ChristianMatch

Forum

Humor
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4564 4565 4566 4567 4568 4569 4570 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:41

Weet iemand nog iets om te lachen vandaag?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:43

JOSINA022 schreef:
Nou, mijn 3e en laatste relatie was de ergste die ik heb meegemaakt Gefrustreerde smiley

Ik heb het gelezen he? Of het waar is geen flauw idee, ik ben in mijn 2e relatie dus errug gevaarlijk.

Het is, denk ik, logisch dat je verdriet hebt na je scheiding. Je bent nooit getrouwd om te gaan scheiden...je hebt, naar ik aanneem, oprecht van je partner gehouden dus het zou vreemd zijn als je geen verdriet voelt.
Voor mijzelf voelde het ook als een falen naar God toe, dat ik het niet langer vol kon houden. Gelukkig is die gedachte verdwenen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:44

VISSER278 schreef:
Ik wil een bladblazer. Alle bladeren terug op gemeentegrond. Boze smiley

Rustig maar....rustig maar...
misschien kun je
vragen om een vervroegd sinterklaaskado?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:45

ERIKA129 schreef:
sttttttttt ja weet het die komt ook nog aan de beurt Twijfelende smiley

wanneer kom je bij mij??? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:48

ROELANDE345 schreef:
krijg je ook al warme voeten van drop Smiley die vol vragen zit

Was het maar waar...............maar drop is wel ernstig lekker maar warme voeten ook Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:49

MARIANNE338 schreef:
misschien kun je

Past dat in die linkerlaars dan

Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:52

CARMEN073 schreef:
Kunnen we niet weer gewoon terug naar hiërogliefen?

Of bij een gezellig kampvuurtje rooksignalen opzenden? Verlegen lachende smiley

Je zet nu wel keurig de puntjes op de e Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:53

STEENTJE178 schreef:
Ff met de bolle kant van een lepeltje zijn gehemelte kietelen..... Leert ie het heel snel van af Duiveltje smiley Knipoog smiley

Vertel effe wat het effect is........zal me heeeeeeeel wat sneller in slaap doen vallen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:54

JANS221 schreef:
CD: Agnus Dei.
Het New College Choir Oxford zingt onder leiding van Edward Higginbottom werken van Barber, Fauré, Palestrina, Mozart, Bach, Rachmaninov, Elgar, Gorecki, Mendelssohn, Tavener en Alegri.

(tweedehands voor 3 euro!!!)

Je hebt meer handelstalent dan ik want ik betaalde de volle prijs. Is het wel waard overigens.

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 24 september 2012, 22:05
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:57

INGE721 schreef:
Ik heb het gelezen he? Of het waar is geen flauw idee, ik ben in mijn 2e relatie dus errug gevaarlijk.

Het is, denk ik, logisch dat je verdriet hebt na je scheiding. Je bent nooit getrouwd om te gaan scheiden...je hebt, naar ik aanneem, oprecht van je partner gehouden dus het zou vreemd zijn als je geen verdriet voelt.
Voor mijzelf voelde het ook als een falen naar God toe, dat ik het niet langer vol kon houden. Gelukkig is die gedachte verdwenen.

Je kunt scheidingen niet vergelijken he. In mijn geval was die liefde er al jaren niet meer en het verdriet heb ik meer voor de scheiding gehad dan erna, toen was ik enkel maar vreselijk boos, op hem en op mezelf.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:57

INGE721 schreef:

Gelukkig was ik in alle 3 de relaties (nog) niet getrouwd en ook niet samenwonend. Dat wil niet zeggen dat het uitmaken daardoor minder emotioneel en heftig was, maar praktisch gezien had ik geen problemen met alle "rompslomp" rond een scheiding.

Zeker in mijn laatste relatie had ik er al veel eerder een einde aan moeten maken, maar ja, ik ben niet iemand die snel iets opgeeft en dat dus ook niet. Maar het gevoel van falen naar God toe? Nee, dat herken ik gelukkig niet, wel een het gevoel dat ik gefaald had.

Ik heb zeker oprecht van hem gehouden, maar op een gegeven moment trok ik het niet meer. Hij leidde een dubbelleven vol verslavingen en liegen en hoe hard ik ook mijn best gedaan heb om hem te vertrouwen, het lukte niet meer.
Ik kan er een boek over schrijven...
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:01

INGE721 schreef:
Past dat in die linkerlaars dan

Welke linkerlaars, hij heeft er 2
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

ANNETTE792 schreef:
Je kunt scheidingen niet vergelijken he. In mijn geval was die liefde er al jaren niet meer en het verdriet heb ik meer voor de scheiding gehad dan erna, toen was ik enkel maar vreselijk boos, op hem en op mezelf.

Het is gewoon mooi dat iedereen zijn/haar eigen verhaal hier kwijt kan.
En inderdaad: elk mens is uniek, elke relatie en verbreken ervan ook.
Naar boven

Auteur Bericht
IFAN841

TALLGUY817 schreef:
God doet immers alles medewerken ten goede!!

Dat zei mijn ex ook... Daar moet ik nu achter komen...
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:02

JOSINA022 schreef:
Lachende smiley

Hij heeft er toch 1 aan
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:04

MARIANNE338 schreef:
misschien kun je

Whaha ........ niet meer nodig . heb er lekker al één .
Ideaal , voor 35 piek , en je hoeft nooit meer te bukken voor die rotbladeren. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:07

JOSINA022 schreef:
Lachende smiley

En nu kap ik er mee . Woedende smiley
Dit gaat te ver..... ik ga van CM. Boze smiley
'k ga zelf wel een datingsite oprichten.

Eerst Petra en W-tje die me lopen te pesten , en nu gasat het hier beginnen . Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:10

VISSER278 schreef:
Ik wil een bladblazer. Alle bladeren terug op gemeentegrond. Boze smiley

kun je gelijk dei naaktslakken, kraaien, reiger en wat was het allemaal wat zat te irriteren in je tuin? mee weg blazen. `lief he, gratis tip voor jou, zoals we met je meedenken Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:12

JOSINA022 schreef:
Gelukkig was ik in alle 3 de relaties (nog) niet getrouwd en ook niet samenwonend. Dat wil niet zeggen dat het uitmaken daardoor minder emotioneel en heftig was, maar praktisch gezien had ik geen problemen met alle "rompslomp" rond een scheiding.

Zeker in mijn laatste relatie had ik er al veel eerder een einde aan moeten maken, maar ja, ik ben niet iemand die snel iets opgeeft en dat dus ook niet. Maar het gevoel van falen naar God toe? Nee, dat herken ik gelukkig niet, wel een het gevoel dat ik gefaald had.

Ik heb zeker oprecht van hem gehouden, maar op een gegeven moment trok ik het niet meer. Hij leidde een dubbelleven vol verslavingen en liegen en hoe hard ik ook mijn best gedaan heb om hem te vertrouwen, het lukte niet meer.
Ik kan er een boek over schrijven...

Ik voelde me schuldig naar God toe omdat ik had beloofd bij mijn ex te blijven in voor en tegenspoed, tot de dood ons zou scheiden.
Maar God heeft mij laten zien dat het de beste keuze is geweest die ik heb kunnen maken in mijn leven. Voor mij maar meer nog voor mijn jongens.
Ik hield nog van hem toen ik de scheiding aanvroeg.
Maar was voor mij ook zoals jij zegt: op een gegeven moment kun je gewoon de kar niet meer trekken.
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:14

VISSER278 schreef:
En nu kap ik er mee . Woedende smiley
Dit gaat te ver..... ik ga van CM. Boze smiley
'k ga zelf wel een datingsite oprichten.

Eerst Petra en W-tje die me lopen te pesten , en nu gasat het hier beginnen . Huilende smiley, smiley in tranen

Ja dit is ECHT het slechtste moment van de dag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:14

IFAN841 schreef:
Dat zei mijn ex ook... Daar moet ik nu achter komen...

Blijkbaar was ze jouw liefde niet waard, wie weet brengt god je ooit een echte lieve vrouw op je weg, want als ze je zo in het ootje heeft genomen ging ze denk ik niet echt lief en kostbaar met je om.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:21

HERMA135 schreef:
k weet niet of je op mijn vraag in wil gaan, maar wat was er dan zo bitter?
If you don't mind me asking....

Als ik een waardeoordeel over mn eerste huwelijk op een forum zet, mag je daar best een vraag over stellen.
Zeker omdat ik dat waardeoordeel zonder toelichting plaats.
So, no, I don´t mind you asking Knipoog smiley

Ik hoop dat je iets meer begrijpt met de volgende zeer beknopte omschrijving:

In mijn huwelijk werd ik langzaam ingekapselt, daardoor verdwenen al mijn sociale contacten met mijn familie en vrienden.
Dat was een sluipend proces waarvan ik de essentie pas naderhand echt zag.
Tevens verdween heel snel de liefde en werd het meer een dwang en plicht om te functioneren in onze huishouding.
In feite werd ik ongemerkt gedegradeerd tot pinautomaat om aan de (dure) hobbies en grillen van mn ex te voldoen.
Je groeit in die situatie, als het in 1 klap zou gebeuren zou je er nooit intrappen.
Maar om een simpel veelzeggend voorbeeldje te geven: ik wist pas na de scheiding wat mijn pincode was... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:22

PETRA944 schreef:
kun je gelijk dei naaktslakken, kraaien, reiger en wat was het allemaal wat zat te irriteren in je tuin? mee weg blazen. `lief he, gratis tip voor jou, zoals we met je meedenken Verlegen lachende smiley

Ja hoor , heeeeel goed te merken hoe verschrikkelijk serieus je bent. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:23

GANDALF639 schreef:
Hallo Pieter

die koning of koningin die we hebben ,hebben al niks meer te zeggen.
Mark Rutte beschouw ik dan als de de leider van Nederland ,niet de koningin.

Dan snap jij niet hoe geraffineerd Trix de boel in de hand heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:24

INGE721 schreef:
Ja dit is ECHT het slechtste moment van de dag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zeg dat wel .....nog erger dan al die bladeren in mn tuin en op m'n garagepad. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:24

HARALD940 schreef:
De kip en vlees had ik in een stuk, en niet in de soep, of nouja, eigenlijk 4 stukjes kip, met franse spercieboontjes.

geeneens shoarma????
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:27

VISSER278 schreef:
Zeg dat wel .....nog erger dan al die bladeren in mn tuin en op m'n garagepad. Huilende smiley, smiley in tranen

gewoon morgen weer opnieuwd op cm, ik heb zo vaak van die momenten dat ik zelfs me lidmaatschap opzeg ha ha vervolgens kom ik weer terug, zal je morgen 1 dag niet plagen ik sta wel niet in voor de andere vrouwen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:29

maar visser heb je die al gelezen op het draadje van scheiden, ghe ghe dat was me beste plaag van vandaag. lol en toen trok visser het niet meer, misschien heb ik hem wel iets teveel geplaagd Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:38

PIETER649 schreef:
Als ik een waardeoordeel over mn eerste huwelijk op een forum zet, mag je daar best een vraag over stellen.
Zeker omdat ik dat waardeoordeel zonder toelichting plaats.
So, no, I don´t mind you asking Knipoog smiley

Ik hoop dat je iets meer begrijpt met de volgende zeer beknopte omschrijving:

In mijn huwelijk werd ik langzaam ingekapselt, daardoor verdwenen al mijn sociale contacten met mijn familie en vrienden.
Dat was een sluipend proces waarvan ik de essentie pas naderhand echt zag.
Tevens verdween heel snel de liefde en werd het meer een dwang en plicht om te functioneren in onze huishouding.
In feite werd ik ongemerkt gedegradeerd tot pinautomaat om aan de (dure) hobbies en grillen van mn ex te voldoen.
Je groeit in die situatie, als het in 1 klap zou gebeuren zou je er nooit intrappen.
Maar om een simpel veelzeggend voorbeeldje te geven: ik wist pas na de scheiding wat mijn pincode was... Verlegen lachende smiley

Zit er dan niet een stuk eigen aandeel in van grenzen niet aangeven? te lief zijn, waardoor je een ander over je grenzen liet lopen? Niet dat dat een slechte eigenschap is, maar schrijf het meer als zorg, met de hoop dat je nu wel je grenzen goed aangeeft.
Naar boven

Auteur Bericht
CORTAZAR588

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:38

De Islam is een totalitair systeem.
En dat totalitaire systeem is niets ontziend.

Dat onze Trix een zeer grote , dubieuze rol speelt in het gebeuren in Nederland lijkt mij heel duidelijk.

Ik ben en niet een voorstander van Barry Soetoro zoals Barack Obama feitelijk heet en ik ben geen vriend van de Bilderberger Trix.
In feite zijn ze allebei slecht nieuws.

Maar ook nu zullen mensen achter Barry Soetoro aanblijven lopen en onze Trix blijven eren.

Even voor de duidelijkheid......Barry kon vorige week Benjamin Nethanyahu niet ontvangen maar wel Morsi.......de nieuwe moslim broederschap baas van Egipte.

Misschien geen groot nieuws in Nderland maar voor Israel weer een bewijs dat Barry geen enkel belang heeft om Israel te steunen in haar strijd tegen die gek van een Ahmedinejad.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4564 4565 4566 4567 4568 4569 4570 ... 6194 Volgende
Pagina 4567 van 6194