| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:36
|
|
|
|
Wens Ik wens Iedereen van Cm EEn heerlijke nachtrust toe Goedemorgen
Morgen Wens ik Iedereen van CM Een vruchtbare Vredige dag Aanwezigheid
God Dat God Bij ieder van ons Heel persoonlijk mag zijn Vrede
Ziek dat God de zieken hier mag vertroosten en steunen altijd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 01:48
|
|
|
|
schriftuurlijk onderbouwd?
waar staat in de bijbel dat het niet kan? ik ken de bijbel ool maar nergens wordt vermeld , dat God aan een geheimhoudingsplicht wordt gehouden.
maar goed ik ga er ook geen tijd of energie aan besteden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 09:37
|
|
|
|
Quote ShanitaHoi Roelande
En er is helemaal niemand die mij gaat overhalen om dat oke te vinden. Ik haat de leugen en heb de waarheid lief.
En Pieter 619, aan mij vragen of ik wel van Ouweneel hou, ja, ik vind dat ábsurd..[/quote]
Hoi Shanita,
Ik wil je ook helemaal niet overhalen. Jij mag denken zoals je denkt hoor. Maar als je schrijft ik haat de leugen en heb de waarheid lief moet je mij niet kwalijk nemen dat ik daar toch wat twijfels bij heb. De (vermeende) leugen van een ander zul je best haten vooral die van christelijke leiders. Heb je ook gelijk in trouwens want juist zij moeten heel eerlijk zijn. Het zijn niet voor niks leiders. Dus laat ik eens (voor nu even) met je meegaan en met jou stellen dat het bewezen is dat die kindertjes helemaal niet genezen zijn van hun blindheid en dat wat in de krant staat altijd waar is . Blijft voor mij dit over steeds weer zet jij de gebroeders Ouweneel neer als geldwolven. Mannen wie het alleen om het geld te doen is. Maar daar heb jij helemaal geen bewijs voor dat is een vooronderstelling. Dus als jij de leugen zo haat en de waarheid lief hebt zou je zoiets niet neer moeten zetten. Zet er dan op zn minst bij (als je er perse steeds over moet schrijven) dat jij dat DENKT dat dat zo is. Dat zou echt eerlijk zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 09:47
|
|
|
|
| JEFFREY984 schreef: | Ik ben juist tegen dit soort dingen daar ze schriftuurlijk niet onderbouwd kunnen worden. Het Woord is ons anker, het Woord overtuigt ons, en niet de mens.
God's zegen |
Hoe stel je dit voor dat mensen dit onderbouwen vanuit de Bijbel? Ik heb in mn leven ook aardig wat beelden/dromen gehad waarvan ik denk dat ze van God zijn. Hoe onderbouw ik dat Bijbels? Er zijn beelden die ik heb gehad die inmiddels echt gebeurt zijn. Is dat een bewijs? Hoe stel je je dat voor?
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 31 oktober 2012, 09:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 09:55
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Nou, ik ga naar de boumarkt, heel dapper, zo vroeg, om nog wat afdekfolie te halen. etc.
Ik ben trots op mezelf, ja, want het moét van niemand, wat je wel hebt als je werkt voor een baas.
(Eigenlijk lijk ik wel gek: het liefste wat ik doe is de hele dag slapen, lezen en film kijken
Maar nee, ik ga heel dapper met de fiets naar de bouwmarkt. En daarna werken in me huis, plafond schilderen.
En dat wordt lopen op de terug weg, kan niet fietsen met zware spullen. Spullen op me bagagedrager en aan me stuur en zo'n fietstas heb ik, redelijk stevig kan ook het eea in, en anders doe ik het in meerdere keren.
Maar goed, ik denk maar zo, over een paar weken ben ik klaar met me hele huis. Wat is nu een paar weken? Kijk, zo moet je denken.
En toch...
Ik heb toch geen uitkering om alsnog te moeten werken? Grapjuuuu! Ik zal héél rustig moeten doen. Want een astma aanval, en migraine liggen op de loer..... |
he Suk6 met je huis en als t af is kun je echt troste en tevreden zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 09:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wat is lang? Een week geleden? Of al 4 dagen geleden...bahhh Nederlandse friet, zo duur en zo slecht én veel te weinig vergeleken met Belgische friet. Maarja, wie wilt nu veel slechte Nederlandse friet?  |
ja er gaat niets boven zelfgemaakte friet van een goed aardappel. Daar kan de belgische friet echt niet tegen op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:04
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | ja er gaat niets boven zelfgemaakte friet van een goed aardappel. Daar kan de belgische friet echt niet tegen op |
Die aardappel zal wel uit België komen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:05
|
|
|
|
| WILMA729 schreef: | tjee Frank, wat lees ik nou??? Ben jij stiekem een vrouw  |
Hopelijk blijft dit onder ons, Wilma...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Die aardappel zal wel uit België komen...  |
Zeeuwse aardappelen zijn over het algemeen ook goed. Maar inderdaad moet je ze dan wel zelf frituren. Heb hier nog maar weinig goede patatzaken ontdekt. Kom er ook haast nooit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hopelijk blijft dit onder ons, Wilma...  |
Sorry, te laat...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:22
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | Zeeuwse aardappelen zijn over het algemeen ook goed. Maar inderdaad moet je ze dan wel zelf frituren. Heb hier nog maar weinig goede patatzaken ontdekt. Kom er ook haast nooit  |
Ik mag dan een Belg zijn maar ik ben zeker geen frietfan. Ik heb zelfs geen frietenbakker of hoe heet dat ding. Een keer of 5 of 6 per jaar ga ik wel eens een frietje halen.
Om dan toch ontopic te blijven: vorige week heb ik nog een frietje gekocht. De eksters waren er ook blij mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:24
|
|
|
|
Ik ben al dagen in de ban van een olifant die ieder moment kan bevallen en het lijkt nu toch echt heel snel te gaan gebeuren
http://www.babyolifantje.nl
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 31 oktober 2012, 10:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik mag dan een Belg zijn maar ik ben zeker geen frietfan. Ik heb zelfs geen frietenbakker of hoe heet dat ding. Een keer of 5 of 6 per jaar ga ik wel eens een frietje halen.
Om dan toch ontopic te blijven: vorige week heb ik nog een frietje gekocht. De eksters waren er ook blij mee.  |
Waren dat Belgische of Nederlandse....eksters???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:33
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | Zeeuwse aardappelen zijn over het algemeen ook goed. Maar inderdaad moet je ze dan wel zelf frituren. Heb hier nog maar weinig goede patatzaken ontdekt. Kom er ook haast nooit  |
Ja zeeuwse aardappels natuurlijk en ik vind ze uit de oven in de schil in stukjes met olijfolie grof zeezout en rozemarijn het allerlekkerst En ben niet de enige hier kan er bijna niet genoeg maken
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 31 oktober 2012, 10:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:34
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Quote ShanitaHoi Roelande
En er is helemaal niemand die mij gaat overhalen om dat oke te vinden. Ik haat de leugen en heb de waarheid lief.
En Pieter 619, aan mij vragen of ik wel van Ouweneel hou, ja, ik vind dat ábsurd.. |
| Quote: | Hoi Shanita,
Ik wil je ook helemaal niet overhalen. Jij mag denken zoals je denkt hoor. Maar als je schrijft ik haat de leugen en heb de waarheid lief moet je mij niet kwalijk nemen dat ik daar toch wat twijfels bij heb. De (vermeende) leugen van een ander zul je best haten vooral die van christelijke leiders. Heb je ook gelijk in trouwens want juist zij moeten heel eerlijk zijn. Het zijn niet voor niks leiders. Dus laat ik eens (voor nu even) met je meegaan en met jou stellen dat het bewezen is dat die kindertjes helemaal niet genezen zijn van hun blindheid en dat wat in de krant staat altijd waar is . Blijft voor mij dit over steeds weer zet jij de gebroeders Ouweneel neer als geldwolven. Mannen wie het alleen om het geld te doen is. Maar daar heb jij helemaal geen bewijs voor dat is een vooronderstelling. Dus als jij de leugen zo haat en de waarheid lief hebt zou je zoiets niet neer moeten zetten. Zet er dan op zn minst bij (als je er perse steeds over moet schrijven) dat jij dat DENKT dat dat zo is. Dat zou echt eerlijk zijn. |
Ja, kijk, Ouweneel is verder 'een ver van mijn bed show'. Ik trek conclusies: waarom liegt men over zulke dingen: "geld", DENK IK.
En verder lig ik er geen seconde wakker van.
Je(in het algemeen) zou het maar hebben met familie, dat je zoveel geleden hebt, en ja, je krijgt herinneringen terug, je kan je agressieve gedrag plaatsen. Jaren lopen lijden, en nu weet "je" waarom.
En moeder en broer geloven je niet, willen er niets mee te maken hebben geven jou de schuld dat jij 'vader' zwart maakt, etc.
En dat gebeurt bijna altijd, bij de Oprah Winfrey show, Dr. Phill. Groepen mannen die hadden een foto, uitvergroot tegen hun borst, van hoe oud ze oa waren toen ze misbruikt werden. En enkele kwamen aan het woord, en één voerde het woord voor de groep. Nou bleek dat al die mannen, stuk voor stuk, niet werden geloofd door familie.
Dat zie ik hier, in mijn persoonlijk leven ook gebeuren, het mechanisme. Dingen als: "ik ken je vader". "Het is mijn vader".
Ik bedoel het fenomeen, dat als iets levensgroot in alle kranten staat, actualiteiten, het voor mij en vele anderen zo duidelijk is, hoe de man praat, de toon, wat ie zegt.
Dan zie ik een parrallel. Hoe dingen hier ontkent en anders verdedigt worden. En in situaties op kleine schaal, waar het om een kind gaat die slachtoffer is.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 31 oktober 2012, 10:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:35
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik ben al dagen in de ban van een olifant die ieder moment kan bevallen en het lijkt nu toch echt heel snel te gaan gebeuren
http://www.babyolifantje.nl |
Oh ja, wat leuk!!  En spannend idd. Hopelijk gaat het allemaal vlot en goed met mamolifant! Het lijkt me tenslotte niet niks om te moeten bevallen van een kind van ruim 100 kilo  Bedankt voor de tip/link!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:35
|
|
|
|
Een toetssteen is, dat alles er toe moet leiden, dat je innerlijk veranderd, gelijkvormig worden aan Jezus, ons voorbeeld en groeit in de onvoorwaardelijke liefde, waar Paulus het in 1 Cor.13 over heeft. Zo gauw mensen gaan roemen en zichzelf geweldig gaan vinden, innerlijk/uiterlijk is er gevaar voor hoogmoed. Wij moeten ons eigen leven, onze eigen eer verliezen en centraal moet komen staan dat de Here alle eer krijgt. Die angel in het vlees van Paulus moet erg veel pijn gedaan hebben. Ik heb eenmaal een angel van een wesp op een gevoelige plek gehad. Wat heeft dát een pijn gedaan, Paulus had die angel zijn hele leven, zo kastijdde God hem, om hem voor hoogmoed te bewaren. Het was God's Liefde voor Paulus.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op dinsdag 6 november 2012, 18:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:43
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Ja zeeuwse aardappels natuurlijk en ik vind ze uit de oven in de schil in stukjes met olijfolie grof zeezout en rozemarijn het allerlekkerst En ben niet de enige hier kan er bijna niet genoeg maken |
Lijkt me erg lekker Doet me een beetje denken aan een streekgerecht uit de Hoekse Waard. Seuters. Traditioneel moet je dat op een petroleumstelletje doen. Maar ik heb me laten vertellen dat het ook wel in de oven gaat. Maar is héééél veel werk. Je moet zo maar eventjes er een uur of drie-vier voor uittrekken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:53
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...herfst heeft charmes als de bladeren van de bomen bij de buur vallen en niet allemaal bij mij. Zondag ben ik op die stomme bladeren uitgegleden met mijn rib op de rand van een tuinstoel terecht gekomen. Hoesten, niezen en diep ademhalen is enorm pijnlijk. |
Ai, dat is naar, Frank  Beterschap en veel sterkte ermee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:54
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | Lijkt me erg lekker Doet me een beetje denken aan een streekgerecht uit de Hoekse Waard. Seuters. Traditioneel moet je dat op een petroleumstelletje doen. Maar ik heb me laten vertellen dat het ook wel in de oven gaat. Maar is héééél veel werk. Je moet zo maar eventjes er een uur of drie-vier voor uittrekken. |
nou die van mij hoeven max 3 kwartier in de oven hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARNOLD765
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:55
|
|
|
|
|
dank je wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:56
|
|
|
|
| JEFFREY984 schreef: | Ik ben juist tegen dit soort dingen daar ze schriftuurlijk niet onderbouwd kunnen worden. Het Woord is ons anker, het Woord overtuigt ons, en niet de mens.
God's zegen |
Euhm... kun je je aanwezigheid op een datingsite wel schriftuurlijk onderbouwen?
En nee; ut is niet flauw bedoeld. Staat er niet geschreven: "Een ieder, die een vrouw aanziet om haar te begeren, heeft in zijn hart reeds echtbreuk met haar gepleegd." Er valt dus wel degelijk iets af te dingen op al dat gegluur naar mekaar. Ik ben van mening dat een datingsite, behalve de mooie dingen die ook ontstaan, ook veel minder fraais in de hand werkt.
B.o.t.; als je gelooft dat alleen die zaken geoorloofd zijn die in de bijbel genoemd worden dan moet je dat ook consequent toepassen. Vind ik.
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op woensdag 31 oktober 2012, 16:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:59
|
|
|
|
Mooi!! Mooi geschreven! Mooi verwoordt allemaal Iedereen hier eveneens toegewenst Goeds
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:02
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Wens Ik wens Iedereen van Cm EEn heerlijke nachtrust toe Goedemorgen
Morgen Wens ik Iedereen van CM Een vruchtbare Vredige dag Aanwezigheid
God Dat God Bij ieder van ons Heel persoonlijk mag zijn Vrede
Ziek dat God de zieken hier mag vertroosten en steunen altijd! |
Mooi!! Mooi geschreven! HIJ Zorgt, altijd Dat heeft Hijzelf immers beloofd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:12
|
|
|
|
| CARMEN073 schreef: | | Euhm... kun je je aanwezigheid op een datingsite wel schriftuurlijk onderbouwen? |
Kun je je reactie onderbouwen? beetje uit de comtext, denk ik? jammer.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 1 november 2012, 09:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:12
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | he Suk6 met je huis en als t af is kun je echt troste en tevreden zijn |
Ja, dát is zo, áls het af is. Ja natuurlijk, tis wel je eigen huis he?
Trouwens, ben nú al blij met me huis
Gewoon een plek waar ik mezelf kan zijn, als ik er niet ben doe ik niet open, neem ik geen foon op. Ja, je kan namelijk van buiten niet zien of ik er ben, van die dikke vitrage express zo gedaan. En 's avonds ook niet. dikke gordijnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:13
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | Waren dat Belgische of Nederlandse....eksters???  |
Het waren Nederlandse eksters want de friet kregen ze gratis van een Belg en de Nederlandse eksters brachten hun familie mee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:14
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, dát is zo, áls het af is. Ja natuurlijk, tis wel je eigen huis he?
Trouwens, ben nú al blij met me huis
Gewoon een plek waar ik mezelf kan zijn, als ik er niet ben doe ik niet open, neem ik geen foon op. Ja, je kan namelijk van buiten niet zien of ik er ben, van die dikke vitrage express zo gedaan. En 's avonds ook niet. dikke gordijnen. |
..als je er niet bent kan je toch ook niet op doen, gekkie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:15
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Ai, dat is naar, Frank  Beterschap en veel sterkte ermee!
 |
...bedoel je daar nu mee dat ik een 'ingewikkeld geval' ben???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:16
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik ben al dagen in de ban van een olifant die ieder moment kan bevallen en het lijkt nu toch echt heel snel te gaan gebeuren
http://www.babyolifantje.nl |
Hee, wat gaaf, met die camcorders, ik klikte er net een aan, zag ik zo die olifant in beeld komen lopen met eerst die slurf, wat leuuuuk!!!!! Net een seconde nadat ik 'm aanklikte, net of het een begin van een film was ;)
Wat is dát ontzettend leuk!
Dank je!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 31 oktober 2012, 11:26
|
|
| Naar boven |
|
|