| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 11:58
|
|
|
|
Hemels Uitzicht.

Deze foto is genomen op een paadje, en dan moet je nagaan, bij elke paar meter is het uitzicht weer helemaal compleet anders...Ik heb een paar keer gedacht, zo mooi moet het in de hemel zijn, toen ik daar was... Je kan echt zien hoe mooi God dingen heeft gemaakt als je daar bent, en op foto's die geven ook een goed beeld. Vandaar mijn vraag.
Maar ik begrijp je wel, misschien omdat ik zelf wat meer met bergen heb, omdat ik vaak naar Zwitserland ging, dat daarom je vergelijking even niet tot me doordrong :)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 13 april 2013, 12:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE379
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 12:13
|
|
|
|
GABY401 schreef: Waarom geven mensen op dat ze single/nooit getrouwd zijn, als ze gescheiden zijn / kinderen hebben??
Dat is verwarrend en misleidend... en ook niet zo eerlijk, he....
Inderdaad niet eerlijk. Maar helaas komt het in christelijk Nederland toch nog heel vaak voor dat er vooroordelen zijn tov gescheiden mensen, zonder dat men weet wat de reden er achter is. En dat is dan soms ook te merken aan reacties die je wel/niet krijgt via een datingsite. Misschien dat mensen zich daardoor anders voordoen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 12:22
|
|
|
|
Waarom zou je daarover liegen.of het anders maken Nooit getrouwd geweest..kan iemand misschien ook mee bedoelen ik heb me nooit getrouwd gevoeld naar waarneming..het is voor mij nooit een echt huwelijk geweest?...
Hoe dan ook..ik ben gescheiden,heb kinderen die bij moeder wonen..ook op papier.
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zaterdag 13 april 2013, 12:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 12:45
|
|
|
|
wauw wat mooi Shanita. daar wil ik nu wel effe wezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 12:56
|
|
|
|
Ja.. Uitzien..een diep woord,met een nog diepere betekenis Uitzien naar morgen bijvoorbeeld..kan voor sommige betekenen..dat ze verlangend uitzien naar de dag dat HIJ wederkomt. Dat dan alles zal zijn.. 1 in geloof en aanbidding..dat God en mens weer geheel 1 zijn.
Iets anders is, een uitzien naar een leven met een ander.. De dingen te kunnen delen,die het leven geeft..maar ook laat, Dat mag ook.
Ookal ging alles anders dan gedacht was. God kent jou en mijn weg! Nieuwe wegen kunnen geopend worden door God,ja waar ze voor ons zo gesloten zijn... Zie daarom niet op ons eigen kunnen en niet kunnen..nee.. Maar verwacht ook vandaag nog van die God,die vergeeft..ja die de God wil zijn van gisteren ,vandaag en voor de toekomst!
Groet Heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zaterdag 13 april 2013, 13:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 13:36
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | wauw wat mooi Shanita. daar wil ik nu wel effe wezen  |
Ja, en zo mooi is het ook precies als op de foto.
Het is niet zo, van ja de foto is mooi, maar je moet er echt geweest zijn; de foto geeft goed weer hoe het het daar is. Ja, in het echt zie je ook autootjes op sommige plekken rijden, enkele millimeters lang. Piepkleine autootjes, ja, je kan nog wel de kleur onderscheiden. En hele kleine mensjes zie je lopen...
Ja, en als je op zo'n paadje loopt hoog in de bergen, dat om de paar meter het uitzicht weer helemaal compleet is veranderd. Je weet bij elke bocht van te voren niet wat voor uitzicht/vergezicht je hebt.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 16 april 2013, 18:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 13:55
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | alle post nog is goed bekeken meeste blauwe enveloppes zijn van de vorige bewoners..dus dat scheelt |
Alle CJIB-enveloppes ook?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 13:57
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | Wat is nu de beste temperatuur stand voor een koelkast? |
De middelste doorgaans, voor een normaal gevulde koelkast
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:05
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | De middelste doorgaans, voor een normaal gevulde koelkast |
En hoe kom ik erachter dat de koelkast normaal gevuld is??...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:06
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Alle CJIB-enveloppes ook?  |
Nee..die tijd heb ik gehad;))
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:10
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | En hoe kom ik erachter dat de koelkast normaal gevuld is??... |
Hahahahahahahahaha, gewoon dat er op de plankjes, laadjes, vakjes etc.e.e.a. ligt, maar dat hij niet van onderen tot boven compleet volgestouwd is, zeg maar. De laagste stand is doorgaans voor leegstaan van de koelkast, en de hoogste voor het koelen van extreem veel inhoud, of het vlot afkoelen van veel massa. (energieverslindend).Een "doorsnee" consument heeft dat zelden nodig. Dus heb je bijv. zo'n rolknop met standen 1-5, zet je hem op 3. Dan wordt de inhoud goed gekoeld, zonder dat je halve ijsjes hebt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:12
|
|
|
|
|
Heb je overigens niet zo'n rolknop, of weet je niet zeker dat de koelkast goed werkt, leg er dan een koelkastthermometer in. De ideale koelkasttemperatuur voor een gevulde koelkast ligt tussen de 3 en 4 graden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:13
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Hahahahahahahahaha, gewoon dat er op de plankjes, laadjes, vakjes etc.e.e.a. ligt, maar dat hij niet van onderen tot boven compleet volgestouwd is, zeg maar. De laagste stand is doorgaans voor leegstaan van de koelkast, en de hoogste voor het koelen van extreem veel inhoud, of het vlot afkoelen van veel massa. (energieverslindend).Een "doorsnee" consument heeft dat zelden nodig. Dus heb je bijv. zo'n rolknop met standen 1-5, zet je hem op 3. Dan wordt de inhoud goed gekoeld, zonder dat je halve ijsjes hebt. |
ohzo.. nou bedankt voor de gouwe tips ik durf nu wel een koelkast te kopen:)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:17
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | ohzo.. nou bedankt voor de gouwe tips ik durf nu wel een koelkast te kopen:) |
Een nieuwe, of een zoveelstehandse?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:18
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | En hoe kom ik erachter dat de koelkast normaal gevuld is??... |
Tsjonge...tsjonge...Heide toch!!!
Je hebt standen in de koelkast...vaak van 1-6 dacht ik... De hele winter stond die op stand 2... Hebben we een warme zomer...gaat die op 4...soms 5...
Wil je het allemaal nog preciezer weten...koop je een thermometer... (zal ik er ook maar bijzetten dat er 1 voor de KOELKAST moet wezen...je weet het met jouw maar nooit) Ik las ook dat de betrouwbaarste temperatuur smorgens moet handhaven... Temperatuur moet 4-5 graden zijn... In de zomer eerder lager dan hoger...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:19
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Alle CJIB-enveloppes ook?  |
DAT...benne rot enveloppies!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:20
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | dat ze ieder moment naar fitness moet.. en mij ook direct lid wil maken;) |
Dus een gezellige vervolg-fitness-date gehad??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:21
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | DAT...benne rot enveloppies!!! |
.....Ervaring ermee, Zeeland?? Dat had ik nou niet van jou verwacht!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:23
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Tsjonge...tsjonge...Heide toch!!!
Je hebt standen in de koelkast...vaak van 1-6 dacht ik... De hele winter stond die op stand 2... Hebben we een warme zomer...gaat die op 4...soms 5...
Wil je het allemaal nog preciezer weten...koop je een thermometer... (zal ik er ook maar bijzetten dat er 1 voor de KOELKAST moet wezen...je weet het met jouw maar nooit) Ik las ook dat de betrouwbaarste temperatuur smorgens moet handhaven... Temperatuur moet 4-5 graden zijn... In de zomer eerder lager dan hoger... |
Zeelandje rustig nou..haha;)) ik ben een man weetje..heb me nooit verdiept in een koelkast als het ijs de deur open doet,weet ik ..oh ik moet iets doen..hellup!! maar ook jij bedankt voor zoveel meegaaandheid..schrijf je dat zo")
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:25
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | .....Ervaring ermee, Zeeland?? Dat had ik nou niet van jou verwacht!!
 |
nou,zeelandje lijkt zo'n lieverdje:))
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:27
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Dus een gezellige vervolg-fitness-date gehad??  |
ik steek de gek,zoals vaker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:43
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Zeelandje rustig nou..haha;)) ik ben een man weetje..heb me nooit verdiept in een koelkast als het ijs de deur open doet,weet ik ..oh ik moet iets doen..hellup!! maar ook jij bedankt voor zoveel meegaaandheid..schrijf je dat zo") |
Verdiepen mannen zich niet in koelkasten??? Jammer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:45
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | .....Ervaring ermee, Zeeland?? Dat had ik nou niet van jou verwacht!!
 |
Nee Steen gelukkig niet, maar ja...in dit huis woont nog IETS anders... En die krijgt zijn post WEL via mijn brievenbus!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:45
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Verdiepen mannen zich niet in koelkasten??? Jammer
 |
HAHAHA....
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zaterdag 13 april 2013, 14:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:47
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Verdiepen mannen zich niet in koelkasten??? Jammer
 |
Behalve wanneer hun pils niet koud wordt.......... dan ineens schijnt het wel reuzeinteressant te zijn......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:48
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | Een nieuwe, of een zoveelstehandse? |
Eentje die de temperatuur zelf regelen kan:))
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:48
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Nee Steen gelukkig niet, maar ja...in dit huis woont nog IETS anders... En die krijgt zijn post WEL via mijn brievenbus!!!!
 |
Iets......of iemand??  Tsja, voortaan hem de brievenbus laten legen, en gelijk laten sorteren dan maar 
En wat ik hier gedaan heb? Het huis weer netjes en schoon, de boodschappen, de was, en toen was het tijd om lekker met een boek en kop thee buiten van het zonnetje te gaan genieten. Heerlijk!!
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zaterdag 13 april 2013, 19:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:49
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | Eentje die de temperatuur zelf regelen kan:)) |
Dus een nieuwe. Oef, gelukkig maar........ dat bespaart ons hier iig tig vragen waarom iets kouds niet koud blijft enz......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:51
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | ik steek de gek,zoals vaker  |
Nah....... een afgetraind fitnesslijf is anders voor veel vrouwen best datewaardig hoor.....
Tip??

Maar goed, ik zal jullie, mannen, je eigen topic hier verder gunnen, en zal dus
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zaterdag 13 april 2013, 14:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 15:14
|
|
|
|
Ja, Uitzien naar de dag dat we in de Hemel zijn. Dat heb je denk ik meer in moeilijk tijden dan in tijden dat je wel gelukkig bent.
Uitzien naar het leven met een ander; ja, een hoop kan je ook vinden in vriendschappen :) Ik zelf kijk daarmee uit. Ik kan ook erg gelukkig en tevreden zijn als ik alleen woon, met vrienden om me heen, dat wel :)
Je kan ook, heel eenvoudig, uitzien naar een avond waar je wat leuks gaat doen. En dat kan ook gewoon een mooie goede film kijken zijn, gezellig met een vriend.
Of je kan uitzien naar je werk, of uitzien naar de tijd dat je klaar bent met werken en weer naar je huis kan gaan.
Uitzien naar de lente ;)
Er zijn inderdaad veel dingen om naar uit te kunnen zien denk ik :)
|
|
| Naar boven |
|
|