Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 15:44
|
|
|
PETRA944 schreef: | hmmm huishouden... ik ga eerst me wenkbrouwen es epileren en dan pas verder met me huishouden, want wat zag ik toen ik net es in de spiegel keek? 4 witten haren in me wenkbrauwen tssss en dan is het nog de bedoeling ik ooit nog een man versier  |
Ach joh............grijs staat (eigen)wijs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 16:17
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Volgens mij, zo'n club mensen die af en toe bij de koningin op visite gaan, met haar op de trap poseren voor een stel fotografen, vervolgens in Den Haag met elkaar gaan praten, ruzie krijgen, en vervolgens weer demissionair heten.......... Volgens mij had het daar iets mee te maken...........  |
Ik bak ze meestal zelf...maar ook weleens van tevoren... Dan moet je ze ook opwarmen... Hoe ik dat doe...?? Gewoon ...net zo als je andere dingen opwarmt in de magnetron...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 16:52
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Kleumen?? In het zonnetje zitten, bedoel je (gewoon er ff niet bij zeggen dat je daarbij lange mouwen aanhebt )
Maar Pieter & Annette: een hele fijne Griekse kredie.......ehm.....vakantie toegewenst!!!  |
Daar proberen we juist wat aan te doen he, we leveren een bijdrage aan de griekse economie Zo, en nu even een griekse restauranthouder verblijden met inkomsten.... k'heb honger!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 16:58
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ik weet niet wat we vanavond moeten eten
iemand een idee? |
nou we zijn er uit hoor: varkenshaasje met pepersaus en een lekkere salade, voor de jongens nog gebakken kriel erbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 17:13
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nou we zijn er uit hoor: varkenshaasje met pepersaus en een lekkere salade, voor de jongens nog gebakken kriel erbij |
lekkerrrr!!! ik probeer vanavond es kebab uit, wrap, witte kool erbij en knoflooksaus of course.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 17:22
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | En dat is???? zelf bakken???? Maar heb hier een zak kant-en-klaar liggen..........ons bent zuunig, dus dat gooi ie net vot! Vandaar deze "hulpvraag" |
Ik heb een hele effectieve manier om pannenkoeken te bewaren. Kan vast ook wel met poffertjuzz. Stuur maar op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 17:25
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Daar proberen we juist wat aan te doen he, we leveren een bijdrage aan de griekse economie Zo, en nu even een griekse restauranthouder verblijden met inkomsten.... k'heb honger! |
Dus eigenlijk zou heel Nederland jullie nu dankbaar moeten zijn......
Eet smakelijk!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 17:26
|
|
|
PETRA944 schreef: | hmmm huishouden... ik ga eerst me wenkbrouwen es epileren en dan pas verder met me huishouden, want wat zag ik toen ik net es in de spiegel keek? 4 witten haren in me wenkbrauwen tssss en dan is het nog de bedoeling ik ooit nog een man versier  |
Iew... ja das 1 van de ergste dingen die je als vrouw kan overkomen
Gelukkig zijn t geen borstharen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 17:57
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ik heb een hele effectieve manier om pannenkoeken te bewaren. Kan vast ook wel met poffertjuzz. Stuur maar op  |
Euh jij bewaarde toch nooit pannenkoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 17:58
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Kleumen?? In het zonnetje zitten, bedoel je (gewoon er ff niet bij zeggen dat je daarbij lange mouwen aanhebt )
Maar Pieter & Annette: een hele fijne Griekse kredie.......ehm.....vakantie toegewenst!!!  |
T'is vies koud en nat ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 17:59
|
|
|
Had nog kliekie stampie Lekker en handig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 18:01
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Lederhosen???? mannen in leer????? Kunnen die nog aantrekkelijk zijn dan???  |
Geen idee  Zouden ze er ook bij Jodelen dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 18:12
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ik heb een hele effectieve manier om pannenkoeken te bewaren. Kan vast ook wel met poffertjuzz. Stuur maar op  |
Uhm......... koud smaken pannenkoeken ook prima...... En poffertjes...... ach......opwarmen en niet te precies kijken/proeven, dan valt het allemaal ook nog wel mee. Ik bedoel......wat zal de postbode wel niet denken als ie een enveloppe met poffertjes moet bezorgen???
Ik vrees dat jij toch echt zelf ff naar de winkel moet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 18:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | T'is vies koud en nat ja  |
Ja het regende hier net ook ff, maar nu schijnt het zonnetje hier alweer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 18:15
|
|
|
Hm...... hier is het nu alweer weekend anders.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 18:17
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ik ben afgewezen als kandidaat minister van financiën, moet ik op een partij stemmen die zo dom is misschien bel ik blondie wel ff om dat punt aan zijn partijprogramma toe te voegen, het trekt zeker stemmen  |
Tsja...... heb je nu wel of niet met Blondie gesproken over dat programma, Gerrit?? Feit is dat ie flink wat zetels heeft moeten inleveren........
Ach..... hij heeft zich inmmiddels ook bij Gaga kunnen uitleven, dus zal vast over de grootste dip heenzijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 18:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Geen idee  Zouden ze er ook bij Jodelen dan  |
Geen idee........ Maar dit was toch een ECHTE MANNEN-topic?? Volgens mij zijn die niet geïnteresseerd in lederhosen enzo...
Mannen, hebben jullie nog een geschikt gespreksonderwerp voor hier??? Nu voelen wij ons genoodzaakt jullie topic te vullen, anders krijg je hier zo'n leegstandprobleem.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 18:22
|
|
|
Jaja die manier kennen we dan blijft er niks meer over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 18:58
|
|
|
Henk kon niet komen.
Zijn er mensen bij die zaterdag wel kunnen komen.
Groetjes,
Zwaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 19:22
|
|
|
het ECHTE MANNEN onderwerp is niet door een man begonnen. cf.
een onder werp zou kunnen zijn .... iets wat dus ook alleen door mannen becommentarieerd mag worden. zoals
Verschil man en vrouw en wat MANNEN daar van vinden. Waarom vrouwen soms zoveel problemen zien , die wij mannen niet zien. En dan geen open deuren en inkoppers van vrouwen, maar de visie van mannen.
Want mannen en vrouwen worden het nooit eens. niet over de onderlinge omgang , niet over prioriteiten stellen en nog veel meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 19:27
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | het ECHTE MANNEN onderwerp is niet door een man begonnen. cf.
een onder werp zou kunnen zijn .... iets wat dus ook alleen door mannen becommentarieerd mag worden. zoals
Verschil man en vrouw en wat MANNEN daar van vinden. Waarom vrouwen soms zoveel problemen zien , die wij mannen niet zien. En dan geen open deuren en inkoppers van vrouwen, maar de visie van mannen.
Want mannen en vrouwen worden het nooit eens. niet over de onderlinge omgang , niet over prioriteiten stellen en nog veel meer. |
Hé Cor tazar ......... hoeveel PK's liggen er in jouw auto?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 19:41
|
|
|
Nee Steentje dat is hem niet, `k zal hem hier vermelden. Mijn abbo loopt vanavond af dus geen tijd meer hoe ik het moet doen. Het is een prachtig lied, wel helemaal luisteren, word steeds mooier vind ik zelf
http://www.youtube.com/user/shirachadasha2
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 19:43
|
|
|
[quote=CARMEN073]Ik denk juist dat de Bijbel daar niet voor gegeven is... De Bijbel is voor mij het lezen van Gods woord en daardoor stil te worden in de Geest van god.......... Het probleem in deze is ook dat er niets voor niets zoveel kerkgenootschappen zijn met allemaal hun eigen visie op de Bijbel......en dan kom je bij het kernpunt dat iets wat jou volle overtuiging is en ook mag zijn absoluut niet die van een ander hoeft te zijn.....De Bijbel is een boek met feiten die een ieder anders interpreteert anders waren we wel één in geloof en kerk.... Ik was zondag jl om wat privéredenen in een Evangelie gemeente, ik vond het er onrustig en miste de verstilling...wil dat zeggen dat die gemeente fout is? Nee, ik heb een andere vorm van geloven waar ik me fijn bij voel en ben dus ook lid van een andere kerk die aan mijn normen van geloof voldoet......Maar moet jij mij dan vermanen? Of ik jou? Omdat we toevallig een andere invulling van geloven hebben? En alle twee op een verschillende manier de Bijbel lezen?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 19 september 2012, 20:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 19:45
|
|
|
PIETER649 schreef: | Het weer is zeker heerlijk!! Heel de dag op strand en aan zwembad, zonnetje en 29 graden. En GEEN zeeuwen op t strand
groeten uit Griekenland  |
Zeg ..... doe ff de groeten aan m'n collega , ja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 19:46
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hai Willemijn, liefde voor je kind gaat wel over, toen ik gedoopt was, zei me moeder nou die preek kunnen we in onze zak steken(slaat op ons). Ik vatte 'm toen niet... Nu wel...
Toen ze jonger was, wou ze 't er niet oever hebben want ze wou genieten van het leven, ja, met een flinke zwarte baan, oppassen op huizen van miljonairs bij vondelp.
Nu ze iets ouder is wil ze 't er niet over hebben want ze is nu 'oud'.
Ik vroeg hoe kan je je dochter van 12 nu elke ochtend om 4 uur kranten laten lopen is nog gevaarlijk ook en ik kon zo niet leren want 's middags weer een wijk.. Ze werd echt woedend...en ik wéér, voor de zoveelste keer excuses "het spijt mij dat ik je boos heb gemaakt....wil je me vergeven, me broer er ook achteraan meteen, of ik wel weet wat ik haar aandoe...ik vroeg 't gewoon, vriendelijk, zonder ondertoon....
Ja, ik moet het 'een keer' achter me laten, dus ja, kan niet meer met me moeder omgaan, want ik moet dan altijd me"het gaat wel goed ondanks dat me leven kapot is gezicht/masker opzetten, wat zoveel stress geeft.... en ook: ik vind het niet erg dat me broer en me nichtjes wel op je verjaardag mogen komen maar ik niet
En toen ik geld hád(getrouwd met man met eigen zaak, waar ik geen alimentatie niets van wou, omdat ik agressief was in dat huwelijk en hem niet nog meer pijn wou doen....) Ja, toen zat ze elke weekend bij ons...en nu ik op een flatje zit met 2 de hands spulletjes, ja, ik woon er 7 jaar nu, ze is één keer een uurtje geweest...
In sri-lanka verkopen moeder hun kinderen voor omgerekend 10 euro, maar ja die hebben niets te eten....
En ik kreeg hier een keer een opmerking van een vrouw, ja het is hier geen therapieruimte maar een forum....
Ik ben er klaar mee, nu is de verleiding nog om te forummen, straks loopt me abo af, en dan niet verlengen en dan kan ik niet eens reageren.
niet naar jou pers.natuurlijk  |
Je hebt wel gelijk, ik redeneerde wat vanuit mijzelf.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 19:47
|
|
|
PIETER649 schreef: | Het weer is zeker heerlijk!! Heel de dag op strand en aan zwembad, zonnetje en 29 graden. En GEEN zeeuwen op t strand
groeten uit Griekenland  |
Je hebt een zwaar zwaar leven......ik hoor het wel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 20:04
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ja het regende hier net ook ff, maar nu schijnt het zonnetje hier alweer  |
Het hoost, plenst of regent hier!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 20:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hé Cor tazar ......... hoeveel PK's liggen er in jouw auto?  |
Nee maar een mannen onderwerp
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 20:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee maar een mannen onderwerp  |
SSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTT, ze proberen het eindelijk zelf!!!! Laat ze nu ff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 21:02
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | SSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTT, ze proberen het eindelijk zelf!!!! Laat ze nu ff |
|
|
Naar boven |
|
|