ChristianMatch

Forum

BZV Topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4702 4703 4704 4705 4706 4707 4708 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:34

DIANA556 schreef:
aha...je bedoelt waarschijnlijk een hart onder de riem steken. Clown smiley

Boze smiley ...nu weet ik nog niet waarom dat klokje bij je profiel staat. Al die geheimzinnigheid is echt niet goed voor mijn wintertenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:35

JOL252 schreef:
bietjes, aardappels in de schil, gehakt cordon bleu

pffff wist niet dat bietjes zooooo lang moeten koken als je ze rauw koopt...

Gebakken aardappelen, worteltjes en cordon blue stond hier op het menu... Kwijlende smiley

Bietjes vind ik ook erg lekker...
Naar boven

Auteur Bericht
DIANA556

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:37

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...nu weet ik nog niet waarom dat klokje bij je profiel staat. Al die geheimzinnigheid is echt niet goed voor mijn wintertenen.

niks geheimzinnigs aan....ik neem gewoon een timeout, zoals andere CM-ers met een "klokkie"
Naar boven

Auteur Bericht
CARRY445

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:46

Heb de menukaart even bekeken, maar eh... een specialiteit van hun is Tompouce (met gele room) voor € 11,70
Dat mag dan wel een megatompouce zijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:48

DIANA556 schreef:
niks geheimzinnigs aan....ik neem gewoon een timeout, zoals andere CM-ers met een "klokkie"

...die hebben meestal een liefje gevonden Lachende smiley ...maar ondanks die 'timeout' zijn ze wel erg veel op CM Knipoog smiley

Het is niet dat ik nieuwsgierig ben maar ik moest dat vragen van Erika...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 23 oktober 2012, 18:48
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:51

FRANKT627 schreef:
...die hebben meestal een liefje gevonden Lachende smiley ...maar ondanks die 'timeout' zijn ze wel erg veel op CM Knipoog smiley

.... whahaha!!! Lachende smiley

sorry wist geen intelligentere reactie...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:52

JOCHEBED148 schreef:
t ging niet goed hier vanmorgen: wasmachine aanzetten....allemaal rode lampjes...het ding deed nix.....ik in filter kijken....geen bijzonderheden, maar wel keuken blank...en juist terwijl een uur daarvoor mijn stofzuiger het begaf, mijn dokter belde waar ik bleef...afspraak finaal vergeten....
Nou.......eh.......zo kan die wel weer he..... Huilende smiley, smiley in tranen

zo zie je maar weer dat voor ieder probleem een oplossing komt!!! Lachende smiley

je stofzuiger kapot, dus t stof bleef op de vloer liggen... Twijfelende smiley en dan zeker bij jou thuis, met 5 van die vieze verharende katten! Meid ik heb gewoon met je te doen, echt!! Huilende smiley, smiley in tranen

maar... kraak de dag niet af voordat het morgen is he Lachende smiley

gelukkig zorgde jouw wasmachine ervoor dat je niet eerst helemaal een sopje hoefde te maken, zonder enige inspanning van jouw kant stond je vieze stoffige en harige vloer al onder water zodat je het alleen maar hoefde op te dweilen! Coole smiley met zonnebril

Wat zal het nu weer lekker fris bij je geweest zijn! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARRY445

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:54

aardappeltjes met koolrapen en een groenteburger
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:54

PIETER649 schreef:
zo zie je maar weer dat voor ieder probleem een oplossing komt!!! Lachende smiley

je stofzuiger kapot, dus t stof bleef op de vloer liggen... Twijfelende smiley en dan zeker bij jou thuis, met 5 van die vieze verharende katten! Meid ik heb gewoon met je te doen, echt!! Huilende smiley, smiley in tranen

maar... kraak de dag niet af voordat het morgen is he Lachende smiley

gelukkig zorgde jouw wasmachine ervoor dat je niet eerst helemaal een sopje hoefde te maken, zonder enige inspanning van jouw kant stond je vieze stoffige en harige vloer al onder water zodat je het alleen maar hoefde op te dweilen! Coole smiley met zonnebril

Wat zal het nu weer lekker fris bij je geweest zijn! Knipoog smiley

klein detail... je zei geweest??
Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:56

CORTAZAR588 schreef:
De doodstraf als ultimum refugium

Ik heb hier veel meningen gelezen allen even waardevol.
want laten we eerlijk zijn .........het is geen gelopen koers.

wat zou een alternatief zijn voor de doodstraf ?

is er een alternatief , waarin de verdachte niet als prins wordt behandeld en waarin de familie ook nog iets van genoegdoening krijgt.
?

ik heb dit onderwerp geopend niet omdat ik denk dat de doodstraf iets is waar we voldoening in vinden maar vooral omdat de bevolking verontwaardigd is over de lage straffen.
althans hun verbazing erover uitspreekt .........

wat is een effectieve straf ?

effectieve straf?
ik weet wel wat; laat de moordenaar de rest van zn leven, dus niet tot zn 67e, werken in de sociale werkplaats van de gevangenis en geef de opbrengst aan de nabestaanden.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:57

JOL252 schreef:
klein detail... je zei geweest??
Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

ja tuurlijk, hoe lang denk jij dat een huis fris blijft met 5 van die stinkdieren in huis??? Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:07

PIETER649 schreef:
ja tuurlijk, hoe lang denk jij dat een huis fris blijft met 5 van die stinkdieren in huis??? Gefrustreerde smiley

Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen Eigenlijk hoor ik dit op een andere topic te zetten: Dames...waar knappen jullie nou op af bij een man...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
stinkdieren!!!!!!!!! Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:12

Dinsdag 23 Oktober, Psalm 119: 89-96; Aan alles komt een eind.

Rozen verwelken, schepen vergaan. Het houdt een keer op. Alles houdt een keer op. Het mag nog zo mooi zijn, hoe volmaakt ook, er komt op een dag een eind aan. Alleen de liefde, zo weet het bekende rijmpje, de liefde blijft eeuwig bestaan.
Maar wat is dat eigenlijk: liefde? Dat kan onmogelijk dat vlindergevoel zijn, dat je had toen je jong was en helemaal hoteldebotel werd, alleen al bij het zien van die ene. Liefde is: trouw zijn, het goede zoeken voor degene die je bemint, nog altijd een warm gevoel krijgen als de naam van die ander klinkt. En laat dát nu zijn wat de Thora voor ogen staat! De wet van de Eeuwige, dat aloude woord dat ooit aan Israël zo helder gegeven is, beoogt niets anders dan de liefde. Dat woord van de Eeuwige wil voor die liefde een begaanbare weg wijzen, een pad door de woestijn. De Thora van Israël is een handboek voor liefhebbers, een gids voor minnaars. Het staat vol verhalen – over mensen die de liefde kwijtraken en toch weer vonden. Het staat vol wegwijzers: wat te doen wanneer je de weg van Gods liefde uit het oog verliest, hoe te handelen in het geval je word verleid tot praktijken die het daglicht niet kunnen zien. Heel die Thora is één goede gids naar het land dat Liefde heet. En díe gids, die is temidden van alles wat opkomt, blinkt en weer verzinkt, een blijvertje! Aan alles komt een eind, maar dat Woord van de Allerhoogste houdt stand, van geslacht op geslacht, ja tot in de eeuwen der eeuwen. Alles wat menselijk is, loopt langzaam maar zeker in de fuik van de vergankelijkheid, maar dat eeuwig blijvende woord van de Levende wordt alleen maar groter, sterker en ruimer – totdat het eenmaal de hele kosmos doordringen zal.

Ik ben de uwe, de Heer, uw bondgenoot,
verlos mij toch, ik leef naar uw besluiten.
de goddelozen haken naar mijn dood,
maar uw verbondstrouw zal hun opzet stuiten.
Aan alles komt een eind, hoe schoon, hoe groot,
maar, Heer, uw wet gaat elke grens te buiten.
[i]
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:17

JOL252 schreef:

Rauwe bieten kook ik altijd in de snelkookpan. Daar kunnen ruim 2 kilo in. De bietjes maak ik daarna schoon, snijdt ze en doe een gedeelte in de diepvries. Lekker makkelijk. En ook maak ik een paar hele kleine porties. Dat is namelijk erg lekker in een rauwe andijvie stampot. Staat nog fleurig ook. Het oog wil ook wat, hè? Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARGREET739

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:25

heb ook even gekeken, ik kreeg al zin in die megatompouce Kwijlende smiley Maar dat is een pannekoek met gele room, ms wel een Verliefde smiley mega
Naar boven

Auteur Bericht
DIANA556

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:25

FRANKT627 schreef:
.

Tuurlijk........dat geloof ik direct Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
DIANA556
op dinsdag 23 oktober 2012, 19:28
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:27

JOL252 schreef:
.... whahaha!!! Lachende smiley

sorry wist geen intelligentere reactie...

Dat is al meer dan intelligent genoeg....(voor een vrouw uit Leiden)
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:36

FRANKT627 schreef:

Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:36

FRANKT627 schreef:
Dat is al meer dan intelligent genoeg....(voor een vrouw uit Leiden)

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:38

WILLEMIJN232 schreef:
Mijn mooiste moment was net ; ik kreeg een prachtig boeket rode rozen van een aantal lieve cmmers als steun in mijn privé omstandigheden.......
Ik was er stil van en wat lief..........En stil ben ik niet gauw.....
Dit is echt omzien naar elkaar..........wat mooi om dat zo te ervaren.....

Wat lief! Heel veel sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:41

.... dat m'n auto weer voor een jaar goedgekeurd is .
Een of ander moeilijkwoordkogeltje , een lampje en een rubbertje , voor de rest was ie nog prima. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:42

Trug naar de natuur, k citeer alleen nog groen Lachende smiley

Quote:
Ik denk dat kunst veel meer bewust moet worden beseft. Als je kijkt naar het oude testament, waar kunst geheel geintegreerd was... En niet alleen ten tijde van de tempelbouwers. Je komt het op heel veel plaatsen tegen. Zo hoort het ook. Ik denk dat er veel te veel de nadruk gelegd word op de uitingen. En niet op de inhoud. Dan krijg je een elitair groepje wat geliefd of verguisd wordt. En helaas is dat al eeuwen aan de gang. Terwijl juist kunst heel normaal bij een samenleving geïntegreerd behoort te zijn. Het mag er niet buiten staan.

Het grappige is dat er met regelmaat een generatie kunstenaars opstaat die dit wil en die tracht de kunst te democratiseren. Tot op heden is dit echter niet echt gelukt.

Jij hebt het over een elitair groepje dat geliefd of verguisd wordt, en mijn vraag is dan; door wie? Ik heb de indruk dat veel moderne kunst ook uitsluitend gewaardeerd en begrepen wordt door een elitair groepje. Op zich is dat natuurlijk niet verboden. Maar ik vraag me wel af in hoeverre deze constructie door de commercie in stand gehouden wordt.

Soms bekruipt mij het 'nieuwe-kleren-van-de-keizer-gevoel.... Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen
Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
CARMEN073
op dinsdag 23 oktober 2012, 19:44
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:48

JOL252 schreef:

Die hebben idd een lange tijd nodig..

Hier was het rijst met kipfilet,ui, paprika en champignons lekker roerbakken in de wok en scheut ketjap erdoor simpel en lekker Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 20:04

JOL252 schreef:

Had dan prei gekocht , dat is zo gaar.
Heeft visser ook gedaan , tartaartjes erbij , kost ook maar 3 minuten .

Het opeten kostte nog meer tijd dan het koken zowat. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 20:11

CARMEN073 schreef:
Trug naar de natuur, k citeer alleen nog groen Lachende smiley

Het grappige is dat er met regelmaat een generatie kunstenaars opstaat die dit wil en die tracht de kunst te democratiseren. Tot op heden is dit echter niet echt gelukt.

Jij hebt het over een elitair groepje dat geliefd of verguisd wordt, en mijn vraag is dan; door wie? Ik heb de indruk dat veel moderne kunst ook uitsluitend gewaardeerd en begrepen wordt door een elitair groepje. Op zich is dat natuurlijk niet verboden. Maar ik vraag me wel af in hoeverre deze constructie door de commercie in stand gehouden wordt.

Soms bekruipt mij het 'nieuwe-kleren-van-de-keizer-gevoel.... Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen
Smiley met dichtgeplakte mond

Natuurlijk mag je dat zeggen. Ik denk dat je daar groot gelijk in hebt. De commercie heeft er zeker een groot aandeel in. Zolang mensen te weinig met kunstvormen geconfronteerd worden, blijven ze ongeïnteresseerd. En dan kan er wel een groep kunstenaars zijn, die het willen "democratiseren" maar wanneer gaan mensen daar voor openstaan. Ik denk dat onze media hier veel aan zou kunnen doen. maar ja, de commercie, hè.....
Ik merk wel dat er hier in Zeeland steeds meer over kunst in de streekkrantjes staat. Heel laagdrempelig. Je hebt bv. in de zomer twee maal een weekend een kunst-en cultuur route in Wemeldinge. Veel aankondigingen van exposities en evenementen etc.
Door laagdrempelig kennis te maken met allerlei vormen van kunst -en je weet, dat zie ik echt heel ruim- kun je tegengas geven tegen al het elitair gedoe. Laat degene die iets maakt, maar uitleggen hoe en waarom. En dan ook liefst in begrijpelijke taal. Veel en vaak. Dan komt er vanzelf begrip. Vechten tegen de bierkaai..? Nee, gewoon blijven vertellen wat je mooi vindt en aanspreekt.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 20:13

FRANKT627 schreef:
Vrouwen zijn ook elk jaar jarig en ze verjongen steeds...helaas niet qua uitzicht...

...en qua inzicht?

De natuur is genadig, Frank. Als er wat rimpelingen ontstaan bij de vrouwen, hebben de mannen een leesbril nodig.

Thomas Engeltje smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 23 oktober 2012, 20:22
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 20:28

MAMY994 schreef:
Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen Eigenlijk hoor ik dit op een andere topic te zetten: Dames...waar knappen jullie nou op af bij een man...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
stinkdieren!!!!!!!!! Woedende smiley

ken ik me voorstellen... mannen knappen ook af op vrouwen die stinkdieren in huis hebben Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 20:32

We zijn errrrrug off topic....... Lachende smiley

Ik heb net de aflevering van zondag gezien......en ik moet zeggen dat ik wel eens leukere afleveringen heb gezien.
Er zit weinig pouwerrr in.....
En Jannet blijft toch wel erg katterig, ondanks dat zij weet, dat zij het gaat worden.
Ik zou niet blij worden van Jannet....maar ook niet van Aad Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 20:48

4 a genius....

All Gods children need traveling shoes Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=WJYRfsOrQfM
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 20:50

JOL252 schreef:
Hier zit wel een leuke tussen of was dat het toch niet?
http://www.youtube.com/watch?v=3927aq1fqgk

dream on... Lachende smiley met blinkend witte tanden

zie je nou wel Anna, ze bestaan wel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Mjammie, ja ze bestaan wel in de filluhm. Smakkelijke acteurs in the LOTR Verliefde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4702 4703 4704 4705 4706 4707 4708 ... 6194 Volgende
Pagina 4705 van 6194