ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4571 4572 4573 4574 4575 4576 4577 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:30

Om 06.00 uur gaat mijn vliegtuig. Hopelijk waait ie de goeie richting op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:31

HARALD940 schreef:
Vandaag niet, en euh, gisteren dus ook niet...
En begin het toch eigenlijk wel wat te missen, tijd voor een broodje dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

wat shoarma betreft mis ik het vrijgezelle bestaan nog weleens... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:33

MARIO216 schreef:

Fijne vakantie!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:34

Ik krijg het idee dat Petra het stiekem toch wel heeeeel graag wil vertellen... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:40

dankje voor je antwoord. Wat zwaan schrijft dat dat terug komt in de eindtijd heb ik nog nergens in d ebijbel gelezen, na ja, je zou kunnen denken die wereldheerser, is niet een echt mens Smiley die vol vragen zit Duh toch nog es een keer openbaringen lezen, moeilijk boek.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:47

JOSINA022 schreef:
Ik krijg het idee dat Petra het stiekem toch wel heeeeel graag wil vertellen... Gefrustreerde smiley

nee hoor, was gewoon super blij met een mail van hem en oké dan wil je op het dak gaan staan en met een vlag zwaaien enzo, ha ha maar pfffff een opmerking op cm en jullie blijven doorzeuren..... nee nee nee ik zeg niks. Smiley met dichtgeplakte mond dus terug ontopic speetten, dat ga ik ook es proberen als ik 64 ben of zo en nog vrijgezel, omdat die man misshcien toch het forum leest en dit allemaal leest. help Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:50

Een beetje...helaas...maar een noodzakelijk kwaad....

Vanmiddag nieuwe golfplaten gekocht voor het afdak...
Er waren al 2 platen kapot...inmiddels nummer 3..
Het afdak stond op zijn kant te wachten om geplaatst te worden , maar die harde wind heeft er geen goed aan gedaan...
Ze bleken toch niet van echt goed kwaliteit te zijn...
Maar nog geen 2 jaar oud..
Gelukkig krijgen we een vergoeding voor geleden schade tijdens de renovatie...dus daar dan maar betere platen van gekocht...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

als we nu snel allemaal andere berichten schrijven, gaat dien pagina weg waar ik op heb geschreven. ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

wie heeft er wel es ge speed date Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:53

MARIO216 schreef:

hopelijk is het niet zo,n oud vliegtuig wat op een berg staat en met de wind dan gaat vliegen, maar eentje met motoren, weet niet hoe ver je gaat op vakantie, maar lijkt me praktischer
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:53

PETRA944 schreef:
nee hoor, was gewoon super blij met een mail van hem en oké dan wil je op het dak gaan staan en met een vlag zwaaien enzo, ha ha maar pfffff een opmerking op cm en jullie blijven doorzeuren..... nee nee nee ik zeg niks. Smiley met dichtgeplakte mond dus terug ontopic speetten, dat ga ik ook es proberen als ik 64 ben of zo en nog vrijgezel, omdat die man misshcien toch het forum leest en dit allemaal leest. help Zieke smiley

Haha, zo dit bericht weer ff boven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:56

JOSINA022 schreef:
Haha, zo dit bericht weer ff boven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

oh oh, zo denken alle mannen die me die dag en mail hebben gestuurd het misschien over hem gaat Smiley die vol vragen zit tsssss warom doe ik altijd ook zo stom met mannen die me leuk lijken Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:57

Wat is er mis....???

De gastoevoer van mijn kooktoestel..is van de een op de andere dag VERDUBBELD!!!

Lekker vlug alles gaar(zou je zeggen)
Maar half..is nu heel...
En de kleine gaspit geeft nu gas...als de grote...

Is dit zelf te verhelpen??
Of moet ik daar de leverancier voor bellen??
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:59

ZEELAND736 schreef:
Een beetje...helaas...maar een noodzakelijk kwaad....

Vanmiddag nieuwe golfplaten gekocht voor het afdak...
Er waren al 2 platen kapot...inmiddels nummer 3..
Het afdak stond op zijn kant te wachten om geplaatst te worden , maar die harde wind heeft er geen goed aan gedaan...
Ze bleken toch niet van echt goed kwaliteit te zijn...
Maar nog geen 2 jaar oud..
Gelukkig krijgen we een vergoeding voor geleden schade tijdens de renovatie...dus daar dan maar betere platen van gekocht...

In Zeeland zit een hele goeie verzekeringsmaatschappij hoor . Daar zou ik eerst maar eens aan de bel trekken ipv. een vergoedinkje accepteren.
Naar boven

Auteur Bericht
ANOUSKA714

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 23:19

Helaas kan ik niet, terwijl het zo dichtbij is!! En het is ook wel erg kortdag. Hoop dat het leuk wordt voor jullie en de volgende keer ga ik mee hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 23:21

PETRA944 schreef:
daarom ga ik dus niet met hem vissen, zo zielig als hij dan af gaat omdat ik dan misschien ontdek dat een vis aan d ehaak slaan ook niet lukt. snapte Smiley die vol vragen zit
of nog erger, ik vang er meer als hem Lachende smiley

Woedende smiley
Petra ,
één tip...as. zaterdag is het NK- vissen voor dames. Ik wil wel eens zien hoeveel vis jij op de kant weet te halen.

Vissertje mag mee als controleur en heeft de bevoegdheid om je te diskwalificeren. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARELIZA249

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 23:23

dank jullie voor de tips. Het is inderdaad kort dag, maar daarom niet minder leuk Knipoog smiley
Jammer genoeg nog geen aanmeldingen. Dus.............donderdagavond uiterlijk aanmelden als je mee wilt want anders doen we het gewoon een andere keer.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 23:25

MARIO216 schreef:

Goed blazen Mario! Clown smiley

c u l8er
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 23:26

http://www.youtube.com/watch?v=MrIKFLJP8Jc

Zoals het in de allereerste gemeente er om toe ging willen wij niet meer.
Zolang men niet kan zien dat er iets mis is bijvoorbeeld kanker, borderline, moeilijk huwelijk, gepest worden op school, en wat al niet meer, hoeft niemand dat te weten.

De allereerste gemeente deelde men alles met elkaar , niet alleen geld en goed maar ook behoorde vooral lief en leed daarbij.

Wat mij zelf aangaat doe ik daar vrolijk aan mee, men vraagt mij wel hoe is het nu met je, waarop ik wel eerlijk zeg, best maar kon beter, maar ik wijd niet uit hoe ik dat dan bedoel.

Omdat we meer op ons zelf zijn hebben we de ander niet zo nodig, denken we, echter als men niet met elkaar omgaat kan er ook geen vertrouwensband groeien, dus kan er niet gedeeld worden. sosm kan een luisterend oor al genoeg zijn, maar we zijn bang dat dan alles op straat komt, dus binnenvetterij.

Delen is goud goed en met behulp van de Heilige Geest is er weer veel mogelijk, maar dan moeten we Hem wel volledige heerschappij geven over ons leven.

Helaas moet God zich aanpassen aan ons (eigen leven en kerk), misschien is dat de reden waarom in sommige kerken geen groei is, natuurlijk werkt Hij wel, maar Zijn volle glorie en heerlijkheid laten we buiten de deur staan helaas ook nog zonder het te beseffen.

Hopelijk gaan we gelijk de clip onze maskers afdoen en eerlijk weer met elkaar om gehoorzaam aan het Grote Gebod
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 23:26

Huifkar Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 23:30

PIETER619 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=MrIKFLJP8Jc

Zoals het in de allereerste gemeente er om toe ging willen wij niet meer.
Zolang men niet kan zien dat er iets mis is bijvoorbeeld kanker, borderline, moeilijk huwelijk, gepest worden op school, en wat al niet meer, hoeft niemand dat te weten.

De allereerste gemeente deelde men alles met elkaar , niet alleen geld en goed maar ook behoorde vooral lief en leed daarbij.

Wat mij zelf aangaat doe ik daar vrolijk aan mee, men vraagt mij wel hoe is het nu met je, waarop ik wel eerlijk zeg, best maar kon beter, maar ik wijd niet uit hoe ik dat dan bedoel.

Omdat we meer op ons zelf zijn hebben we de ander niet zo nodig, denken we, echter als men niet met elkaar omgaat kan er ook geen vertrouwensband groeien, dus kan er niet gedeeld worden. sosm kan een luisterend oor al genoeg zijn, maar we zijn bang dat dan alles op straat komt, dus binnenvetterij.

Delen is goud goed en met behulp van de Heilige Geest is er weer veel mogelijk, maar dan moeten we Hem wel volledige heerschappij geven over ons leven.

Helaas moet God zich aanpassen aan ons (eigen leven en kerk), misschien is dat de reden waarom in sommige kerken geen groei is, natuurlijk werkt Hij wel, maar Zijn volle glorie en heerlijkheid laten we buiten de deur staan helaas ook nog zonder het te beseffen.

Hopelijk gaan we gelijk de clip onze maskers afdoen en eerlijk weer met elkaar om gehoorzaam aan het Grote Gebod

We?! Daar hoor ik niet bij hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 23:33

[quote=PETRA944]oh oh, zo denken alle mannen die me die dag en mail hebben gestuurd het misschien over hem gaat Smiley die vol vragen zit tsssss warom doe ik altijd ook zo stom met mannen die me leuk lijken Gefrustreerde smiley[/quote

Wie weet ga je nu naar een andere pagina.
Zitten die stratenmakers ook op cm dan? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 23:35

CARMEN073 schreef:
Huifkar Lachende smiley

klinkt huiverig?????? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 23:41

PETRA944 schreef:
hmmm nog twee uur te gaan Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley en dan morgen ochtend ga ik al me frustraties op jou lozen via cm visser Knipoog smiley

Slecht moment Petra, dat je gaat stoppen met cm Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 23:48

hahaha, ik wist al welke clip het zou zijn voordat ik het opende. Mooi nummer hoor van Casting Crowns. Deed me herinneren aan wat de voorganger ooit zei van de kerk waar ik vroeger bij was:"In de auto op weg naar de kerk is er ruzie in de auto, maar zodra we de kerk binnenlopen gaat de glimlach op". (vrij vertaald). Ik moet zeggen dat dat in die kerk wel sterk het geval was, in de kerk waar ik laatst een keer was, lijkt dat niet zo te zijn, mensen zijn meer gewoon zichzelf. Dus hangt ook af van naar welke kerk je gaat. In het berichtje staat "de kerk", maar welke kerk is dat dan. De kerk van Jezus Christus iig niet.
Kan me ook wel voorstellen dat je gewoon je eigen leven hebt, maar vanwege sociale druk toch naar den kerk gaat. Innerlijk denk je:"bekiek 't moar", en dus zet je maar een glimlach op, en bent blij als je thuis weer je eigen gang kunt gaan. Zo ging het denk bij mijn opa, veel druk van buitenaf, dus maar gaan, maar ondertussen het toch wel beter weten dan "de kerk". En terecht.
Naar boven

Auteur Bericht
DESIREE896

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 23:50

Hallo leden,

Ik ben net nieuw op deze site en ben nog een beetje aan het zoeken naar mijn geloof.
In mijn kennissen kring ken ik een aantal mensen die ook christenen zijn en was er erg nieuwsgierig naar wat dat nou inhield, dus ben ik de bijbel gaan lezen (Het Boek).
Nou vind ik het nog niet helemaal duidelijk wat de 10 geboden zijn, en waar ik meer kan leren over het geloof.
Kan iemand mij helpen?

Groetjes,
Desiree
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 00:01

Hallo Desiree,

Mooi dat je aan het zoeken bent. Zoek en je zult vinden, staat in de Bijbel. Waar je meer kunt leren over het geloof is in de Bijbel zelf. Lezen wat Jezus en Paulus zeggen. Zelf zou ik zeggen lees de Statenvertaling, maar goed, ik weet nu al dat ik daar kritiek op krijg en dat mensen zeggen, neeee, en dan een reden aanvoeren, allemaal goed, daar moet je je eigen weg in vinden.
God heeft mij doen wedergeboren door een wonder en een tijd leefde ik heel dichtbij God, zonder het zelf te weten. Toen ging ik naar een kerk, waar ik vooral leerde hoe het niet moest. Daar ben ik gelukkig weer weg. Ik zeg niet dat alle kerken per definitie fout zijn, maar wees voorzichtig met waar je je hart, tijd en energie insteekt.
Dat je op zoek bent naar God komt denk ik al van God zelf. Het Nieuwe Testament zegt oa:

Galaten 5:13-15(SV):

Want gij zijt tot vrijheid geroepen, broeders, alleenlijk gebruikt de vrijheid niet tot een oorzaak voor het vlees; maar dient elkander door de liefde. Want de gehele wet wordt in één woord vervuld, namelijk in dit: Gij zult uw naaste liefhebben, gelijk uzelven.

Dus de 10 geboden worden ook samengevat in deze laatste zin.
Als je wedergeboren bent, denk je niet constant na of je de 10 geboden houdt of niet, als het goed is sta je in de wil van God en vervul je die wet automatisch.

Voor zover want het is al laat. Hopelijk kun je er wat mee en anders vraag maar verder.

Groetjes,

Rolf
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 00:07

VISSER278 schreef:
In Zeeland zit een hele goeie verzekeringsmaatschappij hoor . Daar zou ik eerst maar eens aan de bel trekken ipv. een vergoedinkje accepteren.

Nee...zo bedoel ik dat niet...
Dat het afdak...door buiten te staan...nu schade oploopt...is natuurlijk mijn eigen schuld!!!
Daarbij komt nog... bij nader inzien...dat ik destijds niet veel geld heb uit willen geven...en dus kwalitatief slechte golfplaten heb gekocht.

En daarom zeg ik nu...wetend dat iedereen een vergoeding krijgt na de renovatie( ook al heb je geen of weinig schade) ik nu dat geld toch leuk kan besteden aan dat afdak...Gesnapt???
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 00:09

http://plazilla.com/de-top-10-van-langste-mensen-ter-wereld

Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 00:24

Lieve Mensen

Per 4 oktober loopt mijn abbo.
Ik ga jullie dus nu definitief verlaten.
Wens jullie allen nog veel plezier hier op CM
Het was voor mij namelijk een groot genoegen
Gods zegen voor in de toekomst.

Groetjes Billy
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4571 4572 4573 4574 4575 4576 4577 ... 6194 Volgende
Pagina 4574 van 6194