ChristianMatch

Forum

kijken op profielen..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4939 4940 4941 4942 4943 4944 4945 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:12

ANNA415 schreef:
Je wordt er schizofreen van? Knipoog smiley Boze smiley

Schizofreen??? Geschokte, onthutste smiley ben ik dat of ben jij dat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:13

FRANKT627 schreef:
Zie je wel, jij wenst me een 'gevallen vrouw' toe. Mooi is dat. Als je zo onlief tegen me blijft doen dan verleng ik mijn abo met 2 maanden als straf. Voila Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Cool Clown smiley Ik roep alle dames op om onlief tegen Frank te gaan doen. Dan blijft hij nog een tijdje.

On topic: vrouwenhart een raar iets eigenlijk, al zeg ik het zelf Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:13

ANNA415 schreef:
Ja maar dan vind ik nooit die enige leuke man op CM Huilende smiley, smiley in tranen

dan zet je maar een advertentie in de Privé...wie weet welke goddeloze je dan aan de haak slaat... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:14

FRANKT627 schreef:
enne waar is jouw reactie ivm dat wokken? Boze smiley

echt niet bij jou in de buurt, daar hebben ze de kachel altijd uit, zelfs bij dit weer Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:15

FRANKT627 schreef:
Schizofreen??? Geschokte, onthutste smiley ben ik dat of ben jij dat?

Dat laat ik in het midden Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:16

FRANKT627 schreef:
dan zet je maar een advertentie in de Privé...wie weet welke goddeloze je dan aan de haak slaat... Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:19

ANNA415 schreef:
Dat laat ik in het midden Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...op jouw foto's zie ik steeds een andere Anna...ik denk dus dat jij een probleempje hebt Knipoog smiley ...arme Anna toch, zo'n mooi en guitig kind en al helemaal...nou ja, je weet...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:20

ANNA415 schreef:
echt niet bij jou in de buurt, daar hebben ze de kachel altijd uit, zelfs bij dit weer Boze smiley

Ik heb de kachel uit...ik moet sparen om eens te kunnen gaan wokken... Engeltje smiley

Dus bij jou in de buurt dan maar...wanneer?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:22

ANNA415 schreef:
Cool Clown smiley Ik roep alle dames op om onlief tegen Frank te gaan doen. Dan blijft hij nog een tijdje.

On topic: vrouwenhart een raar iets eigenlijk, al zeg ik het zelf Knipoog smiley

Een mooi vrouwenhart is het koesteren waard. Je moet het niet veroveren want dat is bezittiger maar als je een vrouw treft met een mooi hart en je draagt er zorg voor dan heb je vast een leuke en lange tijd samen. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:24

ANNA415 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril

Ik zie je al thuis komen met Gerard Jogging og Gordijn...de Nederlandse relnichten...zet maar een advertentie in de Libelle...is veiliger... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:25

KABOUTER722 schreef:
verschil in dezen is alleen dat negativiteit van jou wel geaccepteerd wordt en van mij niet. (iets met 'meten met twee maten'...)

maar 't zal mij worst wezen.

De negativiteit van Frank is gewoon dollen met elkaar. Jij zet echt iets neer waar duidelijk een andere toon in zit. Ook gezien je reactie op je moeder in het forum, doet mij de opmerking in dit topic niet lezen als een grapje. Ik lees er verbitterheid en woede in. (dat is mijn interpretatie zonder dat ik je verder ken)

Ik heb het gevoel dat je moeder zoveel invloed op je leven heeft gehad, dat het nu nog altijd weergalmt in je leven en je kijk op en benadering van vrouwen negatief beinvloed. Dat vind ik jammer.

En ja er zijn hier geheid serpenten van vrouwen (zeker als je sommige bitchfights op het forum leest), en ja er zijn ook klootzakken van kerels op CM. Maar laat dat niets af doen aan wie jij bent.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:41

MARITIME853 schreef:
Wat ik ermee bedoel is, dat een ieder welke het Woordt van God kent, niet met dit soort vraagstellingen aankomt zetten.
Want die weten welke man/vrouw bij hun past en geleidt is door God.
Daaruit komt het huwelijks "verbond" voort, dat door God wordt samengevoegd.

Zoals ik al eerder gezegd heb, dat is een spelt in een hooiberg op CM.
Meende dat het een "dream on" was van iemand.

Latten, kent de bijbel niet. Kunnen wij ook niet onderbouwen. Tenzij wij Zijn Woord gaan verdraaien en onze vleselijke intreprettatie's er aan gaan geven.

Dat dacht ik heel zeker, en iedereen in mijn omgeving ook, voor en bij mijn huwelijk. En oh wat kende ik dat woord van God toch goed. Ik kan niet meer geloven in dit soort stelligheid alhoewel ik wel geloof dat het zo kan lopen. Maar het leven leerde me anders . Ik geloof wel wie ik kan zijn voor de ander vanuit mijn mogelijkheden en onmogelijkheden. Ik weet ook meer en meer wie de ander voor mij kan zijn, hoe hij mij kan vinden of te voorschijn halen. Ik geloof ook dat God dat kan zegenen en zolang je SAMEN blijft investeren en de ander hoog houdt je het verbond SAMEN in stand houdt en God zich in deze acties er Zich ook aan verbindt.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:48

MARITIME853 schreef:
Wat ik ermee bedoel is, dat een ieder welke het Woordt van God kent, niet met dit soort vraagstellingen aankomt zetten.
Want die weten welke man/vrouw bij hun past

Latten, kent de bijbel niet. Kunnen wij ook niet onderbouwen. Tenzij wij Zijn Woord gaan verdraaien en onze vleselijke intreprettatie's er aan gaan geven.

Computers kent de Bijbel ook niet, toch heb jij die gebruikt om je stukje te schrijven
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:50

Om 6u onder de douche en om 7.15u in de trein. En dat allemaal op mn vrije dag.
Mn zoon en schoondochter gaan morgen verhuizen en het huis moet eerst schoon
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 08:32

ROELANDE345 schreef:
Om 6u onder de douche en om 7.15u in de trein. En dat allemaal op mn vrije dag.
Mn zoon en schoondochter gaan morgen verhuizen en het huis moet eerst schoon

Lekker druk dus.

Ik lig nog even heel lui op mijn matras op de grond de eerste dag van 3 weken vrij te begroeten. Zo meteen weer in de houding springen en laatste loodjes aanvangen met huis opruimen om 2 januari helemaal klaar te zijn voor de grote klus in het nieuwe huissie.
Naar boven

Auteur Bericht
KABOUTER722

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 09:06

FRANKT627 schreef:
Een mooi vrouwenhart is het koesteren waard. Je moet het niet veroveren want dat is bezittiger maar als je een vrouw treft met een mooi hart en je draagt er zorg voor dan heb je vast een leuke en lange tijd samen. Lachende smiley

Ziehier de tegenstrijdigheid:

"Een mooi vrouwenhart..."
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 09:23

JOL252 schreef:
Lekker druk dus.

Ik lig nog even heel lui op mijn matras op de grond de eerste dag van 3 weken vrij te begroeten. Zo meteen weer in de houding springen en laatste loodjes aanvangen met huis opruimen om 2 januari helemaal klaar te zijn voor de grote klus in het nieuwe huissie.

Komt goed schatje relax ook een beetje wil je!! Knipoog smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 09:27

FRANKT627 schreef:
Ze zouden het internet in 0546 moeten afschaffen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jij bent al aardig aan het schiften he!
Regio 0318 mot eraf regio Utrecht moet eruit,
en nu moet regio 0546 eraf tssssssss
Het gaat om de leuke man op cm hoor niet de leukste vrouw Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Want tja dan mag de povincie utrecht echt wel blijven Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 09:29

[quote=FRANKT627]Nou jaaaaaaaaaaaaaa Geschokte, onthutste smiley
Im topic de leukste man mot ze nog van cm geblokt worden en nu mag ze mee wokken Smiley die vol vragen zit
Overloper Boze smiley

En het weer is grijs en grauw maar goed daar raken we al aan gewent Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op vrijdag 28 december 2012, 09:29
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 09:33

KABOUTER722 schreef:

Ik geef het op...je ziet overal spoken...je sluit je echt af...je wilt niet inzien dat het anders ook kan.

Ik was ooit getrouwd. Mijn ex had aan 1 man niet genoeg. Mijn vader en zwager kregen zelfs van haar het aanzoek om met haar het bed te delen. Hoe laag ben je dan gevallen??? De andere zaken die ze nog deed vertel ik maar liever niet. Na drie jaar huwelijk was er eindelijk de bevrijding (lees: scheiding)

Vorig jaar leer ik hier 2 vrouwen kennen. Terwijl ik met één er van wat had was ze lekker meer dan 100 mails aan het schrijven naar een man die je hier ook veel op her forum ziet. Plus dat ze nog eens wat kaarten naar zijn huisadres stuurde. Hoewel de bewijzen er waren ontkende ze alles...

Nadien leerde ik een enorm lieve vrouw kennen. Het klikte heeeeeel goed en ze beloofde me een hemel op aarde. Nog nooit heb ik zoveel van iemand gehouden als van haar. Uiteindelijk maakte ze het uit en ondanks ze me heel graag zag, zei ze me zelf, was het net alsof die breuk haar niets deed en ging zich lekker amuseren. Dat kwam hard aan. Ik ben er heel lang ziek van geweest. In alle vormen want enkele maanden na die breuk kreeg ik zelfs een lichte hartaanval door alle emoties.

Dit jaar leerde ik een gescheiden vrouw op CM kennen. We konden goed opschieten, hadden elkaar al ontmoet en ja we hadden ook al gezoend. Na enige tijd kwam de aap uit de mouw...ze was nog getrouwd. Ze durft niet weg bij haar man hoewel dat wel het beste zou zijn voor haar. Weer een klap voor mij. Weer in de put, weer die vragen 'waarom ik steeds'...

Ik heb dus ook mijn tegenslagen gehad en zelfs nog meer dan ik hier beschreven heb. Indien ik nu elke vrouw moest bezien als een hoer of een leugenaar of een labiel mens kon ik maar beter ergens in de woestijn of op de maan gaan wonen. Ver weg van al die vrouwen en zeker geen internet meer want de verleiding om dan op een site te gaan staan en op alle vrouwen te gaan spugen zou groot zijn.

Neen, zo denk ik dus niet over de vrouwen. Ik had gewoon de tegenslag enkele vrouwen te hebben gekend die niet koosjer waren. Zelfs dat vind ik van mij al geen mooie uitdrukking maar ik wil maar even weergeven dat er behalve die enkelingen er veel meer vrouwen zijn die het wel goed menen én het goed doen. Ik blijf vertrouwen in de vrouwen en in de mens in het algemeen. Als ik met een wantrouwen door het leven zou gaan ben ik binnen de korste keren paranoide en dan heeft het leven geen kwaliteit meer.

Misschien heb jij genoeg van de vrouwen. Dat kan ik begrijpen. Dat had ik ook wel eens. Gewoon effe rusten. Dat rusten bij mij ging niet gepaard met een afschuw en lelijke en onterechte uitingen over vrouwen. Je kan er wel eens een grapje over maken maar daar moet het ook bij blijven. Soms lees ik wel eens uitingen (op een anderes site) gedaan door vrouwen over mannen zoals jij die doet hier op het forum over de vrouwen. Wel, die uitingen van die vrouwen doen me verdriet. Want in hun ogen is elke man een bedrieger, een dronkelap, een gokker, een hoerenloper...dat doet pijn als je zoiets leest.

Ik vind het echt heel onterecht hoe je over dé vrouwen praat. Het is ronduit smerig en gelogen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 09:36

ERIKA129 schreef:
Jij bent al aardig aan het schiften he!
Regio 0318 mot eraf regio Utrecht moet eruit,
en nu moet regio 0546 eraf tssssssss
Het gaat om de leuke man op cm hoor niet de leukste vrouw Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Want tja dan mag de povincie utrecht echt wel blijven Engeltje smiley

anna-piet is lief...zij mag haar internet houden...anders kunnen we niet afspreken om te gaan wokken en kunnen we niet meer gek doen op het forum Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 09:52

FRANKT627 schreef:
anna-piet is lief...zij mag haar internet houden...anders kunnen we niet afspreken om te gaan wokken en kunnen we niet meer gek doen op het forum Knipoog smiley

Hm, tja, dat wokken wil wat...je wilt gewoon je mooie roze jurkje weer 's aan zodat je ook weer 's een lolly mag proeven... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 10:15

FRANKT627 schreef:

Heel mooi gezegd frank.........!

Laatst aangepast door
JOANNIE702
op vrijdag 28 december 2012, 10:19
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 10:19

KABOUTER722 schreef:

Men, je bent nogal wat tegengekomen! Dat spijt me oprecht voor jou.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 10:39

FRANKT627 schreef:
Ik geef het op...je ziet overal spoken...je sluit je echt af...je wilt niet inzien dat het anders ook kan.

Ik was ooit getrouwd. Mijn ex had aan 1 man niet genoeg. Mijn vader en zwager kregen zelfs van haar het aanzoek om met haar het bed te delen. Hoe laag ben je dan gevallen??? De andere zaken die ze nog deed vertel ik maar liever niet. Na drie jaar huwelijk was er eindelijk de bevrijding (lees: scheiding)

Vorig jaar leer ik hier 2 vrouwen kennen. Terwijl ik met één er van wat had was ze lekker meer dan 100 mails aan het schrijven naar een man die je hier ook veel op her forum ziet. Plus dat ze nog eens wat kaarten naar zijn huisadres stuurde. Hoewel de bewijzen er waren ontkende ze alles...

Nadien leerde ik een enorm lieve vrouw kennen. Het klikte heeeeeel goed en ze beloofde me een hemel op aarde. Nog nooit heb ik zoveel van iemand gehouden als van haar. Uiteindelijk maakte ze het uit en ondanks ze me heel graag zag, zei ze me zelf, was het net alsof die breuk haar niets deed en ging zich lekker amuseren. Dat kwam hard aan. Ik ben er heel lang ziek van geweest. In alle vormen want enkele maanden na die breuk kreeg ik zelfs een lichte hartaanval door alle emoties.

Dit jaar leerde ik een gescheiden vrouw op CM kennen. We konden goed opschieten, hadden elkaar al ontmoet en ja we hadden ook al gezoend. Na enige tijd kwam de aap uit de mouw...ze was nog getrouwd. Ze durft niet weg bij haar man hoewel dat wel het beste zou zijn voor haar. Weer een klap voor mij. Weer in de put, weer die vragen 'waarom ik steeds'...

Ik heb dus ook mijn tegenslagen gehad en zelfs nog meer dan ik hier beschreven heb. Indien ik nu elke vrouw moest bezien als een hoer of een leugenaar of een labiel mens kon ik maar beter ergens in de woestijn of op de maan gaan wonen. Ver weg van al die vrouwen en zeker geen internet meer want de verleiding om dan op een site te gaan staan en op alle vrouwen te gaan spugen zou groot zijn.

Neen, zo denk ik dus niet over de vrouwen. Ik had gewoon de tegenslag enkele vrouwen te hebben gekend die niet koosjer waren. Zelfs dat vind ik van mij al geen mooie uitdrukking maar ik wil maar even weergeven dat er behalve die enkelingen er veel meer vrouwen zijn die het wel goed menen én het goed doen. Ik blijf vertrouwen in de vrouwen en in de mens in het algemeen. Als ik met een wantrouwen door het leven zou gaan ben ik binnen de korste keren paranoide en dan heeft het leven geen kwaliteit meer.

Misschien heb jij genoeg van de vrouwen. Dat kan ik begrijpen. Dat had ik ook wel eens. Gewoon effe rusten. Dat rusten bij mij ging niet gepaard met een afschuw en lelijke en onterechte uitingen over vrouwen. Je kan er wel eens een grapje over maken maar daar moet het ook bij blijven. Soms lees ik wel eens uitingen (op een anderes site) gedaan door vrouwen over mannen zoals jij die doet hier op het forum over de vrouwen. Wel, die uitingen van die vrouwen doen me verdriet. Want in hun ogen is elke man een bedrieger, een dronkelap, een gokker, een hoerenloper...dat doet pijn als je zoiets leest.

Ik vind het echt heel onterecht hoe je over dé vrouwen praat. Het is ronduit smerig en gelogen.

Mooi gezegd, Frank!

Ik heb het andersom meegemaakt, maar dat geeft mij idd niet het recht om dan dus maar alle mannen over een kam te scheren!
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 10:41

Wel jammer he .............Frank, dat jij hier niet meer mee aan kan doen met de leuke man..........nu het blijkt dat jij een MEISSIE
bent.........!

Echt jammer........ Knipoog smiley

Gelukkig zijn hier nog meer leuke mannen................ Lachende smiley

Laatst aangepast door
JOANNIE702
op vrijdag 28 december 2012, 12:19
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 10:48

JOSINA022 schreef:
Mooi gezegd, Frank!

Ik heb het andersom meegemaakt, maar dat geeft mij idd niet het recht om dan dus maar alle mannen over een kam te scheren!

Mee eens josina............!
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 10:49

FRANKT627 schreef:

Goed gezegd frank en ook goed van jou om hier neer te zetten....!
Naar boven

Auteur Bericht
SNOWGIRL101

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 10:57

Op 1 februari a.s. organiseren we een leuke single-avond in het Gelderse Hoenderloo (vlakbij Apeldoorn). We hebben een aantal bowlingbanen gereserveerd voor maar liefst 75 minuten!

Vanaf 20.45 uur ben je van harte welkom in De Ruggestee in Hoenderloo. Kosten voor deze avond zijn € 10,-- p.p., dit is inclusief een consumptie en een hapje erbij!

Er zijn al bijna 30 aanmeldingen dus wees er snel bij om nog mee te kunnen! Vol = vol!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 11:09

Fijn Frank...dat je dat hier laat weten....
DAT...is eerlijkheid!!!
Maar natuurlijk ook best moeilijk als je dit mee moet maken....
Maar ook dat je ondanks dit...weet en ook schrijft...dat je daardoor niet alle vrouwen over 1 kam scheert....
Geweldig mooi!!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4939 4940 4941 4942 4943 4944 4945 ... 6194 Volgende
Pagina 4942 van 6194