Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | Spekjes , vlees , kipblokjes , aardappels ,op smaak gebracht met een beetje shoarma, juun ,..... so what zuunig. Andijvie komt er helemaal niet aan te pas. En als toetje een half pond kibbeling met knoflooksaus.  |
haha nou ja jij bent dan ook geen meisje he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:13
|
|
|
maar ja, al een paar dagen negeer ik maar dat je bijna bij alles wat ik schrijf, negatief op me ingaat, me belachelijk maakt op het forum. en jij willemijn gaat maar door en door. leuk is het zo niet voor mij op het forum meer moet ik me dan bij ieder schrijven gaan verdediggen tegenover leugens. sommigge mensen op dit forum zitten echt niet lekker in hun vel, en begrijp het best, ben ook niet boos op je willemijn, je trapt van je af vanuit je eigen pijn. en ik hoop dat jezus je wonden heelt. maar dat wil niet zeggen dat ik me grenzen niet bewaak, ook ik heb gevoel en bij deze trek ik me terug van het forum en hoop dat de rust terug keert op het forum, en fouten, miscommunicaties maken we allemaal wel eens, jammer willemijn dat je je eigen fouten niet toegeeft eerlijk en inziet dat je anderen onterecht kwetst. en er gewoon maar mee door blijft gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:15
|
|
|
PETRA944 schreef: | maar ja, al een paar dagen negeer ik maar dat je bijna bij alles wat ik schrijf, negatief op me ingaat, me belachelijk maakt op het forum. en jij willemijn gaat maar door en door. leuk is het zo niet voor mij op het forum meer moet ik me dan bij ieder schrijven gaan verdediggen tegenover leugens. sommigge mensen op dit forum zitten echt niet lekker in hun vel, en begrijp het best, ben ook niet boos op je willemijn, je trapt van je af vanuit je eigen pijn. en ik hoop dat jezus je wonden heelt. maar dat wil niet zeggen dat ik me grenzen niet bewaak, ook ik heb gevoel en bij deze trek ik me terug van het forum en hoop dat de rust terug keert op het forum, en fouten, miscommunicaties maken we allemaal wel eens, jammer willemijn dat je je eigen fouten niet toegeeft eerlijk en inziet dat je anderen onterecht kwetst. en er gewoon maar mee door blijft gaan. |
Begrijpen doe je me in ieder geval niet, dat is wel helder.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat geloof ik wel . Er zit ieder geval een gordijnentots op . En daar heb ik em maar op gezet. Ik wilde nog de gebruiksaanwijzing raadplegen maar ik weet niet waar ik die nu weer opgeruimd heb.  |
Heb je wel de haakjes in een zakje gedaan en toen pas de gordijnen in de wasmachine?
Het is veel handiger de bovenkant van je gordijnen even in een plastic (wit) zakje te doen en dan incl gordijnen in de wasmachine, scheelt veel werk....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 27 augustus 2012, 23:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:18
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar er zijn toch ook kerken waar gewoon gemeenteleden mogen komen bij het Censura Morum? Dus Erika, misschien heb jij ook wel een beetje gelijk? Ik lees het nl wel eens zo'n oproep in het refokerkblad, vandaar....Als het dan alleen voor de kerkenraad is hoeft dat toch niet? |
dat zou kunnen hoor! Ik weet het idd alleen van binnen de Christelijke Gereformeerde Kerk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heb je wel de haakjes in een zakje gedaan en toen pas de gordijnen in de wasmachine? |
Nee , gewoon los op de tafel . Maar dat maakt toch niks uit? Of moeten die haken ook in het wasmachine? Nee hoor ... ze hangen schoon weer terug . En truukt wee goed in huus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee , gewoon los op de tafel . Maar dat maakt toch niks uit? Of moeten die haken ook in het wasmachine? Nee hoor ... ze hangen schoon weer terug . En truukt wee goed in huus.  |
Goed bezig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:28
|
|
|
CARMEN073 schreef: | En voel jij je rijk Shanita? |
Ja, door de band genomen wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:28
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Goed bezig |
Sja , soms móet je wel , hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:32
|
|
|
JANS221 schreef: | variatie op `` ik ga op reis en neem mee`` :`` ik wil graag nog op reis naar``: Parijs, St.Petersburg, Milaan, Kopenhagen |
Vanuatu, Kauai, Reunion, New Caledonia, Tonga, Tromelin en Solomons Islands (dan is m'n geld op denk ik, kan ook iets eerder zijn)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:33
|
|
|
GERRIT603 schreef: | Vanuatu, Kauai, Reunion, New Caledonia, Tonga, Tromelin en Solomons Islands (dan is m'n geld op denk ik, kan ook iets eerder zijn) |
zo klinkt behoorlijk exotisch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:36
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | zo klinkt behoorlijk exotisch |
is het ook, een hoog rieten rokjes gehalte dus ik ga in de herfst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:36
|
|
|
GERRIT603 schreef: | is het ook, een hoog rieten rokjes gehalte dus ik ga in de herfst |
klinkt goed in elk geval, kom ik aan met mn zeeuws vlaanderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:38
|
|
|
ANNA415 schreef: | ons geplaagzien te overleven  |
dit en het feit dat het hier over vrouwenkwaaltjes gaat maken dat ik hier maar wegblijf, anders wordt erika boos denk ik
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op maandag 27 augustus 2012, 22:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:39
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Shanita:
Zegt een christen die rookt als een schoorsteen tegen een andere christen dat Yoga occult is, kan niet, sowieso niet maar dan helemaal niet.
Roken komt uit Amerika en was daar ook vaak onderdeel van een heidens ritueel. De vredespijp roken geeft dit bijvoorbeeld aan. Indianen beschouwden roken als een onderdeel van contact met de goden. De rook ging naar boven, een symboliek die we ook in het rookoffer kenden.
In die zin kun je zeggen dat mensen die nu roken iets doen met wat een occulte oosprong heeft en dat is nog waar ook. In mijn beleving doen ze echter gewoon iets wat op termijn ongezond is en kennelijk is het karakter van de roker om weerstand te bieden tegen de gewoonte van het tabaksverbranden niet sterk genoeg. Dat zegt ook iets over de werkzame stoffen die de roker tot zich neemt.
Persoonlijk vind ik dat je wat moet uitkijken iets occult te noemen want als je de bijbelteksten fout interpreteert, zet je medechristenen in een extreem kwaad daglicht.
Thomas, die wel vindt dat iedereen zou moeten stoppen met roken. |
Hai Thomas,
Zo bedoelde ik het nog niet eens, dat roken een occulte oorsprong zou hebben.
Ik keek zo, Yoga zijn lichamelijke oefeningen, met of zonder meditatie, iig gezond.
En roken is uitermate ongezond. dus in mijn ogen zondig, want je verpest je gezondheid. en Yoga zijn lichamelijke oefeningen dus je conditie wordt er beter van, zo bedoelde ik het.
En dat die oefeningen dan een oosterse mystieke achtergond hebben, boeie.
Mazzel!
S. Die zoveel occult vond zelfs donald duck en sprookjes...sprookjes zijn mooi en spannend en donald duck is grappig en leuk. En yoga is gezond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:40
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | klinkt goed in elk geval, kom ik aan met mn zeeuws vlaanderen |
ach, met dit weer is Breskens ook mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:41
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ach, met dit weer is Breskens ook mooi |
ja vast wel en dan kunnen die rokjes ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 22:43
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja vast wel en dan kunnen die rokjes ook  |
die heb ik daar nooit gezien, niet van riet tenminste, wel veel oosterburen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 23:06
|
|
|
Heb vandaag de proef op de som genomen en mijn vermoeden is bevestigd:
De maandag hoort bij het weekend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 23:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tell me were en when Ill be there  |
YES!!!!!!!!! Me too!!!!!!
(Oei...is niet een plaats waar je wezen moet als je lijnt...maar zo heerlijk al dat zoet....Jammie!!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 23:16
|
|
|
Wie heeft er interesse om samen met anderen de bijbel door te nemen en hierover van gedachten te wisselen? Mijn idee hierover is als volgt:
Er wordt een speciaal topic geopend waarin ieder kwartaal een leesrooster wordt neergezet: bijvoorbeeld de te lezen bijbelgedeelten per week.
In het topic kan iedereen die wil meepraten / -discussieren over het gelezen bijbelgedeelte.
Op die manier gaan we in een bepaalde tijd samen door de bijbel (gewoon beginnen bij Genesis). En we kunnen er ook met elkaar van gedachten over wisselen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 23:21
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik wil morgen nasi eten iemand een goed recept? |
Ooit heb ik eens nasi gemaakt op een heel andere manier...en toen vonden mijn kinderen dat zo lekker dat ik het altijd zo maak....
Met gehakt...(rul gebakken) Prei...champignons...en een zakje nasikruiden... Misschien erg simpel, maar wel lekker!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 23:24
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Jaaaaaaa das (zuid?)Hollandse zuinigheid! Hier komt er vlees bij hoor EN spekjes dr door!
Vanwaar die zuinigheid? |
Doe het zeker niet uit zuinigheid....maar vanwege die ...nou ja je weet wel... Laten we het noemen....een gerecht gericht op niet al teveel doorgroei van een toch al stevig lichaam!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 23:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Die filters wilde ik vanavond ook eens verversen . Die ene grote dat ging dus wel , die zat in de verpakking van de stofzuigerzakken . Maar er zit in de stofzuiger nog een kleinere , en die zat er niet bij . Dus die maar eens flink uitgeklopt en terug gedaan . Zou dat genoeg zijn? En nu gordijnen wassen. Hoe iemand 25 wassen kan draaien is voor mij een raadsel . Hier doet het wasmachine al minstens een uur over èèn was. Dus morgen de andere gordijnen. |
Helemaal goed gedaan!!! Ook die gordijnen...ik doe ook niet alles in 1 x... Ze moeten nu in het hele huis eraf( vanwege de renovatie)...meteen een goede reden om ze weer eens te wassen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 23:56
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Heb vandaag de proef op de som genomen en mijn vermoeden is bevestigd:
De maandag hoort bij het weekend!  |
helemaal mee eens, wil je dat svp asap aan mijn werkgever doorgeven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 00:03
|
|
|
GERRIT603 schreef: | helemaal mee eens, wil je dat svp asap aan mijn werkgever doorgeven  |
Het wordt 1 van de speerpunten van onze partij GR! Stem dus op ons!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 00:22
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Het wordt 1 van de speerpunten van onze partij GR! Stem dus op ons!  |
ik ben afgewezen als kandidaat minister van financiën, moet ik op een partij stemmen die zo dom is misschien bel ik blondie wel ff om dat punt aan zijn partijprogramma toe te voegen, het trekt zeker stemmen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 00:30
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ik ben afgewezen als kandidaat minister van financiën, moet ik op een partij stemmen die zo dom is misschien bel ik blondie wel ff om dat punt aan zijn partijprogramma toe te voegen, het trekt zeker stemmen  |
whahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 01:09
|
|
|
't Is goed om in je eigen hart te kijken Nog even voor het slapen gaan Of je van de ochtend tot de avond Geen enkel hart hebt zeer gedaan. Of je aan liefdeloze mensen Eén woordje van liefde hebt gegeven Of je tegen verdrietige harten gezegt hebt het goede na te streven Dat je je handen hebt gewonden Rondom een hart, dat eenzaam was ...Dan voel je als het goed is wat mooi en fout was deze dag
't Is goed in eigen hart te kijken... dan blijft het oordelen uit En mag je rust ervaren , voordat je je ogen sluit
|
|
Naar boven |
|
|