ChristianMatch

Forum

De jarige van vandaag...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4639 4640 4641 4642 4643 4644 4645 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 00:10

ZEELAND736 schreef:
Ik ben te laat, maar beter te laat dan niet....

Carmen VAN HARTE!!!
Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad...
Alle goeds voor dit nieuwe levensjaar!!!

En daar sluit ik me graag bij aan...... Gefeliciteerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 00:11

MARIO216 schreef:
Ik weet niet of cm dit leuk zal vinden.

Waar ben je geweest dan????? Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

VISSER278 schreef:
Nee , IK droomde niet . En bier lust ik niet .
En gistermiddag stond de thermometer hier echt op 28 graden .

Kachel lekker aan de praat gehad dan? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIELIE972

ROLF230 schreef:
Ik geef het op...christenen hebben blijkbaar geen humor. Ach ja, in de Bijbel kom je ook weinig humor tegen, dus jullie zullen wel gelijk hebben.

Misschien heb je het gras gewoon voor iedereen zn voeten weggemaaid en denken ze allemaal dat jij het dak daardoor op kan. Rolf en de fiets op het dak. Fiets je al rondjes? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIELIE972

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 00:19

BART347 schreef:
nog niemand een antwoord...

hier een tip: de tijdsduur is 14,5 minuten, de kat legt daarbij 1 meter meer af dan nodig.
nu nog de vraag: waarom?

(denk aan t belletje aan zijn staart)

Makkelijk. Als hij de eerste sprong maakt dan springt hij 1 meter. Hij schrikt daarvan en de volgende is het meteen 2 meter. Dan blijft hij in de even getallen maar die ene meter erbij opgeteld die hij al had afgelegd maakt dat hij uiteindelijk op een oneven aantal meters uitkomt. Toch?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 00:23

PETRA944 schreef:
Dit is een heel triest verhaal, vind dit erg voor je shanita dat je dat moest meemaken, alleen niet iedereen is zo he. liefs

Ja, dank je.

Ja weet je, zodra ik 'schijnheilige idioten; opschreef wat dat christelijke opvangedoe betrof, voelde ik een grote opluchting, maar ja dan gelijk een 'Bah' erachter...Komt gelijk het trauma weer boven....Ja, ik ken mensen en iemand persoonlijk met wél een gelukte zelfmoordpoging na betrokken te zijn gweest bij die christelijke opvang....

Ja, tis al wat jaren geleden, maar ja elke keer die borden 'de .... helpt' heel groot, overal in de stad, bij de grotere wegen.

Ik had echt zoiets, ja zolang je er maar christelijk voorzet....

Kijk, en het ging er in de 1ste plaats niet om dát ik ze zoveel geld had gegeven via acceptgiro toen nog, dát kwam er nog eens bij.

Ja, ik begreep het niet, vatte het niet, had het gevoel is jaren tegen me gelogen.

Bedankt voor je medeleven: ik moet nu weer ff rustig worden, kreeg weer een hele herbeleving, door dat 'bah' zo van ík heb het gedaan..., ja, had een grote impact: "ja, we nemen je niet want je redt het toch niet", en ja dat woordje 'toch". Ik dacht, ja maar jullie schrijven van niemand is hopeloos voor God en voor jullie dus ook niet....
Ja, echt voor het geld, hoe hogere slaginsspercentage hoe meer giften, want dat zetten ze in dat magazine van hun; slagingspecentages, en dan zichzelf vergelijken met niet-christelijke klinieken, (die niet selecteren maar dát zetten ze er natuurlijk niet bij)...nee ze zijn zo goed en zo christelijk vandaar dat hoge slagingspercentage, dat schreven ze ook... (ten koste van mensen zoals ik die echt hulp nodig hadden).... ....zo van kijk eens ons christen-zijn werkt, ja zo schreven ze dat ook letterlijk.... maar deden dat niet...en wat staat daarover ook weer in de bijbel, ja, dat denk ik nu....

Gewoon: er staat christelijk voor en dan kan ik daar niet tegen....

Ja, heb gehoord ze zijn veranderd.

Maar: ik ben er helemaal klaar mee.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 9 oktober 2012, 00:44
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 00:34

Ja, en tijdje later belde ik EO nazorg nav een programma en het kwam ter sprake, die man zei, ga maar naar de .... en noem mijn naam maar dan weten ze niet hoe snel ze je op moeten nemen, maar ja op zo een manier wou ik er niet in, en de damage was done, had al een zelfmoordpoging met veel gevolgen erop zitten....

Vandaar ff 'scheinheilige idioten'.

En dat mag ik niet zeggen omdat het christelijk is?, tis juíst véél erger dat een christelijke stichting zoiets doet....Was het maar 'werelds', ja dan kon je/ik nog denken van ja werelds, geven niet om de medemens...etc. Ja, want dáarmee was ik gehersenspoelt...
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 06:45

FLOWER753 schreef:
Mn bbq gaat dus ook weer mee, anders blijft Harald wel heeeeel erg lang met die kooltjes zitten die hij iedere keer weer meeneemt naar Ede en weer terug naar huis Knipoog smiley

Gelukkig zit er geen houdbaarheid datum op die kooltjes Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 06:47

JEFFREY984 schreef:
Jammer dat er mensen zijn die meteen gaan steigeren bij 'diepe' topics. Wees waakzaam en toets alles, gooi niet met modder en vermaan elkaar in liefde (Bijbelse geboden en opdrachten). Mischien wijs om een apart topic te openen aangaande de diverse denominaties?

Specifieke topics zijn er al ...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 06:51

HEIDE115 schreef:
Leuke reactie's al..wow!

Zelf had ik ooit 20 sierduiven,maar das lang geleden hoor.
ik gaf ze geen namen,want ze aten toch allemaal het zelfde..

Lachende smiley

Mijn vissen hebben wel namen. Blubje 1, blubje 2, blubje 3, blubje 4........ Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 06:54

STEENTJE178 schreef:
Kachel lekker aan de praat gehad dan? Clown smiley

Of Vissertje kan niet lezen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 07:41

Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 00:50

Rolf: Volgens mij had ik een paar dagen geleden aangemoedigd om topics te beginnen die niet over h. of y. gaan (als je begrijpt wat ik bedoel).Ik ben al veel te laat op en struin Youtube een beetje af om oa eea te zien over de kerk waar ik vroeger naartoe ging en aanverwante onderwerpen. Steeds meer zag ik over wonderen en verschillende mensen die daar verschillende verklaringen voor hadden.

Zelf ben ik in 2000 door een Godswonder genezen van een zware depressie en een dwangneurose. Van het ene op het andere moment voelde ik het van me afvallen en kon ik getuigen: "Ik geloof in God", terwijl ik niet op zoek was naar Hem.

Dus ja, wonderen bestaan. Ik heb het zelf meegemaakt en ken betrouwbare getuigenissen van mensen. Nu begin je hier zelf over h. of y. Dus ja, daar had ik mijn reactie op aangepast..., maar nu alleen eruitgehaald wat over mij gaat en niet over anderen..Wie heeft er nog meer een wonder in zijn leven ervaren? Ik dacht misschien kan het een bemoediging zijn voor mensen die te kampen hebben met ziekte in hun leven. God kan én wil genezen, dat is mijn overtuiging.

Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 06:44

Shanita:Ja, natuurlijk bestaan wonderen. Kijk alleen maar naar het menselijk lichaam, naar de natuur, naar het heelal...

Mijn wonder is dat ik zélf rond me 20ste hulp ben gaan zoeken, zelf alles ben gaan lezen erover, zelfs een studie ervoor ben gaan doen, om erachter te komen wat er in Godsnaam met mij aan de hand was.
En dat dat mij was gelukt!

Zo dit schreef ik als reaktie naar Rolf, heb even alleen eruit gehaald wat on topic is uit mijn reactie.

En als we nu bij wonderen bij onszelf kunnen blijven ipv het over andere mensen te gaan hebben, die velen niet eens kennen...ja, geldt ook voor mezelf.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 9 oktober 2012, 07:50
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 07:53

ROLF230 schreef:
Volgens mij had ik een paar dagen geleden aangemoedigd om topics te beginnen die niet over h. of y. gaan (als je begrijpt wat ik bedoel).

Ik ben al veel te laat op en struin Youtube een beetje af om oa eea te zien over de kerk waar ik vroeger naartoe ging en aanverwante onderwerpen. Steeds meer zag ik over wonderen en verschillende mensen die daar verschillende verklaringen voor hadden.

Zelf ben ik in 2000 door een Godswonder genezen van een zware depressie en een dwangneurose. Van het ene op het andere moment voelde ik het van me afvallen en kon ik getuigen: "Ik geloof in God", terwijl ik niet op zoek was naar Hem.

Dus ja, wonderen bestaan. Ik heb het zelf meegemaakt en ken betrouwbare getuigenissen van mensen.

Wie heeft er nog meer een wonder in zijn leven ervaren? Ik dacht misschien kan het een bemoediging zijn voor mensen die te kampen hebben met ziekte in hun leven. God kan én wil genezen, dat is mijn overtuiging.

En voor de mensen die toch ziek blijven, na jaren, is dat dan reeel om tegen hun te zeggen God wil en kan genezen? Christenen die ziek zijn momenteel en meelezen, ja, ik noem maar wat....? Smiley die vol vragen zit
Ik vind het zelf namelijk nogal gemeen: 'van ik ben genezen en God wil en kan iedereen genezen'. Om dat te zeggen. Want als God dat wou waren er niet zoveel zieke christenen.
Of ligt dat aan die christenen, dat ze niet genezen doen hun iets fout?

Is de genezing van het hart niet veel belangrijker, ik bedoel we hebben eeuwig leven, dat zijn miljarden jaren, is het dan echt zo belangrijk dat je in dit leven wat zoo kort is, genezen wordt, en het is niet fair tegenover zieken die niet genezen en ook christen zijn.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 9 oktober 2012, 07:58
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 08:04

JOL252 schreef:
Het grote wonder bestaat volgens mij niet uit genezingen ...

Dat ben ik met je eens Jol, het grote wonder is de vergeving van zonden; het Evangelie....

En dat hameren over 'genezingen' daar word ik zelf al ziek van, maar ja, dan zou ik daar ook weer van genezen kunnen worden?

Iedereen gaat dood en heeft eeuwig leven, waarom elke keer zo dat hameren op genezingen en is dat wel liefdevol zeg maar naar mede broeders en zusters die niet genezen na jarenlang gebed? Om dan te zeggen God kan en wil iedereen genezen?

Ik zelf vind het nogal gemeen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 08:23

ROLF230 schreef:
Volgens mij had ik een paar dagen geleden aangemoedigd om topics te beginnen die niet over h. of y. gaan (als je begrijpt wat ik bedoel).

Ik ben al veel te laat op en struin Youtube een beetje af om oa eea te zien over de kerk waar ik vroeger naartoe ging en aanverwante onderwerpen. Steeds meer zag ik over wonderen en verschillende mensen die daar verschillende verklaringen voor hadden.

Dus ja, wonderen bestaan. Ik heb het zelf meegemaakt en ken betrouwbare getuigenissen van mensen.

Wie heeft er nog meer een wonder in zijn leven ervaren? Ik dacht misschien kan het een bemoediging zijn voor mensen die te kampen hebben met ziekte in hun leven. God kan én wil genezen, dat is mijn overtuiging.

Mooi dat jij genezen bent van zware depressie en dwangneurose. Lachende smiley
Dat zijn toch wel heavy dingen!
Dat is eigenlijk een wonder Lachende smiley

Ik zelf ben ook genezen van borderline, kan omgaan met DIS, heb genoeg handvaten om te functioneren.

Ben bijna genezen van slikstoornis, kan vaak slikken en anders neem ik vloeibaar voedsel, van die astronautendrank, waar alles in zit.
Kon eerst nooit slikken als ik met mensen ging eten moetst ik altijd hele zware medicatie dat ik zo rustig werd, dan lukte 't wel.
Kom ik gelijk op het volgende, ik ben genezen van mijn medicatie verslaving, ben nu vaak heel gelukkig zonder, ben er ook achter dat met die verslaving 90% psychisch is en maar 10% lichamelijk.

En ja, dat is eigenlijk een wonder; ik kan vaak goed functioneren en voel me dan zelfs gelukkiger en helderder natuurlijk, zonder medicatie, da's een wonder voor mij, dat had ik niet voor mogelijk gehouden dat ik zóver zou komen.

Ach, ik kan nog veel meer zeggen, maar ja dit waren de belangrijkste genezingen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 08:49

STEENTJE178 schreef:
Waar ben je geweest dan????? Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Twee weken Turkije
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 08:49

ANNA415 schreef:
Mijn vissen hebben wel namen. Blubje 1, blubje 2, blubje 3, blubje 4........ Coole smiley met zonnebril

haha, mijn lief heeft een enorme vijver en mijn nieuwe hobby is vissen voeren Lachende smiley gevolg.....de vijver is niet helder te krijgen.......
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 08:50

Een hollands ontbijt op na twee weken vakantie in Turkije
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 08:50

HARALD940 schreef:
Gelukkig zit er geen houdbaarheid datum op die kooltjes Clown smiley

en mijn lams-shoarma niet vergeten, deze keer, he, harald!!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 08:51

ANNA415 schreef:
Nee , maar ik vind het leuk jullie een beetje te plagen Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley met blinkend witte tanden

Brrrrrrrrrrrrr hebben jullie ook gehoord van de sate wraak?????? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 09:08

ach shanita, wat moet ik zeggen? heb effe geen woorden, heel begrijpelijk d epijn bij jou en de irritatie, ook de irritatie aan de borden die je heel groot tegen komt. Schreef het al es eerder toen ik 20 was kwam ik tot geloof en was ook heel erg teleurgesteld en geflipt op bepaalde cristenen, vooral van cristenen verwacht je dat niet. gelukkig laat god ons niet los, ons niet vallen.Daar vestig ik al me hoop en vertrouwen op op jezus, god, cristenen waar ik mee omga, het zijn mensen net zoals ik, ondanks de irritatie van de borden in de stad ben ik ervan overtuigd dat jezus met je mee loopt, zijn armen om je heen houd. Hij is gekomen om gebroken te helen

in lucas 4-18 staat: De geest des heren is op mij, daarom, dat hij mij gezalfd heeft, om aan armen het evangelie te brengen, en hij heeft mij gezonden, om aan gevangenen loslating te verkondigen en aan blinden te gezicht, om verbrokenen heen te zenden in vrijheid, om te verkondigen het aangename jaar des heren.

in jezus naam bid ik, vraag ik aan jezus of hij zich wil ontfermen met zijn liefde over jou, om met je mee te gaan, stapje voor stapje met verder herstel, dat je helemaal vrij mag worden, vrij van de pijn die anderen je hebben aangedaan, helemaal los komt, dat in jezus naam alle bindingen met bepaalde mensen die je zo,n pijn hebben aangedaan worden verbroken en dat je je je niet meer indentificeert met je verleden wat je is aangedaan, je bent een kind van god en daar ligt je indentiteit, dat je een kind van god bent, niet he tkind van je vader die het niet waard was om je vader hier te zijn op aarde. In jezus naam vader god breek al die banden van shanita met haar verleden en vul haar met uw liefde. en blijf met haar meelopen, heel dicht bij haar, met uw armen om haar heen, op weg naar herstel en innerlijke genezing, dat ze in vrijheid mag leven, niet meer gebonden door haar verleden.

hoop dat je het niet erg vind dat ik dit gebed hier voor je neerzet, met de hoop dat meerderen dit gebed voor haar willen meebidden.of een ander gebed voor haar. We mogen ook best wel es bidden voor elkaar hier op cm, en vooral voor shanita die het wel es moeilijk heeft. lieve knuffel shanita voor je
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 09:16

effe een moooi nr voor jou shanita
How He Loves Us - Kim Walker / Jesus Culture

oke link lukt niet echt goed, maar mooi nr, luister ik vaak, wetende dat god van me houd, met me mee loopt, ook al valt de liefde van anderen mensen wel es tegen, stellen ze je vet teluer, jeuzs houd van mij en ook van jou Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 09:23

en shanita ik hoop dat je god nog veel beter gaat leren kennen , dat je ooit vol blijdschap dit nr mee kan zingen, vol blijdschap,zonder stukken pijn in je hart door het leed aangedaan door anderen, en nu ga ik maar es effe beginnne met me huishouden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 09:39

ik heb trouwens ook nog drie krielkipjes en daar heb ik een prima verstandhouding mee. Voor lekker voer krijg ik van hen heerlijk eitjes Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 09:40

WILLEMIJN232 schreef:
Eind van de week soms wel wat minder is mijn ervaring Roelande... Knipoog smiley

Daar heb ik (nog) geen last van hoor, maar ja ik werk zeer onregelmatig dus wat is het eind van de week??
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 09:55

EDWIN451 schreef:
Nee, je hoort mij nergens beweren dat de God van het oude testament een andere God is. Wel hoor je mij zeggen dat ik denk dat God Zich daar van een andere kant laat zien (het kneden). Dus, ja ik geloof weldegelijk dat God soeverein is.
Dat verhaal over die klei baseer ik op het feit dat God verschillend werkt in het OT en NT. Het kwam in me op en ik denk zelf wel dat het een passende vergelijking is.
Ondanks dat het in me opkwam, heb ik het idee dat het niet van mezelf afkomt. Knipoog smiley

oh oke ja je noemt in het vorige stukje de God van het oude testament ten opzichte van die van het nieuwe vandaar mijn vraag. Op zich een interessante gedachte van die klei, maar in hoeverre die Bijbels is........
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 10:04

CORTAZAR588 schreef:
Sjaoul ,

ik zei het toch ?
niet aan beginnen .....
voor je het weet valt de hele club je aan.

Je energie steken in mensen , die over de eigen vooroordelen willen stappen en verder zien .......zul je hier helaas niet vinden.
Bereid je maar voor op veel minachting en goedpraten van allerlei anti-semitisme.

Smiley die vol vragen zit deze reactie snap ik niet?
Zit net te lezen en denk ze het kan wel respectvol discussiëren en dan staat er dit??
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 10:38

ROELANDE345 schreef:
ik heb een lapjeskat of eigenlijk tolereren wij elkaar. Ze heet Minoes en was eigenlijk van mn ex. Maar ja die woont sinds de scheiding overal en nergens in de wereld en is niet in staat om voor haar te zorgen. Maar ik benniet zo'n kattenmens en dat weet ze. Ik geef haar natuurlijk netjes haar natje en droogje dat wel. Als mn dochter , die wel een kattenmens is, thuis komt rent ze altijd meteen luid miauwend naar haar toe en beklaagd zich dan volgens mij over ons. Ze is ook heel jaloers op de kleinkinderen dus dan jaag ik haar weer weg als die er zijn. Is eigenlijk zielig dus als iemand nog een katje wil...........

Heb zelf al twee lapjes anders had ik ja gezegt maar 3 wordt me echt te veel!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 11:51

HARALD940 schreef:
Cortazar, je reacties worden steeds erger, Concilie van Nicea gaan vergelijken met het Wannsee Konferenz.....
Misschien is het tijd dat je eerst eens een stap terug zet, en eens gaat lezen wat andere zeggen hier, en dan eens ECHT! begrijpend lezen. Want dat doe je duidelijk niet.

Je zit zo in het Joodse denken, en dat de Joden niets fout kunnen doen, dat je verblind word door wat Joden/Sanhedrin/wetsgeleerden enz. fout deden.

1 Cor 1:23a
maar wij verkondigen een gekruisigde Christus, voor Joden aanstootgevend

Laat dat nou zijn wat verschillende Joden deden, ze namen aanstoot aan Jezus en zijn volgelingen.
Tegenwoordig doen Joden dat niet gelukkig meer, en wij (Christenen) zien ze nog steeds als God's eerste aangenomen zoon, met het eerste geboorte recht wat daarbij hoort.
Maar de meeste Christenen zijn niet blind voor wat er in het begin door Joden tegen de Christenen werd gedaan, maar we geven daar de huidige Joden niet de schuld van zoals jij beweerd.

Mooie reactie Harald!! En zo waar!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 12:33

SHANITA130 schreef:
En voor de mensen die toch ziek blijven, na jaren, is dat dan reeel om tegen hun te zeggen God wil en kan genezen? Christenen die ziek zijn momenteel en meelezen, ja ik noem maar wat....? Smiley die vol vragen zit
Ik vind het zelf namelijk nogal gemeen: 'van ik ben genezen en God wil en kan iedereen genezen'. Om dat te zeggen. Want als God dat wou waren er niet zoveel zieke christenen.
Of ligt dat aan die christenen, dat ze niet genezen doen hun iets fout?

Is de genezing van het hart niet veel belangrijker, ik bedoel we hebben eeuwig leven, dat zijn miljarden jaren, is het dan echt zo belangrijk dat je in dit leven wat zoo kort is, genezen wordt, en het is niet fair tegenover zieken die niet genezen en ook christen zijn.

Daarom schreef ik gister over een vriendin van mij die overleed na jaren van ziekte en dwars door alles heen haar geloof, liefde en vertrouwen naar God toe behield. Dit is voor mij een net zo groot wonder en wordt volgens mij nogal eens vergeten in al het streven naar de gaven in plaats van de Gever.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4639 4640 4641 4642 4643 4644 4645 ... 6194 Volgende
Pagina 4642 van 6194