ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4625 4626 4627 4628 4629 4630 4631 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:15

PETRA944 schreef:
Zeker lief Zeeland Lachende smiley

Ik weet nergens van hoor. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:18

Nu we het hier toch over babytjes hebben..... kreeg vandaag 2 geboortekaartjes met de post .
Eén van een nicht en één van een neef.
Broer en zus bij wie allebei op dezelfde dag een klein vissertje geboren is .
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:20

WILLEMIJN232 schreef:
Wat een verdriet Roelande, maar beter pijn door een einde dan pijn zonder einde, dat is nog erger.... Z.

Dank jullie wel voor jullie steun en wijze woorden. Voorlopig neem ik de bovenstaande van Willemijn als slogan
Merk trouwens bij mezelf vooral opluchting en minder spanning
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:21

VISSER278 schreef:
Haha , nee hoor , vissertje was één van degenen die alles lijdzaam mocht aanzien. Lachende smiley

Zoooo vissertje.....
Geen vlekken in je broek?
Zo ja...dan heb je voor gek gelopen vandaag...dussss praten we dan over het slechtste moment van de dag..toch?

Kwam je er zonder kleerscheuren/vlekken vanaf,,,tja......dan praten we over een goed moment zeg maar... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:24

GERRIT603 schreef:
adieu, vaarwel Knipoog smiley

succes

Even ter uwe informatie..
Heb echt nog wel tijd voor cm hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:24

Lekker poffertjes met basterdsuiker erop... Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:26

MARIANNE338 schreef:

en roomboter?? Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:28

WILLEMIJN232 schreef:
Jol merkte het ook al Erika.......je bent vast jaloers op mijn diadeem.....Knipoog smiley

ja ik wil er ook zoéén hebben leuk voor de kerstdagen Clown smiley
jullie kennen me te goed Verraste, verbaasde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:29

LEANNE226 schreef:
Waarom ik wel weer(vervroegd) een opleiding op kosten van de baas mag doen én een loonsverhoging krijg maar geen vaste aanstelling.......

Waarom mijn mannelijke collega's blijkbaar voorrang krijgen bij het solliciteren naar de baan die mij zo leuk leek,ik heb ook een gezin te onderhouden hoor! Boze smiley

Waarom ik hierover zeur want ik heb een leuke baan en ben verzekerd van een jaar werk en ontplooiing...... Knipoog smiley

Waarom er maar 24 uur in een dag zitten.......zucht

Hoezo Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley ??
Hoeveel uur wil jij werken dan per dag? Twijfelende smiley Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:29

MARIANNE338 schreef:

Moet je geen basterdsuiker opdoen maar een goeie homp roomboter en poedersuiker... Kwijlende smiley

zoooooooooo lekker maar zo slecht voor de lijn Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:30

ERIKA129 schreef:
Moet je geen basterdsuiker opdoen maar een goeie homp roomboter en poedersuiker... Kwijlende smiley

zoooooooooo lekker maar zo slecht voor de lijn Boze smiley

ja helemaal mee eens Erica mmm
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:32

ROELANDE345 schreef:
ja helemaal mee eens Erica mmm

Het is EriKa Boze smiley wanneer leren jullie het nu eens Huilende smiley, smiley in tranen

Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:32

ERIKA129 schreef:
Even ter uwe informatie..
Heb echt nog wel tijd voor cm hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hahahahaha......maar wel op tijd naar bed hoor....anders slaap je boven je boeken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:33

ERIKA129 schreef:
Het is EriKa Boze smiley wanneer leren jullie het nu eens Huilende smiley, smiley in tranen

Knipoog smiley Knipoog smiley

Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:33

ERIKA129 schreef:
ja ik wil er ook zoéén hebben leuk voor de kerstdagen Clown smiley
jullie kennen me te goed Verraste, verbaasde smiley Huilende smiley, smiley in tranen

en dan auditie voor kerstengel Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:49

Mum is hier een sekt-merk
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 20:33

JOL252 schreef:
en dan auditie voor kerstengel Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hoho Jol, voor Sinterklaas is het ten strengste verboden om over kerstballen te praten Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 20:37

INGE721 schreef:
Hoho Jol, voor Sinterklaas is het ten strengste verboden om over kerstballen te praten Boze smiley

Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond

Ik zal het goed maken, over een minuut of wat bij bijzonder lied.
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 20:38

VISSER278 schreef:
Middagje speerwerpen? Clown smiley

Mag het ook peerwerpen zijn? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 20:38

JOL252 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond

Ik zal het goed maken, over een minuut of wat bij bijzonder lied.

bing cosby?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 20:39

Ter boetedoening omdat ik al over kerstengelen praat ver voor de Sint...
sorry Sint...

Deel 1
http://youtu.be/OvIR892bius

Deel 2
http://youtu.be/24bns__rN1g
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 20:42

VISSER278 schreef:
Precies ....WAS.
Maar sinds vorige week of die week ervoor ( weet ik veel) hebben we een nieuw zeeuws meisje .
Èn een nieuwe slogan. De ouwe werd een beetje tè afgezaagd .
Met de nieuw probeert ze mèèr toeristen naar Zeeland te krijgen .
Gewoon omdat er tèveel zijn die de reis naar zeeland zonde vinden omdat ze het te ver weg vinden.

Maar nu wil je die nieuwe slogan weten ook zeker?

komt ie .... Zonde? Wat zonde , weet je wat pas zonde is ? ....... Boter aan je kont smeren en droog brood eten. Smiley met dichtgeplakte mond

meer toeristen in Zeeland dat vind ik pas zonde!!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 21:09

XABIA794 schreef:
Ik begrijp eigelijk niet waarom je je ongenoegen over F. Ouweneel er wilt doordrammen. 't ging hier over zijn broer
Smiley die vol vragen zit Slapende smiley

ging de genezing van die 7 blinde kindertjes niet zo ongeveer, dat ze op reis naar dat land gingen, met een grote groep cristenen, waaronder ook ouweneel en vervolgens gingen wat van die cristenen zonder ouweneel na het blinde instituut, die beweerden dat ze weer konden zien nadat ze voor hun hadden gebeden, vervolgens vertelden ze dat tegen ouweneel en die heeft in zijn enthiousiastme het door vertelt er zijn 7 blinde kinderen genezen. De groep was trin die ging waarvan een paar die daar bij waren na die kindertjes waren gegaan, trin is een grote groep van cristenen trouwens, na dit hele gebeuren, als je wilt getuigen bij trin, willen ze eerst een dokters verklaring hebben om misverstanden te voorkomen. Dus ja ergens is er iets mis gegaan destijds, maar wel jammer hoe daar alleen de aandacht op word gericht, niet op de genezingen in jezus naam die zeker daadwerkelijk gebeurden. petra die een beetje moe word van de kritiek die steeds herhaalt word. Een in sommigge ogen grote cristen maakt een fout en dan word je massaal afgemaakt.

Laatst aangepast door
PETRA944
op vrijdag 5 oktober 2012, 21:11
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 21:09

en sorry ik maak ook een fout, als cristen zijnde.... ik quete jou xabia, maar me schrijven is bedoeld voor shanita
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 21:14

ROELANDE345 schreef:
en roomboter?? Kwijlende smiley

Nou...das wel lekker, maar ik ben de vakantiekilooooos
nog niet kwijt....
Dus een heel klein beetje suiker.....maar ze mikken er hier ook wel jam op
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 21:16

MARIANNE338 schreef:
Nou...das wel lekker, maar ik ben de vakantiekilooooos
nog niet kwijt....
Dus een heel klein beetje suiker.....maar ze mikken er hier ook wel jam op

Canderel een optie?? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 21:19

Bloemkool met eigengemaakt kerriesausje, cordon bleu en een gewone pieper. Maar wel gezellig met mijn jongste Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 21:42

Op een ander topic praat men al over St. Nicolaas en Kerst, dan kan een Paascantate hier ook wel!

http://www.youtube.com/watch?v=DvABG-qjKM0&feature=related

Cantate voor 2e Paasdag, met als slot:

Alleluja! Alleluja! Alleluja!
Des sollen wir alle froh sein,
Christus will unser Trost sein.
Kyrie eleis.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 21:58

CORTAZAR588 schreef:
beste mensen ,

het kalf is verdronken .........
wat het grootste probleem in discussies is , is je eigen irritatie.

als je discussieert en je ergert ( wat heel menselijk is ) , dan verlies je het punt waar het omgaat uit het oog.

wellicht waren de bijdragen van Zwaan erg eeehm bijzonder en had ze enige sturing nodig .....maar irritaties over een weer zijn altijd de oorzaak van een verstoorde relatie.
niet de inhoud...........maar de manier van brengen en reactie hierop.

en het wordt heel snel een heksenjacht.
want net als in de echte wereld , is ook hier op dit Forum de geest van de wereld aanwezig.

Jammer is dat die geest nietsontziend is en gericht op het ver en uitstoten van andersdenkenden.

De bijbel zegt dat wij Het zoutend Zout zijn.
Als het zout zijn kracht verliest...........

Alles wat hier gezegd is , is met de beste bedoelingen gezegd me dunkt.
Maar wij christenen zijn anders dan de wereld.

als wij zaken goed praten , die de wereld ook goed praat , waarin onderscheiden wij ons dan ?
in de Liefde ?
Dat hebben de boeddhisten ook en de Hare nogwat.
En als je zegt dat Jezus liefde is , klopt dat 1000000 %
maar dat is Boeddha ook want die laat je ook heel fijn voelen.
En als je maar goed mediteert kom je met je zelf in contact etc etc etc
en ga je alles zien.

Maar waar is de Oordelende God ?
De God , die gezeten op de Troon , de wereld en ook mij gaat oordelen ?
Die mij gaat vragen of ik wel echt iets heb gedaan met mijn GELOOF
?

Christen zijn anno 2012 gaat je kosten ......of je baan of je huwelijk of je .......Leven.
Want de Satan , waar niemand over wil praten , is onze grootste tegenstander en is er slechts op uit om te moorden , te roven en te stelen.

Hij speelt geen spelletje , maar schiet om te doden.
Gericht .....op je hart.
Is voor sommige mensen hier waarschijnlijk te hard en niet lief wat ik nu zeg, maar wie denkt dat het geloof in Jezus je niet alles gaat kosten , heeft het mis.

Wie de zonden van de wereld goedpraat met allerlei zelfverwijten en valse schaamte , is medeplichtig aan dee zonde.

Wie weet dat iets zonde is , om het even wat voor zonde , maar uit valse schaamte of zondegevoel , die ander er niet op wijst , dat iets zonde is , is zelf medeplichtig.
maar in deze wereld is het veel veiliger om niets te zeggen.
want dan krijg je ook geen problemen.

verlies je je baan niet , je huwelijk blijft goed etc etc etc etc ......
maar God ziet en hoort ALLES.
En HIJ onthoudt alles.
En wij moeten van alles wat we doen verantwoordelijkheid afleggen.

En dan is er niemand die ons verdedigt , maar slechts een die ons aanklaagt........de Duivel.

Wees bereid om Gods woord te verdedigen want God gaat ons hierop oordelen.
En Zijn oordeel is loepzuiver en bikkelhard.

God is Liefde , maar ook een verterende vuur
Jezus lag in een kribbe als babytje , maar Hij is ook de Leeuw van Juda
en een Leeuw is absoluut errug errug gevaarlijk en doodt .......

Misschien is dit niet het Godsbeeld wat ons aanstaat , maar wel wat de bijbel zegt.

Hij ie een verterend vuur en het is vreselijk om te vallen in de handen van de levende God.

En dat is niet bedoeld voor het dierenrijk , maar voor ons !

Wie oren heeft om te horen , die hore ....

Als je het woord van god verkondigt, moet je ook wel de waarheid van gods woord verkondigen, met een hoop dingen die je schrijft in dit stuk ben ik het mee eens, je huwelijk verliezen, hoe moet ik het kort omschrijven, er is een geestelijke strijd. ik was samen met me ex, alles was oké, eh tenminste we werkten in de muziekwereld, het ging slechter met me, ben met drugs enzo gestopt, toen ik net mee ging na die band lag ik op een dag in bed en er kwam een vreselijk eng wezen langs me bed staan, ik dacht echt dit is de dood die me komt halen, er stroomde bloed uit zijn neus en het was als of er ook bloed uit mijn neus stroomde en ik was bang. destijds dacht ik, misschien door het blowen, want blowde iedere dag en dacht er niet meer aan, maar het ging slechter met me. me man en ik kwamen tot geloof en ineens was ik weer de blijde ik mezelf, het was alsof ik bevrijd was van iets duisters. hele vreemde dingen gebeurden, stond op een dag in de keuken en ik voelde ineens iets engs aankomen en zag dat zelfde enge wezen weer, het kwam van de straat af, stapte recht door me raam en inmiddels had ik me in het geloof verdiept en dacht stuur het weg in Jezus naam, maar de angst overheerste en dacht dit is het, het einde van me leven. toen opeens kwam er een geweldig groot wit licht boven me en hoorde ik echt een stem die zei, ik ben bij je. het was een geweldig wit licht, ik voelde een enorme liefde ook, heel rein, onbeschrijfelijk. En zoef het enge wezen was weg. later zat ik naar de band op de tv te kijken en ineens zag ik het enge wezen bij de band op beeld. Mijn man haakte van geloof af, was erg geflipt op eimand uit de kerk, daar had hij een zonde aan opgebiecht en die roddelde die man door. ik bleef na de kerk gaan en daar kwam de strijd in me huwelijk, het geloof, als ik wou bidden voor het eten werd ik door me man bespot etc. dus op een gegeven moment bad ik niet meer voor het eten, ging na een kerk, hingen ze een lijst op met muziek van de duivel, met nr 1 de band waar ik voor werkte, niemand zei meer wat tegen me en de voorganger vroeg me vriendelijk of ik een andere kerk wou zoeken. En ik dacht maar, als Jezus nu op aarde was zou hij nou net de band en alle mensen er om heen opzoeken. Ook ik dwaalde af van me geloof ging niet meer na de kerk, werd bespot door me man. en dacht vaak, eh het hele gedoe wat er gebeurt was heb ik me dat verbeeld of zo, voordat ik tot geloof kwam woog ik nog maar 40 kilo en voelde me vaak niet happy, ging ooit na de dokter, toen hij me een jaar later zag, zij hij jee het is een wonder zo goed als je er uit ziet, ik had je al opgegeven, hij had gedacht die leeft niet lang meer, ziet er zo slecht uit. ondanks dat ik niet meer na de kerk ging enzo, bleef ik de wetten in me hart houden van de geboden, alleen bad niet meer tot god en er kwam rust in me huwelijk, me ex ging weer aan de drugs ik niet en het werd steeds erger met me ex, op een dag kwam ik erachter dat hij 7 jaar een minnares had gehad een kind bij haar had al 2 jaar lang, een dubbelleven leidde etc..., het eerste wat ik deed was boos worden op god, oh god waarom ik wil niks meer met u te maken hebben, toen ging alles nog slechter me ex werd erg agressief, bespaar jullie de details en het is bijna niet te beschrijven hoe hij soms was, zijn ogen stonden soms erg raar en dacht dan door drugs? velen aanvallen overleefd op vreemde wijze, ineens kwam er dan wit licht om me heen en leek het of me ex bang werd dan en rende hij weg. later was het sorry, kon het zich niet meer herinneren volgens hem, en het werd steeds gekker, het heeft mij allemaal gebroken in het leven, ben in die gebrokenheid god gaan opzoeken en toen ging alles beter, wat gebeurde er in tussen tijd, iemand maakte een ontwerp voor de band voor op de t shirts die me man verkocht voor de band, het was op een vrolijke manier het enge wezen van destijds. me ex heeft hem op zijn rug getatoeëerd en nu denk ik wel es terug kijkend na alles, heb ik tegen me ex gevochten of tegen me ex die onder invloed was van dat enge wezen, denk dat je je sneller onder invloed zet voor demonen onder invloed van drugs iemand heeft een nr over me man gemaakt, onbekend bandje met filmpje, de tekst is heavy, de beelden ook, zo duidelijk zie je dingen uit de geestelijke wereld, het crewlid wat leeft voor de band, voor rock en rol de muziek. je ziet beelden van banden van gebondenheid. om privici te beschermen kan ik niet het effe laten zien en uitgebreider vertellen, maar wel omdat me man niet gelovig was, onder invloed van de tegen stander, kon de tegen stander via hem, mij proberen t bereken, kapot maken, bijna gelukt, maar god liet niet los, ook al liet ik hem los. enfin lang verhaal, over huwelijk wat kapot gaat door geloof. petra die genoeg heeft geschreven voorlopig en sommige zullen vast denken????? maar dit verhaal is waarheid. ,mijn waarheid zoals ik het beleefd heb. ik zelf denk dat iedereen die een t shirt koopt van die band met dat wezen erop, daardoor onbewust een deur voor dat wezen openzet, het wezen is een sterke demon. de band zelf ken ik heel goed en de bandleden zijn zelf niet bewust van het wezen teksten en bepaalde ontwerpen, laten zien, poorten van de hel, etc... het demon wat er om heen hangt is een geest van verleiding, sex drugs, verslaving, velen mensen zien komen bij de band als crewlid ofzo en negatief zien veranderen. enfin stukje getuigenis van me, en echt zou een boek erover kunnen schrijven, ik zelf heb het niet gauw over de boze, liever heb ik het over het licht de liefde en genade van jezus etc. maar er is wel degelijk een geestelijke wereld, een geestelijke strijd. misschien heeft iemand wat aan deze getuigenis. wat mijn fout i geweest in mijn huwelijk is dat ik bij god had moeten blijven, dan was het denk ik niet zo afgelopen. had moeten bidden en strijden voor me man in Jezus naam. niet van uit me zelf met praten etc. dat hielp niet. ma ja achteraf...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 22:07

PETRA944 schreef:
...

Wauw Petra... diep respect.. en ook ontzag voor Jezus liefde in en om je heen ... dankjewel voor wat je vertelde ..
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4625 4626 4627 4628 4629 4630 4631 ... 6194 Volgende
Pagina 4628 van 6194