ChristianMatch

Forum

WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4716 4717 4718 4719 4720 4721 4722 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:47

JOSINA022 schreef:
Een Italiaans restaurant op 5 minuten loopafstand...check, redelijke stoelen om te zitten...check, een toilet aanwezig...check, een lichaam dat zich vandaag een beetje rustig houdt...check, een lieve vriendin die mee gaat...check Lachende smiley

Hoe het vannacht en morgen gaat zie ik dan wel weer, ik ga vanavond lekker eten Kwijlende smiley Lachende smiley

Hopelijk heb je dan een superfijne avond, Josina.
En check je gelijk ook ff of er nog een leuke single Italiaan rondloopt?? Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:50

STEENTJE178 schreef:
Hopelijk heb je dan een superfijne avond, Josina.
En check je gelijk ook ff of er nog een leuke single Italiaan rondloopt?? Coole smiley met zonnebril

Nu weer een Italiaan Geschokte, onthutste smiley ach ja verandering van zpijs doet eten he Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:53

ERIKA129 schreef:
Nu weer een Italiaan Geschokte, onthutste smiley ach ja verandering van zpijs doet eten he Clown smiley

Ja, wat verwacht je dan bij een Italiaans restaurant???
Bouwvakkers?? Barmannen?? Clown smiley

Hier schaft de pot overigens nasi met ajam pangang

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op zaterdag 27 oktober 2012, 18:58
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:54

ERIKA129 schreef:

Yep!!!!
En je weet het ..Erika...
Wat van ver komt is lekker........ Verlegen lachende smiley zegt men.....
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:58

Doorgaans verdwijnt vuil helaas niet zomaar, maar wordt schoon soms wel "zomaar" vuil/stoffig etc. etc.
Ach, niets dankbaarders als een lekker poetsbeurtje op een zonnige dag Knipoog smiley

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op maandag 29 oktober 2012, 19:01
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 19:01

WILLEMIJN232 schreef:
Begin van een nieuwe dag en dan deze muziek.......

http://youtu.be/NlprozGcs80

Idd, mooie muziek en mooi filmpje erbij ook. Leuk!
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 19:02

Heel mooi, Anita.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 19:07

PIETER619 schreef:
Niet Joëlle of ik zal jou vertellen wat je moet doen, maar Jezus, die geeft duidelijk aan wat er nodig is om Hem te volgen, Natuurllijk mag jij je eigen wil doen, maar dan kun je een gebed niet meer afsluiten met Uw wil gescheide of in Jezus naam. Wi lmen christen zijn zla men gehoorzaam moeten zijn aan wat Jezus wil. Simple as that

Mijn wil wordt steeds meer gelijk aan die van Jezus, dat heet groeien in het geloof Knipoog smiley

Maar wát ik doe, komt wel uit mijn hart, en niet als een oprdracht aan een robot Knipoog smiley

Niet dat jij dat doet; ik ben heel erg allergiesch, als mensen mij fftjes gaan vertellen wat ik moét, that's all Knipoog smiley Heb ik nare ervaringen mee; bijbelteksten, waar gedeeltes na de komma werden weggelaten, teksten uit zijn verband gerukt, en gewoon ff vertellen, ja, God zegt dit en dat over jou, tegen mij. Dat soort dingen heb ik te lang meegemaakt, en gezien en ervaren de schade die dat teweeg bracht, aan mij en anderen, die mij nabij staan.

Maar ja daar kan jij niets aan doen Twijfelende smiley

Ik blijf er wel bij, omdat ik geloof, wil ik dingen niet, of juist wel, omdat ik van God houdt.
En niet omdat , wie dan ook, zegt dat ik iets moet Knipoog smiley

God gaat met ieder van ons Zijn eigen unieke weg. Lachende smiley

Ik leg aan de 1ste plaats verantwoording aan God, dan aan mezelf, dan aan eventuele partner, dan aan helemaal niemand!!! Knipoog smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 27 oktober 2012, 19:08
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 19:15

HANNAH810 schreef:
afgelopen zondagmorgen;
achter ons klonk een winderig geluid, en niet al te zachtjes........ Engeltje smiley

fluistert mijn pleegdochter net iets te hard tegen me;
IK WAS-UT NIE, HOOR MAMA!!! ECH NIE!!

je had haar serieuze gezichtje moeten zien! geweldig!!

Lol.. Hannah.....

Ga je morgen uitzoeken wie het is geweest? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 19:17

PIETER619 schreef:
Niet Joëlle of ik zal jou vertellen wat je moet doen, maar Jezus, die geeft duidelijk aan wat er nodig is om Hem te volgen, Natuurllijk mag jij je eigen wil doen, maar dan kun je een gebed niet meer afsluiten met Uw wil gescheide of in Jezus naam. Wi lmen christen zijn zla men gehoorzaam moeten zijn aan wat Jezus wil. Simple as that

Wie zegt dat ik dat niet ben, gehoorzaam aan God Smiley die vol vragen zit

Dát ís namelijk mijn wil, gehoorzaam willen zijn aan God, dat staat bij mij op nummer één. Het geloof, daar draait alles om, mijn gehele leven.

En dat ík dat niet allang weet, 22 jaar.

Lachende smiley

En natuurlijk het is ook strijden geest versus vlees. en iedereen heeft zijn eigen strijd te voeren, en zijn eigen kruis te dragen. Zo ben ik gestopt met roken, oa.
En ben bezig toenadering te zoeken naar mensen met wie ik issues had.

Opdat men niet doet wat men maar wilt(bijbeltekst).

Omdat wij waarlijk vrij zouden zijn, heeft God ons vrijgemaakt, laat u dus niet weder een slavenjuk opleggen.
Maar/en gebruik die vrijheid niet naar een aanleiding voor het vlees.(bijbelteksten)

Ik zoek het echt later ff op hoor, ja vind ik ook leuk, nu heel ff snel boodschapjes in AH.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 27 oktober 2012, 19:21
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 19:23

MARIO216 schreef:

Uploaded with ImageShack.us

Heeyyy!!!!!

Een sinterklaasinnetje!!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 19:25

ANNA415 schreef:
Wat vind je woest aantrekkelijk aan een man....?

Z'n roze strikje Clown smiley

Hahahahaha, roze hoeft nou niet persé.......
Maar mannen in een goed zittend pak........ Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 19:29

STEENTJE178 schreef:
Hahahahaha, roze hoeft nou niet persé.......
Maar mannen in een goed zittend pak........ Verlegen lachende smiley

Jaaaa...idd....
En als ze dan ook nog lekker ruiken???
Nou, dan eh......komt het helemaal goed zou ik zeggen Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 19:33

STEENTJE178 schreef:
Senseo-apparaten zijn volgende week in de aanbieding bij C1000......
Ook nog een optie? Lachende smiley

Ja , zag ik net ook . En nog voor een schappelijke prijs ook .
Maar ja , als over drie weken en zes dagen die andere weer terug is , dan zit ik met twee senseo's . Is ook nog al wat.
Jammer dat ze niet gewoon te huur zijn .
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 19:38

WWJD, waar komt dat eigenlijk vandaan? Want volgens mij gaat het daar dus NIET om. Ik zelf ga voor de afkorting WWJMTD ofwel What Would Jesus Me To Do.

Heb de Heere God lief boven alles en met al je kracht etc. en je naaste lief zoals jezelf. DAT is wat Jezus van ons vraagt. Dus.....als je zegt WWJD wat bedoel je dan eigenlijk? Vraag ik mij af. Dat je een zin uit de Bijbel leest van Jezus en denkt oh DAT moet ik dus gaan doen? Jezus liet zich doodmartelen, dat zou Hij doen.........(bijv.) Zou jij dat ook doen? Ben niet te snel met woorden. Wat moeten we dan doen volgens Jezus volgens degene die met deze afkorting kwam of wie hem gebruikte? Uit de woorden die de mensen schrijven blijkt m.i. wel of de mensen zich aan het grote gebod houden, wat ik hierboven schreef, nl. heb de Heere God lief boven alles en etc.

Laatst aangepast door
ROLF230
op zaterdag 27 oktober 2012, 19:40
Naar boven

Auteur Bericht
HOPE449

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 19:46

Hart vol verwachting
Hart zonder muur
Hart zonder angst
Hart vol van vuur

God,
Laat mijn hoofd niet leeg zijn
Mijn geloof niet dood
Laat mijn geest vervuld zijn met Uw liefde
En mijn hart bloedrood

Hart vol leven
Hart zonder tijd, zonder uur
Hart zonder schaduw
Hart zo echt en zo puur

God,
Laat mijn lichaam bruisen
Zet mijn ziel in de fik
U bent een God van creativiteit
En Uw creatie:
Dat ben ik
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 19:57

VISSER278 schreef:
Ja , zag ik net ook . En nog voor een schappelijke prijs ook .
Maar ja , als over drie weken en zes dagen die andere weer terug is , dan zit ik met twee senseo's . Is ook nog al wat.
Jammer dat ze niet gewoon te huur zijn .
Nee...juist makkelijk 2 senseo"s...

Voor als er 1 kapot gaat...Hoef je tenminste niet 3 weken en 6 dagen te wachten...

Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 20:08

JOELLE246 schreef:
Is het niet zo dat we geen van allen volmaakt zijn?
Wie van u zonder zonden is werpe de eerste steen.....

Maar het is een voorrecht om je te mogen, willen openstellen voor Zijn manier van leven, waarin vrede de boventoon zal voeren.
Het is een groei proces om te leren wat God wil dat je zal doen.
Dat proces moet je wel zelf willen en je er dan aan overgeven.
Wil je dat dit proces begint en voortgang krijgt in jouw leven?
Dat zal dan toch ook de wil van God zijn!

Kijk Joelle, het is allemaal prachtig wat je zegt en zo waar.

Maar het komt mij belerend over naar Willemijn toe.

Zeker en met name deze zinnen: Wil je dat dit proces begint en voortgang krijgt in jouw leven?
Dat zal dan toch ook de wil van God zijn!

Dat wéét en doet ze allang, waar hebt je het over? Ze is zelf oudste geweest in de kerk.

Er is naar mijn weten hier één onvertogen woord gevallen, en da's van Steentje, die dan wel aardig kan zijn enzo, en ik vind dat Willemijn een excuses verdient en recht op heeft want het was heel kwetsend vond ik.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 27 oktober 2012, 20:10
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 20:13

ROLF230 schreef:
WWJD, waar komt dat eigenlijk vandaan? Want volgens mij gaat het daar dus NIET om. Ik zelf ga voor de afkorting WWJMTD ofwel What Would Jesus Me To Do.

Heb de Heere God lief boven alles en met al je kracht etc. en je naaste lief zoals jezelf. DAT is wat Jezus van ons vraagt. Dus.....als je zegt WWJD wat bedoel je dan eigenlijk? Vraag ik mij af. Dat je een zin uit de Bijbel leest van Jezus en denkt oh DAT moet ik dus gaan doen? Jezus liet zich doodmartelen, dat zou Hij doen.........(bijv.) Zou jij dat ook doen? Ben niet te snel met woorden. Wat moeten we dan doen volgens Jezus volgens degene die met deze afkorting kwam of wie hem gebruikte? Uit de woorden die de mensen schrijven blijkt m.i. wel of de mensen zich aan het grote gebod houden, wat ik hierboven schreef, nl. heb de Heere God lief boven alles en etc.

Klopt Rolf: iemand zij eens, dat ik tegen mensen die me hadden genaaid, van dat ik moest denken van: "Vader vergeef het hun want ze weten niet wat ze doen".
Toen ik dat tegen een bevriende theoloog zei, zei ze van, ten eerste, je bént Jezus niet, ten tweede, ze wisten heel goed wat ze deden.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 20:22

ZEELAND736 schreef:
Nee...juist makkelijk 2 senseo"s...

Voor als er 1 kapot gaat...Hoef je tenminste niet 3 weken en 6 dagen te wachten...

Lachende smiley Lachende smiley

Ik dacht dat jij juist zo anti-senseo was? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 20:30

Half negen wakker geschrokken ( sjonge , wat is dat met dat bed ..... lijkt wel oftie 's ochtends veel lekkerder ligt dan als je er naar toe gaat)
Daarna eerst wat ontdooid , boodschappen gedaan ( tot mn verbazing zie ik wéér dat er iemand is die zn hondje meeneemt in de boodschappenkar.....getsie , bah , vind ik écht vies , volgende week aan de eigenaar van de winkel maar es vragen hoe hij daar over denkt)
Vanmiddag met de club nog een wedstrijdje gevist. ( Wat een lekker weertje als je in het zonnetje staat en de wind zit aan de andere kant van de dijk)
Vanavond eens kijken wat er vandaag allemaal op het forum geschreven is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 20:38

SHANITA130 schreef:
Klopt Rolf: iemand zij eens, dat ik tegen mensen die me hadden genaaid, van dat ik moest denken van: "Vader vergeef het hun want ze weten niet wat ze doen".
Toen ik dat tegen een bevriende theoloog zei, zei ze van, ten eerste, je bént Jezus niet, ten tweede, ze wisten heel goed wat ze deden.

Prachtig antwoord Shanita, en oh zo waar...... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 20:41

Zaterdag
Morgen zondag
Het wordt wintertijd
vannacht klok uur achteruit
Oke?

Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 20:46

Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 20:48

VISSER278 schreef:
Ik dacht dat jij juist zo anti-senseo was? Smiley die vol vragen zit

Ik wel ja...maar jij toch niet???
Dus dan heb jij toch zeker profijt van 2 senseo"s???
Naar boven

Auteur Bericht
HOPE449

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 20:52

Dit
is hilarisch
en werkt echt
Degene die dit bedacht
Briljant
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 20:59

PIETER619 schreef:
Geen antwoord op mijn vraag.
Gaan we hier verder om Ouweneel Frank of Willem in de zeik te zetten met een gigantische balk in het oog, proberend de splinter weg te halen. en is "hij die zonder zonde is werpe de eerste steen" niet van toepassing?

Beste lieve Shanita, je hebt heel veel meegemaakt , en dat is gigantische bagage, heb jij alles wel bij het kruis neergelegd, gezien vele reacties hier op het forum niet. Al hoeveel hulp je hebt gekregen, Jezus kan heel veel meer zelfs je helpen met vergeven. https://www.youtube.com/watch?v=BH-XPMpKTJU kheb deze clip al ergens anders ook neergezet, kunne we veel van leren, zij was ook maar eens mens die erge dingen mee heeft gemaakt.

En om nog even on topic te blijven: ik vind het schandalig dat de Ouweneels mensen op zo grote schaal lopen te belazeren, met leugens en een hoop onzin.
Dan kan jij zeggen dat dat splinters zijn, en ik die niet zie door mijn balken.
F. en O. zetten zichzelf in de zeik, ik ben blij dat dit aan het licht is gekomen, om mensen te behoeden om nog veel meer geld uit te geven aan dvd's vol met onzin, en aan programma's waar zogenaamd wordt genezen.
Ik ben behoorlijk verontwaardigt.

En over balken en splinters, nou, als ik een briefje van 50 zie, in de pinautomaat als ik ga pinnen, ja, dan breng ik dat wel naar de bank.
Het kan wel het laaste geld van een bijstandsmoeder zijn, die komt vragen of iemand dat heeft gebracht. en als niet, dan nog...
Ja, je moet ze de kost geven die denken en ook zeggen van nou 'mazzeltje'.

En de Ouweneels neppen de boel voor weet ik hoeveel honderduidzenden euro's, en dan ga jij mij even vertellen dat ík hun in de zeik zet, en over mijn balken beginnen en stenen...Het moet niet gekker worden..en dat in de zeik zetten, nou dát doen ze zelf, alle kranten schreven er over en het was in tal van actualiteiten programma's.

En dan kwam dit toevallig aan het licht.

Dit is gewoon omdraaien, wat goed is slecht noemen en andersom, want ze zijn zo aaaaardig...ja, in jullie gezicht...

Het zijn gewoon oplichters, onder een christelijke noemer, de naam van God misbruikende...

Ik denk nog aan een van de 1ste zinnen van die 'eindtijdstudie':De waarheid achter de eindtijdstudie van Ouweneel

De arrogantie waarmee hij Begint, precies op 1 minuut en 32 seconden: "God waarschuwd en dat mag u wel Hógelijk waarderen..... Zieke smiley ".Ja, God waarschuwt met feiten die allemaal, zonder uitzondering niet kloppen, en dat mogen we hoooogelijk waarderen door na de studie een hoop laten ritselen in de collecte....

Ik vind het heel raar, dat mensen zo gehersenspoelt zijn, dat ze hoe dan ook, achter leiders blijven staan, zelfs als hele erge zaken gewoon bewezen zijn, en alle voorpagina's hebben gehaald.

En dan zeggen dat ík ze in de zeik zet...

En hij is leider, niemand kan zeggen gaat heen en zondigt niet meer, hij gaat ook gewoon door, met die studies geven, en blijft in alle toonaarden ontkennen, en dát maakt het nou juist nóg veel erger.

Hier is namelijk niet alleen fors gelogen, waardoor nog veel meer atheïsten denken van 'zie je wel'. Maar ook nog eens grof geld 'verdient' ten koste van goedgelovigen, die hun laatste geld weggeven.....

Schandalig. Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 11 november 2012, 01:35
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 21:03

ANNA415 schreef:
Wat vind je woest aantrekkelijk aan een man....?

Z'n roze strikje Clown smiley

Een scrubface!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 21:10

ZEELAND736 schreef:
Ik wel ja...maar jij toch niet???
Dus dan heb jij toch zeker profijt van 2 senseo"s???

Zeeland met 2 Senseo's hebje in een mum van tijd een pot koffie Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 21:17

Efeze 5:

6 Laat niemand u misleiden met drogredenen, want door zulke dingen komt de toorn Gods over de kinderen der ongehoorzaamheid. 7 Doet dan niet met hen mede. 8 Want gij waart vroeger duisternis, maar thans zijt gij licht in de Here; wandelt als kinderen des lichts, 9 – want de vrucht des lichts bestaat in louter goedheid en gerechtigheid en waarheid –, 10 en toetst wat de Here welbehagelijk is. 11 En neemt geen deel aan de onvruchtbare werken der duisternis, maar ontmaskert ze veeleer, 12 want het is zelfs schandelijk om te noemen, wat heimelijk door hen wordt verricht; 13 maar als dat alles door het licht ontmaskerd wordt, komt het aan de dag; want al wat aan de dag komt is licht. 14 Daarom heet het:
Ontwaak, gij die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 27 oktober 2012, 21:18
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4716 4717 4718 4719 4720 4721 4722 ... 6194 Volgende
Pagina 4719 van 6194