ChristianMatch

Forum

kreet van de week
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4420 4421 4422 4423 4424 4425 4426 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 01:11

DJES101 schreef:
't Is goed om in je eigen hart te kijken
Nog even voor het slapen gaan
Of je van de ochtend tot de avond
Geen enkel hart hebt zeer gedaan.
Of je aan liefdeloze mensen
Eén woordje van liefde hebt gegeven
Of je tegen verdrietige harten
gezegt hebt het goede na te streven
Dat je je handen hebt gewonden
Rondom een hart, dat eenzaam was
...Dan voel je als het goed is
wat mooi en fout was deze dag

't Is goed in eigen hart te kijken...
dan blijft het oordelen uit
En mag je rust ervaren ,
voordat je je ogen sluit

Pfffff.... who cares...

Er is geen hart dat zich een slag de tijd gunt om zich iets vammij aan te trekken. Nobody cares anywees
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 01:17

HANNAH810 schreef:
voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 39 jaar, met pleegdochter (6)
Djes101, 43 jaar, regio 070
Erika129, 37 jaar, regio 0318
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
Jans221, 51 jaar, regio 0180
Willemien943, 45 jaar, regio 010'
xabia, 48 jaar, regio belgie
flower953, 49 jaar, regio 030
joelle246, 52 jaar, regio 070
mieke962, 41 jaar, regio 0181

willem618. 43 jaar, regio 0344 met 4 kinderen (15, 13, 9, 3)
heide115, 45 jaar, regio 070
Harald940, 37 jaar, regio 038
jesse968, 36 jaar, regio 078
johanurd092, 36 jaar, regio 0521

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 28 augustus 2012, 19:45
Naar boven

Auteur Bericht
DJES101

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 01:28

CARMEN073 schreef:
Wie heeft er interesse om samen met anderen de bijbel door te nemen en hierover van gedachten te wisselen? Mijn idee hierover is als volgt:

Er wordt een speciaal topic geopend waarin ieder kwartaal een leesrooster wordt neergezet: bijvoorbeeld de te lezen bijbelgedeelten per week.

In het topic kan iedereen die wil meepraten / -discussieren over het gelezen bijbelgedeelte.

Op die manier gaan we in een bepaalde tijd samen door de bijbel (gewoon beginnen bij Genesis). En we kunnen er ook met elkaar van gedachten over wisselen.

carmen schreef;

Pfffff.... who cares...

Er is geen hart dat zich een slag de tijd gunt om zich iets vammij aan te trekken. Nobody cares anywees

als je deze reactie bij de kreet van de week zet ..
waarom dan dit topic carmen??
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 01:31

DJES101 schreef:
carmen schreef;

Pfffff.... who cares...

als je deze reactie bij de kreet van de week zet ..
waarom dan dit topic carmen??

Waarom niet? Wat heeft het met elkaar te maken???

Ik ben alleen op de wereld, maar daarom mag ik toch wel de bijbel lezen??
Naar boven

Auteur Bericht
DJES101

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 01:38

CARMEN073 schreef:
Waarom niet? Wat heeft het met elkaar te maken???

Ik ben alleen op de wereld, maar daarom mag ik toch wel de bijbel lezen??

oke!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 01:42

DJES101 schreef:

En mag je rust ervaren ,
voordat je je ogen sluit

mooi om de dag mee te eindiggen, zet me tot nadenken
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 01:44

CARMEN073 schreef:
Pfffff.... who cares...

bij deze dan vanuit mijn hart een virituele knuffel Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 01:53

CHATULIEM619 schreef:
Ogenschijnlijk zag je niets aan hem. Hij speelde met andere jongens, hij lachte af en toe en je kon zien dat hij zich thuis voelde. Kees deed gewoon mee met de rest....wat had hij een plezier op het kamp.

Automatisch gingen mijn gedachten uit naar twee jaar geleden. Kees had PDD NOS hadden de ouders verteld. En ach, PDD NOS, er zijn variaties, ik haalde mn schouders op, zal wel.
Maar deze PDD NOS was ernstig, heel ernstig. De eerste middag begon het al. Binnen twee minuten liep hij bij zn groepje weg en was kwaad, heel kwaad. Er was geen land met hem te bezeilen. Na hem weer voorzichtig terug te brengen naar zn groepje, was het na een kwartiertje weer mis. En eigenlijk ging het die hele week zo door. Boze buien kwamen en gingen, en we legden ons erbij neer dat hij zo was....

Vorig jaar wilde hij weer mee. En het begon eigenlijk precies hetzelfde, hij wilde de bal hebben en kreeg hem niet. Boos liep hij weer weg. Ik weet niet waarom ik het deed, maar ik herkende iets in hem. Kinderen met PDD NOS zijn snel boos. Vooral als ze in een onveilige omgeving zijn. En die boosheid kan snel een gevangenis voor ze worden. Ze willen wel weer meedoen, maar ze kunnen het gewoonweg niet. Die boosheid houdt ze ahw gevangen. Ik nam zn beide handen en zei tegen hem: doe maar eens flink boos. Hij greep mn handen en begon er in te knijpen, begon te grommen, en na een tijdje zei hij: het is over. En hij kon weer gaan spelen in de groep. Ik merkte toen, dat die boze bui zelf het probleem was. Hij was boos, wilde weer normaal kunnen doen, maar zag geen weg meer terug. Nu had hij het middel gevonden om uit zijn boze buien te komen. Tijdens die week kwam hij naar ons toe als hij zich boos voelde worden, na het gebruikelijke gegrom kon hij weer met zn vriendjes gaan spelen. Zonder dat ik echt merkte dat er iets veranderd was, was er voor hem een heleboel gebeurd.
Zn ouders hadden al regelingen getroffen om naar een aparte school te gaan. Hij was niet meer te handhaven op een normale school. Toen hij terugkwam uit het kamp, was de verandering zo groot dat hij gewoon op de school kon blijven waar hij was.
Nu zag ik hem na een jaar weer. En zoals ik al eerder vermeldde, er was niets meer te zien van zijn boosheid, wat zo lang het kenmerk van zijn gedrag was geweest. Hij deed gewoon mee met alle spelletjes en met de bonte avond. Een gewone jongen op het kamp.
Ik wil niet zeggen dat hij genezen was van PDD NOS. Dat zou teveel zijn van het goede. Ook wil ik niet zeggen, dat wij ervoor gezorgd hadden dat hij beter om kon gaan met de nieuwe impulsen van zo'n kamp. Maar zelf vind ik dit het grootste wonder wat ik ooit gezien heb. Hoe een jongen, die zo onhandelbaar was, nu opeens kon luisteren en gewoon meedoen..niet alleen op het kamp., maar ook in zijn dagelijks leven. God is groot, en God verandert mensen..Halleluja

Geweldig!! Ik begrijp nu wat je bedoelt met "echte problemen"!

Quote:
Chatuliem: "ja, dat is jouw interpretatie. In het echt ben ik echt wel begaan met mensen met echte problemen. "

Ik had het in mijn onschuld over kids die:

- op 8-jarige leeftijd mij niet durven aankijken omdat ze denken dat ze zo gruwelijk 'slecht en verdorven' zijn; omdat hun eigen moeder en broers dat beweren;
- op 6 en 8-jarige leeftijd dagenlang met chips op de bank hangen omdat hun vader weg is en hun moeder aan het plafond hangt en zij niet weten wat zij daarmee aan moeten (en ik overdrijf niet);
- niet meer praten omdat ze dagelijks door hun moeder en zus in elkaar geslagen worden;
- op 6-jarige leeftijd alleen maar kunnen huilen omdat hun moeder wekenlang in het buitenland zit en zij alleen in huis achterblijven;
- geen contact hebben met hun (pedofiele) vader in de gevangenis; hun moeder rond de kerst hebben zien sterven, hun oudste broer in de gevangenis niet kunnen bezoeken, door de kinderbescherming niet alleen uit huis maar ook in het buitenland geplaatst worden zodat ze volledig ontheemd raken voor zover ze dat al niet waren;
- door vader, broers, zwagers, kennissen, vrienden, sexueel misbruikt worden;
- op 9-jarige leeftijd uit hun leefomgeving gerukt worden en vervolgens in hun koffer moeten leven van 'gastgezin naar gastgezin' waarbij contact met hun dierbaren onmogelijk is.

Ik kan nog wel doorgaan.

Maar heel fijn dat er iemand met een 'echt probleem' door jou geholpen is....

Laatst aangepast door
CARMEN073
op dinsdag 28 augustus 2012, 10:59
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 01:57

PETRA944 schreef:
bij deze dan vanuit mijn hart een virituele knuffel Lachende smiley

thank u!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 02:00

Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 01:09

En mag je rust ervaren ,
voordat je je ogen sluit

gecopieerd uit kreet van de week,van djes, vond hem zo mooi, datikhem hier wou plaatsen, zet tot nadenken voor ons allen. net de hoop dat we allemaal wat liever met elkaar leren omgaan en ja bedoel ik ook mezelf mee hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 02:03

CARMEN073 schreef:
thank u!
graag gedaan. Lachende smiley eh djes heb je mooie gedicht gecopieerd en in het topic over yogha geplaatst, hoop dat je het niet erg vind, anders meld het even dan verwijder ik het weer.
Naar boven

Auteur Bericht
DJES101

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 02:14

PETRA944 schreef:
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 01:09

En mag je rust ervaren ,
voordat je je ogen sluit

gecopieerd uit kreet van de week,van djes, vond hem zo mooi, datikhem hier wou plaatsen, zet tot nadenken voor ons allen. net de hoop dat we allemaal wat liever met elkaar leren omgaan en ja bedoel ik ook mezelf mee hoor.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA412

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 05:45

Dankjewel voor je reactie Joelle en alvast een prettige vakantie!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 06:41

CARMEN073 schreef:
Pfffff.... who cares...

Als je het voor mekaar krijgt om zo mooi te schilderen, moet je bijna wel gelukkig zijn...

(Even tussendoor, ja, ik ging niet mee, had echt de week ervoor veel geslapen, weinig afgesproken....toch lukte 't niet; weer veels te hoge bloedruk, pijn..

Dan kon ik afmailen, voel me zelfs te beroerd, ook het feit an sich dat het me niet lukt...dus wou niet bellen.

Ja, zit in de zoveelste verwerkingsfase, betreft een date van hier, maar dat kan er flink inhakken. Lukte niet, was niemand zijn schuld..)

Maar goed dat weet ik nu, kan alleen met mensen die ik lang ken....

Maar goed, met verdriet verder, vaak ook geluk, wisselt elkaar af.

Het liefst zou ik nu weer mijn bed in gaan, maar ik heb zoveel te doen, in mijn huis, buiten mijn huis...

Dus...verdriet of niet, want ja, die is altijd op zijn ergst 's ochtends bij mij als ik net wakker ben.

Maar gewoon beginnen nu, na weet ik hoelang de halve dag in mijn bed.

Haren opsteken, de spullen hier ordenen en opruimen, dan zorgen dat ik mijn werk haal voor énen.

En dan ben ik nog ongesteld ook. Pijn, en dan ben ik het ook nog eens om de 3 weken, 2 weken niet een week wel.

En misschien kan ik dan over enkele weken/maanden ook spreken van een wonder.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 28 augustus 2012, 06:48
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 06:48

TEAPARTY711 schreef:
hahaha,

Teaparty verwijst naar onze conservatieve vrienden in Amerika.
Nooit gehoord van de Teaparty rally's ?
Ze willen terug naar de pure grondwet, naar wat de Founding fathers hebben opgesteld.
Wanneer men zich erin verdiept, is dit iets heel moois.
Officieel heet het de Boston Tea party, omdat men in Boston ergens in de 17de eeuw, protesteerde tegen de hoge belasting van King George op Thee,
dit dezen ze door naar de haven van Boston te gaan en de thee in het water te kieperen. Wat de verhoudingen tussen Amerika en Engeland verder op scherp deden zetten.
ooh wacht, ik zie het al, ik ben weer bezig, ze vallen in slaap. Slapende smiley

Sorry!

Het kan zijn dat ik een detail er naast zit.

Dat was een grote kop thee Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TEAPARTY711

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 08:20

CHATULIEM619 schreef:
Teaparty is ultraconservatief. Persoonlijk zou ik als christen me er niet mee willen associëren. De crisis waar we nu midden in zitten, is met name door de Republikeinen ontstaan. De wildgroei bij de banken is door hun toedoen ontstaan. En nog steeds klagen ze dat we weer terug moeten naar de tijd van voor 2008.

hmmm, beste chatuliem, het kan zijn dat ik er iets anders over denk.
Over een ding zijn we het eens het zijn een "bunch of extremists" moet je horen naar waar ze in geloven:
Het huwelijk is tussen een man en een vrouw, leven begint bij conceptie, de overheid is niet te vertrouwen en moet zo klein mogelijk zijn, het recht om wapens te dragen, het haat belastinggeld verspilling,
Ze zeggen ook wel eens dat TEA staat for: taxed enough already.

Het is dan ook niet gek, dat het gros van de media, ze zien als een bunch of racists, omdat het kwaad het licht haat.
Natuurlijk zijn de media wel voor een stelletje onnozele, Jood hatende, anarchistische, respectloze, beschaving afbrekende, onwetende, menend-recht-te-hebben-op-alles, hippies in het occupy kamp.
En verzwijgen ze de vele verkrachtingen, de moorden, het drugsgebruik, de anarchie, het defaceren op politie auto's, het slopen van spullen, het openlijk urineren op straat, het hebben van sex op straat, de vele vlooien in de occupy kampen, de waanzin, de Jodenhaat, de waanzin (2de keer) de ondraaglijke stank en nog meer van dat fraais.

Bij al die teaparty rally's is er nog geen enkele keer een bekeuring uitgeschreven. Het zijn keurige mensen.
Zoiets als op de eo jongerendag :)

Daarnaast het is de overheid verantwoordelijk voor deze crisis, beste chatuliem, de overheid dwong de banken om leningen te geven aan mensen die het zich niet konden veroorloven, eerst zeiden de banken, maar dat willen we helemaal niet, toen kregen ze rechtszaken aan de broek. Even later nam het een hele vlucht.
Ook de huidige crisis is gevolg van super overheidsfalen.
Maar mijn post word te lang.

haha, dank u wel voor de 'vraag' ik had veel plezier in het beantwoorden.

@ Anna, hahaha, hier is er dus nog een grote kop achteraan.

Laatst aangepast door
TEAPARTY711
op dinsdag 28 augustus 2012, 08:26
Naar boven

Auteur Bericht
TEAPARTY711

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 08:41

CARMEN073 schreef:
Pfffff.... who cares...

I care. Je kan me vinden op de chat. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TEAPARTY711

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 08:44

SHANITA130 schreef:
Als je het voor mekaar krijgt om zo mooi te schilderen, moet je bijna wel gelukkig zijn...

Het liefst zou ik nu weer mijn bed in gaan, maar ik heb zoveel te doen, in mijn huis, buiten mijn huis...

Dus...verdriet of niet, want ja, die is altijd op zijn ergst 's ochtends bij mij als ik net wakker ben.

Maar gewoon beginnen nu, na weet ik hoelang de halve dag in mijn bed.

Haren opsteken, de spullen hier ordenen en opruimen, dan zorgen dat ik mijn werk haal voor énen.

En dan ben ik nog ongesteld ook. Pijn, en dan ben ik het ook nog eens om de 3 weken, 2 weken niet een week wel.

En misschien kan ik dan over enkele weken/maanden ook spreken van een wonder.

Is de pil niet toevallig een oplossing?
Op mijn werk gaven we vaak de pil, om ongesteldheid weg te houden.
Je kan er in ieder geval je periode mee reguleren dat het maar 1 keer per maand komt.

Zolang er geen gemeenschap is, is er volgens mij uit christelijk oogpunt geen bezwaar.

Maar,.. ik ben weer heel gauw weg, ik zit nu niet echt in mijn comfort zone.
Succes met je dag vandaag, je had veel te doen.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 08:54

TEAPARTY711 schreef:
Is de pil niet toevallig een oplossing?
Op mijn werk gaven we vaak de pil, om ongesteldheid weg te houden.
Je kan er in ieder geval je periode mee reguleren dat het maar 1 keer per maand komt.

Zolang er geen gemeenschap is, is er volgens mij uit christelijk oogpunt geen bezwaar.

Maar,.. ik ben weer heel gauw weg, ik zit nu niet echt in mijn comfort zone.
Succes met je dag vandaag, je had veel te doen.

Interessant (maar wel offtopic natuurlijk). Zou er naar jouw idee uit christelijk oogpunt dan bezwaar zijn als er wel sprake is van gemeenschap??
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 08:58

LEANNE226 schreef:
Ik kan hem in mijn market niet vinden Boze smiley
Ik wil ook een regnbuipingel op mijn sony xperia!

Huilende smiley, smiley in tranen ik ook.... wel weerplaza op market van HTC maar geen regenbui ...
Naar boven

Auteur Bericht
TEAPARTY711

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 09:03

Binnen een jaar de bijbel door.

Op http://www.christianity.com/
Heb je een bijbellees rooster, waarbij je binnen een jaar de bijbel doorgaat.

Ongeveer een kwartiertje lezen, ligt eraan hoe snel je leest en hoe diep je er in wilt gaan.

Er zijn verschillende roosters, je hebt ook een rooster met 10 hoofdstukken uit tien boeken per dag, maar dat vind ik (nog) te veel.

Ik zou gaan voor de classic, dan heb je een stuk of 3 a 5 hoofdstukken. Oude en nieuwe testament, het fijne daaraan is dat je opeens links gaat zien na een tijdje tussen het n. en oude testament.

Soms sla ik wel eens dagen (weken) over, soms haal ik het in, soms laat ik het zo, ik hoef geen bijbel te lezen om mezelf te redden ;)
Het is alleen een gemiste kans.

Edit: kijk wel uit met de artikelen op christiaity.com ik weet niet of alles even goed is.
Edit 2: account aanmaak alert, maar totally worth it. er is een statenvertaling aanwezig op de site, maar ik pak altijd mijn eigen bijbel erbij en dan lekker in de stoel ofzo.

Laatst aangepast door
TEAPARTY711
op dinsdag 28 augustus 2012, 09:06
Naar boven

Auteur Bericht
TEAPARTY711

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 09:24

CARMEN073 schreef:
Wie is God volgens jou? Welk beeld heb je van Hem en hoe heb je dat beeld ontwikkeld? Welke zaken beinvloeden jouw beeld van God?

Beste Carmen, de vraag moet niet zijn wie is God volgens jou?
De vraag moet zijn, wie is God dat Hij zegt dat Hij is.

Als je vraagt wie is God volgens jou, dan dansen we dadelijk als wilden om een totempaal, om 'god' te vereren. Dan bestaat het gevaar van afgoderij en eigen gemaakte goden.

Ik mag me er niet te gemakkelijk van afmaken, maar het volgende is rock solid:http://www.wretchedradio.com/store/product_details.cfm?id=326
Systematische topische Theologie, wel in het Engels.

Laatst aangepast door
TEAPARTY711
op dinsdag 28 augustus 2012, 09:24
Naar boven

Auteur Bericht
TEAPARTY711

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 09:27

TEAPARTY711 schreef:
Beste Carmen, de vraag moet niet zijn wie is God volgens jou?
De vraag moet zijn, wie is God dat Hij zegt dat Hij is.

Als je vraagt wie is God volgens jou, dan dansen we dadelijk als wilden om een totempaal, om 'god' te vereren. Dan bestaat het gevaar van afgoderij en eigen gemaakte goden.

Ik mag me er niet te gemakkelijk van afmaken, maar het volgende is rock solid:http://www.wretchedradio.com/store/product_details.cfm?id=326
Systematische topische Theologie, wel in het Engels.

En als iemand nog wat knaken overheeft, dan is drive by church history ook zeer zeker aan te bevelen, als je toch bestelt.
Kijk voor de combi kortingspakket.

Zo gaaf om te leren hoe God door de kerkgeschiedenis heen werkt, vanuit een ongetraind oog, lijkt het een zooitje, maar met die dvd's zie je echt de hand van God erin.
Mega cool

Laatst aangepast door
TEAPARTY711
op dinsdag 28 augustus 2012, 13:16
Naar boven

Auteur Bericht
TEAPARTY711

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 09:45

JOL252 schreef:
Interessant (maar wel offtopic natuurlijk). Zou er naar jouw idee uit christelijk oogpunt dan bezwaar zijn als er wel sprake is van gemeenschap??

Ja, want ik heb mij het volgende laten vertellen.
De pil voorkomt geen zwangerschap, maar breekt het af. Het zorgt ervoor dat na de bevruchting iets niet meer verder kan groeien.
Ik wist dit eerst ook niet.

-kan iemand misschien hier iets meer over uitleggen? -

Denk dat andere middelen dan beter zijn.
Of een combinatie. Als het überhaupt al geoorloofd is om zwangerschap te voorkomen, ik denk dat de meningen daar over verschillen.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 09:50

JOL252 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen ik ook.... wel weerplaza op market van HTC maar geen regenbui ...

A gossie wordt je achtergesteld? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 09:55

TEAPARTY711 schreef:
De pil voorkomt geen zwangerschap, maar breekt het af. Het zorgt ervoor dat na de bevruchting iets niet meer verder kan groeien.

Of een combinatie. Als het überhaupt al geoorloofd is om zwangerschap te voorkomen, ik denk dat de meningen daar over verschillen.

Smiley die vol vragen zit
Verstuur dat verhaal even naar het rijk der fabelen wil je?
De Pil is niks anders dan een hormoon die de menstruatie reguleert en een zwangerschap TEGEN gaat, de menstruatie is er een zonder dat er een eicel aan te pas komt! Dus om te praten over het afbreken van een zwangerschap dan zouden er heeeeeeeeeeeel veel vrouwen rondlopen met tig abortussen op hun geweten Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley!!!

Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 28 augustus 2012, 10:01
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 09:56

TEAPARTY711 schreef:

Ff voor alle duidelijkheid: de pil zorgt ervoor dat er geen ovulatie is, er kan dus helemaal niets bevrucht worden!
En de bloeding die er in de stopweek is, is een ontrekkingsbloeding van het baarmoederslijmvlies en dus geen normale menstruatie!

Het wordt pas anders wanneer je het hebt over de morning-afterpil. Die zorgt er idd voor dat er geen innesteling kan plaatsvinden van een eventueel bevrucht eitje.

Laatst aangepast door
JOSINA022
op dinsdag 28 augustus 2012, 10:02
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:00

JOSINA022 schreef:
Ff voor alle duidelijkheid: de pil zorgt ervoor dat er geen ovulatie is, er kan dus niets bevrucht worden!
En de bloeding die er in de stopweek is, is een ontrekkingsbloeding van het baarmoederslijmvlies en dus geen normale menstruatie!

Het wordt pas anders wanneer je het hebt over de morning-afterpil. Die zorgt er idd voor dat er geen innesteling kan plaatsvinden van een eventueel bevrucht eitje.

Maar goed dat de vrouwen weten hoe het werkt Knipoog smiley
Maarre dit wordt wel een aparte kreet van de week Geschokte, onthutste smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 28 augustus 2012, 10:01
Naar boven

Auteur Bericht
TEAPARTY711

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:01

zo snel mogelijk.

Ik heb ervaring met christelijke datingsites.
Heb vroeger hele leuke dates gehad.

Maar A) de persoon is altijd anders dan jij je voorstelt, B) je word verliefd op je eigen fantasie C) het kan online reuze klikken, maar als de deur opengaat dan kan het zijn van oh,...euhm... ok... even wennen,.... hoop ik.

Dus zo snel mogelijk af spreken, het liefst binnen een week of 2. Anders krijg je van alles in je hoofd. En je moet niet gaan voor 'de kill' je kan ook gewoon gezellig gaan voor een kop koffie, dat moet de insteek zijn.

p.s. thuis afspreken is echt geen goed idee, spreek af in een cafe, spreek van te voren af voor een half uurtje, want als het niet klikt of die ander is een beetje weird, dan zit je er mee opgescheept. That will mess up your day. haha
Een half uurtje, echt niet meer, is er opeens die superklik en ga je head over heels, dan kan je er nog wel tijd aan plakken.

En wees echt voorzichtig met de informatie die je geeft, ik hoorde eens van een vrouw dat een gozer opeens bij haar in de dienst stond op zondag.... tja.....
Dat gebeurde op deze site.

Ik heb zoveel t-shirts ik geef ze gratis weg, hahaha
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:01

ERIKA129 schreef:
Maar goed dat de vrouwen weten hoe het werkt Knipoog smiley

Haha, ja idd Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4420 4421 4422 4423 4424 4425 4426 ... 6194 Volgende
Pagina 4423 van 6194