ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 16 april 2014, 10:41
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
Dag dames,misschien tot ooit! (trijnie kom ik vast wel weer eens tegen tijdens het winkelenKnipoog smiley)

Ik vertrek over 2 dagen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 16 april 2014, 10:40
BerichtOnderwerp: Weinig leven op forum en alle mogelijke redenen.
 
Ik denk dat CM teveel is blijven hangen in de techniek en ideeen van de beginfase van een jaar of 7 geleden.In al die jaren is er op de site niets veranderd,de layout niet,de mogelijkheden niet........social media en mobiel internet kwamen op maar dat ging aan CM voorbij.
Zolang de oude leden bleven hangen draait het nog wel maar nieuwe leden trek je niet met een sterk verouderde site.Natuurlijk is er een groep mensen die niet hechten aan zulke dingen maar voor een jongere is de site absoluut niet aantrekkelijk.

Ik vraag me af of het niet te laat is voor vernieuwing.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 april 2014, 23:42
BerichtOnderwerp: Druk op CM met proefleden.
 
Helaas daalt het ledenaantal gestaag naar nu net boven de 1800......

Er zit geen leven meer in de chatbox en weinig op het forum,wie de oorzaak weet mag meteen de oplossing geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 april 2014, 23:18
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Vandaag een voorlichting efficient werken gegeven.......na afloop viel het kwartje.......IK HEB HET GEDAAN! HET IS GELUKT! IK KAN HET!

haha

Leanne,blijkbaar in haar comfortzone
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 april 2014, 23:16
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
ZEELAND736 schreef:
Komende 10 dagen vrij zijn...hoe heerlijk is dit!!!!

Lekker,geniet er van!

Ik hoop morgen in de tuin te kunnen werken,het hoofd leegmaken en flink zweten is goed voor een mens Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 april 2014, 23:14
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Ach.. tijden veranderen. Ik vind het goede suggesties en die nemen we zeker mee richting de nieuwe site. Kan helaas niet aangeven wanneer die er zal komen, maar er zullen zeker bepaalde zaken veranderen. Wie weet vragen we je tzt nog wel om advies Knipoog smiley

Misschien kunnen jullie dan de opties getrouwd en ongetrouwd ook uitbreiden met bijvoorbeeld "samengewoond"? Sommige mensen hebben een serieuze relatie gehad waaruit kinderen voortgekomen zijn en nu is de enige optie om dan te kiezen voor "nooit getrouwd geweest",dat dekt de lading bij lange na niet.
Geregistreerd partnerschap komt ook steeds vaker voor,in grote lijnen heeft dat dezelfde status als trouwen dus waarom op CM niet?

Niet iedereen heeft de mogelijkheid(gehad) om voor trouwen te kiezen,het is slechts een ideaalbeeld waaraan velen niet kunnen voldoen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 april 2014, 00:01
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
PETRA373 schreef:
weetje als je soms na profielen kijkt dan vraag ik me af, waarom mannen van rond de 50 nog een kinderwens hebben????????

je kind is tien en jij zon 60.... 15 en jij 65.... ehhh of denken die dan ach, ja me t jongere vrouw en die zorgt er dan wel voor????? er niet rekening mee houdend dat een vrouw weg kan vallen en je dadelijk als 70 jarige met kind van 20 in huis zit..... Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit


Ik vermoed dat de meeste mannen eigenlijk bedoelen "jouw kinderen zijn welkom".Voor die optie kun je op CM helaas niet kiezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 6 april 2014, 23:31
BerichtOnderwerp: dementie
 
JOL252 schreef:
Ik weet het niet Annet, ik zat voor overleg vanmiddag bij de huisarts van mijn moeder en zij had er ook geen antwoord op... het enige is: dichtbij blijven, observeren, in de gaten houden...

Denk goed om jezelf,leven met een alzheimer patient is ongelooflijk zwaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 6 april 2014, 23:14
BerichtOnderwerp: Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
 
Door een griepje heb ik enkele diensten van haar kunnen kijken. Ik vond het heel toegankelijk,je blijft kijken door de blijde boodschap.
Het viel mij wel tegen dat er weinig diepgang in zat.Het "kwade" werd eerst benoemd,daarna kwam de (zeer korte) bijbeltekst en vervolgens het verlossende (immer positieve)antwoord.Zeker opbouwend en opbeurend en ook goed te volgen voor iemand die niet thuis is in de christelijke wereld.
Na enkele dagen had ik het wel gezien,veel van hetzelfde en meer diepgang kwam er niet..........heel jammer want daardoor is er eigenlijk niets blijven hangen........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 26 maart 2014, 16:04
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
Ik probeer steeds weer terug te gaan naar de basics,een laptop waarop je kunt internetten en mailen dus,maar volgens mijn kinderen is dat ouderwets(een muis is zoooooooo 1998)
Omdat ik te zwak ben slibt het huis langzaamaan vol met spelcomputers,mobieltjes,tablets etc........waarom ik nog steeds niet iets simpels gekocht heb en in de winkel bleef hangen bij een touchscreen mac weet ik ook niet Engeltje smiley
Ik ga sterk zijn......echt waar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 26 maart 2014, 15:49
BerichtOnderwerp: Druk op CM met proefleden.
 
ROELANDE345 schreef:
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.
De tijd van gaan is voor mij nu bijna gekomen.
Mn abo loopt tot 1 april, ga niet verlengen.
Heb hier een goede tijd gehad, veel leuke dates en uitjes bracht veel nieuwe kennissen met zich mee. En met sommigen houd ik gewoon contact natuurlijk
22 september is voor mij de grote dag
wens jullie allen alle goeds en Gods zegen

Een mooiere reden voor een afscheid kan ik niet bedenken!Ik wens jullie alle geluk samen (ik heb hem bekeken op je profiel,hij is goedgekeurdKnipoog smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 22:21
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
Ik heb een nieuwe laptop nodig maar kan niet overweg met windows 8,ik vind het een waardeloos systeem(kan ook aan mij liggen Verlegen lachende smiley)......maar er schijnt wel een update voor te zijn waardoor je in ieder geval weer een startknop(en bijbehoren) hebt,heeft iemand daar ervaring mee?
Bovendien weet ik na uitgebreid speurwerk nog steeds niet welk merk en inhoud ik wil/nodig heb.....alle tips zijn welkom!

(ja Thomas,als het kon ging ik voor een macbook Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 22:11
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
THOMAS968 schreef:
Een Claercampster? Sterk spul hoor.

Thomas, wiens mond samentrekt bij het drinken van dit spul.

Het is lekker als je 's avonds laat de hond uit gelaten hebt in wind en weer,koud thuiskomt .....en dan die borrel........mmmm!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 23 maart 2014, 21:14
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ROELANDE345 schreef:
Vandaag de verjaardag van mijn jongste gevierd,18 is ie geworden.
Dus defenitief geen kinderen meer
Lachende smiley
Leuk alle kleinkinderen op bezoek
maar als ze aan het eind van de dag duidelijk moe worden is het ook weer leuk als ze naar huis gaan Clown smiley
nu lekker met een wijntje op de bank met vriendlief

Ook gefeliciteerd! Met een wijntje erbij gaat het loslaten wat makkelijkerKnipoog smiley

Mijn oudste(17) gaat morgen op werkweek en alhoewel hij continu zorgt voor bloedarmoede onder mijn nagels ga ik hem toch missen........

Leanne,neemt een Cloosterbittertje Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 23 maart 2014, 21:10
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ZEELAND736 schreef:
Moeder...Oma...en Overgrootmoeder werd 87...
Een geweldige fijne dag...met 60 mensen...
Wat was het mooi!!!

Ze mocht nog haar woordje doen...

""Dat ik dankbaar ben dat ik dit nog mee mag maken ...en zo blij dat jullie zoveel van me houden""

Gefeliciteerd!
Mijn moeder is 90,vanmiddag belde ik haar om te zeggen dat ik dinsdag de boodschappen zou halen,zegt ze:kind,die heb ik allang in huis hoor!haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 23 maart 2014, 21:08
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
JANE410 schreef:
Ja er zijn mensen zoals jij die het echt leuk vinden om te doen, had ik vroeger ook wel hoor, maar dat wordt steeds minder, nu meer een noodzakelijk kwaad.

Ik kies wel een lekker ruikende allesreiniger en zet een cd aan, ach dan wordt het toch nog gezellig met dat poetsen Knipoog smiley

En als alles weer blinkt dan geniet ik er weer van

Hier net zo,ik heb geen kabouters en ik heb een hekel aan rommel dus zaterdags gaat de bezem er flink door.......maar winkelen is een stuk leuker!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 19 maart 2014, 10:30
BerichtOnderwerp: Gods plan met ons
 
Ik dacht dat God wilde dat ik mensen met (financiele)problemen zou helpen maar achteraf gezien maakte het mij alleen kapot.Er is nou eenmaal een categorie mensen die alleen instinctief kunnen reageren door te schelden,vloeken,eisen en desnoods te slaan.Ik heb geleerd dat niet iedereen te helpen is en dat ik voor mijzelf moest kiezen.

Ik zoek weer verder,ik moet nog 20 jaar werken dus tijd zat Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 23:23
BerichtOnderwerp: beproeft mij toch daarmee
 
PETRA373 schreef:

nergens zeg ik bv. dat als je je geld in de collecte zak doet, dat je geen kanker krijgt. sterkte ermee trouwens.

Weet ik petra,zo bedoelde ik het ook niet.
Soms zijn mensen zo afgehard door het leven dat 'kleine" dingen geen beproeving meer zijn maar alleen de mensen om je heen nog tellen........en dan wil je zo graag tegen beter weten in alles geven om ze maar bij je te houden .........dat het zo niet werkt weet iedereen maar toch........
Soms voel ik God heel dichtbij maar soms is Hij onvindbaar.Dat Hij toch bij me was besef ik dan achteraf wel eens maar op het moment zelf had ik dat gevoel juist nodig.

ps.het is niet persoonlijk bedoeld petra,echt niet,het is maar een gedachtengang van mij,meer niet Knipoog smiley


Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 18 maart 2014, 23:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 17:33
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Ik heb momenteel een hok vol pubers van 15 t/m 20 jaar dus hier staat oma's pan op het vuur voor een stamppot met gehaktballen........5 kilo aardappelen en 2 kilo andijvie zullen binnen 30 minuten verdwenen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 17:24
BerichtOnderwerp: Druk op CM met proefleden.
 
PETRA373 schreef:
Slechte deal, gewoon alleen 1000 mannen erbij.
En ach Jane... De lente enzo.... Ha ha oké als ik 50 ben , en nog niet THE one heb gevonden, geef ik het misschien wel echt op. Twijfelende smiley


Ik heb geen 1000 mannen voor je,alleen mijzelf..........maar dan heb je ook wat!

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 17:23
BerichtOnderwerp: beproeft mij toch daarmee
 
Beproevingen genoeg hier,hét kankergen woekert door mijn schoonfamilie en maakt vele slachtoffers.........
Ik heb er mijn hele hebben en houden voor over om dat gen kwijt te raken(mijn kinderen weten al bijna zeker dat ze kanker zullen krijgen),maar of het helpt dat ik alles in het collectezakje gooi?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 16 februari 2014, 13:22
BerichtOnderwerp: Paulus en zijn invloed op het beleven van relaties
 
Ik vind Paulus een man met een nuchtere kijk op het leven,hij is een van de weinigen in de Bijbel die beseft dat mensen soms denken met hun hart en dat seks een deel van het leven is.
Hij noemt dat branden van begeerte en hij vindt het beter er aan toe te geven (weliswaar door te trouwen) dan er gefrustreerd door te leven.

Ik vind het een vaderfiguur die weet dat de keuzes van mensen niet altijd in de lijn van hun geloof ligt maar ze probeert te leiden naar een goede oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 16 februari 2014, 13:13
BerichtOnderwerp: Wat zou jij doen??
 
STEENTJE178 schreef:
Wat zou jij doen, als je hier iemand tegenkomt, en diegene heeft op zijn/haar profiel ingevuld vrijgezel te zijn, maar jij kent hem/haar en zijn/haar vrouw/man, en weet zeker dat diegene iig nóg niet vrijgezel is??

Ben je je broeders/zusters hoeder?
En wie check je als eerste? betreffende man/vrouw, of diens echtgenoot/echtgenote?
En welke "beschermplicht" heb je naar mede-CM-ers?

Nog niet vrijgezel zeg je dus de scheiding loopt al wel?Dan vind ik het geen probleem,een scheiding kan jaren duren.
Is de persoon in kwestie nog gewoon gelukkig getrouwd/samenwonend dan zou ik er zeker iets van zeggen of uitleg vragen.
Je hebt malloten op CM die getrouwd zijn maar willen weten of ze nog goed in de markt liggen en daten,met alle pleziertjes er bij....... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 00:42
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
ZEELAND736 schreef:
JIPPIE!!!

Brievenbus leeghalen(kan er meer in),vazen klaar zetten en een flinke honger kweken......wie weet wat er gaat gebeuren!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 13 februari 2014, 19:39
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
ZEELAND736 schreef:
Van zulke foutjes houd ik wel!!!

Knipoog smiley

CM is gek geworden........ik ben er ook weer even

Knipoog smiley

Leanne,van dom blondt naar brown diva gegaan Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 6 januari 2014, 14:57
BerichtOnderwerp: Spanje geeft t goede voorbeeld
 
Dan zul je de hulp moeten regelen voor je de wetgeving aanpast.Momenteel is er geen tot weinig hulp voor vrouwen die geen andere uitweg zien.
Die hulp regelen is niet alleen in het belang van de vrouw maar ook van het kind.

Opgroeien als ongewenst kind(al dan niet bij de biologische ouders) kan enorme gevolgen hebben.Gewenst zijn maar opgroeien in een kansarm gezin kan ook resulteren in sociaal onaanvaardbaar gedrag.

Niet iedereen is in staat een kind op te voeden of zelfs maar te voeden.Het verbieden van het afbreken van ongewenste zwangerschappen is niet de oplossing,het probleem oplossen en kind en moeder een toekomst geven is dat wel............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 22:40
BerichtOnderwerp: Surpriseparty
 
Laat maar,plaatje wil niet meewerken

Boze smiley


Laatst aangepast door
LEANNE226
op zondag 5 januari 2014, 22:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 januari 2014, 23:31
BerichtOnderwerp: Goede voornemens!
 
MAMY994 schreef:
ik wil al zo lang lief zijn voor mezelf. Sniff
Zou het dit jaar dan toch eindelijk een beetje gaan lukken?

Dank je Anta

Ik ben er gelijk mee begonnen,ik heb volgende week vrij genomen Lachende smiley

Nu oppassen dat ik niet van alles ga verzinnen waar ik toch niet aan toe kom........

ps.heb mezelf ook nog op een knalrode jas getrakteerd Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 30 december 2013, 20:10
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ANNA415 schreef:


Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 30 december 2013, 20:09
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
JOL252 schreef:



me wezenloos gewerkt.

Ik ook...........scheelt dat de dag dan omvliegt............nog 1 dagje en dan lekker het oude jaar uitluiden..........donderdag begint het (werk)jaar weer opnieuw.....

Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 100 Volgende
Pagina 1 van 100