Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 14:29
|
|
|
Herman is een geweldige kok Ik ga alvast met pensioen Elke dag lekkere maaltijden Wauw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 15:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zeeuws op z'n zondags : Soep en pap. |
DAH DOE ONS OK MEESTAL>>> VINNE WE LEKKER,,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 17:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | DAH DOE ONS OK MEESTAL>>> VINNE WE LEKKER,, |
Dan ga ik dat Zeeuwse voorbeeld vandaag maar es volgen: een eigengemaakt extra gevuld groentesoepie, met nog een ressie rauwkost en een fruitje toe....ik heb dr zin in!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 22:22
|
|
|
MARRY942 schreef: | Dan ga ik dat Zeeuwse voorbeeld vandaag maar es volgen: een eigengemaakt extra gevuld groentesoepie, met nog een ressie rauwkost en een fruitje toe....ik heb dr zin in!  |
Als je maar weet dat het vandaag géén zondag is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 22:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als je maar weet dat het vandaag géén zondag is.  |
Ach...warme rijstepap met kaneel en bruine suiker smaakt elke dag goed hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 22:31
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ach...warme rijstepap met kaneel en bruine suiker smaakt elke dag goed hoor  |
Yummie yummie je brengt me op een idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 22:32
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ach...warme rijstepap met kaneel en bruine suiker smaakt elke dag goed hoor  |
Da's waar en vergeet de krenten niet he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 22:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | Da's waar en vergeet de krenten niet he  |
Jij mag de krenten uit de pap hoor...ik heb het liever zonder
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 21 november 2011, 22:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATHANYA830
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 22:36
|
|
|
euhm, vandaag kippesoep morgen boerenkoolstamppot met worst woensdag chili con carne met kip donderdag spaghetti vrijdag eerst weer eens boodschappen doen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 22:56
|
|
|
NATHANYA830 schreef: | euhm, vandaag kippesoep morgen boerenkoolstamppot met worst woensdag chili con carne met kip donderdag spaghetti vrijdag eerst weer eens boodschappen doen.... |
Wouwww, da's makkelijk als je dat al weet.
Dinsdag, weet ik nog niet Woensdag , verrassing Donderdag , benieuwd wat mn moeder voor me gekookt heeft Vrijdag, nog geen idee Zaterdag , friet met weet ik nog niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 22:57
|
|
|
MARRY942 schreef: | Dan ga ik dat Zeeuwse voorbeeld vandaag maar es volgen: een eigengemaakt extra gevuld groentesoepie, met nog een ressie rauwkost en een fruitje toe....ik heb dr zin in!  |
Lekker hoor soep..k"Lust er wel soep van!!!!
Voor mij is het recept van de rijstepap nieuw.. Met krenten en rozijnen en bruine suiker??? Lijkt me lekker ja...
Ik stop die in de griesmeelpap!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 22:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wouwww, da's makkelijk als je dat al weet.
Dinsdag, weet ik nog niet Woensdag , verrassing Donderdag , benieuwd wat mn moeder voor me gekookt heeft Vrijdag, nog geen idee Zaterdag , friet met weet ik nog niet.
 |
Das echt makkelijk...als je het vooruit al weet...(vind ik dus) Niet om 5 voor 5 nog naar de winkel te moeten.... Vooral ook makkelijke dingen kiezen als je wat later thuis bent... Ben je overigens goed in koken...Visser???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 23:00
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Lekker hoor soep..k"Lust er wel soep van!!!!
Voor mij is het recept van de rijstepap nieuw.. Met krenten en rozijnen en bruine suiker??? Lijkt me lekker ja...
Ik stop die in de griesmeelpap!!! |
Vergeet de kaneel in de rijstepap niet hè? Maar voor mij ook in de griesmeelpap geen krenten of rozijnen, wel met bessensap.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATHANYA830
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 23:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wouwww, da's makkelijk als je dat al weet.
 |
Ik moet wel, de meeste dagen werk ik tot vijf uur en de kinderen willen ook op tijd eten. Buiten dat is het getest dat je zon € 25,00 goedkoper uitbent als je alle boodschappen ineens haalt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 23:03
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Das echt makkelijk...als je het vooruit al weet...(vind ik dus) Niet om 5 voor 5 nog naar de winkel te moeten.... Vooral ook makkelijke dingen kiezen als je wat later thuis bent... Ben je overigens goed in koken...Visser??? |
Wat is goed? Opeten lukt me aardig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 23:04
|
|
|
pakje soep van de voedselbank buritos gevuld met shoarmavlees wentelteefjes na
heerlijk gegeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 23:08
|
|
|
[quote=ZEELAND736]Das echt makkelijk...als je het vooruit al weet...(vind ik dus) Niet om 5 voor 5 nog naar de winkel te moeten.... Vooral ook makkelijke dingen kiezen als je wat later thuis bent... Ben je overigens goed in koken...Visser???[/quote]
Nodig je jezelf uit bij Visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 23:08
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat is goed? Opeten lukt me aardig.  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 00:41
|
|
|
[quote=JOSINA022]
DAT....is nou iets wat ik NET niet durf.....Jose... De afstand is geen bezwaar... Als hij het eten opzet...en ik ga rijden...kan ik bij aankomst direct aan tafel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 00:42
|
|
|
NATHANYA830 schreef: | Ik moet wel, de meeste dagen werk ik tot vijf uur en de kinderen willen ook op tijd eten. Buiten dat is het getest dat je zon € 25,00 goedkoper uitbent als je alle boodschappen ineens haalt  |
Bij mij werkt het prima!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 12:25
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 13:33
|
|
|
De krenten en rozijnen mag je vna mij houden, brr Het is wel lekker met kaneel, suiker een een klein klontje boter, word het lekker romig van. Hier in duitsland eten ze het ook wel met verse aardbeien en een klodder slagroom erop
(gek he, waar zouden die extra kilootjes sinds de verhuizing toch vandaan komen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 14:57
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | De krenten en rozijnen mag je vna mij houden, brr Het is wel lekker met kaneel, suiker een een klein klontje boter, word het lekker romig van. Hier in duitsland eten ze het ook wel met verse aardbeien en een klodder slagroom erop
(gek he, waar zouden die extra kilootjes sinds de verhuizing toch vandaan komen ) |
Het klinkt heerlijk...maar ik bedank.... Hier moeten de broeken en rokken weer aan met een VREETSTAND!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 15:26
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het klinkt heerlijk...maar ik bedank.... Hier moeten de broeken en rokken weer aan met een VREETSTAND!!! |
Dat is met veel duitse kost he, heerlijk maar als je het dagelijks eet groei je dicht. Sinds ik een blik in de duitse keuken geworpen heb, heb ik ook mn twijfels of de duitse bierbuiken echt van het bier komen.... Het verklaard in elk geval het grote aantal mensen met extreem overgewicht.
We gaan hier vanavond dus maar lekker aan de oerhollandse hutspot. (pee me juin op zn zeeuws toch?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 15:27
|
|
|
Jonge cappucijners met spek, tomaatje en ui
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 15:58
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Jonge cappucijners met spek, tomaatje en ui  |
Mmmm..je brengt me op een idee steentje! Heerlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 16:59
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat is met veel duitse kost he, heerlijk maar als je het dagelijks eet groei je dicht. Sinds ik een blik in de duitse keuken geworpen heb, heb ik ook mn twijfels of de duitse bierbuiken echt van het bier komen.... Het verklaard in elk geval het grote aantal mensen met extreem overgewicht.
We gaan hier vanavond dus maar lekker aan de oerhollandse hutspot. (pee me juin op zn zeeuws toch?) |
Ja...dat heet pee mie juun... Maar weet je ..ook van de stamppotten eet je juist meer...(beetje TE...dus) Of ik ze lust? Zeker te weten!! Hier vanavond ijsbergsla, aardappels en een heerlijk plakkaat sparerips( eerlijk door de helft maar wel smullen.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:29
|
|
|
Was even de tijd vergeten druk met surprise maken dus maar snel macaroni gemaakt morgen maar weer gezondere kost
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:56
|
|
|
Vanmiddag een groot broodje shoarma gegeten, en voor vanavond dan "maar" voor mezelf een broodje gezond maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 19:41
|
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 00:41 [quote=ZEELAND
DAT....is nou iets wat ik NET niet durf.....Jose... De afstand is geen bezwaar... Als hij het eten opzet...en ik ga rijden...kan ik bij aankomst direct aan tafel.
ben joe bang dat VISSER joe opvreet ofzo???
|
|
Naar boven |
|
|