ChristianMatch
 


Forum

Berichten van IFAN841
Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van IFAN841
Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 17:06
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
ROELANDE345 schreef:
Maar Jol heeft eerbied en respect voor Gods Woord.
ON TOPIC graag

Ik vind van niet. En als je de Bijbel misbruikt om de leukerd uit te hangen is dat ook niet zo. Inhoudelijk over dit topic: ik heb daar al het mijne over gezegd. Volslanke mensen zijn gewoon het slachtoffer van de achterlijke lichaamscultus waarmee onze maatschappij bevangen is. Bovendien: je blijft langer oud als dat je jong blijft. Dat ook nog eens... Dus waar hebben we het eigenlijk over...


Laatst aangepast door
IFAN841
op dinsdag 2 juli 2013, 17:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:37
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
PIETER619 schreef:
Er is jou aangeboden om het verder per mail te regelen mocht jij je gekrenkt voelen, waarom blijf je hier doorzeiken (kan geen ander woord bedenken) waar al op gereageerd is. "Wat gij niet wilt dat u geschied doe dat zo ook een ander niet"dat geëmmer heeft totaal geen nut en doet verder afbreuk aan de topic.

Mede omdat ik zelf volslank ben en geen bezwaar heb als iemand een geintje maakt en jij daar opgeblazen over doet, is afbreuk doen aan een waar gezegde namelijk, "maak je niet dik dun is de mode".

Alhoewel ik denk dat de topic wel waar is in vele gevallen, is kennis van het vak meer een pre dan alleen maar "mooi" zijn

Eigenlijk toch wel vreemd he, zoveel weerstand als je voor de heiligheid van Gods Woord opkomt.... Geeft te denken... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:51
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
EVERDINA396 schreef:
@Ifan: Graag bij het onderwerp blijven, wil je er dieper op ingaan. Mail dan de persoon in kwestie zelf.

Ja, die optie had gekund... Mee eens...


Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 1 juli 2013, 19:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:13
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
JOL252 schreef:
Okay, je gaat dus verder en legt er nog een stuk veroordeling op. Dat is voor jouw rekening en niet de mijne.

Ik zou het verder erg waarderen als dit topic verschoond blijft van verdere ergernissen van jouw kant.

Ja, of jij gaat wat respectvoller en eerbiediger met de Bijbel om... Misschien is dat ook een optie... Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 1 juli 2013, 19:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 18:54
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
JOL252 schreef:
Nou het zit je wel hoog he?
Weet je wat, als je je echt heel erg gekwetst hierover voelt nodig ik je uit om me hier over te mailen en niet dit topic hiervoor te gebruiken.

You're welcome.

Ja, wat jij doet hangt wel heel erg tegen spotten aan vind ik. Erg lichtzinnig allemaal... Ik denk dus dat een discussie daarover daarom erg onzinnig is. Maar bedankt voor je aanbod...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 17:24
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
JOL252 schreef:
Het zegt uiteindelijk niets over degene waarover kritiek wordt geleverd qua uiterlijk/omvang maar over degene die er iets over te zeggen heeft.

Kijk, toch nog iets waar ik mee eens ben... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 17:23
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
JOL252 schreef:
Tis maar hoe je het beziet en opvat. Je kan het zien als een soort van zelfspot.. Knipoog smiley

On topic maar weer.

En daar misbruik jij de Bijbel voor??? Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 1 juli 2013, 18:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 01:11
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
ZEELAND736 schreef:
Je straalt iets uit...wees daar maar blij mee!!!

Mijn schoonheid zit ook niet aan de buitenkant....

Je bent zoals je bent!!!

Precies, ik bedoel maar...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 01:08
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
JOL252 schreef:
Ik heb er altijd een flauwe tekst bij.


Leviticus 3:16... Smiley met dichtgeplakte mond

En flauw istie sowieso... Maar misplaatst ook! Daarmee heb je de Bijbel oneigenlijk gebruikt. Beetje jammer is dit toch wel, niet...? Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 1 juli 2013, 01:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 20:36
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
EVERDINA396 schreef:
Wat ik mijzelf afvraag is waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden?
Want iemand kan er nog zo mooi uit zien van buiten, maar oh zo slecht zijn van binnen.
Zelf heb ik het een paar keer mogen ervaren (waar ik mezelf overigens niet door uit het veld laat slaan).
En kreeg dan te horen, je bent toch geen persoon voor mij.
Natuurlijk dat kan, maar soms vroeg ik er weleens op door en kreeg ik dan te horen, ik heb toch liever iemand die slanker is.
Ik kan dan toch zo boos worden, wat heeft een volslank iemand niet, die een slank iemand wel heeft.

Mijn vraag is, hoe denken jullie hierover?

Luister, daar is helemaal niks mis mee! Ik ben zelf ook a few pounds extra. So what? Bovendien zijn dikke mensen vaak gezelliger en ze nemen je maar zoals je bent! En anders zijn ze je gewoon niet waard! Ok? Niks van aantrekken hoor... Toch snap ik je punt wel. Misschien wel als geen ander. Het heeft namelijk alles te maken met de belachelijke lichaamscultus waarmee onze maatschappij bevangen is. Dus, nogmaals: niks van aantrekken! Bovendien kan je van een mooi toch niet eten, niet waar...? Dus, kop en doorgaan!Knipoog smiley


Laatst aangepast door
IFAN841
op zondag 30 juni 2013, 20:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 13:43
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
BAPPI605 schreef:
Afknapper: mij als een zielepoot zien! Huilende smiley, smiley in tranen
Of misschien nog erger: als je hopeloos verliefd bent, maar ze gaat toch met je uit en zeggen dat ze mij als een goede vriend ziet... Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Zieke smiley

Pfoe, vertel mij wat... Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 13:07
BerichtOnderwerp: Eenzaamheid, en wat ertegen te doen..
 
SHANITA130 schreef:
Eenzaamheid.

Meeste sterk eenzamen onder gescheiden vrouwen van middelbare leeftijd

Het hoogste percentage sterk eenzamen komt voor onder gescheiden vrouwen van middelbare leeftijd (26%). In de groep jonge gehuwde mannen en vrouwen (18 tot en met 29 jaar) is de omvang van de groep sterk eenzamen relatief het laagst (4%). Hoewel eenzaamheid ook onder gehuwden voorkomt, is er onder gehuwden van alle leeftijdsgroepen relatief minder sprake van sterke eenzaamheid. Dat het aantal sterk eenzame gehuwden toch groot is, komt doordat er veel gehuwden zijn. Gehuwden hebben dus de kleinste kans op sterke eenzaamheid. Gescheiden mensen, weduwen en weduwnaars hebben een veel grotere kans op sterke eenzaamheid (11% respectievelijk 17% meer sterke eenzaamheid dan onder gehuwden) (Van Tilburg, 2007c).
Bron: Hoe vaak komt eenzaamheid voor?

Dat ik dit topic aansnijd komt dat ik me wel vaker dan ik wil eenzaam voel.
En dat ik zelf denk dat daar wel iets aan te doen is. Veel meer als ik nu doe.
Ok, ik ben erg ziek geweest, maar ja, dat is geweest en al een hele tijd terug.
Ik heb alles, werk wat ik erg leuk vind, kan me financieel bedruipen, handjevol vrienden, zelfs wat kwalitatief goed contact met familie tegen verwachting in.
Ik heb hobby's.

Maar goed ik zit in de groep meest eenzamen, namelijk Gescheiden, middelbare leeftijd.

En toch er is veel aan te doen. Ja, het kan moeilijker zijn als je vrijwilligerswerk hebt, want de stok achter de deur is veel kleiner, aan de andere kant....veel meer vrijheid, halve dagen...(nou moet ik er wel even voor de zekerheid bijzeggen dat ik wel 80-100% ben afgekeurd, anders zou het verkeerd kunnen worden opgevat.

En ik heb hier ook een link met vele tips en uitleggingen;

Zie: eenzaamheid info

Dus aan gebrek aan informatie ligt het niet; volgens mij ligt het bij mij, aan te weinig zelfdiscipline.

Wie herkent het eea?

En wie heeft er tips?

Ik heb zelf tips. Ja, ik was toen ik nog vrijwilligerswerk deed bij de ggz erg goed in tips geven. Dan zat ik iemand antwoorden te geven en advies op zijn/haar verzoek natuurlijk, en ja, eigenlijk had ik het dan tegen mezelf.

O, ik weet het zo goed theoretisch....

1. zorg dat je huis is opgeruimd.
2. wil je schilderen oid, begin daar dan aan.
3. dus maak je huis, voor zover mogelijk, zoals je het hebben wilt, dat het ook echt je thuis is.
4. doe een hobby, zo belangrijk...
5. zorg voor werk zodat je ook het gevoel hebt dat je je steen bijdraagt.
6. regelmatig afspreken met vriend(en)
7. ook met familie.
8. en ja, juist als gelovigen moet dat toch kunnen, die zelfdicipline...
9. o ja, en stop met roken, of minimaliseer het, als stoppen an sich teveel stress geeft. Ik bedoel ook, je lichaam kan 5 sigaretten per dag verwerken.
Ja, en vijf, is wel ff wat anders dan een pakkie, 20-25 sigaretten per dag, en ja een sigaret kost 30 cent dus ja reken maar uit.....je komt zo rond de 45-49 euro in de week Huilende smiley, smiley in tranen , als je een pakkie rookt....
Rook je er 5 per dag, ja, dan kom je op 5x30=1.50. 7x1.50=10.50 per week, ja, das ff iets anders dan 45-49 euro per week....zeker met een uitkering.
Ik bedoel. ik las een artikel, ND, dat eenzaamheid onder christenen evenveel voorkomt dan onder niet christenen, terwijl wij juist wapens hebben als christen zijnde.
En zoutend zout.
Nou, hoor ik ook, wil je er iets aan doen, (er van uitgaande dat je de mogelijkheden hebt, administratie op orde, wat vrienden, werk(vrijwillig), iets wat je kan doen als hobby, meerdere dingen kan ook.....), ja, dan kan het vaak beter zijn dat je met babysteps begint.
Kan je wel meer aan, ja, dan is zelfdiscipline het toverwoord.

Wat willen we doen, met de rest van ons leven?

Willen we eenzaam blijven of er iets aan doen?
(dit geld natuurlijk voor de eenzamen, of de regelmatig eenzamen, iig voor degene die meer eenzaam voelen als dat ze willen)
Ja, de eerste stappen zetten zijn zo moeilijk, maar ja, na enkele dagen pluk je al de vruchten, het is namelijk een kwestie van doen....
En dan onder de mensen, jezelf op orde, je huis, je administratie....
En dan naar je werk...naar plekken waar je cursussen voor je hobby kunt volgen...en dus ook weer contact maakt...

Nou ja, het is lang geworden, ik bedoel het goed: mensen doe iets aan de eenzaamheid, zelfs enkele kilo's afvallen kan al voldoening geven, omdat je je beter voelt....

Ja, ik wou dit als 'wat te doen tegen eenzaamheid; en tips en trucs gebruiken. Lachende smiley

Voor iedereen die tegen deze eenzaamheid vijand te strijden heeft, als bemoediging; je bent niet alleen...

En, een nog een groot voordeel; heb je je zaakies op orde, op alle levels, ja, dan kan je ook veel makkelijker afspreken...

Knipoog smiley

Nou, om hier ff kort op in te gaan: je doorbreekt de eenzaamheid vooral door te zorgen dat je je niet verveelt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 00:53
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
KLUS667 schreef:
De eerste 6 zijn ook typisch mannen aan te rekenen Clown smiley

LOL! Die is erg... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 21:16
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
KLUS667 schreef:
Je kan dan beter WhatsAppen of zoiets! Das pas slow chat.

Precies! Mee eens! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 23:21
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
MARTIJN277 schreef:
Ik knap af op zeer veeleisende vrouwen (die dus ook lang single blijven) en als de biologische klok dan vervolgens nadrukkelijk begint te tikken, niet weten hoe snel ze een kerel aan de haak moeten slaan. Hun eisenpakket van voorheen blijkt dan vaak niet zo hard meer te zijn.
Dames, let wel ik zeg niet dat de meeste vrouwen zo in elkaar steken, maar er zijn er wel. En daar knap ik dus op af.

Teveel make-up vind ik ook geen leuk gezicht.

LOL!!! DIE IS GENIAAL!!! DIE IS SUPER STERK!!! Van harte eens!!! Echt waanzinnig goed gewoon!!! Echt de spijker op z'n kop!!! Alsof ik het zelf had bedacht... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:04
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
MAMALOE463 schreef:
Ik weet niet of hier al een topic voor is, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor jullie echt afknappers zijn bij een vrouw, dus niet tijdens een eerste date, maar in het algemeen bij een vrouw?

Tja, het ironische wil eigenlijk dat jij en ik al eens een aanvaring hebben gehad maar ik noem toch ff mijn nummer 1 afknapper: arrogantie. Sorry, nergens om maar zo denk ik er echt over. Goed, hier komt verders mijn lijst met afknappers:

1. arrogantie
2. desinteresse
3. alleen flauwe praat doen, dus geen ruimte voor een serieus gesprek
4. gaps in een gesprek
5. kortzichtigheid
6. gebrek aan praktische communicatie
7. minstens een half uur te laat komen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 00:28
BerichtOnderwerp: Humor mag best van God
 
SHANITA130 schreef:
Ja, ik sta er ook van te kijken Knipoog smiley

(en dit kan dan weer goede humor zijn, denk ik Knipoog smiley )

Iig, ik heb een glimlach nu... Lachende smiley

Maar ik heb ook niet gezegd dat alle humor persé slecht is. De vraag is volgens mij op dit topic of humor bij God vandaan komt. Ik denk zelf dat dat veel te menselijk beredeneerd is. God valt nou eenmaal niet in menselijke termen te vatten. Daar doe je Hem tekort mee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:50
BerichtOnderwerp: Humor mag best van God
 
SHANITA130 schreef:
Hoi Ifan!

Dat vind ik wel goed gezegd! Helemaal mee eens! Lachende smiley

Humor kan idd uit hele verkeerde bronnen komen (ten koste van anderen bijvoorbeeld)... Boze smiley

Goed opgemerkt! Knipoog smiley !!, vind ik.

Kijk... Hoe fijn... We zijn het weer een met elkaar eens... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:40
BerichtOnderwerp: Humor mag best van God
 
ROLF230 schreef:
HUMOR IS DES DUIVELS Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley !!!!!!!!!!

Enfin, dit hoort dus thuis onder het kopje: MISMAAKTE GRAPJES! Heel jammer...


Laatst aangepast door
IFAN841
op zondag 23 juni 2013, 22:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:37
BerichtOnderwerp: Humor mag best van God
 
ROLF230 schreef:
Lanfry meende zeker toen hij schreef:

Goed, ik ben sprakeloos... Het enige wat ik dan nog kan zeggen is dat ik hoop dat je ooit de ernst van dit verhaal gaat inzien en alle menselijke beredeneringen laat varen... En dat meen ik!

Mooi zo. Ik hoop dat je alles meent wat je opschrijft.

Ja, wees gerust!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 22:27
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
 
SHANITA130 schreef:
Eigenlijk naar aanleiding van de soms overdreven negativiteit die men kan tegenkomen over de overheid, deze 2 teksten. Er zijn er nog meer.

1 Timoteüs 2,1-6

Voorschriften
2
1 Ik vermaan u dan allereerst smekingen, gebeden, voorbeden en dankzeggingen te doen voor alle mensen, 2 voor koningen en alle hooggeplaatsten, opdat wij een stil en rustig leven mogen leiden in alle godsvrucht en waardigheid. 3 Dit is goed en aangenaam voor God, onze Heiland, 4 die wil, dat alle mensen behouden worden en tot erkentenis der waarheid komen. 5 Want er is één God en ook één middelaar tussen God en mensen, de mens Christus Jezus, 6 die Zich gegeven heeft tot een losprijs voor allen; en daarvan wordt getuigd te juister tijd.

Eert de overheid
Romeinen 13
1 Ieder mens moet zich onderwerpen aan de overheden, die boven hem staan. Want er is geen overheid dan door God en die er zijn, zijn door God gesteld. 2 Wie zich dus tegen de overheid verzet, wederstaat de instelling Gods, en wie dit doen, zullen een oordeel over zich brengen.

Dit zijn even 2 teksten over gehoorzamen aan overheden, koningen en hooggeplaatsten.
Hoe belangrijk het is te bidden voor hooggeplaatsten opdat we een rustig leven mogen leiden in alle Godsvrucht en waardigheid.
Omdat de overheden door God zijn ingesteld.

Ik vind zelf dat ik het goed heb hier in Nederland.
Knipoog smiley

Ja, je hebt een plausibel verhaal. Alleen ben ik ook nog mens en heb ik weinig respect voor het stelletje uitvreters wat nu nog ffies 6.000.000.000 euro over mijn rug wil bezuinigen... Bovenop de bezuinigingen die we toch al hebben moeten slikken en dan heb ik het nog niet over de schepen met geld die richting opmakers als Griekenland zijn gegaan. En dan heb ik ook nog niet over alle geldverspillerij die binnen Nederland plaatsvind. Om maar ff wat te noemen: het Fyra-project, 900.000.000 euro! Kassa! PING! En ik mag alleen voor mijn vaste lasten werken...? Ik meen te weten dat er juist in de Bijbel staat dat de staat goed moet zijn voor haar onderdanen. Verder wil ik even de vinger leggen bij alle onchristelijke, dan wel anti-Christelijke maatregelen die worden en zijn genomen... Ik bedoel maar...


Laatst aangepast door
IFAN841
op zondag 23 juni 2013, 22:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 21:11
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd
 
CHRISTIANMATCH schreef:
In het subforum Christelijk Leven kun je ook verder praten in het topic 'Humor mag best van God'. Beetje onnodig om daar nu weer een nieuw topic over te openen.

Redactie CM

Ja, mee eens. Alleen als ik er hier op word aangesproken, zo niet aangevallen, dan reageer ik ook ter plekke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 21:06
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
SHANITA130 schreef:
Bron?

Verschillende Journaals misschien...? Ga maar eens op YT kijken ofzo...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 19:16
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd
 
MAMALOE463 schreef:
Misschien handiger als je hier een nieuw topic voor opent ipv onder dit topic hier erover te hebben?

Goeie tip van jou... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 19:10
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd
 
SHANITA130 schreef:
Nou, misschien kan jij ons dan helpen en aangeven waar de Heiligheid van God hier in deze fora in het geding is?

Zou je mij iig een groot plezier mee doen, ja, kan ik weer van leren zo bedoel ik het, of dan kan ik je uitleggen waarom ik dit of dat zus en zo schrijf en schreef.

Eigenlijk ook off topic. Je zou een onderwerp kunnen beginnen Lachende smiley , met als titel: de Heiligheid van God is hier in deze fora in het geding, en dan met concrete voorbeelden kunnen komen, zodat er over gediscussieerd kan worden , want nu denken mensen ja wat en wie en waar zou hij bedoelen, snap je?

?

Nou, als men denkt dat God humor heeft dan is wel wat loos ja, in het besef van wie of wat God is. Ik denk dat wij God niet in menselijke termen kunnen vatten. Je kan hooguit eens zeggen dat er gesproken word over Gods handen, voeten, gezicht, lippen, ogen en oren. Maar dat is slechts beeldspraak. Dus ja... Doe je voordeel ermee zou ik zo zeggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 15:37
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
JOL252 schreef:
Het zal toch geen complot zijn? Geschokte, onthutste smiley

Toch wijst men haarscherp richting waar het aan schort: de liefde, het sociale aspect waarin christenen in die orthodoxe hoek in hun gedrevenheid naar God in te kort schieten/cq uit het oog verliezen.

Nou, dat is maar voor een gedeelte zo hoor! En zeker de NOS! Die speelt graag een voluit anti-Christelijk spel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 14:25
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
MARTIJN277 schreef:
In Nederland zijn er bewegingen die pleiten voor 'baas in eigen buik '. Als mensen het recht hebben om een ongeboren kind te aborteren, dan lijkt het me geen overdreven voorrecht dat je je geboren kinderen niet wilt laten inenten :) Als er gevaar bestaat voor de bevolking buiten de weiger-inenters in de vorm van besmetting (omdat de eigen inenting is uitgewerkt) wordt het wat lastiger om vrijheden te verdedigen, maar dan moet de rest van de bevolking die gevaar loopt maar gewoon een nieuwe inenting halen ? Moet geen probleem zijn, met de dreiging van mexicaanse griep liepen we ook bijna allemaal naar de gymzaal voor een prik.

Kijk, met jou kan ik praten! Maar het probleem ligt volgens mij veel dieper. Het is volgens mij de pure vijandigheid en diep gewortelde intolerantie in Nederland ten aanzien van Christenen! Vooral de NOS speelt dit spel erg graag mee en blaast alles onevenredig groot op! Hoe vals en doortrapt kan je zijn...


Laatst aangepast door
IFAN841
op zondag 23 juni 2013, 14:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 12:18
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd
 
Hoe nodig de regels misschien ook kunnen zijn, volgens mij is er wel iets wat boven alle menselijke regels verheven is: en dat is de heiligheid van God. Volgens mijn bescheiden mening is die zo hier en daar wel redelijk in het geding... Wie oren heeft om te horen, die hore...

Laatst aangepast door
IFAN841
op zondag 23 juni 2013, 12:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 12:08
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd
 
ANNA415 schreef:
lachen 112 pagina's forum, waarvan 100 leeg Coole smiley met zonnebril

Volgens is dit dan echt zo'n gevalletje van "hoe praten we langs elkaar heen" misschien....? Knipoog smiley


Laatst aangepast door
IFAN841
op zondag 23 juni 2013, 12:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841 (50)





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 01:28
BerichtOnderwerp: Forum vernieuwd
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Een vernieuwd forum. Met regels en een wat andere werkwijze. Het zal even wennen zijn met elkaar.

We horen graag wat je ervan vindt. Heb je zelf goede ideeën of opbouwende kritiek, laat het dan ook weten. Via dit topic of de mail.

Redactie ChristianMatch

Ja, ik heb wel wat suggesties. Zo kwam ik op een andere website dingen tegen als webcammen enz... Verder ben ik blij met de regels. Ik ben namelijk purist pur sang! Reken maar van yes! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van IFAN841
Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 1 van 5