ChristianMatch

Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4725 4726 4727 4728 4729 4730 4731 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:56

STEENTJE178 schreef:
Sterkte met alles, Leanne!!

Dank je,maar ik mankeer niks hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARGREET739

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:57

Ben het met je eens, hoor Leanne. Ik hou ook meer van de zon. Ik denk dat ik maar een winterslaap ga houden, en dan met de krokusjes weer ontwaak. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:57

PIETER649 schreef:
over welke kerk zou ik onwaarheden verspreid hebben?
en in welke reactie?

buiten dat schrijf ik op dit forum voor eigen verantwoording en niet namens welke kerk, voetbalvereniging of postzegelverzamelaarsbond dan ook.

wel graag je reactie met exacte bijdrage vermeld, aangezien ik jou reactie anders als laster zal moeten beschouwen.
dus nu even niet zwelgen in bitterheid en eenzaamheid maar to the point en rapido reageren...

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1528
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:58

Het kan best zijn dat je iemand niet mag. En dat iemand soms de plank helemaal mis slaat of onwaarheden spreekt.
Een ding weet ik zeker door het werk wat in elk geval Willem Ouweneel verricht voor Gods koninkrijk en door zijn preken en boeken zijn heel veel mensen opgebouwd. Veel mensen hebben zich dankzij het werk van deze man tot God gekeerd zijn weer opgebouwd enz. Hij heeft talloze mensen geheel belangeloos geholpen.
Dit zijn ook feiten ik KEN deze mensen die hierdoor geholpen zijn opgebouwd enz. En weet ook absoluut zeker dat het helemaal niet om geld gaat. Is ook een feit Maar ja zulke dingen worden niet gepubliceerd bij de hiervoor genoemde sites.
Ik beschouw mezelf als een goede verzorgende maar stel dat ik iets nieuws ga doen en op dat gebied absoluut heel dom bezig ben. Betekent het dan dat al die andere wel goede dingen die ik doe opeens fout zijn?Lijkt me niet.
Dit wou ik ook maar ff geschreven hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:58

LEANNE226 schreef:

Nou ja ik lees over drukte, files, zieke mensen, vuile was enzo...... Doorgaans niet de meest leuke dingen om te moeten aanpakken Knipoog smiley (hoewel die zieke mensen vast erg blij zullen zijn Knipoog smiley)
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:01

LEANNE226 schreef:
Ja ik mag even zeuren! Stervensdruk op het werk vanwege alle zieken,naar huis in de file terwijl de storm om me heem raast.Maar de stamppot staat nu op en als de familie zat is vertrek ik naar een adresje wat mij vroeg te komen want ze zijn er ziek.......en het schijnt dat het beddegoed niet langer kan blijven liggen Zieke smiley

Doe mij maar zomer,iedereen gezond,lekker buiten zitten met een wijntje en zo..........

Dat het maar snel bedtijd is,dan kan ik weer dromen van knapperende haardvuren,berevelletjes en.......... Knipoog smiley

Leanne,vindt chocomel uit de senseo ook lekker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

... en.... ??? Wel netjes je zin afmaken hé Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:02

CARMEN073 schreef:

Meen je dit nou serieus? Een topic uit 2010 aanhalen oftewel een ouwe koe???
maar ja.. misschien in het kader van huishouden ... eh.. Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:14

JOL252 schreef:
Meen je dit nou serieus? Een topic uit 2010 aanhalen oftewel een ouwe koe???
maar ja.. misschien in het kader van huishouden ... eh.. Smiley die vol vragen zit

Ouwe koeien stinken bah! En bovendien is deze koe behoorlijk opgeblazen
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:23

Wij hadden een jeugddienst. Allemaal jongeren in het aanbiddingsteam. Het was een geweldig en zeer swingend feest. En met maar liefst 2 zonen op het podium 1 als de aanbiddingsleider en de ander als zanger voelde ik me al heel trots.toen ik ook nog 1 kleinzoon op de arm mocht houden die helemaal mee deinde en enthousiast in zn handjes klapte (1 jaar) en ik opeens mn kleinzoon van 3(!!) een streetdance zag doen voelde ik me zeer rijk gezegend.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:24

http://www.youtube.com/watch?v=z3Gsv19Uel4

Even een toepasselijk liedje Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:25

ROELANDE345 schreef:
Ouwe koeien stinken bah! En bovendien is deze koe behoorlijk opgeblazen

Dan is het straks een kadaver Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:25

STEENTJE178 schreef:
Hm, ja das waar. Toch maar liever een vent Knipoog smiley
Heb je nog hachee over voor morgen? En dan met rode kool ofzo?

heb wel over maar om het twee dagen naar elkaar te eten Geschokte, onthutste smiley
dan ehhhh Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:26

LEANNE226 schreef:

Alleen last van een pestbui? Boze smiley

Visser die nooit , maar dan ook nooit geen chocomel zal drinken . Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:28

Bedankt lieve mensen voor jullie felicitaties Lachende smiley
Het is inderdaad genieten en heel moeilijk om niet al het moois er af te kijken
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:31

MAMY994 schreef:
Nee, je hebt gelijk. Open water is veel leuker.

Maar aan de andere kant, zo'n MEGA is ook niet te versmaden. Na een lekkere vismaaltijd smaakt koffie (helaas voor jou geen Senseo) met een mega zeker mega-goed. Lachende smiley met blinkend witte tanden Kwijlende smiley

Je kan zeuren wat je wilt , maar vissertje komt tóch lekker niet. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:33

VISSER278 schreef:
Visser die nooit , maar dan ook nooit geen chocomel zal drinken . Zieke smiley

SENSEO Hot Choco is anders best lekker........... Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril
Zeker ook met dit weer Knipoog smiley

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op maandag 29 oktober 2012, 19:37
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:48

CARMEN073 schreef:

Nou sjonge jonge.... wat heb ik daar toch gelasterd, ik schaam mij met terugwerkende kracht... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt NOT

ik heb geschreven dat ik iets tegen mega-kerken an sich heb omdat ze kleinere gemeenten leegzuigen... so what?? Smiley die vol vragen zit
heb ik gezegd dat de boodschap daar niet deugd???

luister Carmen, of Zinga, of hoe jij je na je volgende ban weer gaat noemen, ik mot jou niet, jij mot mij niet.
das helemaal niet erg, je kunt niet met iedereen vriendjes zijn.
maar als jouw beschuldiging van laster niet meer is dan deze link, vind ik jou lasterlijk bezig.
Gij zult geen valse getuigenis geven dame... BAH Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:53

PIETER649 schreef:
Nou sjonge jonge.... wat heb ik daar toch gelasterd, ik schaam mij met terugwerkende kracht... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt NOT

ik heb geschreven dat ik iets tegen mega-kerken an sich heb omdat ze kleinere gemeenten leegzuigen... so what?? Smiley die vol vragen zit

luister Carmen, of Zinga, of hoe jij je na je volgende ban weer gaat noemen, ik mot jou niet, jij mot mij niet.
maar als jouw beschuldiging van laster niet meer is dan deze link, vind ik jou lasterlijk bezig.

Euh dat zijn met recht zeer ouwe koeien maar ook ik zie echt niet wat je daar verkeerd hebt gezegt Smiley die vol vragen zit
Maar ja ben van jou soort kerk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt dus zal wel net zo zijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:54

Heerlijk bijna sneeuw Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:57

ANNA415 schreef:
Heerlijk bijna sneeuw Clown smiley

Ohoh, dan komt jouw drukke tijd er ook weer aan!!!
En ehm......."jullie" houden toch niet van sneeuw? Ivm uitglijden enzo??? (maar ook zachter vallen dan, natuurlijk)
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:58

ERIKA129 schreef:
Euh dat zijn met recht zeer ouwe koeien maar ook ik zie echt niet wat je daar verkeerd hebt gezegt Smiley die vol vragen zit
Maar ja ben van jou soort kerk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt dus zal wel net zo zijn Knipoog smiley

ja ik snap het op zich wel. De kerk in Barneveld waarover Carmen zich aangesproken voelt is voor een heel groot deel gevuld met mensen die daarvoor niet in de kerk kwamen. En heeft dus geen of weinig leegzuig effect. Maar das nog geen reden om iemand met woorden als haat en kwaadspreken om de oren te slaan
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:00

VISSER278 schreef:
Oh ja , ja ik merkte het vanavond aan mn tuinverlichting . Daar zit zo'n tijdschakelaar op weet je wel . En die verlichting springt automatisch aan om 19.00 uur .
Daar heb ik em op ingesteld .
Weet je , dan begint het ongeveer donket te worden he.
En nu vanavond ging de verlichting dus om 18.00 uur aan .
Dus ik me zelf snel omgekleed , kon ik nog net naar de dienst van 18.30 uur .
Maar ja , blijkbaar had ik dus al om 16.30 uur gegeten . En toen ik dus thuiskwam heb ik dus nog maar een keer gegeten .
Nu dus eerst mn wekker even een uur achteruit zetten.

Laterz.

Knipoog smiley

Chips, de tuinverlichting, die moet ik ook nog aanpassen. Tankx Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:01

Wat heb ik voor het laatst gekocht? Uhmmmm .... o ja , een overlevingspakket. Knipoog smiley

En morgen NIET vergeten om filterzakjes mee te nemen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:01

Patatje met en frikadel speciaal.
Kwijlende smiley
(of hoort dat dan weer op een ander topic?)
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:05

ANNA415 schreef:
Patatje met en frikadel speciaal.
Kwijlende smiley
(of hoort dat dan weer op een ander topic?)

Tsja, dat hangt er dan vanaf.....
Als je hem opgegeten hebt, hoort ie bij het topic: Wat heb jij vandaag gegeten
Als ie niet te eten was, hoort ie bij het topic: Het slechtste moment van vandaag
Als ie heerlijk was, hoort ie bij het topic: Het mooiste moment van vandaag
Als je er nu nog over aan het nadenken bent, hoort ie bij het topic:Dit vraag ik me af vandaag
Als ie .............................ehm........ heb je inmiddels zelf een keuze kunnen maken? Knipoog smiley

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op maandag 29 oktober 2012, 20:06
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:05

ERIKA129 schreef:
heb wel over maar om het twee dagen naar elkaar te eten Geschokte, onthutste smiley

Zieke smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:06

[quote=ROELANDE345]Het kan best zijn dat je iemand niet mag. En dat iemand soms de plank helemaal mis slaat of onwaarheden spreekt.
Dit was bewust gelogen. Hele studie met feiten.Een ding weet ik zeker door het werk wat in elk geval Willem Ouweneel verricht voor Gods koninkrijk en door zijn preken en boeken zijn heel veel mensen opgebouwd.
Ja, en nog veel meer mensen gedesilusioneerd door de vele leugens in de evangelische wereld, en díe ken ík weer. Veel mensen hebben zich dankzij het werk van deze man tot God gekeerd zijn
Dát zou best kunnen, spreekt Paulus ook over, ook al vertellen ze het evangelie voor winstbejag, iig wórdt het evangelie verkondigd. weer opgebouwd enz.Nou bij dat 'Opbouwen'zet ik gote vraagtekens, mensen worden niet opgebouwd door verzinsels en leugens.Hij heeft talloze mensen geheel belangeloos geholpen.
Ja, zo laat hij het overkomen, mijns inziens, denk ik.Dit zijn ook feiten ik KEN deze mensen die hierdoor geholpen zijn opgebouwd enz.
Ja, en er zijn ook feiten die jij niet onder ogen ziet, cq niet kent.Het staat en stond nota bene in alle kranten, video's van de onderzoeken met de weerleggingen van de onderzoekers, en ook, duidelijk over die blinde kindertjes, ja, die hadden ze bij Trin zgnmd niet terug gevonden, toen A. Knevel, zei van wel gevonden, zei die van"jaaa, wel gevonden maar...en een hoop draaierij. Dat stukje is trouwens eruit geknipt, staat nog wel op you tube gelukkig.En weet ook absoluut zeker dat het helemaal niet om geld gaat.
Neeeheee, tuurlijk zou het de man niet om geld gaan; hij doet natuurlijk net alsof het daarom helemaal niet gaat, hehe, om mensen toch nog, ondanks alles achter hem te laten staan.
Dat soort gasten komt met alles weg, maar niet bij God.
Is ook een feit Maar ja zulke dingen worden niet gepubliceerd. Nee, vind je het gek, ja, wel toen hij pas begon, maar veel mensen hebben 'm al jaren door en nu is er eindelijk bewijs, denk je dan dat ze goede dingen gaan vermelden, die zijn dan niet geloofwaardig meer. bij de hiervoor genoemde sites.Daar zijn de meningen heel erg over verdeeld.Ik beschouw mezelf als een goede verzorgende maar stel dat ik iets nieuws Hij deed niet iets nieuws, hij verzint hele lange studies op basis van verzonnen feiten. ga doen en op dat gebied absoluut heel dom bezig ben. Betekent het dan dat al die andere wel goede dingen die ik doe opeens fout zijn?Lijkt me niet.
Dit wou ik ook maar ff geschreven hebben.
Ja, dat betekend dat ja.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 29 oktober 2012, 20:23
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:07

ERIKA129 schreef:

Ik begrijp het Knipoog smiley....... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:09

STEENTJE178 schreef:
Ohoh, dan komt jouw drukke tijd er ook weer aan!!!
En ehm......."jullie" houden toch niet van sneeuw? Ivm uitglijden enzo??? (maar ook zachter vallen dan, natuurlijk)

Verse sneeuw kraakt zo lekker (bijna net zo lekker als pepernoten).
En het valt zachter.

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:09

PIETER649 schreef:

Moet ook alles uitleggen hé.

Dit zijn de onwaarheden die jij hier hebt geventileerd:

Helaas leert de practijk dat de groei juist vanuit andere gemeenten komt.
Kleinere gemeenten worden opgevreten door die grotere gemeenten en verdwijnen.

De aanzuigende werking komt door een goede marketing.. comfortabele stoelen, opbouwend (opzwepend) sfeertje en een winnaarssfeer.

Vind jij het een leugen te stellen dat de aantrekkingskracht mede berust op een marketingconcept???

Mijn mening is dat het niet goed is dat charismatische gemeenten hun groei uit andere, zowel charismatische en/of traditionele, gemeenten halen.
Ten eerste kunnen ze beter zieltjes winnen onder de heidenen.

Ten tweede voorkom je er de bijna standaard teleurstelling mee die men ervaard als men na met gejuich binnengehaald te zijn, binnen een half jaar geen aandacht meer te krijgt. Hierna viua de achterdeur weer verdwijnt en ook niet meer naar de oude gemeente terug durft.

Er zijn de afgelopen jaren honderden mensen tot geloof gekomen die daar persoonlijk van getuigen. Het lijkt me niet dat ze allemaal liegen of een verhaaltje ophangen, dus geloof ik hen, en niet jouw weergave van dit gegeven. Het gaat dus niet om gelovigen uit andere kerken maar om ongelovigen die God leren kennen en voor Hem kiezen.
Deze mensen kiezen ervoor om Jezus te volgen en zij geloven dat Jezus voor hun zonden aan het kruis is gestorven. Als jij dat marketing wilt noemen dan euh... is dat toch op z'n minst een bijzonder concept.

Er wórden dus zieltjes onder de heidenen gewonnen. God werkt nog steeds.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4725 4726 4727 4728 4729 4730 4731 ... 6194 Volgende
Pagina 4728 van 6194