| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 21:17
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Zeeland met 2 Senseo's heb je in een mum van tijd een pot koffie  |
Zo...kun je het natuurlijk ook zien....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 21:31
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Een scrubface!!!  | Scrubface???? Oh, je bedoelt een ongeschoren koppie?? Dat maakt sommige mannen idd ook woest aantrekkelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 21:51
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Kijk Joelle, het is allemaal prachtig wat je zegt en zo waar.
Maar het komt mij belerend over naar Willemijn toe.
Zeker en met name deze zinnen: Wil je dat dit proces begint en voortgang krijgt in jouw leven? Dat zal dan toch ook de wil van God zijn!
Dat wéét en doet ze allang, waar hebt je het over? Ze is zelf oudste geweest in de kerk.
Er is naar mijn weten hier één onvertogen woord gevallen, en da's van Steentje, die dan wel aardig kan zijn enzo, en ik vind dat Willemijn een excuses verdient en recht op heeft want het was heel kwetsend vond ik. |
Het was ook kwetsend Shanita en volkomen onterecht....je wordt gelijk als zwartgallig en onchristelijk betitelt als je iets zegt wat de ander niet zint....maar wie weet was het een grapje? En wordt je geacht het leuk te vinden?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 27 oktober 2012, 21:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 22:19
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Was eigenlijk alweer gister: toen ik bericht kreeg van mijn zoon dat de baby geboren was en moeder en kind gezond. En later toen ik het in mn armen hield Elodie Hanah heet ze en ze is perfect |
Geweldig!!! Van harte. En nu gaan genieten, hè!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 22:28
|
|
|
|
|
Wat fijn, Roelande. Gefeliciteerd!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 22:34
|
|
|
|
|
Voor ons speciaal gekleed in klederdracht die ze in Tarsus dragen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 22:38
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | En om nog even on topic te blijven: ik vind het schandalig dat de Ouweneels mensen op zo grote schaal lopen te belazeren, met leugens en een hoop onzin. Dan kan jij zeggen dat dat splinters zijn, en ik die niet zie door mijn balken. F. en O. zetten zichzelf in de zeik, ik ben blij dat dit aan het licht is gekomen, om mensen te behoeden om nog veel meer geld uit te geven aan dvd's vol met onzin, en aan programma's waar zogenaamd wordt genezen. Ik ben behoorlijk verontwaardigt.
En over balken en splinters, nou, als ik een briefje van 50 zie, in de pinautomaat als ik ga pinnen, ja, dan breng ik dat wel naar de bank. Het kan wel het laaste geld van een bijstandsmoeder zijn, die komt vragen of iemand dat heeft gebracht. en als niet, dan nog... Ja, je moet ze de kost geven die denken en ook zeggen van nou 'mazzeltje'.
En de Ouweneels neppen de boel voor weet ik hoeveel honderduidzenden euro's, en dan ga jij mij even vertellen dat ík hun in de zeik zet, en over mijn balken beginnen en stenen...Het moet niet gekker worden..en dat in de zeik zetten, nou dát doen ze zelf, alle kranten schreven er over en het was in tal van actualiteiten programma's.
En dan kwam dit toevallig aan het licht.
Dit is gewoon omdraaien, wat goed is slecht noemen en andersom, want ze zijn zo aaaaardig...ja, in jullie gezicht...
Het zijn gewoon oplichters, onder een christelijke noemer, de naam van God misbruikende...
Ik denk nog aan een van de 1ste zinnen van die 'eindtijdstudie':De waarheid achter de eindtijdstudie van Ouweneel
De arrogantie waarmee hij Begint, precies op 1 minuut en 32 seconden: "God waarschuwd en dat mag u wel Hógelijk waarderen..... ".
Ja, God waarschuwt met feiten die allemaal, zonder uitzondering niet kloppen, en dat mogen we hoooogelijk waarderen door na de studie een hoop laten ritselen in de collecte....
Ik vind het heel raar, dat mensen zo gehersenspoelt zijn, dat ze hoe dan ook, achter leiders blijven staan, zelfs als hele erge zaken gewoon bewezen zijn, en alle voorpagina's hebben gehaald.
En dan zeggen dat ík ze in de zeik zet...
En hij is leider, niemand kan zegen gaat heen en zondigt niet meer, hij gaat ook gewoon door, met die studies geven, en blijft in alle toonaarden ontkennen, en dát maakt het nou juist nóg veel erger.
Hier is namelijk niet alleen fors gelogen, waardoor nog veel meer atheïsen denken van 'zie je wel'. Maar ook nog eens grof geld 'verdient' ten koste van goedgelovigen, die hun laatste geld weggeven.....
Schandalig.  |
Dit noem ik komplottheorie, hypothese en paranoide...Allemaal vage en valse beschuldigingen. voor een weldenkend christen een beschamende onchristelijke instelling. En dat door twee geïrriteerde internetfreaks welke zelf niks van de bijbel snappen.
Dat vind ik beschamend en is mijn waarschuwing.
Idd ben ik met Pieter eens. "de balk en de splinter".
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 22:50
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | ooooo
Denk je dat?..... Offff.........hooooop je dat?  |
dat heb ik hier op het forum geleerd, barmannen zijn erg in trek en dan ook kunnen masseren ....., dat is alles wat sommige dames willen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 22:59
|
|
|
|
Het was heerlijk en ik heb genoten, maar een single-Italiaan , neeeeeeeeee...die was er niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:01
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Vrijdag snackdag, maar morgens ga ik denk ik weer eens bruine bonensoep maken gelijk moeders recept.
Al mijn schoonzusje en zus krijgen het niet voor elkaar, om de Klifster bruinebonensoep te koken, en bij mij lukt het altijd weer, gelukkig. Het was zelfs zo, dat vrienden van mij en mijn broers, vroegen als ze bij ons dat gegeten hadden, wanneer krijgen juliie dat weer, dan komen we weer langs.
Er zit echter één groot nadeel aan, ik heb dan een pan met soep van ongeveer 5 a 6 liter en mijn vriesvakje is niet zo groot, dus maar bij de familie langs zoals elke keer. |
he Pieter hoe is het recept???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:08
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | dat heb ik hier op het forum geleerd, barmannen zijn erg in trek en dan ook kunnen masseren ....., dat is alles wat sommige dames willen  |
Heb een vriendin die barvrouw is en haar eigen (sport)massagebedrijf heeft. maar die zal toch minder in trek zijn bij de dames denk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:13
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Heb een vriendin die barvrouw is en haar eigen (sport)massagebedrijf heeft. maar die zal toch minder in trek zijn bij de dames denk ik  |
Wil ze ook niet een cursus geven aan barmannen-in-spe?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:16
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ik wel ja...maar jij toch niet??? Dus dan heb jij toch zeker profijt van 2 senseo"s??? |
Nee , ik niet . Ik heb zoiets van .... één bakkie en dan daarvoor een pot koffie te zetten , nee laat maar doen ,
En twee senseo's ...... nee , dat vind ik toch een beetje té overdreven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:17
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Precies, dat bedoel ik  En naar een reactie van de mannen ben ik idd ook wel benieuwd. Wie durft?? |
Ja ik ook. heb het al een paar keer meegemaakt dat een man mij vertelde dat een vrouw hier op cm hem echt leuk leek en dat ie er contact mee ging maken/Vertellen ze de volgende dag vol trots dat ze een knipoog hebben gestuurd asl of het iets heel geweldigs is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:19
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Wil ze ook niet een cursus geven aan barmannen-in-spe?  |
als ze er goed voor betalen vast wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:21
|
|
|
|
Een slecht moment vandaag? Nee , 'k zou het niet weten . Alleen dan die hond in dat winkelkarretje , dat vind ik nog steeds niet kunnen . Bah. Kan me ook niet voorstellen dat de Keuringsdienst van Waren dat zo waardeert.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:26
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Hahahaha......ik denk dan bij mezelf.......oke....wat wil je nou? Of....wat moet ik hiermee ??? Misschien krijgen we antwoord van de heren....ben benieuwd  |
Nou , ik wil niks zeggen hoor maar de knipogen die er bij mij in de mailbox hebben gezeten zijn dus àllemaal nog van vrouwen geweest. Geen één van een man.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:31
|
|
|
|
Ff op mn kassabon kijken .............statiegeld , € 0,25. Koopje dus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:34
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Precies, dat bedoel ik  En naar een reactie van de mannen ben ik idd ook wel benieuwd. Wie durft?? |
ik heb zelf nog nooit een knipoog verstuurd maar weleens een paar keer gekregen, een knipoog zegt mij niets, laten ze gewoon een mailtje sturen 
ik zie het nut van zo'n knipoog niet in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:36
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ff op mn kassabon kijken .............statiegeld , € 0,25. Koopje dus.  |
25 eurocent voor een kassabon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:39
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Heb een vriendin die barvrouw is en haar eigen (sport)massagebedrijf heeft. maar die zal toch minder in trek zijn bij de dames denk ik  |
heeft ze hier ook een account ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:40
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Hahahaha......ik denk dan bij mezelf.......oke....wat wil je nou? Of....wat moet ik hiermee ??? Misschien krijgen we antwoord van de heren....ben benieuwd  |
Zoiets als dit

Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op zaterdag 27 oktober 2012, 23:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:54
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Het was ook kwetsend Shanita en volkomen onterecht....je wordt gelijk als zwartgallig en onchristelijk betitelt als je iets zegt wat de ander niet zint....maar wie weet was het een grapje? En wordt je geacht het leuk te vinden? |
Ja, klopt.
Pieter619, en Joelle gaan mij eventjes vertellen hoe 't moet.
Maar ja, nu heb ik zelf de bijbel gelezen: je kan over het evangelie en over het geloof praten in de liefde, als de gelegenheid zich voordoet.
Efeze 5: 15 Ziet dus nauwlettend toe, hoe gij wandelt, niet als onwijzen, doch als wijzen, 16 u de gelegenheid ten nutte makende, want de dagen zijn kwaad.
Kolossenzen 4: 5 Gedraagt u als wijzen ten opzichte van hen die buiten staan, maakt u de gelegenheid ten nutte. 6 Uw spreken zij te allen tijde aangenaam, niet zouteloos; gij moet weten, hoe gij aan ieder het juiste antwoord moet geven.
@ Pieter619: Ja, ik vat dit zo op, hoe je tegen me sprak de laatste keren, betweterig, met een sarcastisch en cynisch sausje, ja zo komt het soms op me over, lopen preken naar medebroeders en zusters, en ongelovige kennisen.
Als de gelegenheid zich voordoet zeg ik iets over het geloof, maar niet met een liefdeloos wettisisme.
En Pieter619, ik mag je heel graag, ik begrijp dan ook deze zinnen van je niet: Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 16:31
| Quote: | | Niet Joëlle of ik zal jou vertellen wat je moet doen, maar Jezus, die geeft duidelijk aan wat er nodig is om Hem te volgen, Natuurllijk mag jij je eigen wil doen, maar dan kun je een gebed niet meer afsluiten met Uw wil gescheide of in Jezus naam. Wi lmen christen zijn zla men gehoorzaam moeten zijn aan wat Jezus wil. Simple as that |
Kijk, hier schrik ik van, dit klink belerend, niet in de liefde. als een schoolmeester, en zelfs dan vind ik dat niet oke. Er zit zelfs een dreiging in.Natuurlijk weet ik wel dat geboden en verboden in de bijbel zijn. Dat Jezus ze geeft, Paulus, dienstknecht van Jezus, etc. En natuurlijk wil ik die volgen, ik geloof! En dan doe ik dus ook mijn eigen wil; namelijk volgens de geboden en verboden in de bijbel leven. Tuurlijk heb ik ook net als alle christenen met verleidingen te maken, en ja, het is weleens niet goed gegaan. Maar ja, dan is daar vergeving bij mijn berouw. Ik ben zo blij met het evangelie, het is idd een kracht Gods(bijbeltekst). Eeuwig leven, de dood heeft geen prikkel meer.(bijbeltekst) Liefde, Vrede, Geluk, ondanks ziekte, tegenslag, moeilijkheden, etc. Dát is toch ongelovelijk. Wij mogen met een gerust hart gaan slapen. geen oorlog, welvaart, eigen bed.
En ik denk zelf, de genezingen zoals die in de tijd van Jezus gebeurde, ja, toen werd iedereen genezen, kijk maar in de concordantie; elke keer als het over genezen gaat, zie je dat iedereen werd genezen.
Dat was van die tijd. Dat is nu niet meer zo. Ja, heel nu en dan es een keertje iemand bij Zeilstra, maar dan nog van iets met psychische oorsprong, wat een psychiater ook had kunnen bewerkstelligen.
We hebben artsten, psychiaters, psychologen, psychiatrisch verpleegkundigen en geloof me de laaste 3, kunnen je echt goed helpen psychisch, in het algemeen bedoel ik dat.
Maar ja, ook al is iemand ziek, ja, er is Gode zij dank medische hulp hier in het westen. En eens gaan wij allemaal dood(naar de Hemel), en ja, dat is toch geweldig, het idee, eeuwig leven, zo geweldig dat zelfs engelen begeren er een blik in te slaan; 1 Petrus 1 12b.
Welterusten, God geeft het zijn beminden(als) in de slaap.(bijbeltekst)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 28 oktober 2012, 15:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOELLE246
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 00:02
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Kijk Joelle, het is allemaal prachtig wat je zegt en zo waar.
Maar het komt mij belerend over naar Willemijn toe.
Zeker en met name deze zinnen: Wil je dat dit proces begint en voortgang krijgt in jouw leven? Dat zal dan toch ook de wil van God zijn!
Dat wéét en doet ze allang, waar hebt je het over? Ze is zelf oudste geweest in de kerk.
Er is naar mijn weten hier één onvertogen woord gevallen, en da's van Steentje, die dan wel aardig kan zijn enzo, en ik vind dat Willemijn een excuses verdient en recht op heeft want het was heel kwetsend vond ik. |
Toch jammer dat iets wat positief bedoeld is weer negatief wordt benaderd! Is het niet zo dat wat ik schreef voor iedereen geld? Voor mijzelf, voor Pieter, voor Willemijn, voor jouw en voor ieder lid van CM, kortweg voor de hele mensheid. Daarom noem ik in mijn stukjes ook geen namen, want het geld voor iedereen!
Het is voor iedereen een keuze (vrije wil) om zich over te geven aan dit proces. Of je nu oudste bent of niet dat maakt voor God niet uit, in Hem zijn we allemaal één
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 00:05
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou , ik wil niks zeggen hoor maar de knipogen die er bij mij in de mailbox hebben gezeten zijn dus àllemaal nog van vrouwen geweest. Geen één van een man.  |
Zou je een knipoog van een man wíllen, Visser??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 00:12
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Dit noem ik komplottheorie, hypothese en paranoide...Allemaal vage en valse beschuldigingen. voor een weldenkend christen een beschamende onchristelijke instelling. En dat door twee geïrriteerde internetfreaks welke zelf niks van de bijbel snappen.
Dat vind ik beschamend en is mijn waarschuwing.
Idd ben ik met Pieter eens. "de balk en de splinter". |
Nou da's fijn.
Iig, ik ga geen balken uit de Ouweneels halen, kan ik hijskranen voor huren zeker, ja, zo groot zijn ze. En ik zie niet scherp, heb een splinter in me oog.
Kijk je wel uit voor dat muurtje? ;)
Ík zou een beschamende onchristelijke instelling hebben, omdat ík de waarheid zie en zeg.
Yeah, right..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 00:26
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | Zou je een knipoog van een man wíllen, Visser?? |
Zou JIJ een knipoog van een man willen hebben?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 00:36
|
|
|
|
Fraude en witwaspraktijken in Jezus Centrum? 18-10-2012 Afgelopen dinsdagochtend werd voorganger Johan Kok van het Jezus Centrum Nijkerk van zijn bed gelicht door de politie. Verdacht van fraude en witwaspraktijken. Wat leidde tot deze opmerkelijke arrestatie?
Gesjoemel met uitkeringen, fraude met belasting en witwassen. De ernstige verdenkingen die het Openbaar Ministerie deze week naar buiten bracht, zijn in het Gelderse Nijkerk ingeslagen als een bom. Kok is een fenomeen in het stadje. Als succesvol zakenman startte hij een evangelische gemeente. Daarnaast begon hij een opvangcentrum voor mannen met psychosociale en verslavingsproblemen en een voedselbank. Met de inval van afgelopen dinsdag is zijn imago als succesvol kerkelijk leider en hulpverlener ernstig aangetast. Maar zijn medewerkers en mede-gelovigen geloven in zijn onschuld. Manipulatie De Vijfde Dag sprak een aantal voormalige medewerkers en cliënten van de stichting. Zij schetsen een beeld van uitbuiting van hulpbehoevende cliënten, manipulatie en vertellen over hun jarenlange vermoedens van fraude.
Hier de link voor de uitzending:
Reportage, de vijfde dag van de EO over fraude en witwaspraktijken in Jezus centrum Nijkerk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 00:43
|
|
|
|
WWJD is niet waar het omgaat.
Waar het wel omgaat is hetgeen dat door de Here Jezus aan ons geleerd wordt.
namelijk het volgende.
Eph 4:11 En Dezelfde heeft gegeven sommigen tot apostelen, en sommigen tot profeten, en sommigen tot evangelisten, en sommigen tot herders en leraars; Eph 4:12 Tot de volmaking der heiligen, tot het werk der bediening, tot opbouwing des lichaams van Christus; Eph 4:13 Totdat wij allen zullen komen tot de enigheid des geloofs en der kennis van den Zoon Gods, tot een volkomen man, tot de mate van de grootte der volheid van Christus; Eph 4:14 Opdat wij niet meer kinderen zouden zijn, die als de vloed bewogen en omgevoerd worden met allen wind der leer, door de bedriegerij der mensen, door arglistigheid, om listiglijk tot dwaling te brengen; Eph 4:15 Maar de waarheid betrachtende in liefde, alleszins zouden opwassen in Hem, Die het Hoofd is, namelijk Christus; Eph 4:16 Uit Welken het gehele lichaam bekwamelijk samengevoegd en samen vastgemaakt zijnde, door alle voegselen der toebrenging, naar de werking van een iegelijk deel in zijn maat, den wasdom des lichaams bekomt, tot zijns zelfs opbouwing in de liefde.
Eph 4:17 Ik zeg dan dit, en betuig het in den Heere, dat gij niet meer wandelt, gelijk als de andere heidenen wandelen in de ijdelheid huns gemoeds. Eph 4:18 Verduisterd in het verstand, vervreemd zijnde van het leven Gods, door de onwetendheid, die in hen is, door de verharding huns harten; Eph 4:19 Welke, ongevoelig geworden zijnde, zichzelven hebben overgegeven tot ontuchtigheid, om alle onreinigheid gieriglijk te bedrijven.
Eph 4:20 Doch gij hebt Christus alzo niet geleerd; Eph 4:21 Indien gij naar Hem gehoord hebt, en door Hem geleerd zijt, gelijk de waarheid in Jezus is;
Eph 4:22 Te weten dat gij zoudt afleggen, aangaande de vorige wandeling, den ouden mens, die verdorven wordt door de begeerlijkheden der verleiding; Eph 4:23 En dat gij zoudt vernieuwd worden in den geest uws gemoeds, Eph 4:24 En den nieuwen mens aandoen, die naar God geschapen is in ware rechtvaardigheid en heiligheid. Eph 4:25 Daarom legt af de leugen, en spreekt de waarheid, een iegelijk met zijn naaste; want wij zijn elkanders leden. Eph 4:26 Wordt toornig, en zondigt niet; de zon ga niet onder over uw toornigheid; Eph 4:27 En geeft den duivel geen plaats. Eph 4:28 Die gestolen heeft, stele niet meer, maar arbeide liever, werkende dat goed is met de handen, opdat hij hebbe mede te delen dengene, die nood heeft. Eph 4:29 Geen vuile rede ga uit uw mond, maar zo er enige goede rede is tot nuttige stichting, opdat zij genade geve dien, die dezelve horen. Eph 4:30 En bedroeft den Heiligen Geest Gods niet, door Welken gij verzegeld zijt tot den dag der verlossing. Eph 4:31 Alle bitterheid, en toornigheid, en gramschap, en geroep, en lastering zij van u geweerd, met alle boosheid; Eph 4:32 Maar zijt jegens elkander goedertieren, barmhartig, vergevende elkander, gelijkerwijs ook God in Christus ulieden vergeven heeft.
Een mooie uitvergroting van de "Onze Vader". Zoals het zegt, vergeeft eerst een ander, dan vergeeft God het ons ook. Dat werkt genezend zonder een "medicijnman"..... Puur Het geloof....
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op zondag 28 oktober 2012, 00:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |