecht verhuisd ben. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Visser kan dan wel een zeeuw zijn maar is er niet geboren en ook niet in utrecht :-p

Laatst aangepast door
VISSER278
op maandag 6 augustus 2012, 17:15
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4306 4307 4308 4309 4310 4311 4312 ... 6194 Volgende
Pagina 4309 van 6194