| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 20:54
|
|
|
|
Vandaag heeft mn dochter gekookt.
Een varkenslapje met aardappeltjes en spruitjes.....mmmm lekker als je zo uit je werk kan aanschuiven.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 20:57
|
|
|
|
| CARMEN073 schreef: | Is nodig in het kader vammijn zelfontplooiing. 1 man per dag.
 |
hahaha..leuk gevonden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:02
|
|
|
|
| CARMEN073 schreef: | Is nodig in het kader vammijn zelfontplooiing. 1 man per dag.
 |
In het kader van recycling, neem ik ze wel van je over
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:03
|
|
|
|
Behalve dat ik buiten de deur heb gewerkt... ook nog een poging gedaan om mijn afzuigkap eens schoon te maken.. mennnnn wat een ellende!
Dat vind ik toch wel het smerigste karweitje in huis geloof ik. Maar de container moet ook nog schoon....en dan heb ik nog een frituurpan die gilt om een beurt.... Ik stel het nog maar even uit denk ik....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:06
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | In het kader van recycling, neem ik ze wel van je over  |
Tjonge jonge.....dat jij daar in deze tijd nog zoveel energie voor hebt Of moeten ze binnenkort helpen met sjouwen??? Dan maak ik mn lijstje nog wat groter.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:09
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Tjonge jonge.....dat jij daar in deze tijd nog zoveel energie voor hebt Of moeten ze binnenkort helpen met sjouwen??? Dan maak ik mn lijstje nog wat groter..... |
Nee ik heb ze nodig voor de massage van m'n zere spieren vanwege het gesjouw met al die kado's van jou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:18
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Nee ik heb ze nodig voor de massage van m'n zere spieren vanwege het gesjouw met al die kado's van jou  |
Bestaat niet!!!!!
Mijn lijstje is nog niet klaar he?...... Maarre.....ik ga er wel effe goed voor zitten.....Het is per slot van rekening maar 1 keer per jaar sinterklaas, en voor de rest doe je niet zoveel in het jaar .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:34
|
|
|
|
vandaag eet ik chocola, jammie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:38
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | .... dat m'n auto weer voor een jaar goedgekeurd is . Een of ander moeilijkwoordkogeltje , een lampje en een rubbertje , voor de rest was ie nog prima.  |
Ja...heerlijk is dat...het zijn immers dure ""kindertjes"" Ik was wat meer geld kwijt, maar was toch blij...immers mijn gouden koets is ook al 13 jaar....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:44
|
|
|
|
Dames...hebben we moeite met MEGA????
(Zucht...deze helaas vaak niet)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 23 oktober 2012, 21:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:52
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Behalve dat ik buiten de deur heb gewerkt... ook nog een poging gedaan om mijn afzuigkap eens schoon te maken.. mennnnn wat een ellende!
Dat vind ik toch wel het smerigste karweitje in huis geloof ik. Maar de container moet ook nog schoon....en dan heb ik nog een frituurpan die gilt om een beurt.... Ik stel het nog maar even uit denk ik.... |
Daar noem je nu net 2 dingen die ook niet bovenaan staan op mijn lijst... De frituurpan is al aan de beurt geweest...dat was vreselijk... Gelukkig valt de afzuigkap mee en zal minder tijd in beslag nemen... O ja...die container....vrijdag dan maar....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:52
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ken ik me voorstellen... mannen knappen ook af op vrouwen die stinkdieren in huis hebben  |
Gelukkig maar, hoeven wij die ook niet beleefd doch beschaafd af te wijzen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:55
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Mijn zoons eten bij hun vader en ik dus alleen. Heb avonddienst dus lekker makkelijk gedaan een portie hutspot met shoarma uit de vries. Een muisje zoals ze dat hier noemen |
Hoezo...muisje??? Dat wil ik ook nog wel even weten dan....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:55
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ja...heerlijk is dat...het zijn immers dure ""kindertjes"" Ik was wat meer geld kwijt, maar was toch blij...immers mijn gouden koets is ook al 13 jaar.... |
Nou , een kind is het niet van mij . Dat is ook wel het laatste waar ik mn auto mee wil vergelijken. En een gouden koets zal het ook nooit worden . Als dat ding maar rijdt wanneer IK wil dattie rijdt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:56
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou , een kind is het niet van mij . Dat is ook wel het laatste waar ik mn auto mee wil vergelijken. En een gouden koets zal het ook nooit worden . Als dat ding maar rijdt wanneer IK wil dattie rijdt. |
Dennis nog geen rijbewijs zeker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:58
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | Dennis nog geen rijbewijs zeker? |
Nee , en die doe IK ook niet in bad.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:02
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Behalve dat ik buiten de deur heb gewerkt... ook nog een poging gedaan om mijn afzuigkap eens schoon te maken.. mennnnn wat een ellende!
Dat vind ik toch wel het smerigste karweitje in huis geloof ik. Maar de container moet ook nog schoon....en dan heb ik nog een frituurpan die gilt om een beurt.... Ik stel het nog maar even uit denk ik.... |
In mn fabriek heb ik ook wat industriele reinigingsmachines die o.a. de produkten ontvetten. Kort geleden ben ik overgestapt op een nieuw reinigings- ontvettingsmiddel dat bijna occult is, zo goed als het werkt.. bijv. een tapijt waar de volle frietpan op viel.... 1x insprayen, ff intrekken en schoon! rvs afzuigkap: ff sprayen en schoon. annette en mn ma zijn er ook blij mee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:04
|
|
|
|
Tssss , een frietpan schoonmaken .... stelt toch niks voor . Gewoon de gedachte erbij houden hoe veel lekkerder het is om een frikandel uit nieuw vet te eten , dan is het een werkje met veel plezier. En een kliko? Fluitje van een cent . ( als het een beetje mooi weer is tenminste)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:05
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | Gelukkig maar, hoeven wij die ook niet beleefd doch beschaafd af te wijzen.  |
krijg je de kans niet voor... ze zijn al gillend van afschuw weggerent voordat je beleefs doch beschaafd uitgesproken bent.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:06
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Daar noem je nu net 2 dingen die ook niet bovenaan staan op mijn lijst... De frituurpan is al aan de beurt geweest...dat was vreselijk... Gelukkig valt de afzuigkap mee en zal minder tijd in beslag nemen... O ja...die container....vrijdag dan maar.... |
De frietpan is hier ook aan een poetsbeurt toe of we gaan hem gewoon een hele poos niet gebruiken, geloof dat ik voor de laatste optie ga.
Voor de afzuigkap heb ik grof geschut voor: de ontvetter die pieter op de zaak gebruikt om aluminium te ontvetten. Erop spuiten, 10 minuten in laten trekken, doek erover en geen vlekje meer te bekennen. Dus die doen we morgen maar eens
En ondertussen schreef manlief precies hetzelfde lees ik nu
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op dinsdag 23 oktober 2012, 22:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:07
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee , en die doe IK ook niet in bad.  |
dat mag ik hopen ja daar zijn vaders niet voor bedoeld, daar zijn vriendinnetjes voor
(en nee... schoonmoeders ook niet)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:08
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dat mag ik hopen ja daar zijn vaders niet voor bedoeld, daar zijn vriendinnetjes voor
(en nee... schoonmoeders ook niet) |
Haha , dus jij gaat je auto al vergelijken met je schoonmoeder?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:09
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | De frietpan is hier ook aan een poetsbeurt toe of we gaan hem gewoon een hele poos niet gebruiken, geloof dat ik voor de laatste optie ga.
Voor de afzuigkap heb ik grof geschut voor: de ontvetter die pieter op de zaak gebruikt om aluminium te ontvetten. Erop spuiten, 10 minuten in laten trekken, doek erover en geen vlekje meer te bekennen. Dus die doen we morgen maar eens
En ondertussen schreef manlief precies hetzelfde lees ik nu  |
Doe mij ook effe zo'n spray voor mijn oven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:15
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Haha , dus jij gaat je auto al vergelijken met je schoonmoeder?  |
alleen als t kreng niet start
neehoor das n grapje... mijn auto is niet te vergelijken met mn schoonmoeder he, mn auto rijd op wielen en vliegt niet op een bezem...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:16
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Doe mij ook effe zo'n spray voor mijn oven  |
gratis voor jou..... als je vanavond 36 punten had bij de bijbelquiz van de EO
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:20
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | alleen als t kreng niet start
neehoor das n grapje... mijn auto is niet te vergelijken met mn schoonmoeder he, mn auto rijd op wielen en vliegt niet op een bezem... |
ik neem aan dat je auto ook niet meer is uitgerust met zo'n handshoke.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:28